معرفی 20 مدل از گرانترین حلقه ازدواج بازیگران هالیوود + عکس

معرفی 20 مدل از گرانترین حلقه ازدواج بازیگران هالیوود + عکس
پاریس هیلتون، نوه کنراد هیلتون، صاحب هتل ها ی زنجیره ای هیلتون، یک حلقه الماس 24 قیراطی از نامزد سابق خود دریافت کرد. قیمت این حلقه حدود 7/4 میلیون دلار برآورد شده است.

ما در این مقاله قصد داریم تا در مورد حلقه ازدواج بازیگران هالیوود صحبت کنیم که گران‌قیمت‌ترین و نفیس‌ترین مدل‌های انگشتر حلقه ازدواج را برای خود انتخاب کرده‌اند و به‌اندازه‌ای بزرگ هستند که چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره کنند.

سلبریتی‌ها الگوهایی برای جواهرات به‌خصوص حلقه ازدواج و نامزدی هستند. مردم در سرتاسر جهان برای دریافت نکات و ایده‌های مد به ستاره‌های فیلم، ستاره‌های موسیقی پاپ و افراد اجتماعی نگاه می‌کنند. نامزدی افراد مشهور خبر بزرگی است. الماس‌ها و سنگ‌های قیمتی باشکوهی که یک سلبریتی به نمایش می‌گذارد، الهام‌بخش و شگفت‌انگیز هستند، درحالی‌که ما را به یاد حلقه‌های نامزدی می‌اندازند که اکثر ما هرگز نمی‌توانیم آن‌ها را بخریم.

حلقه‌های نامزدی سلبریتی‌ها به طور شگفت‌انگیزی قیمت بالایی دارند. با افزایش اندازه الماس‌ها، بدیهی است که قیمت آن به میزان قابل‌توجهی افزایش می‌یابد. خوب، ما در اینجا فهرستی از گران‌ترین حلقه ازدواج بازیگران هالیوود تهیه کرده‌ایم که این لیست را در زیر می‌بینیم و سپس به بررسی اندازه و قمت حلقه ازدواج بازیگران هالیوود موجود در این لیست می‌پردازیم

لیست قیمت حلقه ازدواج بازیگران هالیوود

میانگین هزینه‌ای که زوج‌های آمریکایی در ایالات‌متحده برای حلقه ازدواج هزینه می‌کنند، در حدود ۶۳۵۱ دلار برآورد شده است که در مقایسه با قیمت حلقه ازدواج بازیگران هالیوود رقمی بسیار ناچیز است. بسیاری از این ستارگان از حلقه‌های الماس بزرگ و کوچکی برای مراسم نامزدی و ازدواج خود استفاده می‌کنند که هزینه‌ای بین ۱ میلیون دلار تا گاهی ۳۸ میلیون دلار در بر دارد. مسلماً هرچقدر الماس بکار رفته در حلقه ازدواج بازیگران هالیوود بزرگ‌تر باشد، قیمت حلقه نیز بیشتر خواهد بود. ما در این مقاله از سایت طلا و جواهرات زر، ۲۰ مورد از گران‌ترین حلقه ازدواج بازیگران هالیوود را گردآورده‌ایم. با ما همراه باشید.

حلقه نامزدی و ازدواج هیلاری داف (Hilary Duff)

ارزان‌ترین حلقه ازدواج بازیگران هالیوود در این لیست تعلق می‌گیرد به حلقه ازدواج هیلاری داف که بااینکه در قعر این لیست قرار دارد، بازهم حتی در این دوران نیز قیمتی بسیار بالا برای یک حلقه ازدواج محسوب می‌شود. مایک کامری، بازیکن بازنشسته NHL، شوهر سابق هیلاری داف، ستاره سابق دیزنی، در سال ۲۰۱۰ یک میلیون دلار برای یک حلقه جواهر ۱۴ قیراطی هزینه کرد.حلقه نامزدی هیلاری داف اولین مورد از لیست حلقه ازدواج بازیگران هالیوود ما هست به‌طوری‌که مایک کامری، بازیکن بازنشسته NHL، شوهر سابق هیلاری داف، ستاره سابق دیزنی، در سال ۲۰۱۰ حلقه جواهری با یک جواهر ۱۴ قیراطی خریداری کرد.

حلقه ازدواج بازیگران هالیوود - هیلاری داف

حلقه ازدواج بازیگران هالیوود - هیلاری داف

مایک کامری یک بازیکن هاکی است که از لیگ ملی هاکی کانادا بازی می‌کند. اولین چیزی که پس از تماشای انگشتر زیبا به ذهن شما می‌رسد این است که ممکن است قیمت بالایی داشته باشد. اگر این چیزی است که شما فکر می‌کنید، پس اصلاً اشتباه نمی‌کنید حلقه نامزدی هیلاری داف انگشتری شگفت‌انگیز که یک میلیون ارزش دارد.

حلقه نامزدی و ازدواج کیت آپتون (Kate Upton)

حلقه نامزدی کیت آپتون دومین مورد از لیست حلقه ازدواج بازیگران هالیوود ما هست. کیت آپتون، ستاره مدل و کاور عروس، اولین حلقه نامزدی خود را از جاستین ورلاندر در سال ۲۰۱۶ به نمایش گذاشت، این حلقه ازدواج طلا و جواهر با یک الماس ۸ قیراطی تراش گرد تزئین شده است و در حدود ۱٫۵ میلیون دلار قیمت دارد.

حلقه ازدواج بازیگران هالیوود - کیت آپتون

حلقه ازدواج بازیگران هالیوود - کیت آپتون 

حلقه نامزدی و ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک (Jennifer Lopez)

سومین حلقه در لیست حلقه ازدواج بازیگران هالیوود به حلقه ازدواج جنیفر لوپز و بن افلک یا همان زوج پرسروصدای Bennifer تعلق می‌گیرد که با توجه به الماس صورتی روشن ۶٫۱۰ قیراطی بکار رفته در این، قیمتی در حدود ۱٫۲ تا ۱٫۷ میلیون دلار برای آن تخمین زده شد اما گویا این حلقه زیاد هم برای این زوج خوش‌یمن نبود و چند روز قبل از مراسم ازدواج، باعث جدایی این زوج پرطرف‌دار شد. جنیفر لوپز با حلقه نامزدی خود در ازدواج با بن افلک در سال ۲۰۰۲ خود که یک الماس صورتی رنگ با تراش بزرگی با سایز ۶٫۱۰ قیراطی بود نیز در لیست ما قرار دارد. این انگشتر نامزدی که از برند لاکچری طلا و جواهر هری وینستون می‌باشد و طبق گزارش‌ها ۱٫۲ میلیون دلار برای آنها هزینه داشته است.

حلقه ازدواج بازیگران هالیوود - جنیفر لوپز

حلقه ازدواج بازیگران هالیوود - جنیفر لوپز 

حلقه نامزدی و ازدواج کیتی هولمز و تام کروز (Katie Holmes)

حلقه ازدواج کیتی هولمز چهارمین مورد از لیست حلقه ازدواج بازیگران هالیوود ما هست. کیتی هلمز بازیگر زن دنیای هالیوود هنگامی که در سال ۲۰۰۵ به تام کروز بله گفت این حلقه نامزدی را که عکس آن را در زیر می‌بینید دریافت کرد ، این حلقه نامزدی و ازدواج هم اکنون نزدیک به ۲ میلیون دلار است.

حلقه نامزدی کتی هولمز بسیار حیرت‌انگیز می‌باشد و یک الماس بیضی‌شکل پنج قیراطی در مرکز آن دیده می‌شود. جنس این انگشتر طلای رزگلد رنگ از پلاتین می‌باشد و ظاهری جاودانه دارد که تضمین می‌کند هرگز از مد نمی‌افتد.

حلقه ازدواج بازیگران هالیوود - کیتی هلمز

حلقه ازدواج بازیگران هالیوود - کیتی هلمز 

وقتی کتی هولمز در سال ۲۰۰۵ به تام کروز بله گفت، حلقه‌ای معادل ۱٫۵ میلیون دلار خریداری کرده بود اما این ازدواج دوام زیادی نداشت. هم‌اکنون قیمت این حلقه حدود ۲ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

حلقه نامزدی و ازدواج پاریس هیلتون (Paris Hilton)

حلقه ازدواج پاریس هیلتون پنجمین مورد از لیست حلقه ازدواج بازیگران هالیوود ما هست. وارث هتل هیلتون نامزدی در سال ۲۰۱۸ پاریس هیلتون با حلقه ازدواج الماس ۲۰ قیراطی، نامزدی خود را با کریس زیلکا اعلام کرد که قیمت حلقه را حدود ۲ میلیون دلار تخمین زده بودند. البته این اولین‌بار نبود که پاریس هیلتون چنین حلقه ازدواج گران‌قیمتی را به‌عنوان حلقه نامزدی دریافت می‌کرد. در سال ۲۰۰۵ نیز او با فردی به نام پاریس لاتسیس ازدواج کرده بود و بعد از پایان این ازدواج، حلقه جواهر خود را که با الماس ۲۴ قیراطی ساخته شده بود، به نفع قربانیان طوفان کاترینا به حراج گذاشت.

حلقه ازدواج بازیگران هالیوود -  پاریس هیلتون

حلقه ازدواج بازیگران هالیوود -  پاریس هیلتون

حلقه نامزدی و ازدواج سرینا ویلیامز Serena Williams

ما نمی‌توانیم فراموش کنیم که عروسی سرنا در سال ۲۰۱۶ با الکسیس اوهانیان یکی از بنیان‌گذاران Reddit چقدر مجلل بود. حلقه ازدواج او نیز به‌اندازه مراسم عروسی‌اش مجلل بود و قیمتی حدود ۳ میلیون دلار برای آن تخمین زده شد. این حلقه ۳ میلیون دلاری در لیست حلقه ازدواج بازیگران هالیوود در ردیف ششم جای می‌گیرد.

  حلقه ازدواج بازیگران هالیوود - سرینا ویلیامز

  حلقه ازدواج بازیگران هالیوود - سرینا ویلیامز

حلقه نامزدی و ازدواج سی‌یرا Ciara

حلقه ازدواج سی‌یرا Ciara خواننده با فوتبالیست مشهور آمریکایی راسل ویلسون که الماسی بسیار بزرگ و درخشان رکاب آن را تشکیل می‌دهد، قیمتی در حدود ۲٫۵ میلیون دلار دارد. سیارا در ازدواج قبلی خود با ستاره رپ آمریکایی، فیوچر، حلقه جواهر ۱۵ قیراطی دریافت کرده بود که قیمت آن ۵۰۰ هزار دلار پیش‌بینی می‌شد.

  حلقه ازدواج بازیگران هالیوود -سی‌یرا

  حلقه ازدواج بازیگران هالیوود -سی‌یرا

حلقه نامزدی و ازدواج بلیک لایولی Blake Lively

زوج دوست‌داشتنی و بلوند بلیک لایولی و رایان رینولدز، با حلقه ازدواج الماس ۷ قیراطی به رنگ صورتی روشن ازدواج کردند که قیمت این حلقه ازدواج حدود ۲٫۵ میلیون دلار پیش‌بینی می‌شد.

  حلقه ازدواج بازیگران هالیوود -بلیک لایولی

  حلقه ازدواج بازیگران هالیوود -بلیک لایولی

حلقه نامزدی و ازدواج الکسا دل Alexa Dell

در سال ۲۰۱۷ الکسا دل با دوستش هریسون رفوا ازدواج کرد. او ازدواجش را با حلقه ازدواج جواهر که با تراش سنگ زمرد بسیار بزرگی ساخته شده بود و اطراف این سنگ زیبای زمرد را نگین‌های الماس در برگرفته بود، اعلام کرد. قیمت این حلقه ازدواج متفاوت و زیبا حدود ۳ میلیون دلار تخمین زده می‌شد اما تأثیری روی دوام رابطه نداشت و به‌سرعت این نامزدی لغو شد و همه از این خبر شوکه شدند.

حلقه نامزدی و ازدواج کاترین زتاجونز

به ترتیب که به انتهای لیست حلقه ازدواج بازیگران هالیوود نزدیک می‌شویم، به قیمت حلقه‌های ازدواج و تعجب ما افزوده می‌شود. مراسم ازدواج کاترین زتاجونز و مایکل داگلاس یکی از گران‌ترین و مشهورترین مراسم‌هایی بود که تاکنون در بین سلبریتی‌ها دیده ‌شده است. طبیعی است که حلقه ازدواج این مراسم نیز باید متناسب با چیزهای دیگر باشد. حلقه ازدواج کارتین زتاجونز از یک الماس تراش مارکیز بسیار بزرگ ۱۰ قیراطی تشکیل شده بود که یکی از کارهای برند فرد لیتون بود. قیمت این حلقه یک میلیون دلار پیش‌بینی می‌شد که اکنون قیمتی بیشتر دارد.

حلقه نامزدی و ازدواج کیم کارداشیان

کانیه وست در سال ۲۰۱۳ پیشنهاد ازدواج خود را با یک حلقه الماس ۱۵ قیراطی به ارزش ۴ میلیون دلار به کیم کارداشیان مطرح کرد. این حلقه ازدواج گران‌قیمت در ۲۰۱۶ طی مراسم کیم کارداشیان در پاریس به سرقت رفت.

  حلقه ازدواج بازیگران هالیوود -کیم کارداشیان

  حلقه ازدواج بازیگران هالیوود -کیم کارداشیان

حلقه نامزدی و ازدواج جنیفر لوپز برای بار دوم

جنیفر لوپز برای دومین بار و این بار به‌عنوان نهمین حلقه گران‌قیمت در لیست حلقه ازدواج بازیگران هالیوود قرار می‌گیرد. این حلقه که به‌مراتب از حلقه ازدواج قبلی لیست ما قیمت بالاتری دارد، توسط الکس رودریگز به‌عنوان پیشنهاد ازدواج به جنیفر لوپز تقدیم شد. کارشناسان این حلقه الماس را ۱۵ الی ۲۰ قیراط و قیمت آن را حدود ۵ میلیون دلار تخمین زده‌اند. اما این حلقه نیز نتوانست خوشبختی جنیفر لوپز را تضمین کند و به خبر خیانت الکس رودریگز این نامزدی به هم خورد.

بازهم جنیفر لوپز

بسیار قبل‌تر از الکس روریگز، مارک آنتونی با حلقه‌ای ۸٫۵ قیراطی از جنیفر لوپز خواستگاری کرد که قیمت آن حلقه بسیار بیشتر از حلقه ازدواج‌های پیشین جنیفر لوپز تخمین زده می‌شود. بااینکه این زوج در سال ۲۰۱۴ به ازدواج خود خاتمه دادند، اما آن حلقه هم‌اکنون حدود ۵٫۵ میلیون دلار قیمت دارد.

حلقه نامزدی و ازدواج کوبی برایانت Vanessa Bryant

در سال ۲۰۰۳ کوبی برایانت با حلقه‌ای به ارزش ۴ میلیون دلار از همسرش خواستگاری کرد. اما اکنون قیمت آن حدود ۵٫۶ میلیون دلار تخمین زده می‌شود و طبیعتاً ارزش عاطفی آن برای همسر کوبی برایانت به‌عنوان یادگاری از همسرش و در جایگاه مادر چهار فرزند او، بسیار بالاتر از ارزش مادی آن است.

حلقه نامزدی و ازدواج بیانسه

جی زی همسر بیانسه در سال ۲۰۰۸ یکی از گران‌ترین و باارزش‌ترین حلقه‌های ازدواج را برای بیانسه خریداری کرده است. این حلقه الماس ۲۴ قیراطی قیمتی در حدود ۶ میلیون دلار ارزش‌گذاری شده است و جزو گران‌ترین‌های لیست حلقه ازدواج بازیگران هالیوود محسوب می‌شود.

  حلقه ازدواج بازیگران هالیوود -بیانسه

  حلقه ازدواج بازیگران هالیوود -بیانسه

حلقه نامزدی و ازدواج پاریس هیلتون برای بار دوم

همان‌طور که گفتیم پاریس هیلتون در سال ۲۰۰۵ با مالک کشتیرانی یونانی، پاریس لاتسیس ازدواج کرد و حلقه‌ای ۲۴ قیراطی که در این زمان ۴٫۷ میلیون دلار قیمت داشت، از او دریافت کرد. اما امروزه قیمت آن حلقه در حدود ۶٫۲ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

حلقه نامزدی و ازدواج آنا کورنیکوا Anna Kournikova

انریکه خواننده مشهور لاتین، یکی از بی حاشیه‌ترین هنرمندان درزمینهٔ روابط احساسی و ازدواج و اخبار این‌چنینی است. تنها یک‌بار و درزمانی که با حلقه‌ای الماس زردرنگ به قیمت ۵٫۴ میلیون دلار در سال ۲۰۰۴ از آنا کونیکووا درخواست ازدواج کرد، خبرساز شد. در حال حاضر قیمت این حلقه حدود ۷٫۴ میلیون دلار تخمین زده می‌شود. گفته می‌شود این خواننده مشهور حلقه ازدواج گران‌قیمت دیگری نیز به آنا کونیکووا داده است که گلابی‌شکل و به رنگ صورتی است و به‌اندازه همین حلقه، بزرگ و گران‌قیمت است.

حلقه نامزدی و ازدواج ماریا کری

حلقه ازدواجی که ماریا کری از نامزد سابقش جیمز پکر دریافت کرد، جزو گران‌ترین حلقه‌ها در لیست حلقه ازدواج بازیگران هالیوود است. این حلقه الماس ۳۵ قیراطی، قیمتی در حدود ۱۰ میلیون دلار داشت که ماریا کری در سال ۲۰۱۸ آن را به فروش رساند.

  حلقه ازدواج بازیگران هالیوود -ماریا کری

  حلقه ازدواج بازیگران هالیوود -ماریا کری

حلقه نامزدی و ازدواج ژاکلین کندی اوناسیس Jackie Kennedy Onassis

این دومین پیشنهاد گران‌قیمت جکی بود. او یکی از مشهورترین و ثروتمندترین مردان دنیا بود که طرح هری وینستون را در سال ۱۹۶۸ به قیمت ۲٫۶ میلیون دلار خریداری کرد. امروزه این الماس ۱۵ قیراطی به قیمت ۱۹٫۴ میلیون دلار ساییده می‌شود.

حلقه نامزدی و ازدواج گریس کلی Grace Kelly

در سال ۱۹۵۶، زمانی که این هنرپیشه هالیوود با شاهزاده رینیر سوم موناکو ازدواج کرد، حلقه نامزدی او ۴ میلیون و ۶۰ هزار دلار قیمت داشت. امروزه این حلقه ازدواج به ارزش بیش از ۳۸ میلیون دلار با توجه به تورم رتبه اول لیست حلقه ازدواج بازیگران هالیوود را به خود اختصاص داده است. انگشتر الماس تراش زمرد ۱۰٫۴۷ قیراطی توسط Cartier طراحی شده است و جالب است که این برش منحصربه‌فرد در حال حاضر به‌ویژه در بین افراد مشهور بسیار محبوب شده است.

  حلقه ازدواج بازیگران هالیوود -گریس کلی

  حلقه ازدواج بازیگران هالیوود -گریس کلی

جمع بندی

در این مطلب از وب‌سایت طلا و جواهر زر ۲۰ مورد از گران‌ترین حلقه ازدواج بازیگران هالیوود را باهم بررسی کردیم. شما هم می‌توانید هر مدل و سبکی از حلقه‌های ازدواج را که علاقه‌مند هستید، به‌صورت آنلاین از وب‌سایت زر خریداری نمایید و یا مدل دلخواهتان را سفارش دهید تا برای شما آماده و ارسال نماییم. هر سؤالی درزمینهٔ خرید حلقه ازدواج و نامزدی داشته باشید، می‌توانید با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان ما به طور کامل شما را راهنمایی نمایند.

 

سوالات متداول:

ارزان‌ترین حلقه ازدواج بازیگران هالیوود در لیست ما متعلق به کدام بازیگر و چه قیمتی داشت؟
S ChevronDown 18 N

ارزان‌ترین حلقه ازدواج بازیگران هالیوود در این لیست تعلق می‌گیرد به حلقه ازدواج هیلاری داف که بااینکه در قعر این لیست قرار دارد، بازهم حتی در این دوران نیز قیمتی بسیار بالا برای یک حلقه ازدواج محسوب می‌شود.

گران ترین حلقه ازدواج بازیگران هالیوود در لیست ما متعلق به کدام بازیگر و چه قیمتی داشت؟
S ChevronDown 18 N

حلقه نامزدی و ازدواج گریس کلی Grace Kelly در سال ۱۹۵۶، زمانی که این هنرپیشه هالیوود با شاهزاده رینیر سوم موناکو ازدواج کرد، حلقه نامزدی او ۴ میلیون و ۶۰ هزار دلار قیمت داشت.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۴ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۲:۴۸ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد