معرفی 20 مدل کادوی ولنتاین لاکچری طلا برای روز ولنتاین و عشاق جدا نشدنی

معرفی 20 مدل کادوی ولنتاین لاکچری طلا برای روز ولنتاین و عشاق جدا نشدنی
معرفی انواع کادوی ولنتاین لاکچری برای عشاق جدانشدنی موضوع این مقاله می باشد ما در این مقاله به بررسی و لینک برخی از مدل های طلا و جواهر که از جنس طلا و جواهر است برای روز ولنتاین پرداخته ایم.

اگر به‌دنبال یک کادوی ولنتاین لاکچری هستید، شاید بد نباشد قبل از آن کمی راجع به تاریخچه این روز بخوانید. تمام مناسبت‌هایی که در تقویم قرار می‌گیرند، داستانی را با خود یدک می‌کشند. برای روز ولنتاین نیز می‌توانیم انتظار داستان‌هایی را داشته باشیم که به‌عنوان یک مبدأ برای وجود روز ولنتاین در تقویم شناخته می‌شوند.

کادوی ولنتاین لاکچری

روز ولنتاین چیست و از کجا شروع شد؟

همه بخش‌های تاریخ خوشایند نیستند؛ اما می‌توان حتی از تاریک‌ترین بخشهای تاریخ نیز زیبایی را بیرون کشید. ولنتاین یکی از وقایع زیبایی محسوب می‌شود که در بستری از تاریکی و زشتی پدید آمده است. در حوالی سال 270 میلادی، مارکوس اورِلیوس والرِیوس کلودیوس بر روم حکمرانی می‌کرد. او که با نام کلودیوس دوم در تاریخ روم شناخته می‌شود، سابقه‌ای غنی و درخشان از پیروزی و فتوحات جنگی دارد؛ ولی در پشت این رزومه مملو از پیروزی، سختگیری‌های بسیاری نهفته است.

روز ولنتاین چیست

کلودیوس دوم معتقد بود که سربازان مجرد خیلی بهتر از سربازان متأهل خود را وقف جنگ و مبارزه می‌کنند؛ به همین دلیل تمامی سربازان سپاه خود را از داشتن همسر، نامزد با معشوقه منع کرده بود. اگر سربازی از این دستور سرپیچی می‌کرد، به‌سرعت کشته می‌شد. در این میان کشیشی به نام سنت ولنتاین وجود داشت. او مخفیانه و به‌دوراز چشم امپراتور روم، سربازان را به عقد معشوقه‌هایشان درمی‌آورد.

پس‌ازاینکه کلودیوس به این ماجرا پی برد، سنت ولنتاین را دستگیر، زندانی و درنهایت اعدام کرد. روایتی وجود دارد که در آن سنت ولنتاین در زندان عاشق زنی از میان نگهبانان می‌شود که برای او غذا و آب را به سلولش می‌برد. در روز اعدام سنت ولنتاین نامه‌ای به دختر می‌نویسد و انتهایی نامه را با جمله «از طرف ولنتاین تو» به پایان می‌رساند.

روز ولنتاین چه روزی است؟

بعدها برای گرامیداشت ازخودگذشتگی سنت ولنتاین، روز مرگ او توسط کلیسا با نام «روز ولنتاین» نام‌گذاری می‌شود. با گذشت زمان ولنتاین تبدیل به روزی برای جشن گرفتن عشق و علاقه می‌شود. عشاق در چنین روزی با دادن هدیه‌های گوناگون به معشوق خود ابزار علاقه می‌کنند. این هدایا از فرهنگی به فرهنگ دیگر و از کشوری به کشور دیگر متفاوت است؛ ولی شکلات پایه اصلی این هدایا محسوب می‌شود. امروزه با افزایش اهمیت هدیه دادن، کادوی ولنتاین لاکچری محبوبیت زیادی پیدا کرده است.

اگر به‌دنبال هدایایی خاص و گران‌قیمت هستید، انواع زیورآلات طلا می‌توانند گزینه‌های مناسبی برای کادو دادن در چنین روزی باشند. در میان دریای وسیع محصولاتی از جنس طلا، می‌توانید نمونه‌هایی را پیدا کنید تا طراحی آن‌ها مناسب برای چنین روزی باشد. در ادامه چند مدل شاخص از زیورآلات طلا زنانه آورده شده که زیبایی خاصی دارند. جلوه کم رقیب آن‌ها دلیلی برای انتخاب هرکدام به‌عنوان کادو لاکچری ولنتاین است.

کادوی ولنتاین لاکچری و گوشواره‌هایی از جنس طلا

برای خرید کادوی لاکچری ولنتاین برای بانوان، اولین گزینه‌ای که افکار را به سمت خود می‌کشاند، زیورآلات است. در میان زیورآلات طلا، گوشوارهها بیشترین محبوبیت را دارند. گوشواره‌های طلا در دو نوع آویز و میخی تولید می‌شوند. برای برخی طراحی‌ها نمونه‌های آویز جلوه بیشتری دارند؛ درحالی‌که برای برخی دیگر میخی بودن سبب زیبایی غیرقابل وصف محصول می‌شود.

کادوی ولنتاین لاکچری و گوشواره‌هایی از جنس طلا

کادوی ولنتاین لاکچری و گوشواره طلا و جواهر یاقوت و برلیان مدل edf1535

یکی از اهداف هدیه دادن در روز ولنتاین نشان دادن عشق و علاقه است. چه انتخابی بهتر از کلمه LOVE وجود دارد؟ این کلمه در زبان بین‌المللی انگلیسی، معنای عشق می‌دهد. گوشواره طرح لاو از حروف انگلیسی این کلمه تشکیل شده که به‌صورت عمودی و زیر هم قرار گرفته‌اند. این قرارگیری باعث می‌شود گوشواره تبدیل به مدل آویزی شود.

گوشواره طلا سفید زنانه یاقوت و برلیان

در این کادو لاکچری ولنتاین تمامی حروف با طلای سفید طراحی شده‌اند؛ ولی جواهرات به‌کاررفته متفاوت است. حروف L و V در این جفت گوشواره با الماس‌های برش برلیان مزین شده‌اند؛ درحالی‌که حروف O و E با یاقوت‌های قرمز تزئین شدند. رنگ سرخ یاقوت به‌خوبی می‌تواند با عشقی آتشین هم‌معنا باشد.

کادوی ولنتاین لاکچری و گوشواره میخی طلا نگین برلیان مدل ebf2205

گوشواره‌هایی که به‌عنوان کادوی ولنتاین لاکچری انتخاب می‌کنید، لازم نیست یکسان باشند؛ بلکه می‌توانند کامل‌کننده یکدیگر باشند. این مدل گوشواره طراحی کلمه LOVE را دارد. هر لنگه از گوشواره دو حرف را روی خود جای داده‌اند. حروف از طلای رزگلد ساخته شده‌اند و روی آن‌ها با قطعات الماس‌های برش خورده تزئین شده‌ است.

گوشواره میخی طلا نگین برلیان

کادوی ولنتاین لاکچری و گوشواره طلا نگین برلیان طرح love you مدل ebf2186

برخی پیام‌ها می‌توانند نهفته باشند. در این گوشواره کلمه عشق واضح به کار نرفته و به‌جای آن از طراحی قلب که همواره نمادی برای نشان دادن عشق و علاقه محسوب می‌شود، استفاده شده است. بخش بالایی گوشواره که به گوش متصل می‌شود، طراحی قلب دارد. در بخش آویزی گوشواره کلمه YOU به‌معنای «تو» استفاده شده است. حروف جدا از هم به‌صورت عمودی قرار گرفته و توسط زنجیر به یکدیگر متصل شده‌اند. این مدل انتخابی عالی برای کادوی ولنتاین لاکچری خواهد بود.

گوشواره لاکچری طلا و جواهر برلیان

کادوی ولنتاین لاکچری و پلاک‌هایی آکنده از عشق

گزینه‌ای دیگر که می‌تواند انتخابی عالی برای یک کادوی ولنتاین لاکچری باشد، پلاک‌های طلا هستند. این پلاک‌ها می‌توانند به‌تنهایی یا به‌همراه زنجیری مناسب خریداری شوند. گردن‌آویزها همیشه هدایایی مناسب برای نشان دادن عشق و علاقه بودند؛ درنتیجه برای هدیه روز ولنتاین نیز می‌توان به این زیورآلات تکیه کرد. حسن انتخاب کردن پلاک‌های طلا، راحتی ست شدن آن‌ها با دیگر زیورآلات خواهد بود.

کادوی ولنتاین لاکچری و پلاک‌هایی آکنده از عشق

کادوی ولنتاین لاکچری و پلاک قلب طلا نگین برلیان طرح love مدل pdb2299

در طراحی این پلاک می‌توانید طرح قلب را مشاهده کنید. این قلب کامل بسته نیست و پیکانی در یک سر آن دیده می‌شود. این پیکان به کلمه Love نوشته‌شده درون پلاک اشاره دارد. همین موضوع تأکید پلاک روی عشق و علاقه را افزایش می‌دهد و مفهومی فرای دوست داشتن عادی را به تصویر می‌کشد؛ به همین دلیل این گردن‌آویز انتخابی عالی برای کادوی ولنتاین لاکچری محسوب می‌شود.

پلاک قلب طلا نگین برلیان طرح love

بدنه اصلی پلاک از طلای زرد ساخته شده است. روی بخش قلبی شکل و پیکان انتهایی آن الماس‌های برش برلیان دیده می‌شوند. این الماس‌ها زیبایی و درخشش کار را بیشتر می‌کنند؛ همین‌طور کلمه Love نوشته‌شده درون پلاک را متمایز از دیگر بخش‌ها به تصویر می‌کشند.

کادوی ولنتاین لاکچری و پلاک قلب طلا نگین برلیان و یاقوت طرح love مدل npdf13202

یک قلب کامل که متقارن طراحی شده و از بخش مرکزی خود به زنجیر متصل می‌شود، انتخابی عالی برای کادوی ولنتاین لاکچری خواهد بود. برای این پلاک از طلای سفید استفاده شده است. بخش بالایی قلب الماس‌های برش خورده را دارد. درون قلب کلمه Love به چشم می‌خورد. یاقوت سرخ برش قلبی در این کلمه جایگزین حرف O شده است. سرخی یاقوت و برش قلبی شکل آن مفهومی عمیق‌تر به کلمه لاو می‌بخشد.

پلاک قلب طلا زنانه

کادوی ولنتاین لاکچری و پلاک قلب طلا نگین برلیان طرح Love مدل pdb2291

برای حروف انگلیسی فونت‌های گوناگونی وجود دارد. هرکدام از این فونت‌ها می‌توانند الهامی برای طراحی زیورآلات باشند. در این پلاک طلا کلمه Love به‌صورت نستعلیق نوشته شده است؛ درحالی‌که کلمه o در این ترکیب به شکل قلب نوشته می‌شود. کلمه لاو بخش پایینی قلبی نیمه است که روی طلای زرد آن با الماس‌های برش خورده نمایی خاص پیدا کرده است. این نوع طراحی برای کادوی ولنتاین مناسب خواهد بود.

پلاک قلب طلا نگین برلیان طرح Love

لینک خرید گوشواره طلا و جواهر یاقوت و برلیان

کادوی ولنتاین لاکچری و آویز love طلای رزگلد با نگین برلیان طرح قلب مدل pdb2243

برای این آویز می‌توانید ببینید که بیشترین تمرکز روی طراحی قلب گذاشته شده است. قلب بزرگ طراحی شده و روی بخش‌های عمده‌ای از آن را الماس‌های برش خورده پوشش داده‌اند. کلمه Love در این آویز طوری نوشته شده که می‌تواند شما را به یاد نامههای قدیمی انگلیسی و دستخط‌های شکسته درون آن‌ها بیندازد. چه انتخابی می‌تواند بهتر از این مدل برای یک روز خاص تاریخی مانند ولنتاین وجود داشته باشد؟

پلاک قلب طلا رزگلد زنانه

کادوی ولنتاین لاکچری و گردنبند طلا طرح love جواهر نگین الماس برلیان مدل nec2026

از سری مدل‌هایی که در طراحی آن زنجیری متصل به پلاک در نظر گرفته شده و نیاز برای یافتن زنجیری مناسب را از میان می‌برد، این مدل بهترین انتخاب برای کادوی ولنتاین برای دختر محسوب می‌شود. این پلاک با ایجاد کلمه Love به‌صورت افقی و با حروف درشت، تمرکز روی عشق را نشان داده است. در زبان انگلیسی زمانی‌که تمامی حرف‌های یک کلمه را حروف بزرگ تشکیل دهند، آن کلمه از اهمیت زیادی برخوردار است.

گردنبند طلا طرح قلب

طلای زرد انتخابی خلاقانه برای این مدل بوده که در دو بخش به‌کمک الماس‌هایی برش خورده درخشش و جلوه پیدا کرده است. بخش اول حرف L بوده که با الماس‌های برش امرالد مزین شده است. قلبی که در انتهای کلمه لاو قرار دارد، با الماس‌های تراش برلیان مزین می‌شود. این درخشش در شروع و پایان مسیر افقی عشق زیبایی خاصی به این مدل آویز می‌بخشد.

کادوی ولنتاین لاکچری و پلاک قلب طلا سفید و جواهر برلیان مدل pdb2324

برای برخی از آویزهایی که کاندید کادوی ولنتاین لاکچری هستند، امکان دارد ترکیبی از نمادها به شکلی خلاقانه به کار بروند. طراحی کلی این پلاک از طلای سفید و با ساختار قلبی است. بخش بالایی قلب شباهت زیادی به علامت بی‌نهایت دارد. این علامت در دنیای زیورآلات به‌عنوان نمادی برای عشقی طولانی و بادوام شناخته می‌شود.

کادوی ولنتاین لاکچری طلا طرح پلاک قلب با نگین الماس - سایت زر

درون این قلب می‌توانید حروف درهم‌پیچیده کلمه love را ببینید. این حروف از طلای سرخ رزگلد ساخته شده‌اند. تضاد رنگی ایجادشده بین طلای سرخ و طلای سفید جلوه این آویز را بیشتر کرده و آن را به انتخابی خاص برای کادوی ولنتاین لاکچری تبدیل می‌کند. روی بیشتر قسمت‌های ساخته‌شده از طلای سفید می‌توانید الماس‌های برش خورده را مشاهده کنید.

کادوی ولنتاین لاکچری و انگشترهایی منحصربه‌فرد

یکی دیگر از انتخاب‌هایی که در میان زیورآلات خواهید داشت، انگشترها هستند. زمانی‌که به عشق و ازدواج می‌اندیشید، اگر از شما بخواهند کلماتی مترادف را در ذهن تصور کنید، قطعاً حلقه ازدواج یکی از مواردی خواهد بود که به ذهن شما خطور می‌کند. برای خواستگاری کردن، مراسم نامزدی یا ازدواج همیشه حلقه پایه ثابتی برای ابراز عشق، علاقه و تعهد است.

کادوی ولنتاین لاکچری و انگشترهایی منحصربه‌فرد

این مورد به‌خوبی نشان می‌دهد که چطور یک انگشتر می‌تواند انتخابی عالی برای کادوی ولنتاین لاکچری باشد. هرکجا حرف عشق و تعهد به میان می‌آید، پای یک حلقه در میان است! روز ولنتاین نیز سراسر با عشق پیوند خورده و درنتیجه می‌تواند با حلقه‌ای زیبا به روزی خاص و خاطره‌انگیز تبدیل شود.

کادوی ولنتاین لاکچری و انگشتر طلا زرد با نگین برلیان طرح love مدل rsf1049

لزومی ندارد تا یک انگشتر همواره رینگی ساده داشته باشد. طراحی این مدل انگشتر متفاوت با دیگر نمونه‌ها است. در بخش بالایی محصول کلمه Love روی بدنه اصلی انگشتر طراحی شده که در آن قلبی مزین شده با الماس‌های برش برلیان جای حرف o در کلمه لاو را گرفته است. طلای زرد استفاده‌شده برای طراحی این محصول جلوه کار را بیشتر کرده و این مدل را به یک کادوی ولنتاین لاکچری تبدیل می‌کند.

انگشتر طلا زرد نگین برلیان طرح love

کادوی ولنتاین لاکچری و انگشتر طلا نگین یاقوت قرمز و برلیان طرح قلب مدل rgf1672

هر مدل انگشتر که طراحی آن بتواند بیان‌کننده عشق باشد، برای کادوی ولنتاین انتخابی مناسب محسوب می‌شود. در طراحی این انگشتر از یاقوت قرمز برش قلب به‌عنوان نگین اصلی استفاده شده است. تضاد سرخی یاقوت و زردی طلا انگشتر را خیره‌کننده می‌کند. برگی از الماس کنار یاقوت قرار گرفته تا درخشش الماس‌های برش خورده ترکیب رنگی این محصول را تکمیل کند.

انگشتر قلب طلا یاقوت قرمز و برلیان

کادوی ولنتاین لاکچری و انگشتر قلب طلا زرد با نگین یاقوت و برلیان مدل rgf1655

طراحی خاص این مدل انگشتر آن را به گزینه‌ای ایده‌آل برای کادوی ولنتاین لاکچری تبدیل می‌کند. پایه انگشتر از طلای زرد طراحی شده و بخش بالایی آن به شکل قلب درآمده است. روی این قلب با الماس‌های درخشان پوشیده شده و در مرکز آن گلی از یاقوت‌های قرمز قرار دارد. یاقوتها دایره‌ای شکل برش خورده‌اند و با قرار گرفتن در کنار یکدیگر گلی را ساخته‌اند.

 

کادوی ولنتاین لاکچری طلا طرح انگشتر قلب با نگین یاقوت و برلیان - سایت زر

کادوی ولنتاین لاکچری و حلقه فلاور جواهر با نگین برلیان طرح قلب مدل eng2217

طراحی‌های مینیمالیست مناسب با هر نوع سلیقه هستند. این مدل خاص و منحصربه‌فرد می‌تواند توجه بانوان در هر سنی را به خود جلب کند. طراحی قلب روی طلای زرد این محصول و گل کوچک الماسی که روی آن قرار گرفته مدلی خاص را برای کادوی ولنتاین لاکچری خلق کرده است.

 

کادوی ولنتاین لاکچری طلا طرح حلقه نامزدی قلب با نگین الماس - سایت زر

کادوی ولنتاین لاکچری و حلقه فلاور جواهر با نگین برلیان و طلا زرد مدل eng2228

طراحی گل در زیورآلات نمادی برای پاکی محسوب می‌شود. هدیه دادن زیورآلاتی به‌عنوان کادوی ولنتاین لاکچری که در آن‌ها از طراحی گل استفاده شده، می‌تواند نشاندهنده عشقی پاک باشد. در این انگشتر پایه از طلای زرد و به سبکی مینیمال و خاص طراحی شده و نگین آن گلی ساخته شده از الماس‌های تراش برلیان است.

 

کادوی ولنتاین لاکچری طلا طرح انگشتر نامزدی فلاور با نگین الماس - سایت زر

کادوی ولنتاین لاکچری و حلقه نامزدی طرح قلب و کلید نگین برلیان مدل eng2233

از هر مدلی که حرف بزنیم، هیچ‌چیز نمی‌تواند به اندازه طراحی قلب مناسب کادوی ولنتاین برای دختر باشد. پایه طلای سفید همیشه مدل‌هایی کم‌نظیر را خلق می‌کند. زیبایی روح‌نواز این طلا با طراحی خاص ترکیب شده است. روی این محصول قلبی قرار دارد که با درخشش الماس‌های برش خورده پوشیده می‌شود. بی‌رنگی الماس و رنگ طلای سفید جلوه‌ای خاص به این محصول می‌بخشد.

حلقه نامزدی قلب و کلید نگین برلیان

کلیدی از طلای زرد گوشه‌ای از محصول را به خود اختصاص داده است. کلید در دنیای زیورآلات نمادی برای تعهد و پایداری محسوب می‌شود. به کار رفتن کلید در کنار قلب و به‌عنوان کادویی برای روز ولنتاین می‌تواند اشتیاق هدیه دهنده را برای داشتن عشقی عمیق و پایدار نشان دهد.

کادوی ولنتاین لاکچری و حلقه فلاور جواهر با نگین برلیان مدل eng2143

برخی مدل‌ها می‌توانند در کنار داشتن طراحی مینیمال، از تعداد کافی جواهر برای ارزشمندی بیشتر برخوردار باشند. در این مدل پایه انگشتر از طلای رزگلد ساخته شده است. مدل ساخت آن شبیه به دو حلقه به نظر می‌رسد که در هم فرو رفته باشند. روی بخش‌های بالایی این انگشتر الماس‌ها قرار دارند. نگین انگشتر مدل eng2143 گلی ساخته‌شده از الماس است. هفت الماس برش برلیان در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و گلی را تشکیل داده‌اند.

 

کادوی ولنتاین لاکچری طلا طرح انگشتر قلب با نگین برلیان - سایت زر

کادوی ولنتاین لاکچری و نیم ست‌هایی با طراحی بهشتی

از محصولات دل‌انگیز و چشم‌نواز که می‌توانند به انتخاب‌هایی مطلوب برای کادوی ولنتاین لاکچری تبدیل شوند، نیم ست‌ها هستند. نیم ست‌ها به‌طورمعمول از 2 یا 3 محصول با طراحی مشابه تشکیل شده‌اند. نیم ست‌ها گزینه‌های ایده‌آلی برای هدایای مناسبی هستند. ازآنجایی‌که ولنتاین تبدیل به یک مناسب رسمی برای گرامی داشتن عشق شده است، میتوان از این محصولات به‌عنوان هدیه این روز استفاده کرد.

کادوی ولنتاین لاکچری و نیم ست نگین توپاز و برلیان طرح قلب مدل hsdf1379

مرواریدها یکی از جذاب‌ترین گوهرهایی هستند که در انواع زیورآلات مورداستفاده قرار می‌گیرند. اگر به‌دنبال یک نیم ست به‌عنوان کادوی ولنتاین لاکچری هستید، این مدل انتخابی مناسب خواهد بود. این نیم ست از دو محصول گوشواره و گردنبند تشکیل شده است. هر دو محصول طراحی یکسانی دارند.

نیم ست قلب طلا و جواهر توپاز و برلیان

پلاک گردن‌آویز و گوشواره‌ها دارای طراحی دو قلب تودرتو هستند که بخش کوچکی از آن‌ها الماس کاری شده است. مروارید مسی رنگی از این قلبها آویزان می‌شود. رنگ مروارید هارمونی زیبایی با سرخی طلای رزگلد ایجاد کرده و جلوه کلی این محصول را افزایش داده است.

کادوی ولنتاین لاکچری و نیم ست نگین مروارید و برلیان طرح قلب مدل hsdf1432

تابه‌حال مرواریدهای درون صدف را دیده‌اید؟ طراحی این نیم ست از مروارید و خانه آن الهام گرفته شده است. سه عضو گوشواره، گردنبند و انگشتر در این نیم ست قرار دارند. هر سه محصول دارای طراحی یکسانی هستند. قلبی از طلای سفید پایه اصلی این کار را تشکیل می‌دهد. بخش‌هایی از این قلب با الماس‌های برش خورده مزین می‌شود.

نیم ست مروارید و برلیان طرح قلب

مرواریدی سفید در مرکز این قلب قرار دارد. سفیدی مروارید در کنار رنگ سرد طلای سفید و درخشش الماس‌ها جلوه‌ای اعجاب‌انگیز ایجاد می‌کند. هلالی از طلای زرد بالای مروارید قرار دارد و شبیه به نگهدارنده مروارید درون قلب به نظر می‌رسد. استفاده از طلای زرد روحی تازه به محصول می‌بخشد و آن را برای کادوی ولنتاین لاکچری به انتخابی خاص تبدیل می‌کند.

کادوی ولنتاین لاکچری و نیم ست جواهر نگین برلیان و یاقوت قرمز مدل hsdf1244

اگر به‌دنبال یک نیم ست جذاب و منحصربه‌فرد هستید، این ست دو تکه نمایی فوق‌العاده دارد. در این مدل دو عضو گردن‌آویز و گوشواره وجود دارند. این دو محصول طراحی متفاوت ولی هم‌طیف دارند. گردنبند در این نیم ست طراحی قلبی شکل از طلای زرد را دارد. روی این قلب با یاقوت‌های قرمز برش مارکیز و الماس‌های برش برلیان تزئین شده است. این جواهرات یکی در میان قرار گرفته‌اند.

نیم ست جواهر نگین برلیان و یاقوت قرمز

گوشواره‌ها طراحی اشکی شکل دارند. هر گوشواره دارای سه بخش طراحی اشک است که درون یکدیگر قرار گرفته‌اند. هر گوشواره سه قطعه یاقوت قرمز برش مارکیز و دو قطعه الماس برش برلیان دارد. جلوه و زیبایی این گوشواره‌ها در کنار گردنبند سبب شده تا این نیم ست انتخابی خاص برای کادوی ولنتاین لاکچری باشد.

کادوی ولنتاین لاکچری و محصولاتی از طلا و جواهر

برای خرید کادوی ولنتاین لاکچری نیازی نیست خود را به مدل‌هایی خاص محدود کنید. هر محصولی که از طلا ساخته شده و با جواهرات تزئین شده باشد، هدیه‌ای لاکچری محسوب شده و می‌تواند به‌عنوان کادوی ولنتاین مورداستفاده قرار بگیرد

کادوی ولنتاین لاکچری و دستبند النگویی طلا کارتیه برلیان مدل bng1080

طراحی ساده این دستبند در میان طراحی‌های کلاسیک و طراحی‌های مدرن یا مینیمال قرار دارد؛ به همین دلیل این مدل برای همه بانوان در هر سن و با هر سلیقه‌ای مناسب خواهد بود. پایه این محصول از طلای زرد است. روی آن الماس‌های برش برلیان با فاصله از یکدیگر قرار دارند. طراحی کلی این محصول نمایی کهکشانی دارد و برای کادوی ولنتاین لاکچری مناسب است.

دستبند النگویی طلا کارتیه برلیان

کادوی ولنتاین لاکچری و محصولات استثنائی سایت فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زر

تمامی محصولاتی که در این مقاله معرفی شدند، از سایت فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زر گلچین شده‌اند. این سایت مملو از محصولات متنوع طلا و جواهر است. هر یک از محصولات از طراحی خلاقانه‌ای برخوردار بوده و با بهترین و بالاترین کیفیت تولید می‌شوند. هرکدام از این محصولات توانایی این را دارند تا به‌عنوانکادوی ولنتاین لاکچری خریداری شوند.

یکی از ویژگی‌های سایت طلا و جواهر زر، امکان سفارشی‌سازی محصولات است. تمامی محصولات از طلای 18 عیار تولید می‌شوند؛ ولی رنگ طلا می‌تواند باتوجه‌به خواست شما از میان رنگ‌های زرد، سفید و رزگلد انتخاب شود. وزن محصول از دیگر ویژگی‌های قابل‌تغییر در سایت زر است که مستقیم روی قیمت نهایی آن اثر می‌گذارد. نوع جواهرات یا تعداد آن‌ها از دیگر عوامل قابل‌تغییر روی سایت مجموعه زر است.

کادوی ولنتاین لاکچری طلا و جواهر سایت زر

محصولات متنوع بسیاری مانند انواع گوشواره، گردنبند، دستبند، النگو، پابند یا زیورآلات بدن روی سایت زر موجود هستند. نمونه‌های متنوعی از نیم ست‌ها و ست‌ها را نیز می‌توانید روی سایت زر ببینید. از دیگر ویژگی‌ها امکان اضافه کردن محصولات به نیم ست‌ها یا کاستن تعداد آن‌ها است؛ همین‌طور می‌توانید محصولات تک را به‌صورت ست یا نیم ست خریداری کنید.

روی سایت زر محصولات طلای مردانه بسیاری نیز وجود دارند که می‌توانند به‌عنوان کادو ولنتاین برای پسرخریداری شوند. انواع دستبند، گردنبند، گیره کروات، دکمه سرآستین، جاسوئیچی یا ست و نیم ست‌های مردانه با طراحی‌های چشم‌گیر روی سایت زر وجود دارند. برای همه این محصولات نیز امکان سفارشی‌سازی فراهم است.

سوالات متداول:

روز ولنتاین چیست و از کجا شروع شد؟
S ChevronDown 18 N

ولنتاین یکی از وقایع زیبایی محسوب می‌شود که در بستری از تاریکی و زشتی پدید آمده است. در حوالی سال 270 میلادی، مارکوس اورِلیوس والرِیوس کلودیوس بر روم حکمرانی می‌کرد. او که با نام کلودیوس دوم در تاریخ روم شناخته می‌شود، سابقه‌ای غنی و درخشان از پیروزی و فتوحات جنگی دارد

چه نوع کادوهای برای ولنتاین لاکچری هستند؟
S ChevronDown 18 N

برای خرید کادوی لاکچری ولنتاین برای بانوان، اولین گزینه‌ای که افکار را به سمت خود می‌کشاند، زیورآلات است. در میان زیورآلات طلا، گوشواره‌ها، انگشتر طلا و پلاک طلا بیشترین محبوبیت را دارند.

سفارش طلا و جواهر در سایت فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زر چه امتیازی دارد؟
S ChevronDown 18 N

یکی از ویژگی‌های سایت طلا و جواهر زر، امکان سفارشی‌سازی محصولات است. تمامی محصولات از طلای 18 عیار تولید می‌شوند؛ ولی رنگ طلا می‌تواند باتوجه‌به خواست شما از میان رنگ‌های زرد، سفید و رزگلد انتخاب شود. وزن محصول از دیگر ویژگی‌های قابل‌تغییر در سایت زر است که مستقیم روی قیمت نهایی آن اثر می‌گذارد. نوع جواهرات یا تعداد آن‌ها از دیگر عوامل قابل‌تغییر روی سایت مجموعه زر است.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۳۳:۳۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد