تأثیر یاقوت روی بدن

تأثیر یاقوت روی بدن
یاقوت به خاطر رنگ و ظاهر زیبایی که دارد بسیار طرفدار داشته و نگاه را به دنبال خود می کشد .یاقوت بسیار درخشان است طوریکه انسان فکر می کند که در شب چراغ مهتابی روشن است یا که مهتاب می تابد.
ياقوت به خاطر رنگ و ظاهر زیبایی که دارد بسیار طرفدار داشته و نگاه را به دنبال خود می کشد. ياقوت بسیار درخشان است طوریکه انسان فکر می کند که در شب چراغ مهتابی روشن است یا که مهتاب می تابد. رنگ آن مانند خون کبوتر سرخ می باشد البته به رنگهای دیگری مانند شرابی و ارغوانی نیز دیده می شود ، اعراب عقیده دارند که زرد ، کبود ، سبز و سفید نیز وجود دارد اما رنگ عمده ياقوت اناری رنگ است .
تأثیر یاقوت روی بدن
حکمای عرب و پارس می گویند که هر کس که ياقوت را به همراه داشته باشد ناراحتی های معده از او دور شده و به مغز طاقت و قدرت می دهد ، اگر از کشته آن استفاده گردد غش ، صرع ، جنون ، طاعون و هیضه شدید درمان می گردد . گردش خون را تنظیم کرده و سموم را از بدن دفع می نماید ، خون را صاف کرده و نبض را کنترل کرده و عادی می سازد . به روح آدمی طاقت می دهد . اگر نزدیک چشم نگاه داشته یا از سرمه آن استفاده کنید تمام امراض و شکایات چشم را دور می سازد ، اگر نزدیک دهان باشد بوی بد دهان را از بین می برد ، به دل استقلال داده و خوف و ترس را از بین می برد .
تأثیر یاقوت روی روح و روان
اضطرابی را که شیطان در دل آدمی قرار می دهد ، دور می سازد . به روح طاقت می دهد . دارنده انگشتری یاقوت به مراد دل خود رسیده و حاجتش برآورده می گردد . حوادث برقی را از آدم دور می سازد . باعث عزت و رفعت آدمی می شود . غم و غصه های گذشته را از یاد آدمی دور می سازد . دشمنان را مغلوب کرده و از بیماری ها انسان را حفاظت می نماید . اگر بر دست راست باشد بیماریهای زنانه را دور می کند . به انسان همت و شجاعت می دهد و خیلی زود حالات بد را از آدمی دور می نماید و نتیجه مطلوب را برای ما به ارمغان می آورد .
برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین تماشای گالری عکس این سنگ به صفحه Ruby (ياقوت‌ سرخ‌) مراجعه نمایید.
منبع خبر: 
  ۲۵ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۲:۵۷:۵۱ بعد از ظهر
نظرات (1)

عين الله عليپور  ۴ تیر ۱۳۹۰ ساعت ۱۲:۱:۲۲ بعد از ظهر

لطفا ياقوتي كه اب را سرخ مينمايد و شب ها مانند لامپ اتاق را روشن ميسازد رادر سايت قرار دهيد. با تشكر فراوان از سايت شما

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد