انگشتر بال فرشته طلا نماد چیست؟ معرفی چند نمونه انگشتر بال فرشته جواهر زنانه

انگشتر بال فرشته طلا نماد چیست؟ معرفی چند نمونه انگشتر بال فرشته جواهر زنانه
اگر جزء کسانی هستید که در خرید زیورآلات حساسیت زیادی دارید و می‌خواهید خاص‌ترین انگشتر را به دست داشته باشید، انگشتر بال فرشته طلا یکی از آن دست محصولاتی است که می‌تواند شما را راضی کند.

انگشتر بال فرشته طلا به راستی چه معنایی دارد. بگذارید برایتان خاطره ای تعریف کنم قرار بود برای خرید انگشتر نامزدی به بازار برویم. در میان شلوغی جمعیت خود را به فروشگاه‌های جواهر فروشی که به ترتیب در کنار هم نشسته بودند، رساندیم. اما در میان آن همه انگشترهای طلایی و سفید چیزی را مناسب دستان خود نمی‌دیدم. در یکی از جواهر فروشی‌ها، فروشنده یک کارت ویزیت به ما داد و گفت: «ما محصولات خود را مستقیم از کارگاه جواهرسازی خریداری می‌کنیم. هفته آینده به ما سر بزنید محصولات جدید ما می‌رسد.» با بی میلی کارت را گرفتیم و به خانه برگشتیم. در واقع چیزی از آن جواهرات به دل ما ننشست.

انگشتر بال فرشته طلا نماد چیست - خرید از سایت طلا و جواهر زر

من دنبال یک انگشتر خاص بودم که روی انگشت‌هایم مثل یک دُر نایاب بدرخشد. اما هیچ یک از انگشترهایی که در فروشگاه‌ها دیده بودم چنین حسی را در من ایجاد نمی‌کرد. یک هفته گذشت و تصمیم گرفتیم به فروشنده جواهر فروشی زنگ بزنیم. به ما گفت که بار جدید هنوز نرسیده است و باید کمی بیشتر صبر کنیم. اما چون برای مراسم نامزدی عجله داشتیم نمی‌توانستیم بیشتر از این صبر کنیم. فروشنده هم با شنیدن صحبت ما، گفت آدرس یک فروشگاه اینترنتی به نام «زر سایت» را برایتان پیامک می‌کنم.

با خودمان فکر کردیم وقتی در آن همه فروشگاه کوچک و بزرگ در راسته بازار جواهر فروشی‌ها نتوانستیم انگشتر خاص خود را پیدا کنیم، حالا چطور این تحفه دلکش در یک سایت اینترنتی پیدا می‌شود! اما پذیرفتیم به این فروشگاه اینترنتی هم سری بزنیم. به هر حال این کار ضرری نداشت و فقط چند دقیقه از وقت ما را می‌گرفت.

وقتی وارد سایت فروشگاه زر شدیم تمام محصولات آن را زیر و رو کردیم. انگشترهای زیادی در این سایت بود که از آن‌ها گذشتیم. اما به یکباره در میان آن همه محصول چششمان به دو انگشتر بال فرشته طلا افتاد که یکی از آن‌ها با الماس و دیگری با یاقوت و برلیان تزئین شده بود. این دو انگشتر دقیقا همان چیزهایی بودند که دنبالشان می‌گشتیم.

خرید انگشتر بال فرشته طلا از زر سایت

اگر چه انگشتر بال فرشته طلا زنانه جواهر یاقوت و برلیان برایم یک انگشتر معمولی نبود و روزها به دنبالش گشته بودم، اما من رنگ آبی یاقوت کبود روی آن را دوست نداشتم. با پشتیبانی این سایت تماس گرفتیم تا در مورد محصولات دیگری و یا رنگ‌های متنوع این انگشتر بال فرشته طلا صحبت کنیم و اطلاعات بیشتری بگیریم.

هر چند وقتی وارد صفحه سایت شدیم، در مورد این انگشتر اطلاعات کاملی همچون وزن طلای 18 عیار، نوع سنگ استفاده شده، وزن سنگ رنگی و .... اطلاعات دقیقی ذکر شده بود، اما برای ما کافی نبود. چون می‌خواستم یک انگشتر بال فرشته طلا با سنگ یاقوت قرمز را تهیه کنم.

خوشبختانه وقتی با پشتیبانی فروشگاه زر تماس گرفتیم، به خوبی به ما پاسخ داده شد. ما متوجه شدیم این فروشگاه نه تنها محصولات آماده شده را عرضه می‌کند، بلکه حتی سفارشات خاص مشتریان خود را نیز دریافت کرده و طبق نظر آن‌ها جواهرات را می‌سازد.

اگرچه جشن نامزدی ما نزدیک بود و باید سریع انگشتر را تحویل می‌گرفتیم، اما دلم نمی‌خواست حالا که انگشتر مورد علاقه‌ام را پیدا کرده بودم، آن را به همین راحتی از دست بدهم. از طرفی هم سنگ یاقوت کبود روی انگشتر باب میلم نبود. به هر حال انگشتر نامزدی تنها کادویی است که از یک جشن خاطره‌انگیز روی دستم می‌ماند و نمی‌خواستم آن را به همین سادگی تهیه کنم.

به همین دلیل با تصمیم نامزد و خانواده تصمیم گرفتیم جشن نامزدی را تا آماده شدن انگشتر بال فرشته طلا سایت زر به تعویق بیندازیم. ما سفارش خود را به این فروشگاه دادیم و قرار شد انگشتر طی یک هفته آماده شود. طی این مدت هم تمامی کارهای جشن نامزدی را با حوصله انجام دادیم و همه چیز را برای یک جشن فوق‌العاده حاضر کردیم.

انگشترهای پرطرفدار بال فرشته طلا

انگشتر انواع مختلفی دارد که برای سلیقه‌های مختلف طراحی می‌شوند. جواهرسازها همیشه به دنبال طراحی محصولاتی هستند که باب طبع افراد ساده‌پسند و یا سخت‌پسند باشد. انگشتر بال فرشته طلا از آن دست انگشترهایی است که هم باب میل افراد ساده پسند و هم کسانی که وسواس زیادی دارند، طراحی شده است.

همانطور که از اسم این انگشتر مشخص است، به صورت دو بال فرشته طراحی می‌شود. البته در مواردی هم انگشتر تنها یک بال فرشته دارد و تمامی نگین‌ها تزئینات روی آن اجرا می‌شود.

این نوع جواهرات می‌تواند به عنوان انگشتر نشان انتخاب شود. البته دختران جوان علاقه زیادی به انگشتر بال فرشته برای انگشت اشاره خود دارند. در این صورت انگشتر مورد نظر باید به طور کامل از طلای سفید یا زرد باشد و هیچ جواهراتی روی آن نباشد. برای انگشت نشان انگشترهای ساده و بدون سنگ قیمتی مناسب‌تر هستند.

انواع انگشتر بال فرشته با سنگ‌های قیمتی

اگر عاشق جواهرات هستید، انگشتر بال فرشته مورد نظر شما با سنگ‌های قیمتی زیبایی بیشتری خواهد داشت. وقتی سنگ‌های ریز و درشت درخشان روی این انگشتر قرار می‌گیرد، زیبایی آن را دوچندان می‌کند.

انواع مختلف سنگ قیمیت شامل الماس، فیروزه، یاقوت قرمز، یاقوت کبود، زمرد، مروارید و ... است که می‌توانید انگشتر بال فرشته را با یکی از این سنگ‌ها انتخاب کنید. البته در فروشگاه‌هایی که محصولات خود را با واسطه از کارگاه‌های جواهرسازی تهیه می‌کنند، انگشتر بال فرشته طلا ممکن است تنوع زیادی نداشته باشید. از آنجا که این محصول جزء انگشترهای خاص محسوب می‌شود بهتر است آن را مستقیما از سازندگان جواهرات تهیه کنید.

انگشتر بال فرشته با سنگ سیترین

یکی از انواع سنگ‌های قیمیتی «سیترین» نام دارد که نوعی سنگ با رنگ زرد لیمویی تا نارنجی مایل به قهوه‌ای است. انگشتر بال فرشته می‌تواند ترکیبی از سنگ الماس و سیترین باشد که ترکیبی از سنگ سفید و زرد را تشکیل می‌دهد و یک انگشتر خاص و بی‌نظیر خواهد بود.

انگشتر بال فرشته با سنگ زمرد

اگر عاشق رنگ سبز هستید، بهترین انگشتر برای شما با سنگ‌های سبز زمردی است. ترکیبی از سنگ‌های الماس و زمرد برای تزئین یک انگشتر بال فرشته می‌تواند انتخاب برجسته‌ای باشد. سنگ‌های زمردی سمبل عشق، قدرت و احساس هستند.

انگشتر بال فرشته طلا با مروارید

یکی دیگر از انواع انگشترهای بال فرشته که با سنگ‌های قیمتی تزئینی می‌شود، نوع مرواریدی است. اگر عاشق طرح‌های ساده و بی‌آلایش هستید، این نوع انگشتر را می‌توانید تنها با یک مروارید سفارش دهید. حالا دیگر قرار نیست روی انگشتر شما سنگ‌های الماس تراش داده شود و نگین‌های ریز و درشتی به کار نمی‌رود.

انگشتر بال فرشته طلا زنانه جواهر با یاقوت و برلیان

این محصول یک انگشتر خاص برای خانم‌های سخت‌پسند است که روی طرح مورد نظرشان حساسیت زیادی دارند. برخی از انگشترهای بال فرشته به صورت دو بال طراحی می‌شوند که حالت اسپرت پیدا می‌کنند. این محصول زر سایت تنها با یک بال طراحی شده است و در انتهای بال یک سنگ روی قاب اشکی شکل قرار گرفته است.

شما می‌توانید سنگ اشکی را از انواع سنگ قیمتی (زمرد، الماس، یاقوت، تورمالین، فیروزه و ....) سفارش دهید. قسمت این انگشتر از طلای سفید تهیه شده است و شما می‌توانید آن را با طلای زرنگ هم سفارش دهید. سایت زر این محصول را طی 2 تا 9 روز به شما تحویل می‌دهد.

انگشتر طرح بال فرشته با الماس زنانه باگت و برلیان طلا سفید

یکی دیگر از محصولاتی که به عنوان انگشتر بال فرشته طلا در سایت زر عرضه می‌شود، یک انگشتر الماس زنانه باگت و برلیان از طلای سفید است. در این محصول دیگری خبری از نگین بزرگ اشکی نیست و تمام آن از نگین‌های برلیان تهیه شده است. اگر عاشق یک انگشتر با نمای خیره کننده و ظریف روی دست خود هستید، این محصول سایت زر دقیقا همان چیزی است که به دنبال آن هستید.

مراقبت از انگشتر بال فرشته

اگر اهل جواهرات باشید خوب می‌دانید که هر چقدر یک طرح پیچیده‌تر باشد، نگهداری از آن سخت‌تر می‌شود. انگشتر بال فرشته اگر با سنگ‌های قیمتی تزئین شده باشد، یک محصول خاص و منحصر به فرد است. با این حال مراقبت از آن کمی دشوار می‌شود. زیرا احتمال نفوذ گرد و غبار در لابه‌لای سنگ‌های قیمتی وجود دارد. شاید هم به همین دلیل است که برخی از خریدن چنین انگشترهایی منصرف می‌شوند و ترجیح می‌دهند یک محصول ساده تهیه کنند.

اما از آنجا که تمیز کردن و شستشوی یک انگشتر با طرح بال فرشته طلا نمی‌تواند کار سختی باشد، جای نگرانی نیست. از طرفی، سنگ‌های قیمتی کار شده روی این انگشتر هم با یک دستمال مرطوب می‌توانند درخشندگی خود را دوباره پیدا کنند.

به خاطر داشته باشید نوع سنگی که در ساخت انگشتر بال فرشته استفاده می‌شود، تعیین کننده نحوه مراقبت از این محصول زینتی است. برای مثال اگر در آن از سنگ زمرد استفاده شده باشد، به دلیل اینکه این سنگ در برابر حرارت مقاومت ندارد، نباید آن را در نزدیکی وسایل گرمایشی قرار دهید.

کلام آخر

اگر جزء کسانی هستید که در خرید زیورآلات حساسیت زیادی دارید و می‌خواهید خاص‌ترین انگشتر را به دست داشته باشید، انگشتر بال فرشته طلا یکی از آن دست محصولاتی است که می‌تواند شما را راضی کند. این انگشتر با ظرافت خاصی طراحی می‌شود و به دو صورت (از طلای کامل و یا تزئین شده با سنگ‌های قیمتی) تولید می‌شود. در این مطلب سنگ‌هایی را که می‌توانید برای داشتن یک انگشتر بال فرشته انتخاب کنید، معرفی کردیم. امیدواریم آنچه در این مطلب گفته شد برایتان مفید بوده باشد.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۸ دی ۱۴۰۲ ساعت ۹:۷:۵۶ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد