سنگ ماه تولد اردیبهشت: ایده خرید سنگ موردعلاقه‌ کلئوپاترا در زیورآلات!!

سنگ ماه تولد اردیبهشت: ایده خرید سنگ موردعلاقه‌ کلئوپاترا در زیورآلات!!
سنگ ماه تولد اردیبهشت، چه سنگی می باشد؟ از چه سنگی برای دستبند سنگ ماه تولد اردیبهشت و گردنبند آن استفاده کنیم بهتر است؟ آیا سنگ ماه تولد اردیبهشت زن و سنگ ماه تولد اردیبهشت مرد متفاوت است؟ رنگ سنگ ماه تولد اردیبهشت چه رنگی می باشد.

صحبت از سنگ ماه تولد اردیبهشت کار بسیار آسانی است چراکه با یکی از منحصربه‌فردترین و محبوب‌ترین انواع سنگ قیمتی روبه‌رو هستیم. سنگ ماه تولد اردیبهشت، زمرد است و شما این سنگ را با رنگ سبز کاریزماتیک و خیره‌کننده‌ی آن می‌شناسید.

عکس سنگ ماه تولد اردیبهشت

نمونه‌های کریستالی و بدون لکه‌ی سنگ ماه تولد اردیبهشت بسیار کمیاب هستند ولی حتی جذابیت خاص زمرد را می‌توان در نمونه‌های ماتی که هاله‌های عمیقی از رنگ سیاه و سبز تیره را به نمایش می‌گذارند نیز دید. شما می‌توانید نمونه‌های مات زمرد را با قیمت‌هایی بسیار اقتصادی تهیه کنید. به هر ترتیب ما اینجا هستیم تا بهترین ایده‌های تهیه‌ی اکسسوری برای متولدین ماه اردیبهشت بر اساس سنگ قیمتی زمرد را به شما معرفی کنیم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

ویژگی‌های شخصیتی و طالع بینی افراد متولد اردیبهشت

باورهای ستاره شناسان درزمینه‌ی طالع بینی و حدس ویژگی‌های شخصیتی متولدین هرماه در رده‌ی شبه‌علم موردمطالعه قرار می‌گیرد. افراد متولد اردیبهشت در باورهای ستاره‌شناسی می‌توانند صاحب شخصیتی شهودی و دلسوز باشند. اغلب آن‌ها رؤیابین‌های خوبی هستند که می‌توانند اخباری از آینده را به‌راحتی در رویاهای شبانه‌ی خود مشاهده کنند. در مورد زنان متولد اردیبهشت، آن‌ها را می‌توان به‌عنوان مادرانی موفق و دلسوز شناسایی کرد.

طالع بینی افراد متولد اردیبهشت

در مورد مردان متولد اردیبهشت، ویژگی‌هایی مثل صبوری را در نظر گرفته‌اند بااین‌حال، بروز رفتار پرخاشگرانه در صورت تمام شدن سطح صبر و تحمل از جانب این افراد می‌تواند به شکل فاجعه باری صورت بگیرد. همچنین در طالع بینی مردان متولد اردیبهشت ذکرشده است که آن‌ها می‌توانند بخشنده و دست‌ودل‌باز باشند.

سنگ ماه اردیبهشت زنانه

مرد متولد اردیبهشت می‌تواند دارایی‌های ارزشمند خود را به‌راحتی در اختیار افراد مهم زندگی خود قرار دهند. بااین‌حال حساب‌وکتاب و امورات زندگی از دست آن‌ها خارج نشده و در زندگی مشترک نیز به دنبال زنی حسابگر و پرقدرت در امور خانه‌داری هستند.

در مورد زنان متولد اردیبهشت نیز گفته می‌شود که آن‌ها پتانسیل بالایی برای بروز احساسات فداکارنه برای همسر خود رادارند و دروغ و ریاکاری در دنیای درونی آن‌ها به‌سختی راه پیدا می‌کند. زن متولد اردیبهشت می‌تواند لجباز باشد و در مقابل شرایط بحرانی، با خونسردی و فارغ از حس شتاب‌زدگی وارد عمل شود.

تراشی منحصربه‌فرد و گیرا از زمرد در انگشتر طلا زرد مردانه

مدل انگشتر طلا زرد با نگین الماس تراش برلیان و زمرد مدل rgm1547 انتخابی بسیار موجز و قدرتمند در مورد یک جواهر مردانه است که می‌تواند عشق و شجاعت را به‌طور هم‌زمان تداعی کند. چنانچه قصد تهیه‌ی هدیه برای یک مرد متولد اردیبهشت رادارید و دست بر قضا این مرد خوش‌شانس، معشوق شماست، این انگشتر سنگ ماه تولد اردیبهشت‌ماهی‌ها پتانسیل بالایی برای تصاحب قلب او دارد.

انگشتر طلا مردانه زمرد - سنگ ماه تولد اردیبهشت مرد

در طراحی تاج انگشتر از طلای سفید استفاده‌شده است و تراش زمردی و چهاروجهی نیز بر ویژگی عمق و چهارچوب گرایی و جنتلمن بودن شخصیت این انگشتر افزوده است. در طراحی این انگشتر از ۹ گرم طلا استفاده‌شده است که به کمک ویژگی‌های بهینه‌سازی قیمت می‌توانید از این میزان تا حد چشم‌گیری بکاهید. به هر ترتیب نقطه عطف انگشتر سنگ ماه تولد اردیبهشت در نگین آن نهفته است و شانس این را دارد که حس صمیمیت، عشق و تعلق را در صاحب اصلی خود بیدار کند.

سنگ ماه تولد اردیبهشت چیست؟ ویژگی‌های خاص سنگ زمرد را بشناسید

سنگ ماه تولد اردیبهشت جزو معدود سنگ‌های قیمتی موجود در جهان است که سابقه‌ی استفاده از آن به گذشته‌های دور بازمی‌گردد. بسیاری از سنگ‌هایی که برای ساخت جواهرات مورداستفاده قرار می‌گیرند جزو سنگ‌های نیمه قیمتی محسوب می‌شوند.

هرچند در هر رده از سنگ‌های جواهر، نمونه‌های خاصی وجود دارند که ارزش کلکسیونی داشته و بسته به میزان خلوص و کیفیت قیمت‌های بالایی را به خود اختصاص می‌دهند بااین‌حال، در دنیای جواهرسازی تنها چند سنگ وجود دارد که همیشه در قیمت‌های بالایی به فروش می‌رسند ازجمله زمرد.

سنگ ماه تولد اردیبهشت چیست

درواقع سنگ‌های قیمتی من‌جمله زمرد را نمی‌توان از دنیای جواهرسازی جدا کرد و در فرهنگ‌ها و کشورهای مختلف نیز محبوبیت خاص خود را دارد. اما برخی از سنگ‌ها صرفا بسته به یک عرف یا موقعیت جغرافیایی خاص به عمومیت و فروش بالا می‌رسند. به‌طور مثال در کشور ما سنگ عقیق و فیروزه به این مقدار از محبوبیت رسیده است و به‌طور انبوه مورد خریدوفروش قرار می‌گیرند اما سنگ زمرد یک سنگ قیمتی بین‌المللی است و ارزش آن وابستگی خاصی به منطقه و کشور خاصی ندارد.

ویژگی‌های انرژیکی و درمانی سنگ زمرد چیست؟

در اینجا قصد نداریم که در مورد کیفیت درمانی سنگ ماه تولد اردیبهشت برای بهبود بیماری‌های فیزیکی صحبت کنیم چراکه امروزه روش‌های بهینه و مناسبی برای این منظور در نظر گرفته‌شده است و اتکا به قدرت سنگ‌ها برای درمان فیزیکی روش معقولی به نظر نمی‌رسد.

بااین‌حال شما می‌توانید تجربه‌ای ذهنی یا به عبارتی تجربه‌ای انرژیکی را با سنگ زمرد خود داشته باشید. همه‌ی اشیای فیزیکی می‌توانند به لحاظ ذهنی برای ما تجارب و تکانه‌هایی را ایجاد کنند بااین‌حال سنگ‌های کمیاب و قیمتی به دلیل فیزیک خاص و متفاوت خود و مجذوب‌کنندگی بالا، قادرند ارتباطی عمیق و قلبی را با صاحب خود برقرار کرده و از این طریق انرژی ذهنی ما را تغییر دهند.

خرید آنلاین سنگ ماه تولد اردیبهشت

اگر تا امروز از جواهر قیمتی، طلا یا سنگ قیمتی خاصی نگهداری کرده باشید درک می‌کنید که جواهرات قادرند تأثیرات حسی خاصی را ایجاد کنند و این موضوع به خاطر انرژی بالای آن‌هاست. این موضوع در مورد سنگ ماه تولد اردیبهشت نیز صدق می‌کند.

سنگ زمرد هاله‌های رنگی‌ای مشابه آنچه از چاکرای قلب صادر می‌شود را به نمایش می‌گذارد. این چاکرا علاوه بر حس عشق، حس شجاعت و مبارزه برای رسیدن به سعادت را در ما تقویت می‌کند. داشتن تراشی از سنگ زمرد به این معنا نیست که نور سعادت حقیقی به زندگی فرد خواهد تابید. بلکه به این معناست که فرد قدرت رسیدن به سعادت را می‌تواند به لحاظ ذهنی و روانی به دست آورد.

اما داشتن قدرت لزوما به این معنی نیست که ما تصمیم می‌گیریم که انتخابی صحیح را در پیش بگیریم. به کرار دیده‌ام که افرادی در مورد این موضوع، گوهرشناسان را به چالش می‌کشند. به‌طور مثال میگویند که فلان پادشاه نیز تراش بزرگی از سنگ زمرد داشت اما بسیار خودخواه و مستبد بود و در شرایط بدی به مرگ دچار شد.

به شما یادآور می‌شوم که سنگ‌ها قدرت روانی لازم برای در پیش گرفتن یک مسیر را پیش روی شما قرار می‌دهند اما مسئولیت استفاده‌ی صحیح یا غلط از قدرت سنگ کاملا بر عهده‌ی شماست. سنگ ماه تولد اردیبهشت قادر است حس شجاعت و اعتمادبه‌نفس زیادی را در اختیار شما قرار دهد.

این سنگ همچنین می‌تواند قدرت‌های ذهنی شمارا برای مقابله با بسیاری از چالش‌ها تقویت کند اما اگر در این مسیر، چیزی غیر از انگیزه‌ی عشق را سرلوحه‌ی خود قرار دهید، نه‌تنها تراش درشتی از زمرد بلکه تمام سنگ‌های قیمتی جهان نیز نمی‌توانند روح شمارا از نابودی نجات دهند.

افق روشن زمردی در آویز طلای زرد زنانه با فرم اشکی

تراش گرد و ظریف زمرد در فرم اشکی آویز طلای زرد با نگین الماس تراش برلیان مدل npdf13174 توانسته جایی برای درخشش و انعکاس غیرمنتظره پیدا کند. شما می‌توانید طیف‌های رنگی سبز زمردی را در بدنه‌ی درخشان و درونی هلال اشک مشاهده کنید.

خرید و قیمت گردنبند زمرد زنانه

استفاده از این کیفیت و بافت طلا در طراحی جواهرات زنانه ایده‌ای کمیاب و خاص است که می‌تواند بازی بصری خیره‌کننده‌ای را به نمایش بگذارد. در طراحی این آویز سنگ ماه تولد اردیبهشت‌ماهی زنانه همچنین می‌توانید تراش‌های قدرتمندی از برلیان سفید پاک را مشاهده کنید که بر قدرت گرفتن ارتعاشات سنگ زمرد افزوده‌اند. شما می‌توانید این محصول را به کمک طلای رزگلد یا سفید نیز سفارشی‌سازی کرده و از این طریق، جلوه‌ی بصری کاملا متفاوتی را خلق کنید.

انتخاب هدیه بر اساس رنگ سنگ ماه تولد اردیبهشت

زمرد طیف‌های رنگی سبز را به نمایش می‌گذارد و تنوع در طیف‌های متنوع این سنگ نسبت به سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی محبوب بسیار کم است. زمرد به کمک رنگ خاص خود یک امضای قوی را به نمایش می‌گذارد. بااین‌حال در میان دیگر سنگ‌های قیمتی مربوط به این ماه تولد می‌توان طیف‌های متنوعی را مشاهده کرد.

انتخاب هدیه بر اساس رنگ سنگ ماه تولد اردیبهشت

اصولا ماه تولد اردیبهشت یکی از پرتنوع‌ترین سنگ‌های فرعی را دارد که در این میان سنگ قیمتی یاقوت کبود را نیز مشاهده کرد. سنگ‌های شفاف و نیمه قیمتی دیگر مربوط به این ماه تولد شامل کوارتز صورتی، کهربا و گارنت است. سنگ‌های مات نیمه قیمتی مربوط به این ماه تولد شامل مرجان، آونتورین و فیروزه است. گرچه بسته به میزان حضور ناخالصی می‌توانید نمونه‌های مات دیگر سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی مربوط به این ماه تولد را نیز به‌سادگی تهیه کنید.

سنگ‌های ماه تولد اردیبهشت اصولا مناسبت خاص مردانه و زنانه ندارند و ما چیزی به اسم سنگ ماه تولد اردیبهشت زن و سنگ ماه تولد اردیبهشت مرد را نمی‌توانیم به سنگ‌های قیمتی این ماه تولد نسبت دهیم. صرفا می‌توان بر اساس ارتعاشات هر سنگ قیمتی و حالات روحی و روانی متولدین ماه اردیبهشت، جواهری با سنگ قیمتی خاص و مرتبط را تهیه کرد.

در این مورد تنها یک سنگ قیمتی به‌عنوان سنگ اصلی متولدین اردیبهشت شناخته‌شده است که در این مقاله مفصلاً در مورد آن صحبت شد. زمرد نه یک سنگ ماه تولد اردیبهشت زنانه است و نه مردانه و به‌طور گسترده در طراحی انواع جواهرات قیمتی کاربرد خود را حفظ کرده است.

دستبند سنگ ماه تولد اردیبهشت را سفارشی‌سازی کنید

دستبند طلای زرد با نگین زمرد مدل bgf1069 نمونه‌ای بسیار موفق از یک دستبند زمرد است که در طراحی آن تنها 9 گرم طلای 18 عیار به‌کاررفته است. شما می‌توانید در صورت تمایل، طلای سفید یا رزگلد را سفارشی‌سازی کرده یا به‌جای تراش‌های بیضی و اوال، تراش‌های گرد سنگ ماه تولد اردیبهشت را جایگزین سازی کنید.

این تغییرات می‌تواند ایدئال‌های نزدیک به یک دستبند تنیسی اصیل را بیش‌ازپیش محقق کند. به هر ترتیب هویت دستبند طلای زرد با نگین زمرد یک شخصیت قدرتمند و پرشور و برونگراست و می‌تواند درخششی بسیار جاذب را از خود به نمایش بگذارد.

ایده‌ای شکوهمند از گردنبند سنگ ماه تولد اردیبهشت

ظرافت و زیرکی نگاه طراح در گردنبند طلا و جواهر با نگین زمرد و الماس تراش برلیان مدل: ndf1327 سبب خلق ایده‌ای بسیار تحسین‌برانگیز و قدرتمند شده است که می‌تواند برق شادی و رضایت را در چشمان سخت‌پسندترین افراد نیز ایجاد کند. بافت و گره‌های کلاسیک و متقارن در طراحی گردنبند طلا و جواهر زمرد، منهی به فر و شکوه تراش قطره‌ای زمرد شده است که در انتهای گردنبند و در فرمی سیال قرارگرفته است.

تراش زمرد با تمام ظرافت خود، صدا و داستان پر رسایی را در این گردنبند الماس به نمایش گذاشته است. در طراحی این گردنبند جواهر از 20 گرم طلای سفید استفاده‌شده است. بااین‌حال در مرحله‌ی سفارش می‌توانید رنگ طلای پایه را به‌تناسب سلیقه‌ی خود تغییر داده و جلوه‌ی جدیدی را خلق کنید.

چرا زمرد به‌عنوان یک جواهر پادشاهی شناخته‌شده است؟

ویژگی‌های افسانه‌ای و انرژی خاص تعریف‌شده برای سنگ ماه تولد اردیبهشت، نه‌تنها حس و حال سلطنت را در برمی‌گیرد بلکه ساپورت کننده‌ی احساساتی مثل شوخ‌طبعی، فصاحت و آینده‌نگری است. جواهر پادشاهان جزو یکی از برترین جواهرات قیمتی شناخته‌شده است و رنگ سبز مجذوب‌کننده زمردی، بسیار کمیاب و زیباست. تمام این ویژگی‌ها سبب شده است که زمرد بتواند در فرهنگ‌های مختلف سراسر جهان، به جایگاهی بالا و ارزشمند نائل شود.

سنگ ماه تولد اردیبهشت، سنگ قیمتی موردعلاقه‌ی کلئوپاترا

در مورد کاربرد زمرد در خانواده‌های درباری، یک لیست بلند والا در دسترس است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به ملکه کلئوپاترا اشاره کرد. طبق گزارشاتی که به نسل امروز بشر رسیده‌اند، کلئوپاترا با توجه به علاقه‌ای که به این سنگ قیمتی داشت، سبب محبوبیت بیش‌ازپیش سنگ ماه تولد اردیبهشت شد. در این دوران، سنگ زمرد تمثیلی از باروری و جاودانگی بود و کلئوپاترا، خود و قصرش را با این سنگ قیمتی آراسته و در موقعیت‌های مختلف، این سنگ را به مقامات خارجی نیز هدیه داده است.

سنگ ماه تولد اردیبهشت، سنگ قیمتی موردعلاقه‌ی کلئوپاترا

کاربرد زمرد به‌عنوان محافظ و بعضاً طلسم

مردم در دوره‌هایی معتقد بودند که استفاده از زمرد به‌عنوان طلسم می‌تواند ثروت، قدرت و کاریزما را به همراه داشته باشد. همچنین باور داشتند که استفاده از این سنگ قیمتی می‌تواند باعث تقویت حافظه شود و هوش و خرد ذاتی را خودبه‌خود افزایش دهد. بیشترین قدرتی که افراد علاقه‌مند به علوم اسراری با استفاده از سنگ ماه تولد اردیبهشت به دنبال رسیدن به آن بودند، رسیدن به دانش پیشگویی بوده است. البته ما به شما توصیه نمی‌کنیم که از سنگ‌های قیمتی برای تحقق چنین ایدئال‌هایی استفاده کنید.

جمع‌بندی کلی راجع به سنگ ماه تولد اردیبهشت

در این مطلب تلاش شد تا اطلاعات اولیه در مورد سنگ ماه تولد اردیبهشتو نحوه‌ی انتخاب یک اکسسوری مناسب برای متولدین این ماه تولد در اختیار شما قرار بگیرد. سنگ اصلی متولدین اردیبهشت، زمرد است و شما می‌توانید با حضور در فروشگاه زمرد طلا و جواهر، نمونه‌های بی‌نظیر و ارزشمندی از جواهرات ساخته‌شده از این سنگ قیمتی را مشاهده کنید.

سوالات متداول:

سنگ ماه تولد اردیبهشت چه سنگی می باشد؟
S ChevronDown 18 N

سنگ ماه تولد اردیبهشت، زمرد است و شما این سنگ را با رنگ سبز کاریزماتیک و خیره‌کننده‌ی آن می‌شناسید.

ویژگی‌های شخصیتی و طالع بینی افراد متولد اردیبهشت چیست؟
S ChevronDown 18 N

افراد متولد اردیبهشت در باورهای ستاره‌شناسی می‌توانند صاحب شخصیتی شهودی و دلسوز باشند. اغلب آن‌ها رؤیابین‌های خوبی هستند که می‌توانند اخباری از آینده را به‌راحتی در رویاهای شبانه‌ی خود مشاهده کنند. در مورد زنان متولد اردیبهشت، آن‌ها را می‌توان به‌عنوان مادرانی موفق و دلسوز شناسایی کرد.

ویژگی‌های انرژیکی و درمانی سنگ زمرد چیست؟
S ChevronDown 18 N

سنگ زمرد هاله‌های رنگی‌ای مشابه آنچه از چاکرای قلب صادر می‌شود را به نمایش می‌گذارد. این چاکرا علاوه بر حس عشق، حس شجاعت و مبارزه برای رسیدن به سعادت را در ما تقویت می‌کند. داشتن تراشی از سنگ زمرد به این معنا نیست که نور سعادت حقیقی به زندگی فرد خواهد تابید. بلکه به این معناست که فرد قدرت رسیدن به سعادت را می‌تواند به لحاظ ذهنی و روانی به دست آورد.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۳:۳۴ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد