تأثیر عقیق روی بدن

تأثیر عقیق روی بدن
اگر کسی از انگشتری عقیق استفاده نماید ، غم و غصه های او دور گشته ، حاجت های او برآورده گشته ، دشمنان از او وحشت کرده و دور می شوند ، و برکت و دولت با او یار می گردد.
عقیق در میان جواهرات درجه دوم سنگی مشهور است. عقیق درخشنده و دارای چمک بلورین می باشد. معمولاً خاکی ، زرد ، سفید ، سرخ و سیاه می باشد. باقی رنگهای عقیق یا موازی بوده یا دایره وار و یا اینکه دایره ها در مرکز یکی هستند .
تأثیر عقیق روی بدن
در کتب فارسی چنین آمده که اگر کشته عقیق را با آب و یا شربت سیب حل کرده و استفاده نمایید ، جنون ، نکسیر خونریزی معده و دل ، لخته شدن خون ، کثرت حیض ، بیماریهای طحال و بسیاری بیماری دیگر مفید بوده و درمان می سازد . سرمه عقیق، بصارت را تقویت و چشمها را درخشان می سازد . برای خونریزی لثه بسیار مفید بوده ، آن را بند و دندانها را محکم می سازد . اگر معده شما ضعیف می باشد از عقیق استفاده نکنید یا اینکه به همراه آن مقداری بسد هم مصرف نمایید .
تأثیر عقیق روی روح و روان
- اگر کسی از انگشتری عقیق استفاده نماید ، غم و غصه های او دور گشته ، حاجت های او برآورده گشته ، دشمنان از او وحشت کرده و دور می شوند ، و برکت و دولت با او یار می گردد.
- ترس و خوف را دور کرده ، دل را قوی می کند ، جانوران موذی و سمی دور گشته و آسیب نمی رسانند.
- اگر رنگ عقیق سرخ باشد هرنوع خونریزی را بند آورده و زخم را نیز درمان می کند.
- اگر به همراه عقیق خود مقداری کافور و عنبر داشته باشید ، در پیشگاه حاکم مورد الطاف قرار خواهید گرفت .
روایت های زیادی ، خصوصاً در کتب مذهبی ذکر است که عقیق را نسبت به سنگهای دیگر خصوصاً در مورد آوردن خوش شانسی و برکت و فوائد مالی ، افضل دانسته اند ، استفاده از رنگ سرخ آن ، برکت و دولت آورده ، شما را بر دشمنان غالب و هیچ جانور موذی و سمی نمی تواند به شما آسیب رساند . عقیق جواهری قیمتی نمی باشد ، اما برکت و فوائد مالی به همراه می آورد .
برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین تماشای گالری عکس این سنگ به صفحه Agate (عقیق) مراجعه نمایید.
منبع خبر: گردآوری: گروه زر
  ۲۵ آبان ۱۳۸۹ ساعت ۳:۱۹:۱۲ بعد از ظهر
نظرات (1)

rajabali  ۲۶ دی ۱۳۸۹ ساعت ۸:۲۹:۴۶ بعد از ظهر

خوب بود

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد