پیش‌بینی قیمت جهانی طلا در هفته پیش رو

پیش‌بینی قیمت جهانی طلا در هفته پیش رو
اما در تازه‌ترین نظر سنجی‌ها در نظرسنجی این هفته از کارشناسان کیتکو بیش از نیمی از شرکت کنندگان به افزایش قیمت جهانی طلا در هفته جاری رای دادند.
اما در تازه‌ترین نظر سنجی‌ها در نظرسنجی این هفته از کارشناسان کیتکو بیش از نیمی از شرکت کنندگان به افزایش قیمت جهانی طلا در هفته جاری رای دادند.
در نظرسنجی این هفته از 21 نفر شرکت‌کننده 11 نفر به افزایش، 8 نفر به کاهش و 2 نفر به عدم تغییر قیمت جهانی طلا در هفته جاری رای دادند.
همچون همیشه، این افراد شامل معامله گران شمش طلا، سرمایه‌گذاران بانک‌ها، بازرگانان بورس فیوچرز، مدیران پولی و تحلیلگران نمودار تکنیکال هستند.
این گزارش مي‌افزاید: هفته گذشته 4/68 درصد از شرکت‌کنندگان در نظرسنجی کیتکو به کاهش قیمت جهانی طلا در هفته جاری رای داده بودند که بهای این فلز طی پنج روز اول هفته با کاهش 80 دلاری روبه‌رو شد.
کارشناسانی که به افزایش قیمت طلا در هفته پیش رو رای دادند بیان کردندکه کاهش شدید قیمت‌ طلا در هفته گذشته بیش از حد بوده و این امرتمام شده است و سقوط شدید قیمت طلا به علت افزایش میزان فروش در انتهای فصل بوده است.
به عقیده برخی در حال حاضر کلیه سیاست‌های پولی در جهان انبساطی است و البته بن برنانکه رییس بانک مرکزی آمریکا اعلام کرد که این بانک در صورت بهبود شرایط اقتصادی طرح خرید اوراق قرضه را تا پایان سال آینده کاهش خواهد داد.
به نقل از کیتکو به عقیده این کارشناسان در شرایط کنونی فاصله زیادی با اجرای سیاست‌های انقباضی وجود دارد، بنابراین قيمت‌ها درهفته پیش‌رو با افزایش مواجه خواهد شد.
افرادی که به کاهش قیمت‌ در هفته جاری رای دادند، بیان کردند روند بهای جهانی طلا کاهشی است و میزان تقاضای خرید این فلز کاهش یافته و دلایل کمی برای ورود سرمایه‌گذاران به بازار وجود دارد.
«ریچ دفالکو» مدیر یک موسسه سرمایه‌‌گذاری نیز براین باور است حتی اگر بازار طلا تحت فشار روندهای نقدی‌سازی قبل از پایان فصل قرار گیرد باز هم دلیلی برای افزایش قیمت طلا در هفته جاری وجود ندارد؛ به ویژه اینکه در روزهای آتی در کشورهای کانادا و آمریکا تعطیلات عمومی وجود دارد و به همین دلیل حجم معاملات در هفته آینده کاهش خواهد یافت و به احتمال زیاد افراد معاملات را بعد از 4 و 5 جولای آغاز خواهند کرد. 
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۹ تیر ۱۳۹۲ ساعت ۶:۵۷:۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد