معرفی برند رولکس - راهنمای خرید زیورآلات طلای رولکس سایت زر

معرفی برند رولکس - راهنمای خرید زیورآلات طلای رولکس سایت زر
برند رولکس یکی از قدرتمندترین برندهای شناخته شده دنیای مد و فشن است که در سال‌های اولیه حضور خود در دنیای مد، با ساعت‌های لوکس و زیبای خود به شهرت رسید.

برند رولکس با نماد Rolex یکی از قدرتمندترین برندهای شناخته شده دنیای مد و فشن است که در سال‌های اولیه حضور خود در دنیای مد، با ساعت‌های لوکس و زیبای خود به شهرت رسید. رولکس یک کمپانی سوئیسی است که می‌توان گفت که زیباترین و تأثیرگذارترین برند ساعت در حال حاضر در دنیا را دارا است. برند رولکس Rolex نمادی از تجمل و کیفیت است. برند رولکس بعد از موفقیت بی پایان خود در عرضه انواع مدل ساعت‌های لوکس و تجملاتی شروع به عرضه جواهراتی با همان برند کرد که در این عرصه نیز موفقیت‌های بسیاری را از آن خود کرده است. به‌طوری‌که امروز جواهرات برند رولکس از جمله مشهورترین و محبوب‌ترین جواهرات در دنیا محسوب می‌شوند تا جایی که بسیاری از جواهرسازان تلاش می‌کنند تا با ساخت اکسسوری‌های طرح رولکس، موفقیتی در فروش داشته باشند.

معرفی برند رولکس

نگاهی به تاریخچه برند رولکس

اکثر برندهای مشهور نام شخص یا مکانی هستند که برای اولین بار با آن شناخته شده‌اند. مثلاً برندهایی مثل دولچه گابانا، لوییس ویتون و ... با این حال برند رولکس از آن نام‌هایی است که هیچ ارتباطی با نام بنیان‌گذار یا محل تولید خود ندارد. همین مسئله سبب شده است که علت نام‌گذاری برند رولکس حدسیات بسیاری را به همراه داشته باشد. داستانی روایت می‌شود که در آن گفته شده، بنیان‌گذار رولکس این نام را انتخاب کرده است تا در هر زبانی به راحتی تلفظ شود از نظر آوایی خوش‌آهنگ بوده و کوتاه و تأثیرگذار باشد.

تاریخچه برند رولکس

برند رولکس، تحولی نو در صنعت ساعت‌سازی

برند رولکس به طور رسمی از سال ۱۹۱۵ با همین نام ثبت شد و آغاز به کار کرد. می‌توان گفت که ساعت‌های رولکس اولین ساعت‌هایی بودند که به‌صورت مچی طراحی شدند، تا پیش از رولکس، عموماً استفاده از ساعت‌های جیبی مخصوصاً برای بانوان رواج داشت. هانس ویلسدورف بنیان‌گذار برند رولکس تلاش کرد تا با طرح‌های جدید ساعت‌های مچی استفاده از این ساعت‌های مدرن را جایگزین ساعت‌های جیبی قدیمی کند که در این امر بسیار موفق بود.

برند رولکس ابتدا کار خود را با نام ویلسدورف و دیویس و برند تجاری W&D در انگلستان آغاز کرد و از آنجایی که قاب این ساعت‌ها عموماً طلا و نقره بود، در انگلستان مالیات‌های سنگینی برای این ساعت‌ها در نظر گرفته شد که در نهایت باعث شد تا این کمپانی از انگلیس مهاجرت کند.

هانس ویلسدورف بنیان‌گذار رولکس

در سال ۱۹۱۹ برند رولکس تقریباً شهرت جهانی داشت و به ژنو نقل مکان کرد. شاید جالب باشد بدانید که اولین ساعت ضد آب و ضد گردوغبار برند رولکس در سال ۱۹۲۶ تولید شد. در سال ۱۹۳۱ نیز اولین ساعت خود کوک رولکس روانه بازار شد، تا آن زمان همه ساعت‌ها به‌صورت دستی کوک می‌شدند. این ساعت خود کوک نیروی خود را از طریق مکانیزم داخلی و حرکت دست تأمین می‌کرد.

ساخت ساعت رولکس
 

تولید اولین ساعت ضد آب واقعی، اولین ساعت خود کوک، اولین ساعت ورزشی و ... نشان می‌دهد که برند رولکس در دنیای ساخت ساعت چه نام پرآوازه، اصیل و پیش‌گامی است.

ویلسدورف پس از مرگ همسرش در سال ۱۹۴۴ و همچنین از دست دادن شریک تجاری خود "هرمان انگلر" تنها مالک رسمی برند رولکس بود. او بنیاد هانس ویلسدورف را تأسیس کرد تا بخش اعظم درآمد رولکس در سال‌های بعد از او به صرف امور خیریه خرج شود و امکان ادغام آن با هیچ شرکت دیگری وجود نداشته باشد. ولیسدورف در سال ۱۹۶۰ در گذشت و رولکس همچنان توسط مؤسسه خیریه خصوصی اداره می‌شود و از سازمان‌های خیریه مختلفی نیز حمایت می‌کند. سهام این شرکت کاملاً خصوصی است و در هیچ بازار عمومی عرضه نمی‌شود. به همین دلیل هم رولکس همچنان اعتبار و کیفیت خود را حفظ کرده و یکی از برترین برندهای تجاری در دنیا است.

ساعت رولکس طلا

اکنون رولکس سالانه ۸۰۰ هزار تا یک میلیون ساعت تولید می‌کند، گفته می‌شود که تولید ساعت رولکس روزانه ۲۰۰۰ عدد است، البته برند رولکس  اطلاعاتی در این زمینه منتشر نمی‌کند و این تعداد تخمینی است.

ایده‌ی ساخت ساعت‌های رولکس در ذهن چه فردی شکل گرفت؟

سازندگان ایده‌های خاص و جدید عموما زندگی متفاوت یا پر چالشی را پشت سر گذاشته‌اند و این موضوع در مورد بنیان‌گذار برند رولکس نیز صدق می‌کند. بنیان‌گذار اصلی برند رولکس در بسیاری از منابع، آقای هانس ویلسدورف شناخته‌شده است که ازجمله افرادی است که به‌ناچار خیلی زود وارد بازار کار شد.

عکس ساعت طلا و جواهر رولکس

این موضوع به علت مرگ ناگهانی پدر و مادر آقای هانس بود. رشته‌ی تحصیلی و حوزه‌ی مطالعاتی ایشان هم ریاضی و زبان بود که می‌توان تاثیر و جذابیت این دو رشته در غربال ایده‌های تجاری و مهندسی را چشمگیر بیان کرد. هانس تنها 19 سال داشت که به‌عنوان مترجم زبان انگلیسی وارد یکی از مشهورترین ساعت‌سازی‌های کشور سوئیس شد. این بازه‌ی زمانی جرقه‌ی آشنایی این بنیان‌گذار با دنیای ساعت‌سازی را زد و او فرصت کافی داشت تا زیروبم این بازار را بشناسد.

همین‌که آقای هانس با قرض و پس‌انداز برند خود را تأسیس کرد، فضا برای پیاده‌سازی اولین ایده‌ها فراهم شد. ایده‌ی ساعت مچی در آن دوران بسیار آوانگارد بود و برخلاف امروز، اصلا عمومیت نداشت و اغلب افراد از ساعت‌های جیبی استفاده می‌کردند و این نوع ساعت‌ها نیز بیشتر برای خانوم ها به‌عنوان یک اکسسوری جذاب بود.

توجه ویلسدورف به ساخت محصولات بی‌نظیر و باکیفیت

ما اغلب این ایده راداریم که برندها به کمک مافیای خاصی یا به‌کارگیری تبلیغات و روابط ویژه، تبدیل به موجودیتی سرشناس می‌شوند اما حقیقت این است که ظرافت و بی‌نقص بودن ساخته‌های آقای هانس ویلسدورف مثال‌زدنی بود. او از این طریق محصولات خاص، برند رولکس را مدعی بازار کرد و ایده‌ی ساخت ساعت‌های مچی نیز منحصر او بود و در آن دوران، شرکت‌های دیگر هنوز مهندسی ساخت ساعت‌های مچی را نداشتند. و این جای پای برند رولکس را بسیار محکم کرد.

ساعت رولکس با نگین الماس

شاید فکر کنید که ساخت ساعت‌هایی با دسته‌ای که بتواند بر روی مچ قرار بگیرد لزوما کار دشواری نیست اما تفاوت این بود که ساعت‌های جیبی در آن دوران هنوز استحکام زیادی نداشتند و باید به‌دقت از آن‌ها مراقبت می‌شد.

ساعتی که می‌خواست بر روی مچ قرار بگیرد باید مهندسی دقیق‌تری را به کار می‌گرفت تا بتواند در جریان فعالیت روزمره جان سالم به درببرد. درواقع آقای هانس فقط بند ساعت را به ساعت‌های کوچک اضافه نکرد بلکه ایده‌ی ساخت ساعت‌هایی باکیفیت فوق‌العاده و استحکام بالا را ابداع کرد.

بااین‌همه ابتکار، بازهم مدتی طول کشید تا ساعت‌های مچی برند رولکس بتوانند در میان قشرهای مختلف به محبوبیت برسند. آن‌ها حالتی اسپورت داشتند و اشراف‌زادگان نیز تمایلی به استفاده از ساعت رولکس نشان نمی‌دادند.

باوجود همه‌ی ابتکاری که ویلسدورف به کار گرفت، بازهم موانع فرهنگی زیادی در مقابل درخشیدن ساعت‌های برند رولکس وجود داشت. بااین‌حال امروزه ساعت‌های رولکس ستاره‌ی درخشان دنیای اکسسوری شده‌اند و به‌عنوان یک برند جواهرات طلا نیز جزو وسوسه‌کننده‌ترین ایده‌ها هستند.

نام برند رولکس در زیورآلات طلای رولکس و جواهر

انگشتر طلا و جواهر مردانه طرح رولکس

اگرچه با شنیدن برند رولکس اولین چیزی که در ذهن تداعی می‌شود ساعت است اما جالب است بدانید که محصولات طلای رولکس تنها منحصر به ساعت‌های لوکس و گران‌قیمت نیست. برند رولکس در صنعت طلا و جواهر نیز یک برند مشهور است. انواع گردنبند طلا رولکس، دستبند طلا رولکس، گوشواره طلا رولکس، انگشتر طلا رولکس و دکمه‌های سرآستین طلای رولکس نیز در بازار مد و فشن حضور دارند که از جمله با اصیل‌ترین و لوکس‌ترین طرح‌های جواهرات محسوب می‌شوند.

برند رولکس و جواهر

محبوبیت برند رولکس نزد علاقه‌مندان به برندهای لوکس به اندازه ای است که فروش جواهرات و طلای رولکس نیز به اندازه ساعت‌های آن موردتوجه است. امروزه برند رولکس یک کمپانی بزرگ زیورآلات است که در کار طراحی طلا و جواهر رولکس نیز ظرافتی هنرمندانه و مثال زدنی دارد.

طلاهای ساخته شده توسط کمپانی رولکس شباهت زیادی به بند ساعت‌های طلای رولکس دارند. یک نوار پهن ساخته شده از طلا که طرح‌های مربعی شکل مشهور رولکس را دارا است. این بافت طلا ممکن است از طلای زرد، سفید، رزگلد یا ترکیبی از این رنگ ها ساخته شده باشد.

ساعت طلا و الماس رولکس

همچنین در ساخت جواهرات برند رولکس از سنگ‌های قیمتی مثل الماس های پاک و با کیفیت، یاقوت کبود، یاقوت قرمز، زمرد و ... استفاده می‌شود که باعث می‌شود این محصولات طلای رولکس لوکس‌تر و گران‌بهاتر باشند. اکثر اکسسوری‌های این برند دارای زیبایی بصری و به شدت درخشان و خیره‌کننده هستند.

شهرت جهانی جواهرات رولکس

همان‌طور که گفتیم جواهرات برند رولکس در دنیا از شهرت بسیاری برخوردار است و برند رولکس در جواهرات نیز یک برند کاملاً لوکس و تجملاتی است. زیبایی خیره‌کننده اکسسوری‌های برند رولکس سبب شده است که این برند محبوبیت جهانی داشته باشد و نه تنها ثروتمندان بلکه همه علاقه‌مندان به جواهرات به آن توجه کنند. همین مسئله سبب شده است که ساخت جواهرات طرح رولکس در دستور کار اکثر جواهرسازان در سراسر دنیا باشد.

ست ساعت و دستبند رولکس

در حال حاضر اکسسوری‌های ساخته شده توسط کمپانی رولکس بسیار گران‌قیمت هستند، اما می‌توان اکسسوری‌های طرح طلای رولکس را با قیمت‌های مناسب‌تری در بازار یافت.

جواهرات رولکس هم دارای طرح‌های زنانه هستند و هم مردانه، همچنین می‌توان این جواهرات را در ترکیب با سنگ‌های قیمتی و یا به‌صورت ساخته شده از طلای خالص یافت. با این حال باید گفت که برند رولکس یک برند کاملاً کلاسیک است و علاقه‌مندان به طلا و جواهرات کلاسیک و لوکس می‌توانند انتخاب‌های عالی از مدل‌های این برند داشته باشند.

ساعت رولکس زنانه صفحه قرمز با دستبند یاقوت قرمز

محبوبیت برند رولکس در جواهرات مردانه بسیار زیاد است، به ویژه در ایران جواهرات طرح رولکس از محبوبیت بالایی نزد آقایان برخوردار هستند. انواع اکسسوری‌های طلای رولکس و جواهر را می‌توان با طرح رولکس به یک قطعه بسیار اصیل  و کلاسیک تبدیل کرد.

دستبند طلای رولکس مردانه

 دستبند رولکس مردانه یکی از محبوب‌ترین اکسسوری‌های جواهر مردانه در ایران است که اکثر آقایان استفاده از آن را دوست دارند. دستبندهای رولکس عموماً به دو صورت پهن یا باریک طراحی می‌شوند و شامل یک نوار پهن با طرح  مشهور بندهای ساعت رولکس هستند. این دستبندها به‌صورت ترکیبی با سنگ‌های جواهری نظیر الماس یا انیکس و یا به‌صورت طلای خالص طراحی و ساخته می‌شوند.

انگشتر طلای رولکس مردانه

باید گفت که یکی از محبوب‌ترین مدل‌های انگشتر مردانه جواهر در ایران انگشترهای طرح رولکس است. این طرح انگشتر بسیار کلاسیک و لاکچری به نظر می‌رسد به ویژه اگر با نگین‌های جواهر ترکیب شده باشد. اگرچه انتخاب سنگ‌های جواهر برای انگشترها یک امر سلیقه‌ای است اما رایج‌ترین انتخاب‌ها شامل الماس، یاقوت کبود و اونیکس می‌شود.

دکمه سردست طرح طلای رولکس

برای کسانی که می‌خواهند استایل خاص و منحصربه‌فردی داشته باشند، یک جفت دکمه سرآستین طرح رولکس می‌تواند بسیار تعیین‌کننده باشد. استفاده از دکمه‌های سردست در استایل‌های رسمی آقایان سبب شده است که دکمه‌های طرح رولکس که از درخشش فوق‌العاده‌ای برخوردار هستند یک انتخاب عالی برای علاقه‌مندان به اصالت و برندها باشد.

جواهرات طرح طلای رولکس زنانه

برند رولکس یک برند اسپرت است و استفاده از آن محدودیت جنسیتی ندارد. می‌توان جواهرات و اکسسوری‌های بسیاری را با طرح رولکس برای خانم‌ها نیز در نظر گرفت. نیم ست های طرح رولکس، انگشتر زنانه طرح رولکس، گوشواره های طرح رولکس و نیم ست های رولکسی از جمله مشهورترین انتخاب خانم‌ها در جواهرات برند رولکس است.

جذاب‌ترین ایده‌های دستبند رولکس مردانه در فروشگاه جواهرات زر

دستبندهای مردانه برند رولکس ایده‌هایی جذاب و کاریزماتیک با ارزش کلکسونی بالا هستند که ایده‌ی خود را از فرم بند خاص ساعت‌های رولکس وام گرفته‌اند. در اینجا قصد دارم سه نمونه از دستبندهای خاص رولکسی مردانه را معرفی کرده و به شما بگویم که چرا ایده‌ی رولکس می‌تواند تا این اندازه موفق و گیرا ظاهر شود.

در طراحی دستبند رولکس مردانه طلا رزگلد با نگین الماس مدل: bdm1005 از حدود یک قیراط الماس سفید پاک استفاده شده است و شما می‌توانید قفلی هم‌ردیف و هم‌وزن با طراحی فرم کلی دستبند را مشاهده کنید. طراحی ریل‌های خاص رولکس در این نوع دستبند و جواهرات خاص این برند، از هر جواهرسازی ساخته نیست و کوچک‌ترین نقص و اشتباه می‌تواند سبب فرسودگی و آسیب دیدن ناگاهی جواهر شود.

در طراحی اکسسوری مردانه، استفاده از ایده‌های رولکس به سبب شباهتشان به ساعت‌های مردانه‌ی رایج، بسیار محبوب و پذیرفته‌شده است و حسی مهندسی‌شده و چهارچوب مدار را عرضه می‌کند. شما می‌توانید این محصول را به کمک طلای سفید نیز سفارشی‌سازی کرده و به‌جای الماس، سنگ‌های قیمتی‌ای مثل یاقوت کبود یا زمرد را تصور کنید.

دستبند مردانه رولکس به‌عنوان سرآستینی می‌تواند تکمیل‌کننده اکسسوری‌های مردانه با عطر و بوی رولکس باشد. ترکیب آن با یکی از دکمه‌سردست‌ها یا انگشترهای رولکس می‌تواند ایده‌ای خیره‌کننده و جاذب باشد.

در صورت تمایل به سفارش یا طرح پرسش در مورد چگونگی سفارشی‌سازی این محصول کافی است تا از طریق یکی از پل‌های ارتباطی درج‌شده در سایت با کارشناسان فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر در ارتباط باشید. همچنین با مراجعه به بخش جواهرات مردانه می‌توانید علاوه بر مشاهده و مقایسه‌ی انواع دستبندهای رولکس مردانه، نمونه‌هایی وسوسه کننده و جذاب از جواهرات برند رولکس را در زمانی کوتاه مرور کرده و مورد مقایسه قرار دهید.

ترکیب طلای سفید و زرد و تراش‌های الماس در دستبند رولکس مردانه

دستبند مردانه طلا زرد و سفید با نگین الماس مدل bdm1039 نمونه‌ای از یک دستبند رولکس با ریل‌های ظریف و بسیار متراکم است که جلوه‌ای بسیار آیکونیک از شکل رایج ساعت‌های رولکس را به نمایش می‌گذارد.

شما می‌توانید ردیفی از تراش‌های الماس با قاب طلای سفید را در این دستبند مردانه مشاهده کنید که وضوح و درخشش و ارتعاشاتی قوی از یک طراحی مهندسی‌شده را به نمایش می‌گذارد. درمجموع حدود 2 قیراط الماس سفید پاک در طراحی این محصول به کار گرفته‌شده است و حجم طلای آن نیز چیزی در حدود 30 گرم است.

شما می‌توانید این محصول را برای گروه‌های سنی مختلف به‌عنوان یک انتخاب تاثیر گذار و کاربردی در نظر بگیرید. پتانسیل این دستبند مردانه برای هماهنگ شدن با سلایق مختلف من‌جمله ایده‌های استایل اسپورت و مدرن و کلاسیک مثال‌زدنی است.

نمونه‌ای از کاربرد موفق اونیکس در طراحی دستبند رولکسی مردانه

آخرین گروه از محصولات دستبند رولکس که در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم دستبند مردانه طلا زرد با نگین الماس و اونیکس مدل bdm1007 است که تصویری بسیار پرسروصدا و گیرا از ترکیب سنگ‌های مستطیلی اونیکس سیاه و طلای زرد را به نمایش می‌گذارد.

تراش‌های الماس و اونیکس مانند دست‌اندازهایی در میان ریل‌های خاص رولکس ظاهرشده‌اند و ظاهری مردانه و قوی به آناتومی محصول بخشیده‌اند. شما می‌توانید 5 دست‌انداز را در اطراف این دستبند مشاهده کنید. حجم طلای به‌کاررفته در این محصول 15 گرم و میزان الماس چیزی در حدود 1 قیراط است و نمونه‌ای نسبتا ظریف از یک دستبند مردانه رولکس محسوب می‌شود.

جواهرات طرح رولکس در گالری زر

گالری طلا و جواهر زر نیز باتوجه‌به سلیقه کاربران و همچنین اصالت و زیبایی طرح برند رولکس، جواهرات گوناگونی را با طرح رولکس عرضه کرده است. این جواهرات در دو بخش زنانه و مردانه و متناسب با انواع سلیقه و بودجه با سنگ‌های قیمتی مختلف تهیه شده است و قابل سفارش با نگین‌های دلخواه مشتریان و وزن طلای متناسب با بودجه آنان تهیه می‌شود.

ظرافت طراحی و همچنین پایبندی به اصالت طرح برند رولکس از جمله مواردی است که باعث افزایش کیفیت جواهرات تولیدی گالری زر می‌شود و آنها را به یک طرح بسیار زیبا و منحصربه‌فرد و با بیشترین شباهت به جواهرات ساخته شده توسط برند رولکس تبدیل می‌کند. جهت سفارش محصولات یا مشاوره ساخت با کارشناسان مجموعه زر در تماس باشید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۴ مهر ۱۴۰۱ ساعت ۷:۹:۹ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد