انواع مدل طلا و جواهرات عروس: 20 نمونه عکس طلا و جواهر عروس جذاب

انواع مدل طلا و جواهرات عروس: 20 نمونه عکس طلا و جواهر عروس جذاب
انواع مدل طلا و جواهرات عروس پر دغدغه ترین خرید عروسی می باشد. ما در این مقاله سعی کردیم لیستی از جدیدترین نمونه های انواع مدل طلا و جواهرات عروس به همراه عکس مدل طلا در آن ضمیمه کرده ایم

یکی از مراحل جذاب مقدمات ازدواج، خرید طلا و جواهر عروس است و بسیاری از زوج‌ها به این بخش از خریدهای مربوط به ازدواج اهمیت زیادی می‌دهند و بسیاری از آن‌ها تمایل دارند در عین انجام خریدی به‌صرفه، طلا و جواهر درخور و زیبایی را تهیه کنند. به این منظور لازم است پس از بررسی انواع مدل طلا و جواهرات عروس، مناسب‌ترین آن‌ را از لحاظ نزدیکی به سلیقه و بودجه خود انتخاب نمایند

طلا و جوهرات عروس

به علاوه طلا و جوهرات عروس نقش مهمی در تکمیل زیبایی استایل عروس در مراسم ازدواج دارد و دقت در انتخاب آن دارای اهمیت است. بنابراین کسب اطلاعات کافی قبل از اقدام به خرید طلا و جواهر عروس می‌تواند بسیار مفید باشد. در مقاله پیش رو به نکات مهمی درباره خرید طلا و جواهر مربوط به ازدواج از جمله خرید حلقه و سرویس طلا عروس پرداخته شده است.

مدل طلا و جواهرات عروس

برای انتخاب طلا و جواهر عروس، در وهله اول لازم است نکاتی درباره خرید طلا بدانید تا بر اساس آن بهترین مدل طلا و جواهرات عروس را متناسب با بودجه و سلیقه خود خریداری نمایید. اولین مورد، توجه به رنگ طلا است. طلا در سه رنگ زرد، سفید و رزگلد در بازار موجود است و هریک زیبایی خود را دارند. اما چرا توجه به انتخاب رنگ طلا مهم است؟ زیرا هر یک از این رنگ‌ها جلوه خاصی به استایل عروس می‌دهند، طلای زرد، با اصالت و کلاسیک است و بسیاری  از افراد ترجیح می‌دهند طلا و جواهرات عروسی خود را به این رنگ انتخاب کنند. طلای سفید و رزگلد نیز انتخاب کسانی است که به مدرن بودن طلا و جواهر خود اهمیت می‌دهند.

خرید انواع مدل طلا و جواهرات عروس

رنگ طلا از لحاظ هماهنگی با رنگ پوست نیز حائز اهمیت است. چنانچه رنگ پوست گرمی دارید بهتر است از طلای زرد یا رزگلد استفاده کنید و اگر رنگ پوست شما سرد است طلای سفید برای خرید بهتر به نظر می‌رسد. با این حال باید زیبایی حاصل از هم‌نشینی رنگ های متضاد را هم در نظر گرفت. بنابراین بهتر است هر سه نوع رنگ طلا را امتحان کنید تا تشخیص دهید کدام رنگ آن بیشتر به پوست شما می‌آید. مورد مهم دیگر توجه به ترند طلا و جواهرات عروس برای انتخابی به‌روز و جذاب است.

عکس حلقه نامزدی جدید

نکته بعدی، توجه به کیفیت و عیار طلا است تا در عین توجه به جذابیت مدل طلا و جواهرات عروس، دوام و ماندگاری آن را نیز در نظر داشته باشید. به علاوه اصل بودن سنگ‌های قیمتی به کار رفته در طلا نیز بسیار روی کیفیت و زیبایی آن اثرگذار است و هنگام خرید طلا نگین‌دار باید به آن توجه کرد. بیشتر سنگ‌های مورد استفاده روی طلا و جواهر عروس سنگ‌های بدون رنگ مانند برلیان و موزانایت است که روی قیمت طلا نیز بسیار اثرگذارند. وزن مناسب طلا و جواهر نیز نکته مهمی است که باید به آن دقت شود به طوری که عروس با آن احساس راحتی کند.

ترند طلا و جواهرات عروس

یکی از نکات مهم درباره خرید طلا و جواهرات عروس، به‌روز بودن آن است به خصوص اگر لباس عروسی مدرن و مد روز انتخاب کرده‌اید این موضوع اهمیت بیشتری خواهد داشت تا هماهنگی لازم بین اجزای مختلف پوشش عروس در مراسم ازدواج به خوبی خود را نشان دهد.

ترند طلا و جواهرات عروس

بنابراین قبل از اقدام برای خرید طلا از آخرین ترند طلا و جواهرات عروس باخبر شوید تا انتخابی جذاب و به‌یادماندنی داشته باشید. این کار از طریق منابع اینترنتی مربوط به معرفی طلا و جواهر و یا مراجعه به فروشگاه‌های معتبر و به‌روزی نظیر گالری آنلاین زر امکان‌پذیر خواهد بود.

طلا و جواهرات عروس: حلقه ازدواج

عروس و داماد معمولا اهمیت خاصی به انتخاب و خرید حلقه ازدواج می‌دهند زیرا قرار است سال‌ها انگشتر حلقه را که یادگار و نشان پیوند آن‌هاست در دست داشته باشند. بنابراین کیفیت و زیبایی حلقه ازدواج بسیار مهم است تا سال‌ها بتوان از آن استفاده کرد. مدل‌های مختلفی برای حلقه ازدواج در بازار موجود است که مانند سایر مدل طلا و جواهرات عروس، مهم‌ترین تفاوت آن‌ها نگین‌دار یا بدون نگین بودن آن‌ها است.

حلقه ازدواج طلا و جواهر عروس

این مورد به سلیقه و بودجه زوج بستگی دارد چرا که اگر نگین‌های روی حلقه، اتمی نبوده و از سنگهای گران‌‌قیمت باشد در کنار وزن و طراحی حلقه، روی قیمت حلقه بسیار اثرگذار است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره حلقه ازدواج پیشنهاد می‌شود مقاله تفاوت حلقه نامزدی و حلقه ازدواج چیست را نیز مطالعه کنید.

حلقه ازدواج جدید 1402

طلا و جواهرات عروس: حلقه نامزدی طلا

عکس حلقه نامزدی طلا

با وجود این که می‌توان حلقه ازدواج و حلقه نامزدی را یکسان در نظر گرفت اما بسیاری از افراد حلقه نامزدی را به عنوان انگشتر نشان در نظر می‌گیرند و خرید حلقه نامزد طلا را پیش از عقد انجام می‌دهند و به عروس تقدیم می‌کنند. معمولا این نوع انگشتر از نوع سولیتر است که به آن انگشتر تک‌نگین نیز گفته می‌شود.

حلقه نامزدی طلاو جواهر طرح گل نیلوفر

سایر مدل‌های انگشتر نیز ممکن است به عنوان حلقه نامزدی در نظر گرفته شود. برای خرید حلقه نامزدی در صورت امکان  بهتر است سلیقه عروس را نیز مدنظر داشت. برای آشنایی بیشتر با خرید حلقه نامزدی طلا می‌توانید به مقاله راهنمای خرید انگشتر نشان طلا از 0 تا 100 نیز مراجعه کنید.

طلا و جواهرات عروس: حلقه ست ازدواج

امروز بسیاری از زوج‌ها ترجیح می‌دهند حلقه ازدواج را به صورت ست خریداری کنند تا یگانگی و هماهنگی  خود را از طریق حلقه ازدواج نیز نشان دهند.

حلقه ازدواج ست جدید طلا و جواهر برلیان

مدل‌های متنوعی برای حلقه ست ازدواج در بازار وجود دارد و زوج‌ها با هر سلیقه‌ای می‌توانند یک جفت هدیه زیبا خریداری کنند. البته توجه به کیفیت و طراحی مناسب حلقه نیز به اندازه زیبایی آن دارای اهمیت است. هم‌چنین بهتر است حلقه ازدواج به گونه‌ای انتخاب شود که با سرویس طلا عروس نیز هماهنگی مناسبی داشته باشد.

کاتالوگ حلقه ازدواج - سایت زر

حلقه ست ازدواج طلا و جواهر

در قسمت‌های بعدی مقاله مدل طلا و جواهرات عروس، به سرویس طلا عروس و نکات مربوط به خرید آن نیز خواهیم پرداخت.

طلا و جواهرات عروس: سرویس طلا عروس

خرید سرویس طلا عروس از جمله مهم‌ترین خریدهای جشن ازدواج است و زوج‌ها معمولا وسواس زیادی در انتخاب سرویس طلا به خرج می دهند تا هم از لحاظ قیمت و هم از نظر جلوه و زیبایی خرید خوبی داشته باشند. یکی از مهم‌ترین دسته‌بندی‌ها برای خرید سرویس طلا نیز نگین‌دار یا بدون نگین سرویس طلا است.

جدیدترین سرویس طلا عروس

سرویس‌های نگین‌دار به خصوص با سنگ‌های قیمتی مانند برلیان، نمایی بسیار زیبا  خواهند داشت هستند و بازی با نور این نگین‌ها در کنار درخشش و جلای طلا، ظاهری خیره‌کننده به این نوع سرویس می‌دهد.

لازم به ذکر است جنس سنگ و تعداد نگین‌ها اثر مستقیم روی قیمت سرویس‌های نگین‌دار دارد و نسبت به نمونه‌های بدون نگین با وزن طلا و طراحی مشابه، سرویس‌های نگین‌دار قیمت بیشتری دارند. اطمینان از اصل بودن سنگ جواهر روی کار و ثابت بودن نگین‌ها روی طلا از جمله مواردی هستند که هنگام خرید سرویس طلا نگین‌دار باید به آن توجه کرد. به علاوه به قفل گردنبند و دستبند سرویس نیز دقت داشته باشید تا از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار باشد و به راحتی باز یا شکسته نشود.

عکس سرویس طلا سفید عروس

هنگام بررسی انواع مدل طلا و جواهرات عروس برای خرید سرویس، به تناسب گردنبند و گوشواره آن با فرم صورت توجه داشته باشید. به علاوه مدل یقه و آستین لباس عروس خود را نیز در نظر بگیرید تا مدل طلا و جواهری متناسب با آن تهیه کنید تا هر یک هر چه بیشتر زیبایی خود را نشان دهند. هم‌چنین اگر می‌خواهید سرویس طلا عروس خود را در سایر مراسم‌ها نیز استفاده کنید، بهتر است مدل آن را طوری انتخاب کنید که با سایر استایل‌های مجلسی نیز به خوبی ست شود.

طلا و جواهرات عروس: سرویس طلا جدید بدون نگین

با وجود جذابیت زیاد سرویس‌های طلا نگین‌دار، بسیاری از عروس خانم‌ها ترجیح می‌دهند که سرویس طلا بدون نگین تهیه کنند. باید گفت سرویس‌های بدون نگین شکوه خاصی دارند و در بیشتر موارد طراحی بسیار چشم‌گیری برای این نوع طلا در نظر گرفته می‌شود تا زیبایی کار در غیاب نگین به خوبی دیده شود.

سرویس طلا جدید بدون نگین

سرویس‌های طلا با گردنبندهایی با زنجیر کلاسیک، حصیری و بافت و انواع مدرن زنجیر برای انتخاب به عنوان سرویس بدون نگین مناسب هستند. تبعا گوشواره، انگشتر و دستبند این نوع سرویس‌ها نیز بدون نگین هستند و از مدل گردنبند پیروی می‌کنند. قبل از خرید سرویس طلا بدون نگین، انواع مدل طلا و جواهرات عروس مربوط به آن را رصد کنید تا انتخاب بهتری داشته باشید.

طلا و جواهرات عروس: سرویس طلا ظریف عروس

بسیاری از خانم‌ها به طلا و جواهر ظریف بیشتر از مدل‌های درشت و سنگین علاقه نشان می‌دهند و مایلند سرویس طلای عروسی خود را نیز از بین انواع مدل طلا و جواهرات عروس ظریف و زیبا انتخاب کنند. مدل‌های جواهرات ظریف نیز انواع بدون نگین و نگین‌دار را شامل می‌شوند و عروس خانم‌ها با در نظر گرفتن ترند طلا و جواهرات عروس و سلیقه‌ی خود می‌توانند سرویس طلای مدنظر خود را انتخاب کنند.

سرویس طلا ظریف عروس

لازم به ذکر است معمولا سرویس‌های طلا ظریف، قیمت تمام‌شده کم‌تری نسبت به سرویس‌های با ابعاد و وزن بیشتر دارند و زوج‌هایی که به دنبال خرید سرویس طلا مقرون به صرفه هستند نیز می‌توانند این نوع سرویس را در نظر داشته باشند. به این منظور می‌توانید مقاله راهنمای خرید سرویس طلای عروس | نکات مهم برای خریدی اقتصادی را نیز در نظر داشته باشید و با نکات مربوط به خریدی به صرفه آشنا شوید.

طلا و جواهرات عروس: نیم ست طلا عروس

علاوه بر خرید سرویس کامل طلا، خرید نیم ست طلا عروس نیز بسیار رایج است. نیم‌ست‌ها معمولا شامل گردنبند و گوشواره هستند و انواع بدون نگین و نگین‌دار آن طرفداران خود را دارد. نقش نیم‌ست در تکمیل جذابیت و آراستگی صورت بسیار  قابل توجه است و نمونه‌های نگین‌دار آن نیز جلوه‌ی زیبایی دارند. نیم‌ست طلا برای آن دسته از افرادی که می‌خواهند بودجه کم‌تری برای خرید طلا و جواهر عروسی در نظر بگیرند نیز مناسب است.

نیم ست طلا عروس

در این راستا پیشنهاد می‌شود مقاله راهنمای خرید نیم ست طلا - 7 نکته مهم برای خریدی بهتر را نیز بررسی و مطالعه نمایید.

قیمت سرویس طلا عروس

عوامل مختلفی روی قیمت سرویس طلا عروس موثر است. از جمله این موارد می‌توان به ایرانی یا خارجی بودن آن اشاره کرد. طلاهای خارجی از جمله طلای ایتالیایی و سوئیسی معمولا قیمت بیشتری نسبت به نمونه‌های هم‌عیار و هم‌وزن ساخت ایران دارند و کسانی که به خرید سرویس طلا خارجی و برند علاقه‌مند هستند باید این موضوع را درنظر داشته باشند.

قیمت سرویس طلا عروس

از دیگر موارد موثر روی قیمت سرویس طلا، نوع سنگ به کار برده شده در ساخت آن است. هر چه نگین کار، گران‌بهاتر باشد و تعداد آن نیز بیشتر باشد قیمت سرویس بالاتر می‌رود. انواع مدل طلا و جواهرات عروس با سنگ‌ برلیان که نوعی الماس است از نمونه‌های بدون نگین قیمت بیشتری دارد. طراحی خاص سرویس طلا نیز روی اجرت کار و قیمت تمام شده کار اثر مستقیم دارد و هر چه ظرافت کار بیشتر باشد قیمت آن نیز بالاتر می‌رود.

عکس جدیدترین مدل سرویس طلا عروس

واضح است که قیمت روز طلا و وزن سرویس نیز روی قیمت سرویس طلا اثرگذار است. با در نظر گرفتن این فاکتورها لازم به ذکر است برای خرید سرویس طلا اصل و باکیفیت و با قیمت منصفانه لازم است به فروشگاه‌های معتبر و به‌روز حضوری و یا اینترنتی عرضه طلا و جواهر مراجعه کنید تا ضمن انتخاب از بین مدل‌های ترند طلا و جواهرات عروس، از کیفیت سرویس طلا خریداری شده نیز اطمینان حاصل کنید.

عکس سرویس طلا عروس جدید

اگر در آستانه ازدواج باشید و قصد خرید یک سرویس طلا برازنده را داشته باشید احتمالا دیدن نمونه‌هایی از انواع مدل طلا و جواهرات عروس برای شما جذاب باشد. در ادامه، مدل‌های جذاب و زیبایی از انواع سرویس‌های طلا نگین‌دار و بدون نگین را مشاهده خواهید کرد تا با نمونه‌های بیشتری آشنا شوید و بتوانید برای خرید خود بهتر تصمیم بگیرید.

عکس سرویس طلا عروس جدید

عکس سرویس طلا عروس جدید

عکس سرویس طلا عروس جدید

سرویس طلا عروس جدید 1402

سرویس طلا عروس جدید 1402

سخن پایانی درباره طلا و جواهرات عروس

خرید طلا و جواهرات یکی از مهم‌ترین بخش‌های خرید ازدواج است و افراد پس از بررسی انواع مدل طلا و جواهرات عروس با توجه به پسند و بودجه خود انتخاب و خرید خود را انجام می‌دهند. در این مقاله نکاتی درباره خرید حلقه ازدواج و سرویس طلا عروس مطرح شد تا شما را در انتخاب بهتر یاری کنیم. از مهم‌ترین نکات یادشده، خرید طلا و جواهرات عروس از مراکز عرضه طلا و جواهر معتبر است.

گالری آنلاین طلا و جواهر زر یکی از فروشگاه‌های اینترنتی معتبر است که شما می‌توانید زیباترین و به‌روزترین مدل‌های حلقه و سرویس طلا را در آن مشاهده کنید و با اطمینان از اصالت و کیفیت طلا و جواهر عرضه‌شده در این فروشگاه، سفارش خود را ثبت کنید و خریدی به‌یادماندنی را تجربه کنید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۰:۳ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد