انگشتر ترند امسال در دنیای مد طلا و جواهر - 2024

انگشتر ترند امسال در دنیای مد طلا و جواهر - 2024
انگشتر نوار باریک فلزی است که بطورمعمول به شکل مدور ساخته می‌شود و جنس آن اغلب از فلزات و آلیاژهای گران‌بها نظیر: طلا، نقره، پلادیوم، پلاتین و... است.

انگشتر ترند امسال در دنیای مد طلا و جواهر چه مدل می باشد؟ انگشتر نوار باریک فلزی است که بطورمعمول به شکل مدور ساخته می‌شود و جنس آن اغلب از فلزات و آلیاژهای گران‌بها نظیر: طلا، نقره، پلادیوم، پلاتین و... است. انگشتر از گذشته تا به امروز یکی از جذاب‌ترین اکسسوری‌ها است که از یک استایل شیک جدا نمی‌شود. بسیاری از افراد هنگام انتخاب و خرید جواهرآلات مختلف ازجمله انگشتر به سراغ جواهرآلات و انگشترهای ترند می‌روند. انگشتر ترند امسال، انگشتری با طرح‌های ساده اما بسیار شیک است. البته استفاده از انگشتر به همراه بند انگشتی نیز بسیار رایج و محبوب است.

انگشتر ترند امسال در دنیای مد طلا و جواهر - 2024

بطورکلی می‌توان گفت انگشتر ترند امسال، انگشتر ساده با طرح‌های درشت و قطور است. انگشترهای تزئین شده با سنگ‌های قیمتی نظیر: الماس و زمرد نیز از دیگر انگشترهای ترند امسال به شمار می‌آیند. در ادامه به بررسی کامل‌تر و دقیق‌تر این انگشترها می‌پردازیم، پس تا انتها با ما همراه باشید.

انواع مدل انگشتر ترند امسال

همانطور که گفتیم انگشتر جز جدایی ناپذیر از یک استایل شیک است. انگشترهای ترند امسال بطورکلی عبارتند از:

انگشترهای مینیمالیستی یکی از انواع انگشتر ترند امسال

طراحی این مدل از انگشترها بسیار ساده بوده و جزئیات زیادی روی آن‌ها به چشم نمی‌خورد. سادگی انگشترهای مینیمالیستی زیبایی آن‌ها را دو چندان می‌کند. این مدل ترند انگشتر با طراحی زیبا و ساده خود برای استفاده در روزمره و همچنین مناسبت‌های رسمی و غیررسمی مناسب است.

طراحی انگشترهای مینیمالیستی بطورمعمول با وزن سبک، بدون سنگ یا نصب سنگ‌های کوچک و ظریف انجام می‌گیرد. شما می‌توانید این نوع انگشتر ترند دخترانه را به تنهایی یا ترکیب با چندین انگشتر بپوشید.

انگشترهای مینیمالیستی یکی از انواع انگشتر ترند امسال

خوب است بدانید که امروزه انگشترهای مینیمالیستی به عنوان انگشترهای نامزدی یا حلقه ازدواج مورد استفاده قرار می‌گیرند و انتخاب مناسب و خوبی برای زوج‌هایی به شمار می‌آیند که به دنبال ظرافت و سادگی هستند.

استایل کردن انگشتر مینیمال امری بسیار ساده است و به راحتی با سایر جواهرات و اکسسوری‌ها ترکیب می‌شوند. البته همیشه تعداد جواهرات را روی دست‌های خود متعادل نگه دارید. برای مثال اگر انگشتر مینیمال شما بزرگ‌نمایی طبیعی دارد، بهتر است تنها از یک یا دو عدد استفاده نمایید تا به این ترتیب جلوه‌ی سبک و مینیمالیستی آن حفظ شود.

رنگ مناسب برای انگشتر مینیمال تا حد بسیاری به سلیقه‌ی شخصی شما و جنس انگشتر وابسته است. اما از رایج‌ترین و آشناترین رنگ‌های این انگشتر ترند امسال می‌توان به طلا، نقره، طلای سفید، طلای رزگلد، طلای زرد و حتی رنگ‌های متنوع اشاره کرد. شما می‌توانید انگشتر ترند طلا مینیمال را با هر بودجه و طرح در زر سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما ساخته شود.

انگشترهای جدید با سنگ‌های رنگارنگ یکی از انواع انگشتر ترند امسال

این انگشترهای جدید که طراحی آن‌ها با استفاده از سنگ‌های رنگارنگ انجام می‌گیرد، اصلی‌ترین جواهرات و انگشتر ترند سال 2023 و حتی سال 2024 هستند. تعداد بسیار زیادی از طرح‌های این گروه از انگشترها المان‌هایی هستند که بصورت مستقیم از طبیعت اقتباس شده و سنگ‌های رنگارنگ را به شکل‌های طبیعی نظیر: گل‌ها، برگ‌ها و دیگر عناصر درمی‌آورند. خوب است بدانید که ممکن است هنگام طراحی این نوع انگشتر طراحان به جای استفاده از یک سنگ مرکزی، چندین سنگ رنگی را ترکیب و به این ترتیب یک اثر بصری غنی و پویا ایجاد کنند.

انگشترهای جدید با سنگ‌های رنگارنگ یکی از انواع انگشتر ترند امسال

امروزه از سنگ‌های مختلف در ساخت انگشتر بهره گرفته می‌شود که از مهم‌ترین و ارزشمندترین آن‌ها می‌توان به سنگ تورمالین، سنگ کهربا، سنگ زمرد، سنگ یاقوت، سنگ زبرجد، گارنت، الکساندریت، آمیترین، فیروزه، عقیق، لاجورد و... اشاره کرد. شما می‌توانید در زر انگشتر و بطورکلی جواهرات موردنظر خود را با هر سنگ قیمتی که علاقه دارید، سفارش دهید. در این فروشگاه شما هیچ محدودیتی نخواهید داشت و با هر بودجه‌ای می‌توانید اقدام به سفارش و خرید نمایید.

انگشتر مدل دیوید یورمن یا پرتوفینو یکی از انواع انگشتر ترند امسال

انگشتر مدل دیوید یورمن یا پرتوفینو یکی از انواع انگشتر ترند امسال

از دیگر انگشترهای ترند، انگشتر چند رج دیوید یورمن است که در ایران با نام انگشتر پرتوفینو معرفی و شناخته می‌شود. این انگشتر در طرح و رنگ‌های متفاوت وجود دارد و شما می‌توانید آن را بصورت ثابت و بدون تحرک یا بصورت متحرک و داینامیک در فروشگاه ما سفارش دهید. لازم به ذکر است که منظور از داینامیک بودن این انگشتر ترند این است که چند حلقه کنار یکدیگر قرار دارند که همگی از زیر روی یک پایه متصل شده‌اند، اما شما می‌توانید به راحتی آن‌ها را حرکت دهید.

انگشتر مدل ونکلیف یکی از انواع انگشتر ترند امسال

این انگشتر ترند امسال مناسب تمامی سنین به خصوص خانم‌های جوان است و شما می‌توانید انواع آن را در فروشگاه ما مشاهده نمایید. این مدل از انگشترهای ونکلیف دارای یک گا زیبا یا به اصطلاح یک شبدر زیبا هستند که بر روی یک حلقه سوار شده است. البته در برخی از نمونه‌های این انگشتر چندین گل بر روی حلقه سوار شده است.

انگشتر مدل ونکلیف یکی از انواع انگشتر ترند امسال

انگشتر با طرح حیوانات یکی از انواع انگشتر ترند امسال

یکی از جذاب‌ترین و خلاقانه‌ترین مدل‌های انگشتر ترند امسال، انگشتر با طرح حیوانات است. طراحی این مدل انگشترها با الهام از شخصیت‌های کارتونی، حیوانات وحشی، حشرات و پرندگان انجام گرفته است و با جزئیات دقیق و رنگ‌آمیزی منحصربه‌فرد خود، توجه هر فرد را جلب می‌کنند.

انگشتر با طرح حیوانات یکی از انواع انگشتر ترند امسال

انگشترهای طرح حیوانات علاوه بر اینکه می‌توانند نشان‌دهنده علاقه و شخصیت شما باشند، با لباس‌های مختلف به سادگی ست می‌شوند. جالب است بدانید که برخی از این انگشترها به راحتی قابل تغییر شکل هستند و از این طریق شما می‌توانید شکل و طرح‌های جدید به وجود آورید.

انگشتر ترکیبی طلا و نقره یکی از انواع انگشتر ترند امسال

طلا و نقره دو فلز پایدار و بسیار باارزش هستند که از گذشته تا به امروز در زیورآلات مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دو فلز امسال نیز جایگاه خود را حفظ کرده‌اند و با طرح‌های متنوع و خلاقانه خود، انگشترهای زیبا و بسیار جذابی خلق می‌کنند. از آشناترین انگشترهای ترکیبی طلا و نقره می‌توان به انگشترهای با طرح گل، برگ، دانه، حلقه، نخ و... اشاره کرد. لازم به ذکر است که این انگشترها می‌توانند بصورت ساده یا با تزئیناتی نظیر: سنگ‌های کوچک، مروارید، نگین و... طراحی و ساخته شوند. هنگام انتخاب و خرید این انگشتر ترند پیشنهاد ما به شما این است که تا حد امکان به سراغ جواهرآلات با سنگ‌های بزرگ نروید.

ساخت انگشتر ترند طلا و نقره با مدل‌ها و طرح‌های مختلف در زر انجام می‌گیرد و شما می‌توانید با توجه به سلیقه و بودجه خود، مناسب‌ترین و بهترین آن‌ها را انتخاب نمایید.

انگشتر با الگوهای هندسی یکی از انواع انگشتر ترند امسال

الگوهای هندسی از گذشته تا به امروز جذابیت بسیاری داشته‌اند. استفاده از این الگوها در طراحی انگشترها احساس مدرن و منظم بودن به شما القا می‌کند.

انگشتر با الگوهای هندسی یکی از انواع انگشتر ترند امسال

این الگوها را می‌توان بصورت ساده یا پیچیده، تک یا تکراری و ساده یا حجمی در ساخت انگشتر مورد استفاده قرار داد. از آشناترین الگوهای بکار رفته در انگشتر ترند امسال می‌توان به مثلث، چهارضلعی، پنچ ضلعی، شش ضلعی، دایره، بیضی، نقطه، خط و... اشاره کرد.

انگشتر با حروف و کلمات یکی از انواع انگشتر ترند امسال

انگشتر با حروف و کلمات یک روش عالی برای بیان خود و علاقمندی‌ها است. این انگشتر با فونت‌های مختلف و جذاب، حروف و کلمات را بصورت جذاب و خلاقانه به نمایش می‌گذارد. با این مدل انگشتر شما می‌توانید نام خود، عزیزان خود، کلمات مورد علاقه و... را روی دستتان ببینید. شما می‌توانید حروف این انگشترها را در هر زبانی ازجمله زبان فارسی، عربی و انگلیسی در فروشگاه ما سفارش دهید تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن برای شما آماده شود.

انگشتر با حروف و کلمات یکی از انواع انگشتر ترند امسال

انگشترهای حروف و کلمات امروزه به فراوانی توسط شخصیت‌های محبوب و آشنا مورد استفاده قرار می‌گیرند و به هر استایلی آن را ست می‌کنند.

انگشترهای بدون نگین نقره یکی از انواع انگشتر ترند امسال

این مدل انگشتر، انگشتر ترند امسال و حتی سال‌های پیش است که محبوبیت بسیاری در میان خانم‌ها دارند. هنگام ست کردن این مدل انگشتر فراموش نکنید که با لباس‌های رسمی همخوانی ندارند و استایل شما را از حالت لوکس خارج می‌کنند. انگشتر بدون نگین نقره یکی از محبوب‌ترین انگشتر ترند 2022 نیز است.

انگشترهای لایه‌ای یا انگشترهای چندتایی یکی از انواع انگشتر ترند امسال

این مدل انگشتر از دیگر انگشترهای ترند امسال بوده که ترکیبی از چند انگشتر ظریف است که کنارهم در یک انگشت یا انگشت‌های مختلف قرار می‌گیرند.

انگشترهایی با پایه گلوله‌ای جدید یکی از انواع انگشتر ترند امسال

این مدل انگشتر از محبوب‌ترین مدل‌های امروزی انگشتر هستند که وزن بسیار کم اما جلوه زیادی دارند. اگر علاقه دارید با هزینه بسیار کم یک انگشتر بزرگ خریداری نمایید، انگشترهای با پایه گلوله‌ای انتخاب مناسبی برای شما هستند.

انگشتر مدل بولگاری یکی از انواع انگشتر ترند امسال

این مدل انگشتر از دیگر انگشترهای ترند امسال است که بصورت یک مار طراحی شده است و طرح آن می‌تواند بصورت تک رج یا و یا چند رج ساخته شود.

انگشتر مدل بولگاری یکی از انواع انگشتر ترند امسال

خوب است بدانید که انگشتر چند رج این مدل به گونه‌ای است که بدن مار دور انگشت شما پیچیده می‌شود و یک بافت انعطاف پذیر دارد. اما نمونه تک رج این انگشتر به گونه‌ای است که بصورت یک حلقه انگشتان شما را دربرمی‌گیرد.

انگشتر های مدل تیفانی یکی از انواع انگشتر ترند امسال

این مدل از انگشتر برند تیفانی به نام انگشتر تی وان معرفی و شناخته می‌شود و در انگشت حلقه یا اشاره قرار می‌گیرد. انگشتر تیفانی تنها به رنگ زرد ساخته نمی‌شود و شما می‌توانید نمونه‌های سفید و رزگلد آن را نیز در زر سفارش دهید و یک انگشتر ترند و منحصربه‌فرد داشته باشید.

انگشتر های مدل تیفانی یکی از انواع انگشتر ترند امسال

خرید انگشتر ترند امسال

حال که با انگشترهای ترند امسال آشنا شدیم، انتخاب و خرید بسیار ساده‌تر و سریع‌تر خواهد شد. شما می‌توانید با مراجعه به فروشگاه ما انواع انگشترهای ترند را مشاهده نمایید و با توجه به بودجه و سلیقه خود اقدام به خرید نمایید. البته اگر انگشتر خاصی مدنظر شما باشدف در کوتاه‌ترین زمان ممکن در زر ساخته می‌شود و هیچ نگرانی از این لحاظ وجود ندارد.

در فروشگاه ما شما می‌توانید به سادگی سنگ‌های قیمتی را با یکدیگر جایگزین کنید یا اینکه تراش‌های جواهرآلات را به شکل‌های مختلف و با توجه به دیگر جواهرآلات خود سفارش دهید. درنهایت برای دیدن نمونه‌های بیش‌تر انگشترهای ترند امسال و بطورکلی جواهرآلات ترند امسال به فروشگاه ما سر بزنید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۹:۱۹:۲۸ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد