کریستی تورلاینگتون، مدل طلا و جواهرات لویی ویتون

کریستی تورلاینگتون، مدل طلا و جواهرات لویی ویتون
لوییس ویتون (Louis Vuitton)، از چهره معروف و زیبای کریستی تورلاینگتون (Christy Turlington)، به عنوان مدل برای کمپین تبلیغاتی طلا و جواهرات پاییز و زمستان 2011 انتخاب نموده است. گفتنی است که لوییس ویتون (Louis Vuitton)امسال سومین سال متوالی است که از وی به عنوان چهره تبلیغاتی استفاده می کند.

لوئیس ویتون (Louis Vuitton)، نام برندی فرانسوی بوده که تولید کننده اجناس لوکس و گران قیمت می باشد. لوئیس ویتون (Louis Vuitton)، موسس این شرکت در چهارم اگوست 1821 در فرانسه به دنیا آمده و در سال 1835 به قصد گسترش کار خود در پاریس زدگاه خود را ترک نمود.

لویی ویتون

لوئیس ویتون (Louis Vuitton)، از چهره معروف و زیبای کریستی تورلاینگتون (Christy Turlington)،  به عنوان مدل برای کمپین تبلیغاتی طلا و جواهرات پاییز و زمستان 2011 انتخاب نموده است. گفتنی است که لوئیس ویتون (Louis Vuitton) امسال سومین سال متوالی است که از وی به عنوان چهره تبلیغاتی استفاده می کند.

کریستی تورلاینگتون، مدل لوییس ویتون

کریستی تورلاینگتون (Christy Turlington) ، یکی از بهترین مدل های امریکایی است که بیشترین افتخار در کارنامه کاری وی برای مدل بودن در شرکت کالوین کلاین بوده است. این مدل 42 ساله، به خاطر سادگی هنوز هم در این سن بسیار پر طرفدار می باشد. او تا کنون با دهها شرکت آرایشی، بهداشتی همچون ورساچه همکاری داشته است.

برند لویی ویتون

لوئیس ویتون (Louis Vuitton)، برای ایجاد تصویر از این مدل، از عکاس معروف استیون میسل (Steven Meisel)، استفاده کرده است.

طلای لویی ویتون

لوئیس ویتون (Louis Vuitton)، برای کمپین تبلیغاتی طلا و جواهرات امسال ، از مدل های بسیار درخشان و فریبنده خود استفاده کند. کریستی برای اینکه جواهرات بر گردن وی بیشتر مورد توجه قرار گیرد، از لباس های مشکی استفاده می کند.

گردنبند لویی ویتون

کریستی ، یکی از بهترین مدل های امریکایی است که بیشترین افتخار در کارنامه کاری وی برای مدل بودن در شرکت کالوین کلاین بوده است.

کریستی تورلاینگتون، مدل لوییس ویتون

مترجم: ا. فاضلی - گروه زر (zar.ir)
منبع: لوکسیست.کام

منبع خبر: گردآوری و ترجمه: گروه زر
  ۲۴ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۹:۳۹:۴ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد