معرفی 8 مدل انگشتر جواهر خاص و زیبا از فروشگاه زر + لینک خرید و قیمت

معرفی 8 مدل انگشتر جواهر خاص و زیبا از فروشگاه زر + لینک خرید و قیمت
انواع مدل انگشتر جواهر خاص یکی از خواسته های هر بانوی خاص و شیک پوش می باشد. ما درین مقاله سعی کردیم درباره انواع مدل انگشتر های خاص و زیبای به روز برای شما اطلاعاتی بیاوریم و چند نمونه از خاص ترین مدل انگشتر جواهر را برای شما نشان دهیم.

انگشتر جواهر خاص محصولی است که باید در جعبه جواهرات بانوان شیک پوش و خوش سلیقه باشد. در گذشته‌های دور انگشترها با الهام گرفتن از تاج‌های سلطنتی ساخته شدند و نشان‌دهنده ثروت و جایگاه اجتماعی بودند. فقط افرادی که از خانواده‌های ثروتمند یا اشرافی بودند اجازه استفاده از انگشترها را داشتند و سایر افراد که از طبقه متوسط یا پایین جامعه بودند، اجازه استفاده از هیچ نوع انگشتری را نداشتند.

خرید انگشتر جواهر خاص - طلا و جواهر زر

حلقه‌های قدیمی از جنس برنج یا مس ساخته می‌شدند و با اینکه ظرافت و زیبایی خاصی نداشتند، بین بانوان اشرافی محبوب بودند. تولید و ساخت انواع انگشتر رواج بیشتری پیدا کرد و تمامی بانوان در هر طبقه اجتماعی می‌توانستند از انگشتر استفاده کنند؛ اما توانایی خرید آن را نداشتند. علاقه‌مندی زنان به انگشتر باعث شد که مردان برای نشان دادن توانایی مالی خود، انگشتر طلا خاص زنانه را خریداری کنند و به بانوی مورد نظر هدیه دهند.

انواع انگشتر جواهر خاص زنانه - سایت طلا و جواهر زر

اشراف و ثروتمندان برای اینکه انگشترهایی متفاوت و خاص داشته باشند،‌ از جواهرات و نگین‌های گران‌قیمت استفاده می‌کردند یا طرح و نشانی که مشخص‌کننده خانواده یا جایگاه اجتماعی آن‌ها بود، روی انگشتر حک می‌کردند. با اینکه قرن‌های زیادی گذشته است؛ ‌اما هنوز هم انگشتر طلا خاص زنانه نشان‌دهنده ثروت بانوان است و جایگاه اجتماعی خاصی را برای آن‌ها به ارمغان می‌آورد.

عناوین اصلی

بانوان خاص و خوش سلیقه باید از انگشتر طلا خاص زنانه استفاده کنند

مدل انگشتر طلا خاص زنانه که از آن استفاده می‌کنید، ویژگی شخصیتی شما را بازگو میکند. بانوانی که انگشترهای جواهر را ترجیح می‌دهند، روحی قوی دارند و توجه زیادی به هنر نشان می‌دهند.

انواع مدل انگشتر جواهر خاص زنانه و دخترانه - سایت زر

اگر شما می‌خواهید نکته سنج و دقیق دیده شوید، از انگشترهای نگین‌دار استفاده کنید و آن‌ها را به بخشی از اکسسوری‌های روزانه‌تان تبدیل کنید. اندازه انگشتر و رنگ طلایی که برای ساخت آن به کار رفته است، از دیگر معیارهای اثرگذاری هستند که به تصورات دیگران درباره شما جهت می‌دهند.

خرید انواع انگشتر جواهر خاص از سایت طلا و جواهر زر

اگر با افراد ریزبین سر و کار دارید،‌ هنگام خرید انگشتر طلا زنانه جدید به نوع نگین آن توجه داشته باشید. هر جواهر معنا و مفهوم خاصی دارد که به آن هویتی منحصربه‌فرد می‌دهد. شما می‌توانید بر اساس معنای گوهرهای قیمتی آن‌ها را انتخاب کنید. برخی جواهرات به ماه‌های سال تعلق دارند؛‌ در نتیجه این انتخاب نیز پیش روی شما قرار دارد که به انتخاب جواهر ماه تولدتان، انرژی زیادی را از طریق انگشتر جواهر خاص به دست بیاورید.

ست کردن زیورآلات گامی مهم برای خوش پوش و خوش استایل دیده شدن

اگر به دنبال زینتی برای دست‌هایتان هستید، انگشتر جواهر خاص را انتخاب کنید. یکی از زیباترین زیورآلاتی که برازنده بانوان است، انگشترهایی هستند که نگینی از گوهرهای ارزشمند و قیمتی دارند. شما می‌توانید از انگشترهای نگین‌دار در مراسم‌ها و مناسب‌های خاص استفاده کنید. این امکان وجود دارد که انگشتری برای استفاده روزمره داشته باشید و با آن به استایل‌های ساده یا کاری خود زینت دهید. انگشترهای جواهر خاص می‌توانند انتخابی به عنوان حلقه‌های نامزدی یا عروسی باشند.

ست کردن طلا و جواهر زنانه - خرید در سایت طلا و جواهر زر

اگر تمایل دارید زیورآلات ست استفاده کنید، انگشتر طلا خاص زنانه با نگین جواهر به راحتی با سایر زیورآلات ست می‌شود. شما می‌توانید بر اساس رنگ یا جنس جواهر زیورآلات دیگری مانند گوشواره، گردنبند یا دستبند را خریداری کند. حتی این امکان وجود دارد که با همان طرح انگشتر نگین جواهر، ست یا نیم ستی را سفارش دهید و هارمونی کامل را بین زیورآلات خودتان ایجاد کنید.

خرید و قیمت انگشتر جواهر خاص طلا زنانه - سایت زر

برای سفارش یک ست یا نیم ست با طرح انگشتر طلا خاص و شیک کافی است با استفاده از راه‌های ارتباطی که روی سایت زر درج شده‌اند، با کارشناسان ما تماس بگیرید و سفارشتان را به ثبت برسانید. در سایت زر شما می‌توانید اندازه انگشتر یا سایر اعضای نیم ست را متناسب با سلیقه خودتان انتخاب کنید. تعداد و نوع جواهر از دیگر ویژگی‌های قابل ‌انتخاب برای نیم ست‌های سفارشی‌سازی هستند. وزن محصولات نیز با توجه به بودجه شما امکان کاهش دارند تا شما بتوانید نیم ست مورد نظرتان را خریداری کنید.

چرا باید از زیورآلاتی که دارای نگین جواهر هستند استفاده کنیم؟

هیچ جواهری بدون دلیل و فقط برای زیبایی وارد دنیای زیورآلات نشده است. داستان‌ها و افسانه‌هایی که درباره هر سنگ قیمتی وجود دارند که باعث اهمیت و محبوبیت آن شده‌اند. بسیاری از این افسانه‌ها با گذشت زمان به خاطرات سپرده شده‌اند و ارزش خود را از دست داده‌اند؛ اما هنوز هم در دل آن‌ها حقایقی نهفته وجود دارد. علم گوهرشناسی ویژگی‌های هر جواهر را بررسی کرده است و این حقیقت را به اثبات می‌رساند که جواهرات دارای انرژی خاصی هستند و استفاده از انگشتر جواهر خاص روی انرژی بدن شما و احساساتتان اثر می‌گذارد.

خرید انگشتر طلا زنانه جواهر خاص و شیک زنانه - سایت طلا و جواهر زر

انگشتر جواهر خاص با نگین آمیتیست افکار شما را پاک نگه می‌دارد

دیونیزوس الهه شراب و مستی از خدایان رومی و یونانی است که با هوسرانی و شهوت شناخته می‌شود. داستان‌های زیادی درباره این الهه بدنام وجود دارد و یکی از آن‌ها تمایل زیاد دیونیزوس به اغفال زنان و دختران جوان است. دیونیزوس بعد از مست کردن بانوان با آنها وقت گذرانی می‌کرد و بعد آن‌ها به سنگ تبدیل می‌کرد تا زمانی که دختری با نام آمیتیست در برابر قدرت دیونیزوس مقاومت کرد و با هوشیاری از دست او گریخت.

انگشتر جواهر خاص با نگین آمیتیست افکار شما را پاک نگه می‌دارد

گفته می‌شود که دیونیزوس از روی ناامیدی، شرابی که برای مست کردن و اغفال دختر در دست داشت را روی سنگی ریخت. رنگ سنگ به بنفش تغییر کرد و نام دختری که از چنگ دیونیزوس گریخت روی آن گذاشته شد. این افسانه باعث شده بود که مردم بر این باور باشند همراه داشتن انگشتر طلا دخترانه خاص با نگین آمیتیست آن‌ها را از غفلت و فریب خوردن دور نگه می‌دارد. با مرور زمان آمیتیست به جواهری تبدیل شد که با هدف جلوگیری از تسلیم قدرت شدن توسط افرادی در جایگاه‌های اجتماعی بلند مرتبه حمل می‌شد.

گوهرشناسی نشان می‌دهد که آمیتیست با انرژی خود افکار شیطانی و منفی را از ذهن شما دور می‌کند. همین ویژگی سبب می‌شود که خرید انگشتر طلا خاص زنانه با نگین آمیتیست ذهن شما را هوشیار کند و دقتی که در تصمیم‌گیری دارید، افزایش یابد. حس خوب آرامش از دیگر مزیت‌های به همراه داشتن آمیتیست است و به پرورش ایده‌ها و خلاقیت‌های شما کمک می‌کند.

انگشتر جواهر خاص آمیتیست و الماس تراش برلیان با طلای رز گلد مدل rsf1105

 اگر قصد دارید برای خرید انگشتر طلا خاص زنانه اقدام کنید، انگشتر مدل rsf1105 به دلی طراحی تاج روی آن، انتخابی مناسب خواهد بود. برای بیشتر انگشترها، نگین اصلی روی محصول درج می‌شود و حالتی برجسته دارد. برای این انگشتر، آمیتیست روی پایه‌هایی از جنس طلای رزگلد قرار گرفته است و بخشی ساخته‌شده از طلا که روی آن را الماس‌های تراش برلیان پوشانده‌اند.

انگشتر جواهر خاص با نگین زمرد هدیه الهی که برای شما ثروت را به همراه می‌آورد

 می‌گویند روزی خدا، چهار جواهر را به پادشاه سلیمان هدیه داد تا برای پادشاهی قدرت لازم را در اختیار او قرار دهد. یکی از این سنگ‌ها زمردی سبز رنگ بود که نمادی برای سرسبزی طبیعت به شمار می‌رود و قدرت جذب ثروت را داشت. استفاده از مدل انگشتر طلا خاص زنانه با نگین زمرد باعث تقویت قدرت و فصاحت دارنده آن می‌شود.

انگشتر جواهر خاص با نگین زمرد - سایت طلا و جواهر زر

زمرد به تقویت حافظه شما کمک می‌کند و هوش را افزایش می‌دهد. زمانی که انگشتری با نگین زمرد در دست داشته باشید، تصمیمات خردمندانه‌ای می‌گیرید که به نفع شما خواهند بود و باعث قرارگیری شما در مسیر رشد و ترقی می‌شوند. خرید انگشتر طلا خاص زنانه با جواهر زمرد شما را نسبت به آینده آگاه‌تر می‌کند و دیگر نیازی ندارید که نگران ریسک‌های احتمالی تصمیم‌گیری‌هایتان باشید.

انگشتر جواهر خاص جدید زمرد، فیروزه و برلیان با طلا زرد 18 عیار مدل rgf1840

انگشتر زمرد و فیروزه زنانه مدل rgf1840 یکی از طراحی‌های خاص و شگفت‌انگیزی است که نمی‌توانید نمونه آن را در هیچ فروشگاه دیگری مشاهده کنید. این محصول از فروشگاه طلا و جواهر زنانه زر پایه‌ای از طلای زرد دارد که شیارهایی روی آن دیده می‌شود. نگین اصلی فیروزه‌ای است که تراش لوزی شکل آن جلوه‌ای خاص به انگشتر می‌بخشد. فیروزه برجسته است و گران‌قیمت دیده می‌شود.

دو فیروزه آبی و دایره‌ای دو طرف زمرد قرار می‌گیرند و هارمونی خاصی بین رنگ‌های آبی و سبز ایجاد می‌کنند. در آخر مسیر از الماس‌های تراش برلیان دورتادور جواهرات ایجاد می‌شود. الماس جواهری درخشان است که با تراش برلیان درخشش بیشتری پیدا می‌کند. با توجه به اینکه سنگ های زمرد و فیروزه درخششی از خود ندارند، الماس باعث جلوه بیشتر این محصول می‌شود و شما حتی از روی عکس انگشتر جواهر خاص با نگین زمرد هم متوجه جذابیت منحصربه‌فرد این محصول می‌شوید.

انگشتر جواهر خاص را با پادشاه سنگ‌های قیمتی تزئین کنید

از یاقوت‌ها چه می‌دانید؟ یاقوت جواهری است که در زبان سانسکریت با کلمه رتنراج معرفی می‌شود و معنای پادشاه سنگ‌های قیمتی را دارد. در افسانه‌های قدیمی روم باستان، فرشته‌ای با نام کیوپید وجود داشت که با انداختن تیر، عشق را به قلب انسان‌ها وارد می‌کرد. کیوپید نگهبان عشق بود و با ظاهر پسربچه‌ای کوچک که تیر و کمانی در دست دارد،‌ به تصویر کشیده می‌شد. در افسانهها سر هر تیر کیوپید یاقوتی سرخ قرار داشت و به همین دلیل قرن‌های طولانی یاقوت سرخ نمادی برای عشق به شمار می‌رفت.

 انگشتر جواهر خاص یاقوت - خرید از سایت طلا و جواهر زر

بعد از یاقوت سرخ، یاقوت کبود شهرت زیادی دارد. رنگ آبی یاقوت کبود یادآور عظمت آسمان‌ها و زمین است. به همین دلیل یونانی‌های باستان بر این باور بودند که یاقوت کبود هدیه از دل آسمان است و خداوند آن را برای هدایت و راهنمایی فرستاده است. به همین دلیل هر زمان که یونانیان در تلاش برای یافتن راه یا وسیله ارزشمندی بودند، یاقوت کبود را با خود حمل می‌کردند. خرید انگشتر طلا خاص زنانه و به همراه داشتن آن به شما کمک می‌کند که مسیر روشنی را پیش روی خودتان تجسم کنید.

انگشتر جواهر خاص طلا فانتزی 18 عیار و جواهر یاقوت سرخ و برلیان مدل rgf1837

طلای سفید یکی از زیباترین انتخاب‌ها برای انگشتر جواهر خاص زنانه محسوب می‌شود. زیورآلات ساخته‌شده با طلای سفید شیک و مدرن هستند و با هر استایلی هماهنگی خواهند داشت. یاقوت‌های سرخ تراش اشک نگین‌های اصلی انگشتر مدل rgf1837 هستند و روی پایه‌هایی از طلای سفید درج می‌شوند. روی طراحی مدرن انگشتر می‌توانید نگین‌هایی از الماس تراش برلیان را مشاهده کنید که باعث درخشش بیشتر انگشتر می‌شوند.

انگشتر جواهر خاص با طراحی اعجاب‌انگیز و منحصربه‌فرد برای افراد خاص ‌پسند

گاهی نگین مهم‌ترین مشخصه یک انگشتر جواهر خاص نیست و شما باید به طراحی آن توجه بیشتری داشته باشید. یک انگشتر با طراحی متفاوت که برای آن جلوه‌ای خاص خلق شده است، اصلی‌ترین بخش استایل شما می‌شود و شخصیت منحصربه‌فرد و خاص پسند شما را نشان می‌دهد.

انواع مدل انگشتر جواهر خاص - خرید از سایت طلا و جواهر زر

در گذشته انگشترها طراحی ساده‌ای داشتند؛‌ چون ساختن زیورآلات با طرح‌های پیچیده با دست ممکن نبود یا تجهیزات لازم برای این کار را در اختیار نداشتند. امروزه طرح‌هایی پیچیده‌تر از زیورآلات نماد تخصص و خلاقیت سازندگان طلا و جواهر هستند؛ بنابراین افرادی که این طرح‌ها را انتخاب می‌کنند، نشان می‌دهند که به دنبال محصولی کارشده و پرزحمت هستند.

انگشتر جواهر خاص مروارید و طلا زرد 18 عیار و نگین برلیان مدل rgf1809

دو نگین مروارید دایره و صیقلی که نگین‌های انگشتر طلا دخترانه خاص هستند که روی پایه‌هایی از طلای سفید قرار می‌گیرند. پایه‌های نگهدارنده مروارید به گونه‌ای طراحی شده‌اند که مشابه چنگال‌هایی باشند که مرواریدها را در میان خود اسیر کرده‌اند. بدنه شیاردار رکاب از بدن مار الهام گرفته شده است و هارمونی خاصی با چنگال‌های طلای سفید ایجاد می‌کند. طراحی شیک این محصول باعث می‌شود با که با هر استایلی بتوانید از آن استفاده کنید.

زیباترین انگشتر جواهر خاص را از فروشگاه طلا و جواهرات زر خریداری کنید

برای خرید زیباترین انگشتر جواهر خاص کافی است مدل مورد نظر خودتان را از میان جواهرات موجود در سایت زر انتخاب کنید. در ادامه چند مدل از بهترین انگشترهایی که در مجموعه زر تولید شده‌اند و به دلیل داشتن ظاهری خاص، جلوه‌ای منحصربه‌فرد دارند، به شما معرفی می‌کنیم.

هر مدل انگشتر طلا خاص زنانه را که مورد پسند شما بود، روی لینک آن کلید کنید. در صفحه محصول می‌توانید با انتخاب گزینه ثبت سفارش، خرید انگشتر را نهایی کنید و با توجه به طرح حلقه آن را در مدل 10 تا 30 روز کاری تحویل بگیرید.

زیباترین انگشتر جواهر خاص را از فروشگاه طلا و جواهرات زر خریداری کنید

یکی از خدمات خاصی که فروشگاه آنلاین زر برای خریداران محترم این مجموعه در نظر گرفته است، کاهش وزن محصولات به مقدار 15 درصد، 30 درصد، 45 درصد، 60 درصد، 75 درصد یا 95 درصد است. شما با کاهش دادن وزن یک محصول می‌توانید قیمت آن را کمتر از نمونه اولیه تعیین کنید.

در کاهش وزن انگشتر طلا دخترانه خاص بیشتر ویژگی‌های ظاهری محصول بدون تغییر باقی می‌مانند و وزن طلای استفاده‌شده برای ساخت انگشتر یا قیراط جواهرات درج‌شده روی زیور کاهش می‌یابد. برای اطمینان از تشابه محصول سبک‌تر با نمونه اولیه می‌توانید عکس انگشتر جواهر خاص با وزن کمتر را از کارشناسان زر بخواهید و آن را با تصاویر نمونه اولیه مقایسه کنید.

سفارشی‌سازی انگشتر طلا خاص زنانه در فروشگاه آنلاین زر

سفارشی‌سازی انگشتر طلا خاص زنانه در فروشگاه آنلاین زر

در فروشگاه آنلاین زر شما می‌توانید بسیاری از ویژگی‌های انگشتر جواهر خاصرا متناسب با سلیقه خودتان تغییر دهید و محصولی سفارشی‌سازی داشته باشید. اولین ویژگی قابل‌تغییر رنگ طلای پایه محصول است که می‌توانید از بین رنگ‌های سفید، زرد یا رزگلد انتخاب کنید. البته این امکان وجود دارد که با نسبت‌های گوناگون دو یا سه رنگ طلا را برای یک انگشتر طلا خاص و شیک سفارش دهید.

انگشتر جواهر خاص - خرید از سایت طلا و جواهر زر

انتخاب نوع سنگ یا جواهر ارزشمندی که روی محصول درج ‌شده، یکی دیگر از خدمات سفارشی‌سازی سایت زر است. در بخش فروشگاه سنگ‌های قیمتی و جواهرات زر می‌توانید انواع گوهرهای آماده فروش را مشاهده کنید و بر اساس سلیقه خودتان یکی از آن‌ها را برای قرار گرفتن روی مدل انگشتر طلا خاص زنانه انتخاب کنید.

اگر تمایل دارید روی زیور حکاکی انجام دهید،‌ طرح انتخابی را برای کارشناسان زر ارسال کنید. در صورتی که امکان حک شدن طرح مورد نظر شما روی حلقه وجود داشت، سفارش شما ثبت می‌شود و بعد از نهایی شدن خرید انگشتر طلا خاص زنانه حکاکی زده می‌شود و محصول برای شما ارسال خواهد شد.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۵ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۱:۵۲ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد