معرفی انواع نیم ست طلا جدید دخترانه و زنانه به قدمت تاریخ در سایت زر

معرفی انواع نیم ست طلا جدید دخترانه و زنانه به قدمت تاریخ در سایت زر
نیم ست طلا جدید، از اکسسوری های مورد علاقه هر بانویی می باشد. در این مقاله به معرفی انواع مدل نیم ست طلا جدید جواهر با سنگهای یاقوت سرخ، یاقوت کبود، زمرد، تورمالین، فیروزه، توپاز، مروارید و صدف پرداخته ایم.

نیم ست طلا جدید برای دختران و زنان جایگاه خاص و ویژه ای دارد. حتماً شما هم شنیده‌اید که می‌گویند داستان‌های بسیاری در دل تاریخ نهفته است. شاید به همین خاطر بود که من همیشه به تاریخ و تاریخچه علاقه‌مند بودم. برای هر چه می‌دانستم یا می‌شناختم، به‌دنبال تاریخ و سرگذشتی می‌گشتم. این علاقه زمانی‌که من با زیورآلات و جواهرات آشنا شدم، به دنیای طلا و جواهر نیز وارد شد. هر سنگی که می‌دیدم یا با هر جواهری که با آن آشنا می‌شدم، به‌دنبال دلیل ورود آن به صنعت ساخت زیورآلات یا دلیل ارزشمندی آن می‌گشتم.

نیم ست طلا جدید

در این مقاله قصد دارم شما را با بهترین سنگ‌ها و جواهرات که زیبایی خاصی دارند و بهترین انتخاب برای استفاده شدن در نیم ست طلا جدید هستند، آشنا کنم. باهم نگاهی به منشأ و داستان ورود این سنگ‌ها و جواهرات به دنیای زیورآلات می‌اندازیم. درنهایت نیز چند نمونه از بهترین نیم‌ست‌هایی که به این سنگ‌ها جلوه بیشتری می‌دهند، معرفی خواهم کرد

تورمالین و نیم ست طلا دخترانه و زنانه

یکی از سنگ‌هایی که قصد معرفی آن را دارم، تورمالین است. این جواهر زینتی چشم‌نوازی خاص خود را دارد. اولین جایی که این جواهر در آن یافت شد، کشور برزیل بود. تقریباً 15 قرن پیش، مردم بومی برزیل این گوهر را در جویبارهای این کشور پیدا کردند. پرتغالی‌هایی که به برزیل سفر کرده بودند، با خیال اینکه تورمالین‌های سبز زمرد بوده و تورمالین‌های آبی و سرخ یاقوت‌های کبود و قرمز هستند، این سنگ‌ها را به کشور خود برده و پس از خرد کردن، در صنعت ساخت جواهر مورداستفاده قرار دادند.

نیم ست طلا جدید تورمالین

برای بیش از 500 سال، کشور برزیل منبعی برای استخراج این سنگ‌ها در جهان بود. این ماجرا ادامه داشت تا در اواخر قرن 19 میلادی، علم جواهرشناسی و گوهرشناسی پیشرفت چشم‌گیری پیدا کرد. در همین زمان بود که ماهیت واقعی گوهر تورمالین شناخته شد. این جواهر نام خود را به دست آورد و با شناخته شدن ماهیت اصلی آن، منابع دیگری در سرتاسر جهان کشف شد که برای استخراج تورمالین مورداستفاده قرار گرفتند. فرانسه و ایالات‌متحده دومین و سومین کشورهای استخراج‌کننده تورمالین بودند. در حال حاضر تورمالین ها در رنگ‌های سبز، آبی، سرخ و صورتی استخراج می‌شوند.

نیم ست طلای رزگلد جدید تورمالین و الماس تراش برلیان طرح گل مدل hsdf1532

نیم ست تورمالین متشکل از سه قطعه زیور است. یک جفت گوشواره، یک گردنبند و یک انگشتر اعضای نیم ست تورمالین طلا را تشکیل می‌دهند. این نیم ست طراحی شکوفه‌ای پنج پر دارد.

نیم ست طلا جدید طرح گل زنانه تورمالین

گلبرگهای این گل‌ها از قطعات بیضی‌شکل تورمالین هستند. روی بخش‌های طلای رزگلد که مرزبندی گلبرگ‌ها را ایجاد کرده‌اند، قطعات تراش الماس برلیان استفاده شده است.

پیشینه اعجاب‌انگیز یاقوت و نیم ست طلا جدید

یاقوت یکی از جواهرات بسیار قدیمی در صنعت ساخت زیورآلات است. قدمت زیاد این سنگ تقریب زمان کشف آن را ناممکن می‌کند. برخی گوهرشناسان معتقد هستند که یاقوت‌ها در معدنکاری‌های عصر حجر کشف شده‌اند. احتمالاً انسان‌های آن زمان از یاقوت به‌عنوان طلسم استفاده می‌کردند؛ به همین دلیل هم این سنگ در جوامع انسانی باقی ماند تا امروزه، در صنعت ساخت زیورآلات مورداستفاده قرار بگیرد.

نیم ست طلا جدید یاقوت سرخ

حال که زمان یافت شدن و کشف شدن این گوهر را نمی‌دانیم، نگاهی می‌اندازیم به اولین زمانی‌که یاقوت موردبررسی قرار گرفت. در نوشتههای تئوفراستوس که یکی از شاگردان ارسطو بود، از سنگ‌های قرمزی صحبت می‌شود که برخی معتقدند همان یاقوت سرخ است. بااین‌حال بازهم پیشینه این سنگ در سایههایی از ابهام قرار دارد.

نیم ست طلا جدید یاقوت کبود

در مقابل برای یاقوت کبود، این گمان وجود دارد که این جواهر قرن‌ها قبل از میلاد پیدا و کشف شده بود؛ ولی برای اولین‌بار توسط مارکوپولو و در سفری که در قرن سیزده میلادی به سریلانکا داشت، این سنگ به دیگر جهانیان معرفی شد. در کتاب عجایب مارکوپولو یاقوت کبود با جزئیات بسیاری توصیف شده است.

یاقوت‌ها با پیشینه‌های مرموز خود وارد داستان‌ها و افسانه‌های بسیاری شدند. این داستان‌ها باور و اعتقاداتی خاص از این دو سنگ را در میان مردم به راه انداختند. همین امر زمینه‌ساز باقی ماندن این جواهرات در جوامع شد. یاقوت‌ها در ابتدا برای تزئین لباس به کار می‌رفتند؛ ولی رفته‌رفته وارد صنعت ساخت زیورآلات شدند. امروزه نیز کاربردی خاصی در تولید نیم ست طلا جدید دارند.

نیم ست طلای رزگلد جدید یاقوت قرمز و الماس تراش برلیان طرح گل مدل hsdf1544

نیم ست با طرح گل را می‌توان یکی از محبوب‌ترین طراحی‌ها برای زیورآلات در نظر گرفت. این طرح میان بانوان جوان توجه بیشتری را دریافت می‌کند. نیم ست یاقوت سرخ زنانه طرح گلی با پنج گلبرگ است. گلبرگ‌های این گل با یاقوت سرخ طراحی شده است. بخش مرکزی گل و بخش بیرونی آن مزین شده به قطعات الماس‌های تراش برلیان است. این نیم ست از سه عضو گوشواره، گردنبند و انگشتر تشکیل شده است.

نیم ست طلا جدید طرح گل زنانه یاقوت سرخ

نیم ست طلای رزگلد 18 عیار یاقوت کبود و برلیان مدل hsdf1556

نیم ست با طراحی اسلیمی و سنتی، انتخابی بی‌رقیب برای بانوانی است که به‌دنبال نمونه‌های خاص می‌گردند. این مدل طراحی نه‌تنها ظاهر شما را کلاسیک و اصیل نشان می‌دهد؛ بلکه می‌تواند استایل شما را بسیار گران‌قیمت‌تر ازآنچه هست، نشان دهد.

نیم ست طلا جدید زنانه یاقوت کبود و برلیانن

طراحی متقارن نیم ست یاقوت کبود زنانه با الهام از طراحی گل‌های اسلیمی ساخته شده است. هر سه عضو این نیم ست، در مرکزی‌ترین بخش خود یاقوتی دارند که دایره‌ای شکل برش خورده است. در جای‌جای این طراحی متقارن الماس‌های برش برلیان به چشم می‌خورند. سفیدی این الماس‌ها در کنار سرخی طلای رزگلد و آبی یاقوت کبود، هنری انحصاری را خلق کرده است.

مروارید؛ هدیه‌ای برای نیم ست‌های طلای زنانه و دخترانه

مروارید تنها گوهری است که از بدن موجودی زنده استخراج می‌شود. در گذشته فقط مردم ساحل‌نشین از واقعیت مرواریدها خبر داشتند. ساکنین شهرها یا کشورهایی که به‌دوراز ساحل بودند، به داستان‌ها و افسانه‌هایی که درباره منشأ این گوهر بود، اکتفا می‌کردند. در بیشتر این داستان‌ها، مروارید را اشک فرشتگان یا اشک ونوس، خدای زیبایی و عشق می‌دانستند.

نیم ست طلا جدید مروارید

مروارید از 6000 سال پیش کاربردی تزئینی در ساخت زیورآلات داشته است. امروز نیز مروارید گوهری قیمتی در صنعت زیورآلات محسوب می‌شود. استفاده از این گوهر برای طراحی نیم ست طلا جدید، نیاز به نبوغ و خلاقیت بالایی دارد. زیورآلاتی که در طراحی آن‌ها از مروارید استفاده شده باشد، برای همه سنین مناسب هستند. این زیورآلات شکیل، اصیل و ارزشمند به نظر می‌رسند.

نیم ست طلا زنانه مروارید و برلیان طرح گل شیپوری مدل hsdf1548

نیم ست مروارید طلا طراحی گل شیپوری را دارد. این مدل طراحی با مرواریدهای به‌کاررفته در آن می‌تواند نظر بانوان کلاسیک پسند و بانوان مدرن پسند را هم‌زمان به خود جلب کند. لبه‌های گل‌های شیپوری این نیم ست، تحت سلطه الماس‌های برش برلیان است. بااینکه می‌دانیم زادگاه مرواریدها صدف است؛ بااین‌حال ترکیب مروارید با طرح‌های برگ، گل یا شکوفه عالی می‌شود.

نیم ست طلا جدید طرح گل و نگین مروارید

از ورود صدف‌ها به دنیای زیورآلات تا طراحی نیم ست دخترانه

در اوایل قرن 19 میلادی، صدف‌ها از دنیای غذا و خوراکی به دنیای زیورآلات و ساخت جواهرات وارد شدند. تا پیش از آن صدف تنها به‌عنوان منبعی برای تغذیه دیده می‌شد. زیبایی صدف‌ها و تنوع بالای ساختاری آن‌ها در کنار ترکیب رنگ‌های متنوع، صدف‌ها را برای به کار رفتن در دنیای طلا و جواهر مناسب می‌کند. وزن پایین صدف‌ها دلیل دیگر برای مناسب بودن آن‌ها در صنعت جواهرات و زیورآلات است. نیم ست طلا جدید که در آن از صدف استفاده شده باشد، ظاهری خاص و قیمتی مناسب دارد.

نیم ست طلا زرد دخترانه صدف و جواهر برلیان طرح گل مدل hsdf1557

گلبرگ‌های گل این نیم ست طلا جدید، از صدف ساخته شده‌اند. گوشواره‌ها و انگشتر طراحی مشابهی دارند. در این دو عضو، شکوفه صدفی در میان شاخ و برگی‌هایی مزین به تراش الماس‌های برلیان قرار گرفته است. طراحی گردن‌آویز کمی متفاوت بوده و شبیه تاج گلی است که شکوفه‌ای با گلبرگ‌های صدفی را در مرکز خود جای داده است. در بخش‌هایی از گردن‌آویز نیز الماس‌های برش برلیان به چشم می‌خورند.

نیم ست طلا جدید طرح گل زنانه صدف و برلیان

افسانه‌های سنگ آمیتیست و استفاده از آن در نیم ست طلا جدید

شهرت آمیتیست به‌دلیل رنگ خاص آن است. سنگ‌های آمیتیست بنفش رنگ هستند و از طیف بنفش روشن یا یاسی تا بنفش تیره را در بر می‌گیرند. این سنگ در ابتدا گوهری کمیاب و گران‌قیمت در نظر گرفته می‌شد و داستان‌های زیادی در تاریخچه خود داشت. بعد از کشف منابع زیادی از این سنگ، تغییر کمی در ارزش آن پدیدار شد. آمیتیست هنوز جزو گران‌قیمت‌ترین جواهراتی است که می‌تواند در ساخت زیورآلات مورداستفاده قرار بگیرد. اوج استفاده از این سنگ بعد از قرن 19 میلادی است.

نیم ست طلا جدید آمیتیست

نیم ست طلای زرد دخترانه آمیتیست و جواهر برلیان مدل hsdf1558

نیم ست طلای زرد دخترانه آمیتیست شیک و سلطنتی طراحی شده است. به‌طورمعمول زیورآلات دخترانه طراحی‌هایی شلوغ یا عام دارند؛ ‌ولی این نیم ست آمیتیست به شکلی منحصربه‌فرد و زیبا طراحی شده است. هر سه عضو این نیم ست جدید طراحی یکسانی دارند. جواهر اصلی استفاده‌شده در این مدل، آمیتیست است. در کنار این گوهر در بخش‌هایی از طراحی، الماس کوچک و برش خورده مشاهده می‌شوند. این الماس‌ها به رنگ زرد کار جلوه بیشتری می‌دهند.

نیم ست طلا جدید طرح آمیتیست و برلیان

سرسبزی زمردهای استفاده‌شده در نیم ست زمرد طلا

زمرد از گوهرهای قیمتی پیشکسوت در حوزه تولید انواع زیورآلات و جواهرات است. استفاده شدن از سنگ زمرد در جواهرسازی به بیش از 6000 سال پیش باز می‌گردد. در کتاب‌های قدیمی سنگ‌شناسی می‌توان نام زمرد را مشاهده کرد. به‌احتمال‌قوی اولین دانشمندی که از این سنگ صحبت کرده، ارسطو باشد. در گذشته باورهای درمانی زیادی برای زمرد وجود داشت که استفاده از آن را رواج می‌داد.

نیم ست زمرد طلا

زیبایی زمرد بعد تقریباً 6000 سال، پای این گوهر را به دنیای ست و نیم ست طلا جدید باز کرده است.

نیم ست طلا زنانه جدید جواهر نگین زمرد و برلیان مدل hsdf1561

نیم ست مزین شده به جواهر زمرد، طراحی کلاسیک و ویکتوریایی دارد. این طراحی سلطنتی با شکوه خود می‌تواند به نیم ست زمرد طلا چشمگیری زیادی هدیه دهد. طرح اسلیمی و لوزی شکل این نیم ست، مناسب بانوان سخت پسند است. تمامی اعضای این نیم ست طراحی یکسانی برای پلاک خود دارند. زمرد قرار گرفته در مرکز طرح اسلیمی برش اشک بوده و در جای‌جای پلاک‌ها قطعات ریز و درست الماس‌های تراش برلیان مشاهده می‌شود.

نیم ست طلا جدید زمرد و برلیان جواهر

هیپنوتیزم شدن به سبک توپازهای به‌کاررفته در انواع نیم ست طلا

توپاز یکی دیگر از جواهراتی است که سرگذشتی پیچیده و مبهم دارد. دقیق مشخص نیست که این گوهر از چه زمانی به دنیای جواهرات وارد شده و در ساخت انواع زیورآلات سهیم شده است. بااینکه در آثار تاریخی مانند زیورآلاتی که در مقبره‌های رومیان یا مصریان قرار داده شده نیز سنگ توپاز دیده می‌شود؛ ولی اوج استفاده از این گوهر به اوایل قرن 19 میلادی باز می‌گردد.

نیم ست طلا جدید توپاز

به‌طورمعمول در جواهرات وجود ناخالصی باعث ایجاد رنگ در گوهر می‌شود؛ ولی برای توپاز، ساختار و ترکیبات این سنگ است که رنگ آن را خلق می‌کند. توپازها در رنگ‌های متعددی وجود دارند. از این رنگ‌های می‌تواند به زرد، آبی، سرخ، قهوه‌ای یا بی‌رنگ اشاره کرد. رنگ آبی این گوهر قیمتی زیبایی و شهرت بیشتری نسبت به سایر رنگ‌ها دارد.

نیم ست طلا دخترانه آویز و گوشواره توپاز و برلیان مدل hsdf1562

نیم ستی که در آن از سنگ توپاز به‌عنوان جواهر اصلی استفاده شده باشد، بی‌مانند و بی‌همتا است. این نیم ست از دو عضو گوشواره و گردن‌آویز تشکیل شده است. برای گردن‌آویز از توپازی تراش اشک و درشت‌تر از دیگر توپازهای کار استفاده کرده‌اند. ظاهر کلی پلاک نیز اشکی شکل طراحی شده است. دورتادور توپاز و بخش اتصال گردن‌آویز به زنجیر، قطعات الماس مشاهده می‌شود.

نیم ست طلا جدید توپاز و برلیان

برای هر گوشواره از دو قطعه توپاز برش اشک استفاده شده است. قطعه بزرگ‌تر در پایین و در بخش آویز گوشواره نیم ست توپاز طلا قرار دارد. توپاز کوچک‌تر قرینه جفت خود، در بخش آویز گوشواره قرار گرفته است. دورتادور هر دو توپاز را الماس‌ها محاصره کرده‌اند.

سنگ باستانی فیروزه؛ انتخابی خاص برای استفاده در زیورآلاتی منحصربه‌فرد

فیروزه سنگی باستانی است. سنگ معروف فیروزه بیش از 7000 سال است که توسط انسان یافت شده و از همان سال‌ها توسط مردمان قدیم مورداستفاده زینتی قرار گرفته است. داستان‌های تاریخی موجود از این سنگ ارزشمند حاکی از آن است که فیروزه اهمیت زیادی برای باستانیان داشته و از همان زمان گوهری قیمتی محسوب می‌شود.

نیم ست طلا جدید فیروزه

نیم ست فیروزه طلا سفید با نگین الماس تراش برلیان مدل hsdf1526

نیم ست با سنگ فیروزه برای بانوان زیباپسند و شیک‌پوش توصیه می‌شود. سنگ فیروزه طیف آبی دارد. برخی از سنگ‌های فیروزه دارای رگه‌های ناخالصی بوده و رد زیبایی دارند؛ ولی فیروزه‌های استفاده شده در نیم ست فیروزه طلا خالص بوده و آبی یکدست هستند. برش بیضی‌شکل آن‌ها و قاب‌هایی از طلای سفید که پر از الماس‌های برش برلیان هستند، این نیم ست را تبدیل به انتخابی بی‌نظیر می‌کنند.

نیم ست طلا جدید فیروزه و برلیان

اعتباری به قدمت تاریخ و به وسعت معادن جواهر

خلاقیت حدومرزی ندارد؛ ولی برخی طراحان فعال در حوزه طلا و جواهر از دیگر طراحان خلاق‌تر هستند و ایده‌هایی ناب‌تر را ارائه می‌دهند. در فروشگاه طلا و جواهر زر طراحانی زبده مسئولیت ایده پردازی برای تولید زیورآلات را برعهده دارند. این طراحی‌ها اصولی و استاندارد هستند؛ درعین‌حال زیبایی خاص خود را حفظ می‌کنند.

امکانات متنوع موجود در فروشگاه الماس و جواهرات زر خرید را لذت‌بخش‌تر می‌کند. این فروشگاه امکان سفارشی‌سازی محصولات را دارد؛ یعنی به‌عنوان یک خریدار می‌توانید رنگ طلا استفاده شده، وزن آن، تعداد جواهرات به‌کاررفته یا نوع جواهر را تغییر دهید.

سایت فروشگاه اینترنتی زر تضمین کیفیت ارائه می‌کند؛ بنابراین خیال خریدار از اصالت محصولات راحت است. خرید آنلاین طلا از سایت زر بسیار آسان بوده و محصولات طی 10 تا 12 روز کاری به دست مشتریان می‌رسند. حکاکی رایگان روی محصولات خریداری‌شده از دیگر خدمات سایت زر است.

نیم ست طلا جدید دخترانه و زنانه

سایت فروشگاه اینترنتی زر مملو از انواع محصولات طلا و جواهر مردانه و زنانه است. انواع انگشتر، دستبند و گردنبند محصولات مشترک برای بانوان و آقایان هستند. به‌طور انحصاری برای بانوان النگو، سنجاق‌سینه، پابند و زیورآلات بدن در سایت فراهم است. برای آقایان نیز مدل‌های متنوعی از دکمه سرآستین و گیره کروات موجود خواهد بود. انواع ست و نیم ست طلا جدیدمردانه و زنانه در فروشگاه زر منتظر خریداران هستند.

سوالات متداول:

نیم ست طلا جدید چیست؟
S ChevronDown 18 N

نیم ست طلا معمولا شامل یک آویز و پلاک طلا، گردنبند و یک انگشتر یا دستبند طلا می باشد که مورد علاقه خریداران طلا و جواهر می باشد چرا که در مناسبت ها می توان از آن به راحتی استفاده کرد

آیا می توان یکی و یا دو تا از اجزای نیم ست طلا را سفارش داد؟
S ChevronDown 18 N

به این سوال اینگونه می توان جواب داد که بسته به سبک و علاقه هر شخص می توان نیم ست را تعریف کرد. بعضی افراد به آویز و گوشواره علاقه داشته و برخی به گوشواره یا انگشتر. این بسته به سلیقه هر شخص می باشد ولی در هر صورت می توان به هر سبکی که دوست داشت نیم ست را سفارش داد

نحوه سفارش نیم ست طلا در سایت زر چگونه است؟
S ChevronDown 18 N

سایت فروشگاه اینترنتی زر تضمین کیفیت ارائه می‌کند؛ بنابراین خیال خریدار از اصالت محصولات راحت است. خرید آنلاین طلا از سایت زر بسیار آسان بوده و محصولات طی 10 تا 12 روز کاری به دست مشتریان می‌رسند. حکاکی رایگان روی محصولات خریداری‌شده از دیگر خدمات سایت زر است.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۴ بهمن ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۳:۱۳ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد