معرفی بزرگترین انگشتر طلای جهان + عکس انگشتر - سایت زر

معرفی بزرگترین انگشتر طلای جهان + عکس انگشتر - سایت زر
بزرگترین انگشتر طلای جهان، انگشتر طلای غول‌پیکری به نام نجمت طیبه یا ستاره طیبه است که در مرکز خریدی در دبی قرار دارد و بیشتر به‌عنوان مجسمه کاربرد دارد تا انگشتری در میان انگشتان

بزرگترین انگشتر طلای جهان، انگشتر طلای غول‌پیکری به نام نجمت طیبه یا ستاره طیبه است که در مرکز خریدی در دبی قرار دارد و بیشتر به‌عنوان مجسمه کاربرد دارد تا انگشتری در میان انگشتان. این انگشتر که لقب بزرگترین انگشتر طلای جهان را دارد در این مرکز خرید به‌عنوان وسیله‌ای جذاب و خیره‌کننده در جهت جذب مشتری می‌باشد. کسانی که تمایلی به طلا و جواهر دارند تشویق می‌شوند تا در طبقه همکف مرکز صحرای اصلی رفته و این شاهکار دنیای طلا و جواهر را از نزدیک ببینند.
این انگشتر طلای بزرگ به‌عنوان بزرگترین انگشتر طلای جهان در کتاب ثبت رکوردهای گینس ثبت شده است و توسط شورای جهانی طلا تأیید شده است.

بزرگترین انگشتر طلای جهان
 

مشخصات انگشتر ستاره طیبه بزرگترین انگشتر طلای جهان

این انگشتر بزرگ طلا در امارات و شارجه در مرکز صحرا قرار دارد. وزن انگشتر ستاره طیبه، بزرگترین انگشتر طلای جهان حدود ۸۵/۶۳ کیلوگرم می‌باشد و فلز این انگشتر بزرگ طلا از طلای ۲۱ عیار ساخته شده است.
بر روی بزرگترین انگشتر طلای جهان حدود ۵٫۱ کیلوگرم سنگ‌های قیمتی و الماس و همچنین ۶۱۵ کریستال سواروسکی تزئین شده است. ارزش بزرگترین حلقه جهان در حال حاضر ۱۱ میلیون درهم (۳ میلیون دلار) می‌باشد.

بزرگترین انگشتر طلای جهان در کتاب ثبت رکوردهای گینس

زمان ساخت انگشتر ستاره طیبه بزرگترین انگشتر طلای جهان

ساخت این انگشتر بزرگ جواهر که در سال ۲۰۰۰ ساخته شده است، حدود ۴۵ روز زمان برده است که توسط دست‌کم ۵۵ طلاساز ساخته شده است. بزرگترین انگشتر طلای جهان در آن زمان برای صاحبش ۵۴۷ هزار دلار هزینه داشت. با این حال، ازآنجایی‌که قیمت طلا از آن زمان به شدت افزایش یافته و اکنون با بیش از ۱۳۰۰ دلار در هر اونس معامله می‌شود، ارزش آن به ۳ میلیون دلار رسیده است.

بزرگترین انگشتر طلای جهان در شارجه

محل استقرار انگشتر ستاره طیبه بزرگترین انگشتر طلای جهان

انگشتر ستاره طیبه متعلق به شرکت تایبا مستقر در دبی است. جواهرات بوتیک کانز در بازار طلای دبی نه تنها می‌تواند از طیف گسترده‌ای از جواهرات به خود ببالد. نکته اصلی فروشگاه این است که محل نمایش بزرگترین انگشتر طلای جهان است.

 
مشخصات بزرگترین انگشتر طلای جهان

قیمت بزرگترین انگشتر طلای جهان

عکس بزرگترین انگشتر طلای جهان

بزرگترین انگشتر طلای دنیا

بزرگترین انگشتر طلای جهان  در گینس

بزرگترین انگشتر طلای جهان
منبع خبر: گردآوری و ترجمه: گروه زر
  ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۳:۱۰ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد