سنگ ماه تولد خرداد: انتخاب هدیه زنانه و مردانه بر اساس سنگ ماه خرداد

سنگ ماه تولد خرداد: انتخاب هدیه زنانه و مردانه بر اساس سنگ ماه خرداد
سنگ ماه تولد خرداد چیست؟ جواهر اصلی ماه تولد خرداد مروارید است که در طیف‌های رنگی بسیار متنوعی امکان خرید و سفارشی‌سازی جواهرات مربوط به آن وجود دارد.

آیا می دانید سنگ ماه تولد خرداد، چه سنگهایی می باشد؟ اگر قصد خرید یک اکسسوری خاص و ویژه از سنگ ماه تولد خرداد رادارید، بهتر است از همین ابتدا برای مرد موردعلاقه‌ی خود به فکر تهیه‌ی جواهری از سنگ‌های فرعی ماه تولد خرداد باشید. گوهر اصلی ماه خرداد مروارید است و امروزه استفاده از مروارید در طراحی جواهرات مردانه کاربرد گذشته را ندارد. بااین‌حال در این مقاله هم به سراغ اکسسوری‌های مردانه از سنگ‌های فرعی ماه تولد خرداد و هم جواهراتی منحصربه‌فرد و بی‌نظیر از جواهرات مرواریدی زنانه خواهیم رفت، پس تا پایان با ما همراه باشید.

سنگ ماه تولد خرداد

سنگ‌های ماه تولد خرداد را بشناسید

سنگ ماه تولد خرداد چیست؟ جواهر اصلی ماه تولد خرداد مروارید است که در طیف‌های رنگی بسیار متنوعی امکان خرید و سفارشی‌سازی جواهرات مربوط به آن وجود دارد. بااین‌حال اگر به دنبال سنگ‌های کریستالی و شفاف هستید، انتخاب‌های بسیار وسوسه کننده‌ای در میان سنگ‌های ماه تولد خرداد پیش روی شما خواهد بود. یاقوت سفید یکی از این سنگ‌هاست که در نوع خود بسیار دوست‌داشتنی و لطیف است.

ارتعاشات و جلوه‌های رنگی یاقوت سفید از عمق و جذابیت بالایی برخوردار است اما لزوما به سنگینی الماس نیست. شما می‌توانید طبع شیرین و جسور یاقوت سرخ و آبی را در ارتعاشات بدون رنگ یاقوت سفید نیز مشاهده کنید.

سنگ ماه تولد خرداد چیست

همچنین شما سنگ‌های خاصی مثل زمرد و الکساندریت را در میان سنگ‌های ماه خرداد مشاهده می‌کنید. الکساندریت سنگی بسیار کمیاب و ویژه است که اغلب نمونه‌های موجود در بازار فرم‌های سنتتیک این سنگ محسوب می‌شوند. نقطه عطف الکساندریت، تغییر جلوه‌های رنگی آن در برابر منبع نور است.

سنگ‌هایی مانند موزانایت نیز قادر هستند این ویژگی تغییر رنگ را از خود نشان دهند و اغلب به اسم الکساندریت به فروش می‌رسند اما باید بدانید قیمت تراشی معمولی از الکساندریت می‌تواند بسیار بیشتر از نمونه‌های سنتتیک یا سنگ‌های موزانایت باشد.

علاوه بر یاقوت سفید، الکساندریت و زمرد، یک سنگ کریستالی دیگر در میان سنگ ماه تولد خردادماهی‌ها وجود دارد که می‌تواند شور و هیجان زیادی را در چشم بیننده ایجاد کند. این سنگ جذاب، سیترین نام دارد و یکی از پر شروشور‌ترین سنگ‌های نیمه قیمتی در دنیای جواهرات است. شما می‌توانید پرحرارت‌ترین جواهرات ساخته‌شده از این سنگ خوش‌طبع را در بخش فروشگاه سیترین طلا و جواهر مشاهده کنید.

ویژگی‌های شخصیتی افراد متولد خرداد و تناسب حسی این افراد با سنگ ماه تولد خرداد

این بخش و اطلاعات درج‌شده در آن در حوزه‌ی شبه‌علم موردمطالعه قرار می‌گیرد و کم و کیف‌های ارائه‌شده نیز به‌طور نسبی هستند یعنی ممکن است برخی از این ویژگی‌ها را در فرد متولد خرداد نیز به‌هیچ‌عنوان مشاهده نکنید.

به هر ترتیب بر اساس گفته‌ی افراد علاقه‌مند به این حوزه، افراد متولد خرداد با شور و هیجان عاشقانه اما مرموز توصیف‌شده‌اند. همچنین شما می‌توانید این افراد را در یک وضعیت معاشرتی بسیار پرشور و گرم مشاهده کنید. شوخی و کنایه‌های طنزآمیز، وجه بارز چنین اشخاصی در روابط دوستانه خواهد بود.

ویژگی‌های شخصیتی افراد متولد خرداد و تناسب حسی این افراد با سنگ ماه تولد خرداد

افراد متولد خرداد را می‌توان شنونده‌های خوب درزمینه‌های احساسی و مشاوره یافت به شکلی که در عین سکوت، کاملا متوجه احساسات و حرف‌های شما خواهند بود. اما در هنگام چالش‌های زندگی قطعا از شما انتظار دریافت مشاوره را خواهند داشت. شما می‌توانید با قرار دادن تجربه و احساسات شخصی خود به شکلی منطقی و حساب‌شده، به‌راحتی قلب یک فرد متولد خرداد را تحت تاثیر قرار دهید.

سمبل ماه تولد خرداد دوقلو است و عنصر هوا با این نشان تولد هماهنگی دارد. عجیب نیست که در سنگ‌های متعلق به این ماه تولد، چیزی مثل مون استون را مشاهده می‌کنیم چراکه طبع و انرژی آن بسیار شبیه به نماد اسرارآمیز دوقلو و عنصر هواست.

خردادماهی‌ها معمولاً به‌واسطه‌ی کلام کاریزماتیک و زیبای خود قلب شمارا تسخیر کرده و نقل‌قول‌ها و ایدئال‌هایی که به زبان آورده‌اند، احتمالاً هرگز از ذهن شما پاک نخواهد شد. یک فرد خردادماهی پتانسیل بلایی برای سریعاً عاشق شدن دارد و در ارتباط با او لازم است بسیار ظریف و بااحتیاط عمل کنید چراکه قلبی حساس و آسیب‌پذیر داشته و نمی‌تواند به‌سادگی آسیب‌های احساسی خود را ترمیم کند.

دستبند سنگ ماه تولد خرداد را سفارشی‌سازی کنید

دستبند طلا زنانه با نگین مروارید و الماس تراش برلیان مدل bdf1231 یکی از جذاب‌ترین و رمانتیک‌ترین ایده‌های طراحی دستبند سنگ ماه تولد خردادماهی را به تصویر می‌کشد. کاربرد تراش‌های ظریف و بی‌نقص برلیان در ایجاد بستر و قاب دانه‌های سفید مروارید، تصویری بسیار انتزاعی از طبیعت را بازنمایی کرده است. طلای سفید ترکیبی بسیار موفق در طراحی جواهرات مروارید است که در این مورد نیز صلاحیت خود را به اثبات رسانده است.

دستبند مروارید زنانه طلا - سنگ ماه تولد خرداد

شما در صورت تمایل می‌توانید این دستبند مروارید را به کمک طلای زرد و رزگلد نیز سفارشی‌سازی کنید. ظرافت وجه بارز این دستبند زنانه است اما جالب است بدانید که در طراحی آن از ۲۰ گرم طلای ۱۸ عیار استفاده‌شده است. شما می‌توانید در صورت تمایل با کاهش حجم طلای به‌کاررفته در طراحی این محصول و کاهش ابعاد سنگ‌های جواهر، از قیمت تمام‌شده‌ی محصول به میزان چشم‌گیری بکاهید.

انتخاب هدیه بر اساس رنگ سنگ ماه تولد خرداد

طیف‌های رنگی سفید و لطیف در میان سنگ‌های مخصوص متولد ماه خرداد به کرار قابل‌مشاهده هستند. پیش‌ازاین یاقوت سفید را به شما معرفی کردیم که در نمونه‌های کریستالی می‌تواند کاملا بدون رنگ ظاهر شود. به‌علاوه در میان سنگ‌های مربوط به این ماه تولد شاهد مون استون یا سنگ ماه هستیم که حسی صدفی و شهودی را به نمایش می‌گذارد.

طیف‌های رنگی مون استون متنوع است بااین‌حال شما می‌توانید در هنگام انتخاب هدیه سنگ ماه تولد خرداد به سراغ نمونه‌های متمایل به سفید و صدفی رفته و ایدئال رنگی ماه تولد خرداد را محقق کنید. به‌جز دو مورد یادشده، مروارید اغلب طیف‌های روشن و متمایل به سفید را به نمایش می‌گذارد و طبعی بسیار شهودی و معصومانه را به تصویر می‌کشد.

خرید هدیه سنگ ماه تولد خرداد

بااین‌حال برای تهیه‌ی هدیه‌های مردانه و در صورت عدم علاقه به طیف‌های لطیف و روشن می‌توانید به‌راحتی تراشی از سنگ چشم ببر را سفارشی کنید. این سنگ نیمه قیمتی نیز یکی از سنگ‌های ماه تولد خرداد است که طبعی بسیار گرم و هیجانی را به نمایش می‌گذارد و برای طراحی جواهرات مردانه مناسبت جالبی دارد.

اگر از طرفداران جلوه‌های هیجان‌انگیز و جذاب الماس هستید، یاقوت سفید را به‌عنوان یک جایگزین در نظر بگیرید. این سنگ ماه تولد خرداد مقاومت بسیار بالایی را از خود نشان می‌دهد که در یک وضعیت رقابتی با الماس به سر می‌برد. درجه‌ی سختی الماس ۱۰ است درحالی‌که یاقوت سفید درجه‌ای معادل ۹ در واحد موهس را به نمایش می‌گذارد.

نکته‌ی جالب در مورد مزیت این سنگ ماه تولد خرداد، قیمت بسیار اقتصادی آن نسبت به الماس است. زمانی که به انرژی یک یاقوت سفید توجه کنید می‌توانید ارتعاشاتی بسیار سرد و آرامش‌بخش و درون‌گرا را مشاهده کنید که در الماس وجود ندارد. ارتعاشات الماس بسیار پرشور هستند و آرامش و قرار ندارند و می‌توانند گرایش ویژه‌ای به طیف‌های رنگی گرم را از خود نشان دهند. این در حالی است که یاقوت سفید می‌تواند طیف‌های لطیفی از آبی را از خود به نمایش بگذارد.

رمانتیک‌ترین ایده‌های گردنبند سنگ ماه تولد خرداد زنانه

گردنبند زنانه طلا و جواهر با نگین مروارید و الماس تراش برلیان مدل ndf1374 نمونه‌ای بسیار ظریف و جذاب از یک گردنبند دخترانه‌ی مروارید است. فرم درشت و گرد مروارید سفید در مرکز این گردنبند، احساسی بسیار معصوم از دل دریا را به تصویر می‌کشد و فرم طلای سفید نیز بازنمایی یک جواهر فلاور هستند. تراش‌های الماس تمام گلبرگ‌ها و نقاط عطف طراحی طلای پایه را پرکرده‌اند و ارتعاشاتی بسیار قدرتمند را از خود به نمایش می‌گذارند.

گردنبند مروارید زنانه طلا و جواهر - خرید سایت زر

شخصیت این گردنبند سنگ ماه تولد خرداد کمابیش درون‌گراست و فردی علاقه‌مند به مسائل رمانتیک و داستان افسانه‌ای عشق را به تصویر می‌کشد. این گردنبند مناسبت ویژه‌ای با صورت‌های کشیده و فرم قلبی دارد و می‌تواند با رنگ پوست سفید و روشن به‌سرعت هماهنگی پیدا کند.

سه دانه‌ی مروارید در ابعاد مختلف در گردنبند طلا و الماس برلیان

ایده‌ی گردنبند طلا و جواهر با نگین مروارید و الماس تراش برلیان طرح گل مدل ndf1352 نمونه‌ای نامتقارن و بسیار رمانتیک از یک گردنبند با طبع جوان است که می‌تواند برق رضایت و شادی را در چشمان فرد موردعلاقه‌ی شما ایجاد کند. افراد متولد خرداد مجموعه‌ای منحصربه‌فردترین گوهرهای طبیعت را به خود اختصاص داده‌اند و تصمیم‌گیری برای تهیه‌ی یک اکسسوری خاص خرداد برای شما دشوار خواهد بود.

گردنبند مروارید و برلیان زنانه طلا و جواهر - سایت زر

شما می‌توانید این گردنبند سنگ ماه تولد خرداد را به کمک طلای رزگلد نیز سفارشی‌سازی کرده و رنگ‌بندی دانه‌های مروارید را نیز به‌تناسب سلیقه‌ی خود تغییر دهید. طیف‌های رنگی مروارید جلوه‌هایی بسیار خیره‌کننده را به نمایش می‌گذارند. در ادامه یکی از نمونه‌های موفق و هیجان‌انگیز انگشتر با مروارید تیره را مرور خواهیم کرد.

طیف رنگی تیره مروارید در طراحی انگشتر طلا سفید زنانه

فرم طراحی طلا در انگشتر طلای سفید زنانه با نگین مروارید و الماس تراش برلیان مدل rgf1653 تناسب ویژه‌ای با ذات یک دانه‌ی مروارید دارد. طرحی که یادآور صدف و امنیت دریاست و می‌تواند بیننده را به‌سرعت به دنیای افسانه‌های پری دریایی پرتاب کند.

انگشتر مروارید سیاه زنانه طلا و جواهر - خرید و قیمت در سایت زر

دانه‌ی مروارید به‌کاررفته در این انگشتر ابعاد درشت و جلوه‌های رنگی ویژه‌ای را دارد اما لزوما تیره‌ترین طیف رنگی مروارید نیست. همچنین طبع این انگشتر کمابیش درون‌گراست درحالی‌که شما می‌توانید با انتخاب طیف‌های گرم‌تر مروارید و تغییر رنگ طلای پایه، شخصیت انگشتر را متناسب با سلیقه‌ی خود به‌کلی دگرگون کرده و انگشتری تک و بی‌نظیر را به کلکسیون جواهرات شخصی خود اضافه کنید.

مروارید چگونه ویژگی‌های انرژیکی خاص خود را برای حفاظت از صاحب جواهر به کار می‌گیرد؟

هرکدام از سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی قادر هستند تا با توجه به ارتعاشات خود، از شما در مقابل طیف متفاوتی از آلودگی‌های فکری و روانی محافظت کنند. شما چیزی مشابه انرژی مروارید را می‌توانید در یک چاکرای کمتر شناخته‌شده مشاهده کنید که درست در نزدیکی زانوهای شما قرار دارد. این چاکرا شبیه به مروارید طلایی‌رنگی است که ارتعاشات خود را برخلاف اغلب سنگ‌های قیمتی، درست به درون سیستم انرژیکی شما گسیل می‌کند.

عکس انگشتر مروارید

لایه‌های حفاظتی معمولاً در اطراف بدن ایجاد می‌شوند اما انرژی تولیدشده توسط مروارید می‌توانید به درون سیستم انرژیکی رسوخ کرده و در اطراف آلودگی‌های کوچک روانی، پیله‌ای را ایجاد کند. شما می‌دانید که این شیوه بسیار شبیه به فرآیند شکل‌گیری خوده مروارید در درون صدف است.

ساخت مروارید توسط موجود نرم‌تن به‌منظور مقابله با ورود عامل بیگانه و خارجی صورت می‌گیرد و جلوه‌ای بسیار جذاب و درخشان را به نمایش می‌گذارد. بدن شما نیز می‌تواند با تقویت انرژی خود، در مقابل آلودگی‌های فکری و روانی مشاهده، پاسخی شبیه به شکل‌گیری مروارید را نشان دهد.

عجیب نیست که حتی ظاهر جواهرات ساخته‌شده از مروارید تا این اندازه اغواکننده و آرامش‌بخش هستند. آن‌ها به شما نوید پاک شدن ذهن از افکار سنگین و ریز مزاحم را می‌دهند که مانند مورچه‌های کوچک قصد آسیب زدن به شمارا دارند.

جلوه مروارید دوقلو با رنگ‌بندی خاص در انگشتر طلای زنانه

انگشتر مروارید زنانه مجلسی گل طلای سفید و برلیان مدل rgf1787 یکی از تحسین‌برانگیزترین نمونه‌های انگشتر مجلسی است که می‌تواند به‌طور هم‌زمان دو دانه‌ی درشت و خوش‌رنگ و خاص از مروارید را به نمایش بگذارد. طرح فلاور به‌خوبی در بافت و طراحی این انگشتر الماس طلای سفید به کار گرفته‌شده است و شما می‌توانید تراش‌های ظریف برلیان پاک سفید را مشاهده کنید که بخش درونی گلبرگ‌ها و حواشی ساپورت کننده‌ی دانه‌های مروارید را مشاهده کنید.

انگشتر مروارید زنانه مجلسی گل - سایت زر

شخصیت این انگشتر بسیار زنانه و پرقدرت و درعین‌حال آرامش و لطیف است و می‌تواند سبب ذوق و درخشش چشم بیننده در هر بار برخورد شود. در طراحی این انگشتر مروارید از 10 گرم طلای 18 عیار و کمتر از 1 قیراط الماس استفاده‌شده است که در هنگام سفارش، قابلیت بهینه‌سازی و کاهش حجم و ابعاد برای شما فراهم خواهد بود.

سنگ ماه تولد خرداد زن و مرد متفاوت است؟

اصولا هیچ تفاوتی بین سنگ ماه تولد خرداد مرد و زن وجود ندارد و حتی استفاده از دانه‌های مروارید در طراحی جواهرات مردانه در دوره‌های مختلف تاریخی رایج بوده است. در واقعیت این ماهیت سنگ قیمتی نیست که زنانه یا مردانه جلوه کند بلکه نوع طراحی جواهرات و عرف عمومی است که تعیین می‌کند هر سنگ قیمتی بیشتر در جواهرات مردانه به کار گرفته شود یا در طراحی جواهرات زنانه.

سنگ ماه تولد خرداد زن و مرد متفاوت است؟

همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفته شد شما می‌توانید برای مرد موردعلاقه‌ی خردادماهی خود، جواهری از زمرد را سفارشی‌سازی کرده و قلب او را به‌شدت تحت تاثیر قرار دهید. زمرد از چشم نیفتادنی‌ترین سنگ قیمتی موجود در جهان است که جلوه‌هایی قدرتمند از سبز بسیار عمیق را به نمایش می‌گذارد.

برش جذاب مستطیلی زمرد در انگشتر جواهر طرح رجال

انگشتر طلای زرد با نگین الماس تراش برلیان و زمرد طرح رجال مدل rgm1591 الگویی بسیار موفق از به‌کارگیری یک تراش زمرد در جواهرات مردانه را نشان می‌دهد. در طراحی این انگشتر فاخر مردانه از 59 گرم طلای 18 عیار استفاده‌شده است بااین‌حال شما می‌توانید به‌راحتی در هنگام سفارش این محصول، حجم طلای به‌کاررفته و حتی ابعاد زمرد را تغییر داده و قیمت تمام‌شده‌ی محصول را به بودجه‌ی پیشنهادی کنید نزدیک کنید.

شخصیت این انگشتر مردانه سنگ ماه خرداد بسیار شجاع و قدرتمند است و تصویرگر شخصیتی است که همان اندازه که کم‌حرف است می‌تواند بسیار فعال و تاثیر گذار ظاهر شود. او مردی است که فرمانروای زندگی خود است و می‌تواند بدون حسادت، کینه و آسیب زدن به دیگران، ایدئال‌های ریزودرشت خود را پیگیری کرده و به انجام برساند.

نمونه‌ای موجز و خیره‌کننده از انگشتر سنگ ماه تولد خرداد مردانه

قدرت و کاریزما جزو جدانشدنی انگشتر طلا زرد با نگین الماس تراش برلیان و زمرد مدل rgm1559 است و شما می‌توانید ساپورت تراش زمرد را در بافت طلا به‌سادگی مشاهده کنید. تراش‌های برلیان به‌کاررفته در اطراف زمرد را می‌توان نقطه عطف این انگشتر جواهر دانست چراکه این تراش‌ها بسیار  قدرتمند و در معرض دید هستند و می‌توانند به کمک ارتعاشات قوی خود، بر درخشش و قدرت بخشیدن به انرژی و تاثیر بصری زمرد نیز کمک کنند.

در طراحی این انگشتر طلای زرد از 10 گرم طلای 18 عیار استفاده‌شده است و بخش درونی رینگ نیز قابلیت حکاکی و ثبت تاریخ را برای شما فراهم کرده است. شما می‌توانید نام فرد موردعلاقه‌ی خود یا تاریخ تولد یا ازدواج را در این انگشتر جای گذاری کرده و هدیه‌ای ماندگار و ابدی را فراهم آورید.

ایده‌ای رمانتیک و ایدئال از انگشتر ظریف مروارید دخترانه

انگشتر طلای رزگلد زنانه با نگین مروارید و الماس تراش برلیان طرح گل مدل rgf1673 تصویری بسیار ظریف و رمانتیک را از یک انگشتر نامتقارن به نمایش می‌گذارد. ایده‌ای که با دانه‌ای درشت از مروارید و الگوی ظریف طلا، به نمونه‌های کلاسیک انگشتر مروارید دهن‌کجی می‌کند.

شما می‌توانید این انگشتر رزگلد را برای ایده‌ی انگشتر نشان یا نامزدی یا هدیه‌ای خاص و رمانتیک به مناسبت ولنتاین در اولویت قرار دهید. در طراحی این انگشتر تنها از 5 گرم طلای 18 عیار استفاده‌شده است و قابلیت تغییر رنگ طلای پایه نیز برای شما فراهم خواهد بود.

جمع‌بندی

در این مطلب تلاش شد تا یک راهنمای عملی در مورد خرید جواهرات سنگ ماه تولد خرداد در اختیار شما قرار بگیرد. خردادماهی‌ها به لحاظ سنگ‌های نشان تولد یکی از خوش‌شانس‌ترین افراد هستند چراکه سنگ‌های قیمتی مربوط به این ماه در عین جذابیت و زیبایی، اغلب عمومیت داشته و در طراحی جواهرات کلکسیونی و فاخر به کرار مورداستفاده قرار می‌گیرند.

شما می‌توانید برای خانم‌های متولد خرداد نمونه‌های بسیار متنوعی از جواهرات ساخته‌شده از دانه‌های مروارید را در نظر بگیرید و برای آقایان نیز به دنبال نمونه‌های قدرتمندی از جواهرات زمرد یا چشم ببر باشید. در صورت نیاز به دریافت مشاوره در مورد سفارشی‌سازی جواهرات پیشنهادی در سایت طلا و جواهرات زر نیز کافی است تا از طریق یکی از پل‌های ارتباطی درج‌شده در سایت با مشاورین ما در بخش فروش تماس برقرار کنید.

سوالات متداول:

سنگ ماه تولد خرداد، چه سنگهایی می باشد؟
S ChevronDown 18 N

گوهر اصلی ماه خرداد مروارید است و امروزه استفاده از مروارید در طراحی جواهرات مردانه کاربرد گذشته را ندارد.

ویژگی‌های شخصیتی افراد متولد خرداد چیست؟
S ChevronDown 18 N

افراد متولد خرداد با شور و هیجان عاشقانه اما مرموز توصیف‌شده‌اند. همچنین شما می‌توانید این افراد را در یک وضعیت معاشرتی بسیار پرشور و گرم مشاهده کنید. شوخی و کنایه‌های طنزآمیز، وجه بارز چنین اشخاصی در روابط دوستانه خواهد بود.

آیا سنگ ماه تولد خرداد زن و مرد متفاوت است؟
S ChevronDown 18 N

اصولا هیچ تفاوتی بین سنگ ماه تولد خرداد مرد و زن وجود ندارد و حتی استفاده از دانه‌های مروارید در طراحی جواهرات مردانه در دوره‌های مختلف تاریخی رایج بوده است. در واقعیت این ماهیت سنگ قیمتی نیست که زنانه یا مردانه جلوه کند بلکه نوع طراحی جواهرات و عرف عمومی است که تعیین می‌کند هر سنگ قیمتی بیشتر در جواهرات مردانه به کار گرفته شود یا در طراحی جواهرات زنانه.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۲:۴۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد