آنوشکا بانوی حلقه‌ها

آنوشکا بانوی حلقه‌ها
”آنوشکا وجان“ پس از تاسیس شرکت خود در لندن تصمیم به افتتاح فروشگاهی در دبی گرفتند. ”جان آیتون“ معتقد است که دبی ...

آنوشکا وجان“ پس از تاسیس شرکت خود در لندن تصمیم به افتتاح فروشگاهی در دبی گرفتند. ”جان آیتون“ معتقد است که دبی بازار مهمی برای آن‌ها محسوب می‌شود، زیرا مجموعه تغییراتی که در روند خرید و فروش جواهرات و چرم در سطح جهانی رخ می‌دهد، در این مرکز مبادله، منعکس می‌شود. از طرفی گرایش زنان نسبت به خرید جواهرات تغییر یافته و طرح‌های شاد و جدید ”آنوشکااحساسات و شخصیت آن‌ها را به خوبی آشکار می‌سازد.

اتفاق ساده‌ای زمینه‌ساز افتتاح آنوشکا شد. داستان از این قرار است که مادر آنوشکا از او می‌خواهد تا برای یکی از مشتریان همیشگی رستورانش دستبندی از نقره استرلینگ را طراحی کند و بسازد. ”آنوشکا“ می‌گوید: من همیشه به طراحی جواهرات علاقه شدیدی داشتم و از این‌که او به من سفارش طراحی یک کلکسیون را می‌کرد بسیار خوشحال می‌شدم.

آنوشکا“ از حرفه طراحی جواهر به راستی لذت می‌برد و از سال ۱۹۹۶ جوایزی از بخش اهدای جوایز مجامع رسمی طلا و جواهر دریافت کرده‌است. او منابع مختلفی را الهام‌بخش آثار خود به شمار می‌آورد و معتقد‌است که به عنوان یک مدیر خلاق و مبتکر باید پذیرای عقاید مختلف و طرح‌های عجیب و غیرعادی نیز شود. برای نمونه مشاهده یک کرم ابریشم گرسنه سبب شد تا بر اساس آن طراحی از گردنبند، النگو و حلقه طلایی را ابداع کند و نام ”کرم ابریشم“ را برای این مجموعه برگزیند.

از نظر او پیله ابریشم ایده مناسبی برای طراحی خواهدبود و مطابق با طرح آن می‌توان مجموعه‌ای از مدل‌های مارپیچی از طلا مزین به الماس‌های زیبا و ظریف را عرضه کرد.

جان“ در اشاره به مچ دست همسرش آنوشکا که دستبندی با طرح چغندر قند آن را در بر گرفته است می‌گوید: «این نماد برجسته، نظر افراد را به خود جلب کرد. باعث شادی و هیجان آن‌ها می‌شود. از نظر زیبا شناختی مدل جذابی است و همانند یک قطعه جواهر به نظر می‌رسد. کوتاهی و ضخامت طرح سبب ناخوشایند جلوه دادن آن‌ نمی‌شود و زیبایی ظاهری نیز بر اهمیت و ارزش این اثر مدل‌انگیز می‌افزاید. »...

منبع خبر: نشریه طلا جواهر
  ۲۴ اردیبهشت ۱۳۸۸ ساعت ۱۱:۱۸:۵۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد