انگشتر مردانه خاص طلا و جواهر برای آقایان لاکچری: معرفی و ایده برای خرید

انگشتر مردانه خاص طلا و جواهر برای آقایان لاکچری: معرفی و ایده برای خرید
انگشتر مردانه خاص طلا و جواهر طرفداران خاص خود را دارند. ما در این مقاله به معرفی چند نمونه برتر انگشتر مردانه خاص ویؤه آقایان شیک پوش پرداخته ایم و همراه با عکس انگشتر به توضیح کوتاهی در مورد آنها و نحوه خریدشان پرداخته ایم

انگشتر مردانه خاص، مناسب چه افرادی می باشد؟ انگشتر از جمله زیورآلات محبوب است و بسیاری از خانم‌ها و آقایان مایلند از انگشترهای جذاب و خاص به صورت دائمی و یا متناسب با استایل خود استفاده کنند. در این مقاله درباره انگشتر طلا مردانه و نکات مربوط به خرید آن مطالبی مطرح خواهد شد و چند نمونه انگشتر مردانه خاص نیز به شما معرفی می‌شود تا چنانچه قصد خرید یک انگشتر خاص و ارزنده برای خود و یا دیگری دارید، برای خرید خود ایده و یا تصمیم بگیرید. در زیر لیستی از انواع انگشتر مردانه خاص سایت زر را پیش رو دارید:

خرید انگشتر طلا مردانه خاص

 

ویژگی‌های انگشتر خاص مردانه

ویژگی‌های انگشتر خاص مردانه

انگشترهای مردانه معمولا دارای رکاب‌هایی پهن هستند و ظرایف و جزئیات زیادی در ساخت آن‌ها به کار نمی‌رود تا نمود مردانه انگشتر در مقایسه با نمونه‌های زنانه مشهود باشد. آن‌چه که انگشترهای مردانه را خاص جلوه می‌دهد در وهله‌ی اول طراحی آن است و پس از آن نوع و تعداد نگین‌هایی که در ساخت آن نیز به کار می‌رود موجب تمایز انگشتر مردانه خاص می‌شود. در این نوع انگشترها معمولا از طرح‌ها و نمادهای مشهور استفاده می‌شود و نوع قرارگیری سنگ‌های انگشتر در کنار یکدیگر، رنگ سنگ‌ها و ابعاد آن نیز خاص شدن مدل‌های انگشتر طلا مردانه نقش زیادی دارد.

تاثیر رکاب انگشتر مردانه خاص روی جلوه آن

انگشتر مردانه خاص

قسمتی که نگین انگشتر بر روی آن قرار می‌گیرد، رکاب انگشتر نام دارد و طراحی و مدل این بخش از انگشتر، تاثیر زیادی روی جلوه و شکوه انگشتر طلا مردانه خواهد داشت. بنابراین هنگام انتخاب یک انگشتر مردانه خاص، لازم است به طراحی رکاب انگشتر، طرح‌ و نقش روی آن، نگین‌دار یا بدون نگین بودن آن توجه داشته باشید. برای آشنایی با رکاب انگشتر پیشنهاد می‌شود مقاله انواع رکاب انگشتر را نیز مطالعه نمایید.

 

انواع مدل‌های انگشتر خاص مردانه

آن‌چه که باعث تنوع در مدل‌های انگشتر مردانه خاص می‌شود، طراحی و ساختار انگشتر به ویژه رکاب آن است. هم‌چنین نوع قرارگیری نگین‌ها و تعداد و ابعاد آن‌ها نیز موجب به وجود آمدن مدل‌های مختلف انگشتر طلا مردانه می‌شود. وجود طرح‌های خاص و جذاب از جمله طرح‌های مشهور و جهانی مانند ورساچی و یا نمادهایی مانند دلار، تاج و... نیز باعث تنوع انگشترها خواهد شد که هریک طرفداران خاص خود را نیز دارند.

انواع مدل‌های انگشتر خاص مردانه

انواع نگین انگشتر های مردانه خاص

انگشتر از جمله زیورآلاتی است که بسیاری از آقایان مایلند از نمونه‌های نگین‌دار آن استفاده کنند، چراکه نگین‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی که روی انگشترهای مردانه قرار می‌گیرند شکوه و جذابیت آن را دوچندان می‌کنند. انگشتر فیروزه مردانه و یا انگشتر زمرد مردانه طلا از جمله انگشترهایی هستند که با طراحی زیبایی که برای آن‌ها در نظر گرفته می‌شود، به عنوان انگشتر مردانه خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. بنابراین می‌توان گفت نگین انگشتر نقش زیادی در جلوه انگشتر مردانه ایفا می‌کند. برای آشنایی با نگین‌های انگشتر می‌توانید به مقاله انواع نگین انگشتر مردانه نیز سر بزنید.

 

نکات انتخاب لاکچری انگشتر خاص مردانه

کسانی که مایلند انگشتری که در دست دارند، جلوه‌ای لاکچری داشته باشد می‌توانند از انگشترهایی با طلای زرد و یا طلای سفید و یا دارای نگین‌های گران‌قیمت نظیر الماس استفاده کنند. هم‌چنین وجود نمادهایی نظیر دلار، تاج، مدوسا ورساچه و... روی انگشتر که نشانگر ثروت و قدرت هستند نیز می‌توانند یک انگشتر را به انگشتر مردانه خاص تبدیل کند. این نوع انگشترها معمولا پرزرق‌وبرق و با ظاهری تجملی ساخته می‌شوند و برای استفاده در مجالس و جلسات خاص مناسب به نظر می‌رسند. همچنین به خاطر داشته باشید انگشتر پلاتین مردانه چه از لحاظ قیمت چه از لحاظ کیفیت و از لحاظ دینی متناسب با سلیقه بسیار از آقایان شیک پوش می باشد.

نکات انتخاب لاکچری انگشتر خاص مردانه

نکات خرید انگشتر مردانه خاص طلا

با توجه به این که بسیاری از انگشترهای مردانه دارای نگین‌های قیمتی هستند و تشخیص کیفیت و اصل بودن این سنگ‌ها و همچنین اصالت طلای به‌کاررفته در انگشتر کار آسانی نیست، لازم است به این نکته توجه داشته باشید که برای خرید انگشتر مردانه خاص حتما به فروشگاه‌ طلا مردانه معتبر مراجعه کنید تا ضمن انتخاب انگشتری به‌روز و باشکوه از کیفیت و اصالت آن نیز اطمینان داشته باشید.

خرید انگشتر مردانه خاص طلا

خرید انگشتر مردانه خاص به صورت اینترنتی

با وجود این که کماکان خرید طلا و جواهر به صورت حضوری رایج است، بسیاری از افراد مایلند زیورآلات خود از جمله انگشتر مردانه خاص را به صورت اینترنتی خریداری کنند تا هم در وقت خود صرفه‌جویی نمایند و هم با حوصله و دقت کافی خرید خود را انجام دهند. پیشنهاد ما به شما خرید از گالری آنلاین زر است که به‌روزترین مدل‌های زیورآلات را با بهترین کیفیت عرضه می‌کند. در این فروشگاه امکان سفارش انگشتر پلاتین مردانه برای آقایانی که مایلند از فلزی غیر از طلا برای انگشتر خود استفاده کنند نیز برقرار است.

خرید اینترنتی انگشتر مردانه خاص از سایت زر

خرید انگشتر طلا مردانه خاص و لاکچری

مشاهده نمونه‌هایی از عکس انگشتر مردانه خاص

برای آشنایی با انواع مدل‌های انگشتر خاص مردانه طلا می‌توانید به صورت اینترنتی ژورنال‌های مربوط به طلا و جواهر را مشاهده نمایید. به‌علاوه با مراجعه به سایت‌های معتبر و به‌روز عرضه زیورآلات مانند گالری آنلاین زر می‌توانید نمونه‌های زیبایی از انگشترهایی با سنگ‌های قیمتی مانند انگشتر یاقوت قرمز مردانه و یا مدل‌هایی با سنگ‌های نیمه‌قیمتی مانند انگشتر طلا مردانه عقیق را مشاهده کنید و برای خرید یک انگشتر مردانه خاص تصمیم‌گیری نمایید. در ادامه نیز قرار است چند نمونه از جذاب‌ترین مدل‌های انگشتر مردانه را به شما معرفی کنیم.

انگشتر مردانه خاص طلا و جواهر برای آقایان لاکچری

انگشتر طلای مردانه کارتیر طرح پیچ نگین برلیان مدل rgm1673

اولین انگشتری که قصد معرفی آن را داریم، یک انگشتر با طراحی خاص و مدرن است و آقایانی که مایلند انگشتری غیرکلیشه‌ای در دستان خود داشته باشند و استایل خود را تکمیل کنند، از این مدل انگشتر مردانه خاص استقبال خواهند کرد. این انگشتر که از طلای زرد ساخته شده، قابل سفارش با طلای سفید و رز گلد نیز است و با طرح پیچ جذابی که دارد، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. این انگشتر جذاب، دارای نگین‌های الماس با تراش برلیان است که روی قسمت بالایی انگشتر قرار گرفته‌اند و در کنار این بخش نیز شیارهای ظریفی روی حلقه انگشتر دیده می‌شود. این انگشتر مردانه، یک پیشنهاد عالی برای خاص‌پسندان است.

انگشتر طلای مردانه کارتیر

انگشتر فیروزه طلا مردانه جواهر نگین الماس برلیان مدلrgm1684

سنگ فیروزه از جمله سنگ‌های نیمه‌قیمتی پرطرفدار با خواص گوناگون است که بسیاری از آقایان مایلند این سنگ را به عنوان نگین انگشتر خود در نظر بگیرند. سنگ فیروزه روی این انگشتر مردانه خاص با نگین‌های برلیان احاطه شده است که هر دو روی رکابی ساده و کلاسیک قرار گرفته‌اند. این انگشتر مردانه باشکوه، قابل استفاده با بسیاری از استایل‌ها است و کسانی که مایلند یک انگشتر ساده و درعین‌حال چشم‌گیر با نگین فیروزه در دست داشته باشند، می‌توانند این انگشتر را انتخاب کنند.

انگشتر فیروزه طلا مردانه

انگشتر طلا مردانه جدید و خاص نگین الماس برلیان مدل :rgm1671

مدل بعدی که قصد معرفی آن را داریم مناسب سلیقه آقایانی است که به وجود نگین‌های متعدد روی انگشتر و جلوه خاصی که به آن می‌بخشد علاقه دارند. در این انگشتر مردانه خاص، از تعداد زیادی سنگ الماس تراش برلیان استفاده شده است که روی رکابی پهن قرار گرفته‌اند. بخش مرکزی انگشتر شامل نگین‌های برلیان به شکلی بیضوی است و اطراف آن نیز تا بخشی از حلقه انگشتر با این سنگ گران‌بها پوشیده شده است. این انگشتر جذاب با ظاهر مجللی که دارد، مناسب آقایانی است که به درخشش سنگ انگشتر و جلوه آن روی دست خود اهمیت می‌دهند.

انگشتر طلا مردانه جدید و خاص نگین الماس برلیان

سخن پایانی انگشتر خاص مردانه

در این مقاله درباره نکات خرید انگشتر خاص مردانه نکاتی مطرح شد و پس از آن مدل‌های جذاب و باشکوهی از انگشترهای مردانه موجود در گالری آنلاین زر معرفی گردید. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه مربوط به هر یک از انگشترها، از مشخصات و قیمت هر یک اطلاع پیدا کنید و با انتخاب انگشتر مدنظرتان و سفارش آن طبق سلیقه و نیاز خود، خریدی به‌یادماندنی را تجربه کنید.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۳۰ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۰:۹:۲۶ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد