معرفی ۱۲ طرح جذاب از جدیدترین مدل گوشواره طلا دخترانه و زنانه + عکس

معرفی ۱۲ طرح جذاب از جدیدترین مدل گوشواره طلا دخترانه و زنانه + عکس
در این مقاله به معرفی برخی از جدیدترین مدل گوشواره طلا زنانه و دخترانه در سال 2021 و 2022 می پردازیم و در زیر آن لینک خرید مدل گوشواره طلا آورده شده است و شما می توانید برای دیدن قیمت آنها به لینک مراجعه نمایید.

بیایید با جدیدترین مدل گوشواره طلا و جواهر زنانه و دخترانه به قلب داستان‌ها سفر کنیم!

به‌خوبی به یاد دارم زمانی‌که نوجوان بودم، مجموعه کتابی می‌خواندم که در آن از سنگ‌های افسانه‌ای صحبت شده بود. این جواهرات به پادشاه کشوری تعلق داشتند. پادشاه به‌کمک قدرت نهفته در این جواهرات، از کشور و پادشاهی خود محافظت می‌کرد. همه‌چیز خوب بود تا روزی که این سنگ‌ها دزدیده و در سرتاسر قلمرو پراکنده شدند. بعدازآن کشور در ناامنی قرار داشت و سلطنت نیز در خطر نابودی قرار گرفته بود. برای باقی ماندن سرزمین، باید قهرمانی به‌دنبال این سنگ‌ها می‌رفت و مجدد آن‌ها را کنار هم جمع می‌کرد تا صلح و امنیت را به سرزمین خود بازگرداند.

جدیدترین مدل طلا و جواهر - زر

شاید خواندن چنین کتابی باعث شد من به دنیای جواهرات و سنگ‌های قیمتی علاقه‌مند شوم. باور داشتم که هر سنگ نیروی خاصی دارد و شاید به قدرتمندی جواهرات کتابی که خواندم نباشند یا نتوانند سرزمینی را از خطر حفظ کنند؛ اما به انرژی آنها باور داشتم. دراین‌بین افسانه‌ها و داستان‌های زیادی خواندم که گویای باور اجداد دور انسان به انرژی سنگ‌ها بود. بااینکه امروز ممکن است با وجود پیشرفت‌های علمی نشود چنین مواردی را باور کرد؛ اما هنوز بخشی از من وجود انرژی در سنگ‌ها را باور دارد.

جدیدترین مدل گوشواره طلا - زر

تصمیم گرفتم در این مقاله درمورد چند سنگ و جواهر خاص صحبت کنم. به نظر من بهترین زیور برای استفاده از سنگ‌های قیمتی و جواهرات گران‌بها، گوشواره است؛ به همین دلیل بعدازاینکه داستانی از جذاب‌ترین جواهرات را مطرح کردم، چند نمونه از جدیدترین مدل گوشواره طلا را که از این سنگ‌ها استفاده کرده، به شما معرفی می‌کنم. برای اینکه راحت‌تر بتوانید گوشواره مناسب خود را پیدا و انتخاب کنید، می‌توانید از راهنمای خرید گوشواره طلا استفاده کنید.

 

 

گوشواره‌ها انواع بسیار زیادی دارند، شما می‌توانید بعد از آشنایی با انواع مدل گوشواره طلا و پشت گوشواره، به فکر یافتن گوشوا‌ره مناسب خود باشید. در این صورت راحت‌تر می‌توانید نمونه موردنظر خود را پیدا کنید. البته شاید خوب باشد که بدانید همه مدل گوشواره به همه فرم صورت نمی‌آید. برای اینکه گوشواره‌ای را پیدا کنید که جلوه بیشتر به چهره شما بدهد، می‌توانید از راهنمای انتخاب گوشواره مناسب بر اساس فرم صورت کمک بگیرید.

 

جدیدترین مدل گوشواره طلا و هدیه خدای اورو

تاهیتی یکی از جزایر اروپایی است که براثر فعالیت‌های آتش‌فشانی ایجاد شده است. پیش از اینکه این جزیره تحت استعمار فرانسه در بیاید، ساکنینی داشت که بولینزیایی نامیده می‌شد. در داستان‌ها قدیم بومیان تاهیتی، افسانه‌ای از مروارید به چشم می‌خورد.

در این داستان آورده شده است که روزی خدای صلح و باروری که با نام اورو شناخته می‌شد، قصد بازدید از زمین و یافتن صدفی جادویی را داشت. اورو سوار رنگین‌کمانی شد و به دیدار زمین آمد. در این بازدید، اورو شیفته و عاشق شاهزاده خانم بورا بورا شد. برای نشان دادن عشق خود به شاهزاده خانم، اورو مروارید سیاهی که درون صدف بود را به شاهدخت تقدیم کرد. امروزه هم مروارید هدیه‌ای عالی است. حتی می‌تواند بیانگر مفهوم عمیق عشق باشد. بیایید نگاهی به چند مدل گوشواره طلا و مروارید بیندازیم.

گوشواره طلا با مروارید و برلیان زنانه بلند جواهر مدل edf1604

جدیدترین مدل گوشواره طلا و مروارید - زر

یکی از زیباترین گوشواره‌های مرواریدی که قصد معرفی آن را دارم، گوشوارهای بلند و میخی است. این گوشواره از طلای سفید بوده و روی آن با قطعات الماس‌های تراش برلیان کار شده است. بخش‌هایی از این گوشواره از طلای زرد است تا طراحی آن مشخص‌تر باشد. بیشترین جلوه گوشواره مروارید طلا متعلق به دو مروارید سیاهی است که از گوشواره آویزان شده است.

گوشواره مروارید طلا سفید میخی و جواهر برلیان شیک مدل edf1620

این گوشواره مروارید طلا در همان نگاه اول هم می‌تواند جلوه و شگفتی‌های خود را به نمایش بگذارد. طرح برگ این گوشواره سرزندگی را منتقل می‌کند. روی این برگ‌ها با الماس‌های برش برلیان مزین شده است. در انتها، دو مروارید سفید رنگ از گوشواره‌های طلای سفید آویزان بوده و نمای نهایی کار را بی‌نظیر می‌کنند.

مدل گوشواره طلا و مروارید

جشن آفرینش و هدیه مادر طبیعت در گوشواره طلا جدید

در باورهای سنتی بسیاری از ملل، سنگ زبرجد به‌دلیل رنگ سبز خود، هدیه‌ای از مادر طبیعت در نظر گرفته می‌شود. مردم در گذشتگان دور بر این باور بودند که زبرجد می‌تواند دانایی و شکوه را به دارنده خود هدیه دهد. این سنگ عدالت را به‌همراه خواهد داشت؛ به همین دلیل کشیشان یا رهبران مردم، از سنگ‌های زبرجد در تزئین لباس‌های خود استفاده می‌کردند. حال شما نیز می‌توانید از گوشواره طلا جدید مزین شده با جواهر محبوب کلئوپاترا، آخرین فرعون مصر و یکی از قدرتمندترین زنان تاریخ، استفاده کنید.

گوشواره طلای زنانه 18 عیار زبرجد و برلیان طرح برگ گل edf1644

جدیدترین مدل گوشواره طلا زبرجد و برلیان - زر

طراحی خاص و استثنائی گوشواره زبرجد طلا مناسب افرادی است که به‌دنبال طراحی‌های انحصاری و خارج از نمونه‌های معمول همیشگی می‌گردند. طراحی این گوشواره شبیه به شاخ و برگ‌هایی درهم‌تنیده است. ترکیبی از طلای زرد و طلای سفید شاخ و برگ‌ها را تشکیل می‌دهند. روی برگ‌ها با تکه‌های الماس برش برلیان مزین شده است. سنگ زبرجد نیز درست در مرکز این شاخ و برگ‌های به‌هم‌پیچیده قرار دارد.

همراهی قدرت و عظمت دریاها با مدل گوشواره طلا جدید آکوامارین

در زبان لاتین کلمه آکوامارین از دو بخش آکوا به‌معنای آب و مارین به‌معنای دریا تشکیل شده است. افسانه‌های زیادی در مناطق ساحل‌نشین وجود داشت که از خاصیت آرامش بخشی این سنگ صحبت می‌کرد. همین‌طور افسانه‌ای میان دریانوردان و ملوانان وجود داشت و برطبق این افسانه، اگر ملوانی از این سنگ استفاده می‌کرد و آن را همراه خود داشت، سفر ایمنی را پشت سر می‌گذاشت و به سلامت به خانه بازمی‌گشت. اگر شما هم می‌خواهید از این سنگ ماورائی برای محافظت از خود استفاده کنید، نگاهی به مدل گوشواره طلا جدید با سنگ آکوامارین بیندازید.

گوشواره طلای زنانه 18 عیار آکوامارین و برلیان طرح پاپیون edf1643

جدیدترین مدل گوشواره مروارید طلا - لینک خرید و قیمت در سایت زر

طراحی این گوشواره میخی فریبنده بوده و مناسب مشکل‌پسندان است. طراحی کلی پاپیون جلوه خاصی به گوشواره طلا زنانه بخشیده است. چهار قطعه آکوامارین در این جفت گوشواره استفاده شده است. دو قطعه مستطیلی شکل که بزرگ‌تر هستند، در پایین‌ترین بخش گوشواره‌ها قرار دارند.

دو قطعه کوچک‌تر نیز در محل اتصال گوشواره‌ها به لاله گوش قرار داده شده‌اند. روی بخش پاپیون این گوشواره‌ها از قطعات الماس برش برلیان استفاده شده است. تنها رقیبی که می‌تواند برای یک گوشواره مزین شده با سنگ فریبنده آکوامارین وجود داشته باشد، گوشواره توپاز طلا خواهد بود. توپاز آبی شباهت زیادی به آکوامارین دارد. در خواص نیز می‌تواند تا حدودی رقیب آکوامارین محسوب می‌شود.

جدیدترین مدل گوشواره طلا با آتش درونی یاقوت سرخ

یکی از افسانه‌هایی که از سنگ یاقوت سرخ وجود دارد، نشان‌دهنده این است که قرمزی و سرخی این یاقوت به‌دلیل وجود آتشی سرخ در درون آن است. این آتش باعث شکست‌ناپذیری سنگ یاقوت می‌شود؛ پس هر کس که از این سنگ استفاده کند، شکست‌ناپذیر خواهد شد. این افسانه باعث شده بود تا بسیاری از سربازان این سنگ قیمتی و ارزشمند را به‌همراه خود داشته باشند تا از خطر مرگ یا آسیب‌های جنگی در امان بمانند. اگر می‌خواهید از قدرت آتش درونی سنگ یاقوت بیشترین بهره را ببرید، به چند نمونه برای جدیدترین مدل گوشواره طلا نگاهی بیندازید.

گوشواره طلا زنانه جدید طرح گل یاقوت قرمز و برلیان مدل edf1639

جدیدترین مدل گوشواره طلا یاقوت سرخ و برلیان - زر

این گوشواره طلا زنانه با یاقوت سرخ، گوشواره‌ای میخی با طراحی آویزی و بلند است. روی کار با قطعات تراش الماس برلیان مزین شده و در میانه‌های این الماس‌ها، گل‌هایی از یاقوت سرخ به چشم می‌خورند. به‌کمک قطعات تراش مارکیز یاقوت‌های سرخ، گل‌هایی پنج پر یا بخش‌هایی از یک گل پنج پر طراحی شده است. جلوه کلی گوشواره یاقوت کبود زنانه بسیار شکیل و اصیل به نظر می‌رسد.

گوشواره طلا دخترانه جدید یاقوت قرمز و مارکیز مدل edf16190

این نمونه گوشواره طلا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. دو قطعه یاقوت قرمز برش بیضی در مرکز این جفت گوشواره قرار گرفته است. در بالاترین بخش و محل اتصال گوشواره به لاله گوش، گلی پنج پر از طلای سفید طراحی شده که مسیری حلالی از برگ در دنباله آن قرار دارد. این گل و برگ‌های آن با تکه‌هایی از الماس تزئین شده‌اند. این گوشواره یاقوت سرخ زنانه مناسب بانوان در هر سنی بوده؛ ولی برای بانوان جوان جلوه بیشتری دارد.

مدل گوشواره طلا دخترانه یاقوت و برلیان

با جدیدترین مدل گوشواره طلا سیترین به آرامش برسید

باوری که در گذشته و در میان مردم برای سنگ‌های سیترین وجود داشت، این بوده که چنین سنگ‌هایی توانایی ایجاد آرامش و کاهش خشم را برای دارنده خود به‌دنبال دارند؛ بنابراین مردم برای تسکین خود این سنگ را به‌همراه می‌داشتند. سیترین که به سنگ تاجر نیز معروف است؛ زیرا ثروت را به سمت خود جذب می‌کند. استفاده از این سنگ ارزشمند و قیمتی در مدل گوشواره طلا، حرکتی هوشمندانه است.

گوشواره طلا زنانه جدید نگین سیترین و الماس برلیان مدل edf1635

جدیدترین مدل گوشواره طلا زنانه و دخترانه سیترین - سایت زر

لینک خرید  گوشواره طلا زنانه جدید نگین سیترین و الماس برلیان مدل edf1635

در این هر گوشواره این جفت، سه سنگ سیترین دیده می‌شود. دو سنگ برش‌های تراش اشک دارند. سنگ مرکزی تراش برلیان است. بخش‌هایی خوشه مانند از طلای زرد به این سنگ‌های زینتی ارزش داده که روی آن‌ها با قطعات الماس مزین شده است. این جدیدترین مدل گوشواره طلا طراحی منحصربه‌فردی دارد.

گوشواره گل طلا و جواهر زنانه سیترین و برلیان مدل edf1609

به طراحی شگفت‌انگیز گوشواره سیترین جواهر نگاه کنید. طراحی گل این گوشواره حرفی برای گفتن نمی‌گذارد. گلبرگ‌های این گل با قطعات الماس مزین شده‌اند. در مرکزی‌ترین بخش گل، قطعاتی از سیترین قرار گرفته است. جلوه کلی این کار چشم هر بیننده‌ای را به خود خیره می‌کند.

مدل گوشواره طلا نگین سیترین

قدرت ارواح و خدای آسمان با جدیدترین مدل گوشواره طلا با سنگ فیروزه 

فیروزه از قدیمی‌ترین سنگ‌هایی است که در صنعت طلا و جواهر مورداستفاده قرار می‌گرفت. مردم بر این باور بودند که فیروزه سنگی متعلق به خدای آسمان‌ها است؛ به همین دلیل می‌تواند ارواح را به سمت خود جذب کرده و خیروبرکت را به‌همراه داشته باشد. از این سنگ برای پیشگویی و دعای سعادتمندی استفاده می‌کردند. یک گوشواره فیروزه طلا می‌تواند برای حفظ امنیت دارنده آن مورداستفاده قرار بگیرد.

گوشواره طلای زنانه زرد 18 عیار فیروزه و برلیان مدل edf1627

گوشواره طلا زنانه جدید فیروزه و برلیان - زر

 

این مدل گوشواره فیروزه طلا شبیه به جام خدایان به نظر می‌رسد. سنگ فیروزه استفاده‌شده در آن حجت را تمام می‌کند که این گوشواره به خدای آسمان‌ها تعلق دارد. طراحی دل‌انگیز آن تمامی توجهات را به سمت خود جلب می‌کند. ترکیب طلای زرد و آبی سنگ فیروزه سبب می‌شود که زیبایی این گوشواره غیرواقعی به نظر برسد.

گوشواره طلا با سنگ فیروزه، یاقوت کبود و برلیان مدل edf1606

در جدیدترین مدل گوشواره طلا سنگ فیروزه و جواهر یاقوت، زیبایی آسمان‌ها و دریاها را در کنار هم داشته باشید. این گوشواره فیروزه‌هایی تراش اشک را به‌صورت آویز در پایین‌ترین نقطه به‌همراه دارد. در بخش میانی ضربدری مملو از تراش الماس‌های برلیان دیده می‌شود. در بالاترین بخش و محل اتصال گوشواره‌ها به لاله گوش، دو قطعه یاقوت کبود تراش اشک به چشم می‌خورد.

مدل گوشواره طلا و فیروزه زنانه

قدرت عرفانی زمرد در جدیدترین مدل گوشواره طلا

باستانیان از زمرد به‌عنوان طلسمی برای افزایش ثروت استفاده می‌کرد. در گذشته مردم در بیشتر سرزمین‌ها بر این باور بودند که زمرد می‌تواند هوش و زیبایی را در دارنده آن افزایش دهد. این سنگ برای بسیاری از افراد ارزش زیادی داشت به همین دلیل در یک زیور به کار می‌رفت تا حمل آن آسان‌تر باشد. امروزه نیز کاربرد زمرد در جدیدترین مدل گوشواره طلا محبوبیت خاصی دارد.

گوشواره لاله گوشی طلا نگین زمرد و برلیان دخترانه مدل edf1616

بخش بالایی گوشواره زمرد طلا شبیه بال‌های کوچک فرشتگان طراحی شده است. روی این بخش سه قطعه زمرد تراش اشک با قطعات کوچک الماس برلیان دیده می‌شود. بعد از یک بخش باریک، زمردی بزرگ که با طلای سفید و تکه‌های الماس محاصره شده، دیده می‌شود. طراحی زیبای این گوشواره، سلطنتی به نظر می‌رسد.

مدل گوشواره لاله گوشی طلا نگین زمرد و برلیان

با گوشواره عقیق طلا با مادر زمین در ارتباط باشید

در افسانه‌های قدیمی یونان آمده است که سنگ عقیق می‌تواند فرد را با الهه گایا، مادر زمین مرتبط کند. این سنگ انرژی‌های خاصی دارد و همه را از محل تولد خود که اعماق زمین بوده، به دست آورده است. عقیق سنگی آتش‌فشانی محسوب می‌شود. با استفاده از زیورآلاتی که با سنگ عقیق مزین شده‌اند، می‌توانید با طبیعت ارتباطی مناسب و قوی برقرار کنید.

گوشواره طلا زرد عقیق و برلیان زنانه آویز پشت میخی مدل edf1631

گوشواره عقیق طلا نمونه‌ای از گوشواره‌های میخی و بلند است. طراحی کلی این گوشواره شبیه به ماری به نظر می‌رسد که برای حفاظت از سنگ عقیق به دور آن پیچیده است. این مار با تکه‌هایی از الماس‌های تراش برلیان مزین شده و از عقیقی تراش بیضی‌شکل محافظت می‌کند.

 

مدل گوشواره طلا عقیق و برلیان زنانه

با محصولات فروشگاه اینترنتی زر، به لطف خدایان باستانی دست پیدا کنید

تمامی نمونه‌هایی که در این مقاله به‌عنوان جدیدترین مدل گوشواره طلا زنانه معرفی شدند، از میان محصولات فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زر گلچین شده بودند. روی سایت فروشگاه طلا و جواهر زر نمونه‌های بی‌نظیر و بی‌رقیب از محصولات طلا و جواهر موجود است. هرکدام از این نمونه‌های طراحی‌هایی منحصربه‌فرد و استثنائی دارند که در هیچ کجای دیگر یافت نمی‌شوند.

در فروشگاه اینترنتی زر انواع محصولات زنانه و مردانه وجود داشته و امکان خرید آنلاین جواهر و طلا با شرایطی ویژه فراهم شده است. محصولات قرارگرفته روی این سایت قابلیت سفارشی‌سازی را دارند. تضمین کیفیت و اصالت نیز از دیگر محاسن فروشگاه الماس و جوهرات زر است. برای دیدن نمونه‌های بیشتر می‌توانید به بخش محصولات این سایت مراجعه کرده و با انتخاب دسته‌بندی موردنظر خود، محصولاتی شگفت‌انگیز را ببینید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۲:۲۱:۴۲ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد