نتایج نظرسنجی برای قیمت طلا در هفته آینده

نتایج نظرسنجی برای قیمت طلا در هفته آینده
در این هفته از میان 24 نفر از کسانی که به نظرسنجی این هفته پاسخ داده‌اند، 14 نفر به افزایش قیمت طلا برای هفته آینده رای داده‌اند.
در این هفته از میان 24 نفر از کسانی که به نظرسنجی این هفته پاسخ داده‌اند، 14 نفر به افزایش قیمت طلا برای هفته آینده رای داده‌اند. 8 نفر کاهش قیمت را برای طلا پیش‌بینی کرده و دو نفر نیز اعتقادی به تغییر محسوس قیمت طلا نداشته‌اند.
این عده شامل دلالان شمش طلا، بانک‌های سرمایه‌گذاری، معامله‌گران بازار آتی، مدیران پولی و تحلیلگران نمودارهای تکنیکال هستند.
برخی از این تحلیلگران به افزایش خریدهای فیزیکی طلا و در عین حال ثبات نرخ‌های بهره دلگرم هستند. در این راستا برخی از کسانی که به افزایش قیمت رای داده‌اند، بازگشت بیش از 100 دلاری قیمت طلا از کف قیمت روزهای قبل را دلیلی برای ادامه این مسیر و افزایش قیمت ارزیابی کرده‌اند. حراج غیر‌عادی طلا از منظر برخی دلیلی برای افزایش دوباره است. در روزهای قبل نیز خبرهایی از سوی صندوق بین‌المللی پول مبنی بر خرید طلا توسط بانک‌های مرکزی ترکیه و روسیه و کشورهای آسیایی منتشر شده بود. برخی نیز که قائل به ثبات قیمت هستند زمان را برای نگهداری قیمت در این سطح مناسب ارزیابی می‌کنند.
برخی نیز البته فکر می‌کنند که قیمت طلا تا 1425 دلار افت کند. نتیجه کلی نظرسنجي این هفته کیتکو از پیش‌بینی بیش از 58 درصدی افزایش، 33 درصدی کاهش و 8 درصدی ثبات برای قیمت طلا حکایت دارد. 
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۸ اردیبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۵:۵۱:۲۴ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد