خواص سنگ زبرجد چیست؟ معانی و خواص درمانی زبرجد در سلامتی

خواص سنگ زبرجد چیست؟ معانی و خواص درمانی زبرجد در سلامتی
سنگ تولد زبرجد برای ماه آگوست می‌باشد و تقریباً شاعرانه است، زیرا با تغییر فصل و همچنین فرصتی برای جشن گرفتن زندگی همراه است. همچنین این سنگ قیمتی برای هدیه دادن به یکی از عزیزان به‌عنوان هدیه سالگرد ۱۶ سالگی است

خواص سنگ زبرجد یا همان کریزولیت که بخشی از خانواده اولیوین است و سرشار از منیزیم است، چیست. جالب است بدانید این سنگ قیمتی سبزرنگ، زرق‌وبرق خود را از آهن موجود در سنگ می‌گیرد.

معرفی سنگ زبرجد - سایت زر

سنگ تولد زبرجد برای ماه آگوست می‌باشد و تقریباً شاعرانه است، زیرا با تغییر فصل و همچنین فرصتی برای جشن گرفتن زندگی همراه است. همچنین این سنگ قیمتی برای هدیه دادن به یکی از عزیزان به‌عنوان هدیه سالگرد ۱۶ سالگی است.

با گفتن همه اینها، خواص سنگ زبرجد بسیار بیشتر از آنچه به چشم می‌آید گفتنی است که ما در این مقاله سایت طلا و جواهر زر سعی می‌کنیم بخشی از خواص سنگ زبرجد را بیان کنیم. پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید:

مقدمه ای بر معنا و کاربردهای زبرجد یا پریدوت

قبل از آنکه در مورد خواص سنگ زبرجد بگوییم لازم است که پیشینه ای از نام آن داشته باشیم. معنی زبرجد از نام انگلیسی آن Peridot که از کلمه فرانسوی peritot گرفته شده است، آمده است و اعتقاد بر این است که از کلمه عربی faridat به معنای سنگ قیمتی گرفته شده است.

همچنین سنگ زبرجد به نام‌هایی مانند "مرد فقیر زمرد" و "اشک پلس" نیز نامیده شده است.

نام باستانی سنگ زبرجد اولیوین بود و این به رنگ آن مربوط می‌شد، اگرچه رنگ ممکن است از سبز زرد روشن یا سبز لیمویی تا سایه سبز زیتونی تیره‌تر باشد.

رنگ‌های سنگ زبرجد شامل رنگ سبز مایل به قهوه‌ای کمتر رایج و حتی برخی از قطعات رنگی روشن‌تر هستند که تقریباً زرد هستند.

با درنظرگرفتن مدت‌زمان استفاده از این سنگ، تنها حدود دویست سال است که به این نام شناخته شده است.

خصوصیات فیزیکی سنگ زبرجد

رنگ : سبز، زرد - سبز
چاکرا: قلب، شبکه خورشیدی
شماره: ارتعاش به ۵، ۶، و 7
سیاره: زهره
زودیاک: اسد، سنبله، عقرب، قوس، میمون
عناصر: چوب
مبدأ: برزیل، کانادا، جزایر قناری، مصر، ایرلند، پاکستان، روسیه، سریلانکا، ایالات متحده آمریکا

کاربرد سنگ زبرجد در زیورآلات و صنعت طلا و جواهر

در این قسمت مقاله خواص سنگ زبرجد به کاربردهای این سنگ زیبا در صنعت طلا و جواهر می پردازیم. رنگ‌های طبیعی و ویژگی‌های گرم سنگ زبرجد آن را به جواهری دوست‌داشتنی تبدیل کرده است. 

سنگ زبرجد، سنگی طبیعی و در دل طبیعت است و باعث می‌شود به عنوان نگین هر نوع زیورآلاتی که در آن تراشیده شده است از نظر زیبایی به چشم بیاید. برای این منظور می‌توانید مدل های طلا و جواهر سنگ زبرجد را در فروشگاه زبرجد ملاحظه نمایید.

به دلیل شکوه و جلال کمیاب، حتی از سنگ زبرجد در صنعت پوشاک و لباس نیز استفاده می‌شود. سنگ ها و کریستال های زبرجد را می‌توان به‌صورت مهره و پولک‌دوزی ساخت و از آنها بر روی لباس استفاده کرد. طراحی لباس و سایر اشکال لباس با سنگ زبرجد یا پریدوت همیشه یک انتخاب منحصربه‌فرد است.

دستبند زبرجد، انگشتر زبرجد، گوشواره زبرجد، پلاک زبرجد، گردنبند زبرجد و نیم ست زبرجد و سایر جواهرات در صنعت طلا و جواهر از جایگاه ویژه ای در میان دوستداران جواهر برخوردار است. اینها به دلیل جلوه زیبایی که سنگ زبرجد بر روی فلز از خود به نمایش میگذارد و باعث شده تا این سنگ زیبا در تولیدات این صنعت گران قیمت کاربرد بسیاری داشته باشد.

ویژگی‌ها و خواص سنگ زبرجد

خواص سنگ زبرجد بسیار زیاد می باشد چرا که زبرجد یک سنگ بسیار خوب است که به‌عنوان یک سنگ گران‌بها که از نظر ظاهری ارزش خود را نشان داده است سنگی است که سال‌هاست در زندگی همه وجود داشته است.

در مورد سنگ زبرجد و خواص سنگ زبرجد سالیان سال است که در افسانه ها از آن یاد شده است و این موضوع باعث شده تا تقریباً توجه همه را به این سنگ پر تلالو جلب شود.

از خواص سنگ زبرجد این است که هم سلامتی و هم شادی را به ارمغان می‌آورد. اولین خاصیت مهم سنگ زبرجد، این است که برای استفاده‌کننده خود شانس می‌آورد. اگر در زندگی کاری یا خانوادگی خود مشکل دارید، حتماً باید این سنگ شادی را نگه دارید. در مدت‌زمان کوتاهی، شانس به چهره شما خواهد خندید و همه چیز همان‌طور که می‌خواهید شروع می‌شود.

منشأ سنگ زبرجد از کجاست؟

اگرچه سنگ زبرجد به دلیل درخشش سبز لیمویی درخشانش به طور گسترده‌ای شناخته شده است، منشأ نام این سنگ قیمتی نامشخص است. اکثر محققین اتفاق‌نظر دارند که کلمه زبرجد از کلمه عربی faridat به معنای گوهر گرفته شده است. با این حال، برخی بر این باور هستند که کلمه زبرجد ریشه در کلمه یونانی peridona  به معنای بخشیدن است. شاید به همین دلیل است که طبق روایات، زبرجد با رفاه و خوشبختی همراه بود.

منشأ سنگ زبرجد از کجاست؟

همان‌طور که گفته شد، سنگ زبرجد گونه کمیاب و باکیفیت جواهر از ماده معدنی رایج الیوین است که در اعماق زمین شکل می‌گیرد و توسط آتشفشان‌ها به سطح زمین می‌آید.

در هاوایی، سنگ زبرجد زمانی نمادی از اشک‌های پله، الهه آتشفشان است که جریان گدازه را کنترل می‌کند و گفته می‌شود به‌ندرت زبرجد در داخل شهاب‌سنگ‌ها نیز یافت می‌شود.

رنگ سبز مشخص زبرجد از ترکیب خود ماده معدنی ناشی می‌شود – نه مانند بسیاری از سنگ‌های قیمتی از ناخالصی‌های کمیاب. به همین دلیل است که سنگ زبرجد یکی از معدود سنگ‌های قیمتی است که فقط به یک رنگ (سبز) وجود دارد، اگرچه سایه‌های آن بسته به مقدار آهن ممکن است از سبز مایل به زرد تا سبز مایل به زیتونی تا سبز مایل به قهوه‌ای متفاوت باشد.

قدمت سنگ زبرجد

قدمت سنگ زبرجد

قدمت سنگ زبرجد حتی به مصر باستان و حدود ۳۰۰ سال قبل از میلاد مسیح می‌رسد و در جزیره‌ای به نام زبرگاد در دریای سرخ استخراج شده است. آنها از این سنگ به‌عنوان گوهر خورشید یاد می‌کردند که در نتیجه رنگ‌های زیبای زرد مایل‌به‌سبز است. از این سنگ‌ها برای تراشیدن طلسم استفاده می‌شد. آنها همچنین به‌عنوان بخشی از خزانه فرعون جمع‌آوری شدند.

رومیان باستان به دلیل رنگ سبزی که بدون توجه به نور ثابت باقی می‌ماند، این سنگ را زمرد عصرانه می‌نامیدند. برخی از این سنگ‌ها هنوز در برخی از مشهورترین موزه‌های جهان به نمایش گذاشته می‌شوند.

سنگ زبرجد برای چه ماهی است؟

سنگ زبرجد برای چه ماهی است؟

سنگ تولد زبرجد سنگ تولد رسمی آگوست و همچنین شانزدهمین سالگرد ازدواج است. کریستال‌های زبرجد علاوه بر نمادین بودن این دو نقطه عطف، با تقویت قدرت و تعادل، آرامش، استراحت و سلامتی را به کاربر می‌بخشد. همچنین اعتقاد بر این است که خلق‌وخوی شما را تقویت می‌کند و خلاقیت را بهبود می‌بخشد.

علاوه بر این خواص، زبرجد معنای متافیزیکی نیز دارد. این سنگ دارای خواص سم‌زدایی است؛ زیرا متابولیسم و کبد را تحریک می‌کند. می‌تواند عملکرد کیسه صفرا و کبد و همچنین درمان بیماری‌های پوستی و افزایش زمان بهبودی را بهبود بخشد.

باتوجه‌به فوایدی که برای کبد و کیسه صفرا دارد، به‌راحتی می‌توان فهمید که چرا بسیاری معتقدند که این سنگ می‌تواند مشکلات گوارشی، آلرژی‌ها، مدیریت وزن و بهبود جذب مواد مغذی را درمان کند.

زبرجد همچنین فراوانی و عشق را کانالیزه می‌کند و انرژی مثبتی از خود ساطع می‌کند.

سنگ زبرجد در کجاها وجود دارد؟

سنگ زبرجد در کجاها وجود دارد؟

همان‌طور که گفته شد، این سنگ قیمتی - سنگ زبرجد - یکی از معدود سنگ‌هایی است که فقط در یک رنگ یافت می‌شود. این نوعی از الیوین است و از منیزیم و آهن ساخته شده است که رنگ سبز زیتونی را به سنگ می‌دهد.

سنگ زبرجد در سرتاسر جهان یافت می‌شود، اگرچه بهترین سنگ‌های باکیفیت جواهر از مصر یا میانمار می‌آیند - اگرچه پاکستان اخیراً نمونه‌های چشمگیری را نیز کشف کرده است.

در آریزونا در ایالات متحده، زبرجد به‌وفور وجود دارد. متأسفانه این سنگ‌ها کیفیت پایین‌تری دارند. با این حال، این آنها را در دسترس تر و مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌کند و به افراد بیشتری این فرصت را می‌دهد تا نگین زیبای زبرجد زرد - سبز را بپوشند.

قیمت سنگ زبرجد

قیمت سنگ زبرجد

قیمت سنگ زبرجد نیز مانند هر سنگ قیمتی، بر اساس کیفیت سنگ متفاوت خواهد بود و هر چه وزن و اندازه سنگ زبرجد بیشتر شود، قیمت سنگ زبرجد نیز گران‌تر می‌شود.

بزرگ‌ترین و گران‌ترین زبرجد از زبیرجت، مصر می‌آید. وزن بزرگ‌ترین و گران‌ترین سنگ زبرجد در حدود ۳۱۱٫۷۸ قیراط و وزن آن ۶۲٫۳۵ گرم است. این سنگ بزرگ و قیمتی اکنون در موزه اسمیت سونیان در ایالات متحده آمریکا به نمایش گذاشته شده است. قطعه نفیس دیگر زبرجد ۱۹۲٫۷۵ قیراطی است که متعلق به خزانه‌داری الماس روسیه است.

آیا زبرجد یک سنگ جواهر کمیاب است؟

آیا زبرجد یک سنگ جواهر کمیاب است؟

درحالی‌که جواهر زبرجد زیبا است، نمی‌توان گفت جز سنگ‌های نادر می‌باشد. سنگ زبرجد به دلیل پراکندگی جهانی، هرساله در مقادیر زیادی استخراج می‌شوند. سنگ زبرجد در اعماق پوسته زمین شکل می‌گیرد و پس از فوران‌های آتشفشانی به سطح زمین رانده می‌شود. آنها در مناطقی از جمله اتیوپی، افغانستان، برمه، ویتنام، پاکستان، چین و ایالات متحده استخراج می‌شوند.

برخی از سنگ‌های زبرجد از شهاب‌سنگ‌ها و دنباله‌دارها به ما می‌آیند و به‌عنوان زبرجدهای فرازمینی شناخته می‌شوند. این سنگ‌های زبرجد کمیاب هستند و به‌راحتی قابل تهیه نیستند.

سنگ زبرجد چه رنگی است؟

سنگ زبرجد چه رنگی است؟

سنگ قیمتی زبرجد به دلیل رنگ زرد متمایل به سبز خود شناخته شده است و از سبز جامد تا سبز با رنگ‌های قهوه‌ای یا زرد متغیر است. سنگ‌های کم‌کیفیت مایل به قهوه‌ای هستند، درحالی‌که سنگ‌های باکیفیت - بیش از ۱۰ قیراط - بهترین رنگ‌ها را دارند که سبز و بدون هیچ اثری از زرد یا قهوه‌ای هستند.

این سنگ همچنین تنها سنگ قیمتی است که در یک رنگ وجود دارد که شدت رنگ آن بر اساس محتوای آهن تعیین می‌شود. زبرجدهایی که آهن کمتری دارند سایه سبز تیره‌تر و باارزش‌ترین هستند. این جواهرات معمولاً در میانمار و پاکستان یافت می‌شوند.

یکی از خواص منحصربه‌فرد سنگ زبرجد این است که نور باعث تغییر رنگ سبز درخشان نمی‌شود. این امر باعث شده است که از این گوهر به‌عنوان گوهر خورشید یا زمرد شام یاد شود. در مصر باستان، این جواهرات اغلب در شب استخراج می‌شدند، زیرا حتی در شرایط تاریک نیز به‌راحتی یافت می‌شدند.

باور قدیمی: سنگ زبرجد پرتوی از آفتاب است

در زمان‌های قدیم، بسیاری از مردم فکر می‌کردند که کریستال‌های زبرجد حاوی اشعه‌های خورشید هستند و رنگ زیبایی از خود می‌دهند. درحالی‌که می‌دانیم این درست نیست، این جواهر زیبا واقعاً نفیس است و به هر قطعه جواهر رنگ می‌بخشد.

تاریخچه سنگ زبرجد

تاریخچه سنگ زبرجد

در این قسمت مقاله سایت زر به تاریخچه سنگ زبرجد می‌پردازیم: سنگ زبرجد سبز کم‌رنگ و درخشان - که اغلب زمرد شبانه نامیده می‌شود - یک سنگ قیمتی است که معمولاً با معنویت و بیان مرتبط است. کلمه peridot را می‌توان به‌صورت PAIR-uh-doe یا PAIR-uh-dot  تلفظ کرد. درحالی‌که هر دو تلفظ در فرهنگ لغت یافت می‌شوند، کلمه اصلی زبرجد از کلمه فرانسوی peritôt است که به معنای نامشخص است، زیرا به دلیل اجزاء متعدد و شکستگی‌های داخلی اغلب در دانه‌های سنگ‌های قیمتی زبرجد یافت می‌شود. کریزولیت (کلمه قدیمی آلمانی) نیز قبل از استفاده از کلمه زبرجد برای تمام سنگ‌های زبرجد باکیفیت گوهر برای توصیف آن استفاده می‌شد.

گاهی اوقات سنگ زبرجد به‌عنوان الیوین نیز نامیده می‌شود و همان‌طور که بیان شد تاریخچه سنگ زبرجد فقط در یک رنگ یافت می‌شود - سبز. این رنگ سبز غیرمعمول به‌سادگی به‌عنوان سبز زبرجد شناخته می‌شود و از زیتونی تا سبز مایل به قهوه‌ای متغیر است. این سبز توسط تحسین‌کنندگان باستان بسیار ارزشمند بود، زیرا اغلب تصور می‌شد که زمرد است که یکی از بزرگ‌ترین تمجیدهایی است که زبرجد می‌تواند دریافت کند. این گوهر ملی مصر است و مصریان باستان آن را به‌عنوان گوهر خورشید می‌شناختند. در واقع، مورخان جواهرات اکنون متقاعد شده‌اند که برخی، اگر نگوییم همه، زمردهایی که کلئوپاترا به پوشیدن آنها مشهور بود، در واقع زمرد نبودند، بلکه سنگ‌های زبرجد سبز تیره از معادن مصر بودند.

درباره تاریخچه سنگ زبرجد در ادامه می‌گوییم در زمان‌های قدیم، از سنگ‌های زبرجد برای طلسم‌هایی استفاده می‌شد که دارای خرهای تراشیده شده برای تقویت روحی و کرکس‌های تراشیده شده برای کنترل چهار باد و ارواح شیطانی بودند. طومارهای پاپیروس مصر باستان استخراج زبرجد را در ۱۵۰۰ سال قبل از میلاد ثبت کرده‌اند. در جزیره توپازو (که اکنون جزیره سنت جان نامیده می‌شود) در دریای سرخ مصر. مکان دقیق جزیره برای چندین قرن به یک راز تبدیل شد تا اینکه در سال ۱۹۰۵ دوباره کشف شد. دریانوردان یافتن آن را دشوار می‌دانستند؛ زیرا اغلب در مه غلیظی غیرقابل‌نفوذ پوشیده شده بود.

در قرون‌وسطی، فرستادگان اروپایی مقادیر زیادی سنگ زبرجد را از سفرهای خود به سرزمین‌های خارجی آوردند و کلیساها و لباس‌های خود را با آن تزئین کردند. یکی از این نگین‌های بزرگ زبرجد، زیارتگاه سه پادشاه مقدس در کلیسای جامع کلن را زینت می‌دهد و برای قرن‌ها تصور می‌شد که زمرد است، اما اخیراً به‌عنوان زبرجد شناخته شده است. زبرجد که برای عبرانیان باستان نیز شناخته می‌شود، در کتاب مقدس به‌عنوان یکی از سنگ‌های استفاده شده در لباس هارون و به‌عنوان یکی از لایه‌های پایه شهر اورشلیم جدید ذکر شده است.

زبرجد نه‌تنها زمینی است، اگرچه در شهاب‌سنگ‌هایی که به زمین سقوط کرده‌اند، جواهرات مختلفی یافت می‌شود، زبرجد کهکشانی سفر می‌کند تنها گوهری است که در اندازه‌های آن‌قدر بزرگ یافت می‌شود که بتوان جواهرات ساخت. این شهاب‌سنگ‌های حامل جواهر، پالازیت نامیده می‌شوند و به زبرجد موجود در آن‌ها نام خاصی نیز (مولداویت) داده‌اند تا از منشأ ماورایی آن صحبت کند.

در سال ۱۷۴۹، یکی از این شهاب‌سنگ‌ها در بالای تپه‌ای متروک در سیبری پیدا شد و مشخص شد که این ستاره سقوط کرده حاوی قطعات زیادی از کریستال‌های زبرجد زیبا و فرستاده بهشتی است که به‌اندازه کافی بزرگ هستند که می‌توان از آنها در جواهرات استفاده کرد. اعتقاد بر این است که این پالازیت خاص حاوی مولدویت در ۱۴٫۸ میلیون سال پیش به سطح زمین افتاد.

در جوامع علمی، اعتقاد بر این است که کریستال‌های زبرجد نقش زیادی در ایجاد ماه داشته‌اند و اکنون آنها بخش بزرگی از گوشته ماه را تشکیل می‌دهند.

خواص سنگ زبرجد

خواص سنگ زبرجد

  1. زبرجد، سنگ تولد ماه آگوست نیز در جشن شانزدهمین سال ازدواج داده می‌شود. اعتقاد بر این است که زبرجد که به‌عنوان سنگ شفقت شناخته می‌شود، سلامتی خوب، خواب آرام و آرامش را با ایجاد تعادل بین احساسات و ذهن به روابط می‌رساند. این سنگ سبز روشن دوستانه همچنین دارای توانایی عجیب‌وغریب برای القای فصاحت و خلاقیت است. از خواص سنگ زبرجد همچنین می‌توان گفت شادی و نشاط را به ارمغان می‌آورد. سنگ زبرجد عشق را جذب می‌کند و با نوسازی همه چیز خشم را آرام می‌کند.
  2. قدرت‌های متافیزیکی حماسی که زبرجد دارد در طول اعصار در مورد آن نوشته شده است. افسانه می‌گوید که اگر این جواهر طلایی شود، سنگ تمام پتانسیل خود را به‌عنوان طلسم توسعه می‌دهد و قدرت ریشه‌کن کردن وحشت‌های شبانه مانند رؤیاهای ترسناک و کابوس‌ها را خواهد داشت.
  3. با این حال، به گفته فیلسوف بزرگ رومی، پلینی بزرگ، زبرجد باید بر روی بازوی راست پوشیده شود تا قوی‌ترین دفع آن را انجام دهد.
  4. از خواص سنگ زبرجد توانایی این سنگ برای درخشیدن مانند یک زغال داغ زیر نور لامپ در شب کمک می‌کند تا دیدهای شبانه را از بین ببرد.
  5. از دیگر خواص زبرجد این است که از دیرباز به‌عنوان کمکی قدرتمند برای ترمیم و حفظ دوستی در نظر گرفته می‌شود و ظاهراً ذهن را از افکار حسادت‌آمیز رهایی می‌بخشد که می‌توانند به روابط آسیب برسانند و آنها را متشنج کنند.
  6. همچنین از خواص سنگ زبرجد می‌توان اشاره داشت که برای محافظت از مؤمنان از چشم بد استفاده شده است.

خصوصیات زمین‌شناسی زبرجد

خصوصیات زمین‌شناسی زبرجد

سنگ زبرجد در سنگ‌های آذرین فقیر از سیلیس مانند بازالت ها وجود دارد. برخی از زبرجد ها در مناطق آتشفشانی یافت می‌شوند، درحالی‌که برخی در داخل شهاب‌سنگ‌ها یافت می‌شوند. این سنگ‌ها معمولاً از کیفیت نگینی برخوردار نیستند، اما تعداد کمی از آنها روکش شده و در جواهرات نصب شده‌اند.

مانند بسیاری از جواهرات گران‌بها، زبرجد بیشتر در نمونه‌هایی به‌اندازه سنگ‌ریزه که در اثر فرسایش ده‌ها هزار سال در رگه‌های سنگ‌های قیمتی هوا خورده‌اند، دیده می‌شود. منابع جدید سنگ زبرجد شامل آریزونا، مکزیک، اورگان، نروژ، پاکستان، روسیه و سریلانکا است. جزایر قناری، چین، برزیل، نروژ، هاوایی، استرالیا، برزیل و آفریقای جنوبی بهترین سنگ‌های زبرجد باکیفیت جواهر را ارائه می‌دهند.

نحوه نگهداری و مراقبت صحیح از سنگ زبرجد

نحوه نگهداری و مراقبت صحیح از سنگ زبرجد

سنگ زبرجد باید از سایش ناهموار در امان بماند. بهترین راه برای تمیزکردن زبرجد با آب گرم و صابون است. شما باید آن را از خراشیدگی و ضربات تیز که می‌تواند سنگ را شکسته یا خرد کند محافظت کنید. همچنین از تغییرات دمایی زیاد، پاک‌کننده‌های اولتراسونیک و بخارشوی‌هایی که می‌توانند به سنگ آسیب برسانند، خودداری کنید.

سنگ زبرجد به گرما، اسیدها، آمونیاک و آب گرم حساس است. شستشوی زبرجد در آب تمیز بی‌خطر است. اجازه دهید در هوا خشک شود و دور از فلزات یا سنگ‌های قیمتی دیگری که ممکن است به سطح آسیب برسانند، نگهداری کنید. جواهرات زبرجد را هنگام انجام کارهای سنگین که ممکن است باعث خراشیدگی آن شود مورداستفاده قرار ندهید.

خرید آنلاین طلا و جواهرات با سنگ زبرجد اصل یا زبرجد

چه قصد دارید سنگ زبرجد اصل را به‌عنوان سنگ ماه تولد برای اهداف طالع‌بینی بخرید یا به‌عنوان جواهری ترند شده در صنعت مد و زیبایی برای دستیابی به ظاهری خیره‌کننده، مطمئن شوید که سنگ طبیعی و اصیل زبرجد را خریداری می‌کنید؛ زیرا سنگ‌های مصنوعی و مصنوعی فواید دلخواه را ارائه نمی‌دهند. آنها می‌توانند موارد منفی را به همراه داشته باشند.

برای دستیابی به اصالت سنگ زبرجد خالص، از یک فروشنده معتبر سنگ‌های قیمتی مانند سایت معتبر طلا و جواهر زر، بازار آنلاین جواهر خرید کنید. در اینجا شما گسترده‌ترین مجموعه طلا و جواهرات را می‌بینید که با سنگ زبرجد ساخته شده است. شما برای خرید آنلاین طلا با سنگ جواهر زبرجد می‌توانید به فروشگاه سنگ زبرجد سایت زر مراجعه نمایید و کلکسیونی از جواهرات ساخته شده با زبرجد را مشاهده نمایید.

محصولات طلا و جواهر را با مناسب‌ترین قیمت دریافت خواهید کرد و حتی می‌توانید در صورت پسند باقی مدل‌های سایت زر آنها را با سنگ زبرجد سفارش دهید. به‌این‌ترتیب انتخاب‌های شما افزایش پیدا کرده و خواهید توانست جواهری تک و نفیس را به کلکسیون شخصی خود اضافه کنید. خریدی به‌یادماندنی را برای شما آرزومندیم.

تعهد ما همچنین شامل ساخت و فروش محصولاتی است که نه‌تنها به لحاظ متریال بلکه به لحاظ طراحی نیز از استانداردهای بالایی برخوردار باشند و به‌مرورزمان تبدیل به محصولی فرسوده و بی‌ارزش نشوند. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید انتظار داشته باشید که کالایی مادام‌العمر باارزش خریدوفروش بالا را درزمانی بسیار کوتاه و با ارسال رایگان دریافت خواهید کرد.

تحویل ایمن درب منزل به سراسر ایران از مزیت‌های خرید اینترنتی طلا و جواهر در سایت زر می‌باشد. تمامی محصولات ما دارای شناسنامه می‌باشد.

ما در وب‌سایت جواهرات زر امکان تغییر مدل و حتی تغییر در سنگ‌ها، طلای پایه و قیمت تمام محصولات را برای مشتریان عزیز فراهم کرده‌ایم و می‌توانند با تماس با شماره‌های تماس ۰۹۱۲۱۵۹۸۴۱۹ و شماره‌های شرکت ۸۸۶۴۱۵۰۳-۰۲۱ و ۸۸۶۴۱۵۰۴-۰۲۱ اطلاعات کاملی را در زمینه سایز، ابعاد، نوع سنگ، نوع طلای پایه و قیمت محصولات دریافت نمایید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۹:۱۱:۲۶ بعد از ظهر
نظرات (1)

ثمین منصوری  ۷ فروردین ۱۳۹۲ ساعت ۲:۴۳:۴۱ بعد از ظهر

خیلی دوست داشتم خواص این سنگ رابدونم حاله که فهمیدم خوشحال شدم

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد