ساختمان جزیره ای لویی ویتون (Louis Vuitton)

ساختمان جزیره ای لویی ویتون (Louis Vuitton)
می توانید تصور کنید، یکی از مشهورترین خانه های مد جهان، ساختمان جزیره مانند خود را در ساحل یکی از کلان شهرهای آسیای جنوب شرقی افتتاح کند؟ این دقیقاً همان کاری ست که برند لویی ویتون LV، انجام داده است.

می توانید تصور کنید، یکی از مشهورترین خانه های مد جهان، ساختمان جزیره مانند خود را در ساحل یکی از کلان شهرهای آسیای جنوب شرقی افتتاح کند؟ این دقیقاً همان کاری ست که برندلویی ویتون (Louis Vuitton)، انجام داده است.
اولین مزون نمایش مد در Marina Bay Sands واقع در سنگاپور، هجدهم سمپتامبر امسال افتتاح می شود.
شاهکاری مدرن ساخته شده در چندین طبقه که به صورت زاویه دار بوده و تا سقف آن شیشه ای می باشد. برند لویی ویتون (Louis Vuitton)، بی رقیب پنجمین فروشگاه خود را در شهر به رخ همگان خواهد کشید. البته این تنها ساختمانی است که الهام گرفته از بدنه یک کشتی می باشد.
طراحی این ساختمان توسط پیتر مارینو، معمار بین المللی انجام گرفته که ایده او القای فرهنگ و هنر در فضایی کوچک است. طراحی داخلی بنا، گرایش به زیبایی شناسی را که مرینو سعی در نمایش آن دارد را تداعی می کند.
طبقه همکف آن مملو است از چرم های زنانه و مردانه، کفش، زیورآلات و لباس های آماده و یک نیم طبقه شامل وسایل سفر و لوازم جانبی آن برای سفر به دور دنیا.
یک سالن خصوصی برای نمایشگاه های انفرادی و حتی ایوانی سقف دار در فضای باز از قایقی بادبانی و لوکس که مرکز مجموعه را می سازد.
خلاقانه ترین بخش این ساختمان، تونل هایی است که با هم در ارتباط بوده و به بینندگان اجازه می دهند که به مجتمع تجاری ساحلی Marina Bay Sands، دسترسی داشته باشند.
این راهروها کارهای هنری معاصر را در معرض دید قرار می دهند. در بخش ورودی تونل بازدید کنندگان به کتابفروشی لویی ویتون (Louis Vuitton)وارد شده و از آنجا با آرایه ای از عناوین هنری که توسط این برند لوکس پیشنهاد شده، مواجه می شوند.
اگر فکر می کنید این آخرین ایستگاه این فروشگاه است، اشتباه می کنید.
پلکانی مارپیچ، بازدیدکنندگان را از کتابفروشیی به محل نمایش ساعت، جواهرات و لوازم چرمی دیگر که با نام LV مزین شده اند، راهنمایی می کند.
تهیه و ترجمه: سایت زر (zar.ir)
منبع: هاوت لیوینگ.کام

 
لویی ویتون

برند لویی ویتون

ساختمان لویی ویتون

طلا و جواهر لویی ویتون
 
منبع خبر: گردآوری و ترجمه: گروه زر
  ۲۸ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۹:۲۷:۴۲ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد