کارمزد تسهیلات طلای بانک کارگشایی 6 درصد افزایش یافت

کارمزد تسهیلات طلای بانک کارگشایی 6 درصد افزایش یافت
براساس بخشنامه جدید، کارمزد تسهیلات اعطایی بانک کارگشایی در قبال طلا شامل کارمزد تسهیلات پرداختی و حق الحفاظه با 6 درصد افزایش، 13 درصد تعیین شد.
براساس بخشنامه جدید بانک کارگشایی، در مجموع سقف کارمزد تسهیلات اعطایی این بانک در قبال طلا آلات از ابتدای آذر ماه سال جاری به 13 درصد افزایش یافته است، این در حالی است که پیش از این مبلغ این کارمزد 7 درصد بوده و با افزایش 6 درصدی مواجه شده است.
کارمندان بانک کارگشایی به مشتریانی که برای دریافت تسهیلات مراجعه می کنند، اعلام می کند که این نرخ افزایش یافته است.
این بانک براساس خدماتی که در بخش اعطای تسهیلات تا سقف 20 میلیون ریال به هر متقاضی در قبال سپرده گذاری طلا می پردازد، کارمزدی شامل کارمزد تسهیلات پرداختی و حق الحفاظه دریافت می کند.
بر اساس آخرین تعرفه خدمات تسهیلات و کارمزدهای این بانک، هرگرم طلای17 و 18 عیار، مبلغ 300 هزار ریال ارزیابی شده و یک سوم آن یعنی 100 هزار ریال تسهیلات پرداخت می شود.
سقف تسهیلات فردي قرض الحسنه 20 میلیون ریال در قالب حداقل دو فقره قرار داد و درازاء 200 گرم طلای 17  یا 18  عیار است، همچنین مدت قرارداد یکسال و یکبار نیز قابل تجدید می باشد.
تعرفه کارمزدها نیز پیش از این شامل کارمزد تسهیلات پرداختی 4 درصد وحق الحفاظه دریافتی نیز معادل 3 درصد کل مبلغ ارزیابی بوده است.
تسهیلات پرداختی بعداز انقضای قرارداد درصورت عدم تسویه، ماهیانه مشمول یک درصد بعنوان خسارت تأخیر تأدیه نیز می گردد.
منبع خبر: خبرگزاری مهر
  ۵ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۷:۵۵:۲۰ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد