پیش بینی قیمت طلا در این هفته

پیش بینی قیمت طلا در این هفته
در بررسی روند تغییر قیمت طلا برای روزهای آتی، برخی از کارشناسان معتقدند که مسیر کاهشی قیمت طلا در اوایل هفته نیز می‌تواند ادامه یابد.
در بررسی روند تغییر قیمت طلا برای روزهای آتی، برخی از کارشناسان معتقدند که مسیر کاهشی قیمت طلا در اوایل هفته نیز می‌تواند ادامه یابد. در عین حال گفته شده نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا می‌تواند روی این روند در اواخر هفته آینده تاثیر بگذارد. برخی برنده شدن رامنی را موجب بالارفتن قیمت طلا عنوان می‌کنند. از میان 23 شرکت‌کننده از میان دلالان شمش طلا، بانک‌های سرمایه‌گذاری، معامله‌گران آتی، مدیران پولی و تحلیلگران نمودارهای تکنیکال 11 نفر معتقد به تداوم کاهش قیمت طلا، 9 نفر معتقد به افزایش قیمت طلا و البته 3 نفر هیچ تغيیری را پیش‌بینی نکرده‌اند. انتشار گزارش آمار مشاغل آمریکا در ماه اکتبر قیمت طلا را از سطح حمایتی 1700 دلار پایین‌تر آورد.
جورج گرو، نایب رییس موسسه تجاری RBC معتقد است که انتظار می‌رود که قیمت طلا در هفته آینده کاهش بیشتری داشته باشد و خبر خوب برای اقتصاد آمریکا خبر بدی برای قیمت طلا است. به گفته وی سطح حمایتی 1700 دلار برای طلا شکسته شده و احتمال تاخیر در اجرای سیاست انبساطی فدرال رزرو وجود دارد. برخی نیز با وجودی که افت بیشتر قیمت طلا را پیش‌بینی کرده‌اند، در عین حال نوسان قیمت برای آن را در سطح 1680 دلار پیش‌بینی می‌کنند. 
شما می توانید آخرین اخبار طلا، سکه و ارز را از اینجا ببینید.    
برای اطلاع از آخرین اخبار بازار طلا و سکه در ایمیل خود، در خبرنامه سایت زر عضو شوید.
برای مشاهده و اطلاع از آخرین نرخ ارز غیر مرجع در مرکز مبادلات ارز به صفحه نرخ ارز مبادله ای مراجع نمایید.
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۱۴ آبان ۱۳۹۱ ساعت ۹:۲۴:۴۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد