حباب قيمت سکه از امروز شکسته مي شود

حباب قيمت سکه از امروز شکسته مي شود
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از روز شنبه شمش و سکه در بازارها به میزان کافی عرضه خواهد شد و از امروز قیمت سکه ها شکسته می شود و حبابش از بین می رود.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: از روز شنبه شمش و سکه در بازارها به میزان کافی عرضه خواهد شد و از امروز قیمت سکه ها شکسته می شود و حبابش از بین می رود. به گزارش خبرنگار ما ؛ محمود بهمنی افزود: قیمت واقعی سکه تمام بهار آزادی کمی بیش از400 هزار تومان است و یک اجرت ضرب هم دارد که بسیار اندک است و به آن اضافه می شود. وی به مردم و فعالان بازار سکه و طلا توصیه کرد کمتر خرید کنند زیرا بعدها در هر حال از بابت اجرت ضرب و فروش دوباره آن به میزان زیادی ضرر می کنند.
بهمنی با بیان اینکه از دو سال پیش صدها تن به ذخایر طلای کشور اضافه شده است گفت: به هر میزانی که نیاز بازار باشد طلا عرضه خواهد شد اما با کسانی که از قیمت بانک و بازار آن هم از دست واسطه اضافه تر می خرند نمی توانیم کاری کنیم. بهمنی با تاکید بر اینکه قیمت طلا در کشور تابع قیمت جهانی است گفت: قیمت های جهانی به علت بحران های جهانی افزایش یافته بنابراین تقاضا برای طلا بیشتر شده است.
وی تاکید کرد: اگر کسی در بازار بیشتر از قیمت بانک مرکزی طلا بخرد هیچ توجیهی ندارد زیرا قیمت بانک مرکزی تابع قیمت های جهانی است. وی همچنین گفت: از امروز شمش های12 کیلویی نیز در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت تا نیازهایشان رفع شود. 
منبع خبر: واحد مرکزی خبر
  ۳۱ فروردین ۱۳۹۰ ساعت ۵:۳۷:۴۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد