انواع سرويس طلا زنانه مناسب استفاده در مجالس و میهمانی‌ها

انواع سرويس طلا زنانه مناسب استفاده در مجالس و میهمانی‌ها
انواع سرويس طلا زنانه را در این مقاله معرفی کرده ایم و ویژگی‌های انواع سرویس طلا و مناسب برای استایل‌های مختلف را گفته ایم و به معرفی انواع سرویس طلا ایرانی؛ سرویس طلا ایتالیایی، انواع سرویس طلا با مروارید و برلیان و ... پرداخته ایم

هر خانمی دوست دارد انواع سرویس طلا را در جمع زیورآلات خود داشته باشد و متناسب با استایلی که دارد، از هر یک از آن‌ها استفاده کند. سرویس‌های طلا در عین این که ارزش بالایی دارند، تاثیر زیادی نیز روی جلوه و شکوه پوشش و آرایش خانم‌ها نیز خواهند داشت و به همین دلیل بسیاری از خانم‌ها مایلند به جای خرید زیورآلات خود به صورت تک و مستقل، سرویس طلا خریداری کنند.

انواع سرويس طلا زنانه مناسب استفاده در مجالس و میهمانی‌ها

اگر شما هم به دنبال خرید بهترین سرویس طلا متناسب با سلیقه و بودجه خود هستید، در قدم اول بهتر است با مدل‌های سرویس طلا و ویژگی‌های آن‌ها آشنا شوید تا دایره انتخاب خود را وسعت ببخشید و با در نظر گرفتن این سرویس‌ها، مدل مناسب را پیدا کنید. در این مقاله با معرفی انواع سرویس طلا در این زمینه به شما کمک خواهیم کرد.

 انواع مدل سرویس طلا زنانه

سرویس‌های طلا زنانه در تنوع بالایی طراحی و ساخته می‌شوند و از این رو این سرویس‌ها پاسخ‌گوی هر سلیقه‌ای خواهند بود. تنوع بالای انواع سرویس طلا به دلیل تفاوت در طراحی، فلز پایه سرویس، نگین‌دار و یا بدون نگین بود آن، نوع سنگ‌های به کار رفته در سرویس و... است.

قیمت سرویس طلا عروس ۱۴۰۰

حتی در بسیاری از موارد برند سازنده سرویس طلا و یا کشور مبدا تولیدکننده آن دلیل تفاوت بین سرویس‌ها در نظر گرفته می‌شود. هنگام خرید سرویس طلا زنانه توجه به این تفاوت‌ها می‌تواند برای انتخاب بهتر راه‌گشا باشد.

ویژگی‌های انواع سرویس طلا جواهر جذاب زنانه

سرویس طلا و جواهر یکی از انواع سرویس طلا محبوب بین خانم‌ها است. وجود جواهر در سرویس طلا که به معنای استفاده از سنگ‌های قیمتی و یا نیمه‌قیمتی در آن است، سبب می‌شود ظاهر سرویس طلا بسیار جذاب جلوه کند. این سنگ‌های زیبا که با نام نگین هم از آن‌ها یاد می‌شود، ارزش سرویس را بالا می‌برند و اگر رنگی باشند، برای استفاده همراه با لباس‌های مجلل که از لحاظ رنگی با آن تناسب دارند، انتخابی کم‌نظیر خواهند بود. جواهراتی نظیر الماس و برلیان که در ساخت سرویس‌های طلا بسیار به کار می‌روند نیز با وجود رنگی نبودن، شکوهی چشم‌گیر به سرویس‌های طلای زنانه می‌بخشند.

سرویس طلا جواهر جذاب زنانه

معرفی انواع سرویس طلا مناسب برای استایل‌های مختلف

همان‌طور که به آن اشاره شد، سرویس‌های طلا در تنوع بالایی عرضه می‌شوند که بعضی از آن‌ها برای استفاده با هر استایلی مناسب هستند و برخی نیز با پوشش‌های خاص، بهتر می‌درخشند.

عکس سرویس طلا و جواهر زنانه

در مقاله برای خرید سرویس طلا به چه نکاتی توجه کنیم به نکات مهمی درخصوص خرید سرویس طلا اشاره شده است و در این مقاله نیز به بعضی از مهم‌ترین انواع سرویس طلا و ویژگی‌های آن می‌پردازیم تا با آگاهی بیشتر، نسبت به خرید سرویس طلا اقدام کنید.

برای خرید سرویس طلا به چه نکاتی توجه کنیم

انواع سرویس طلا سفید

از جمله فاکتورهای موثر در انتخاب سرویس طلا، رنگ طلا است. طلای سفید نسبت به طلای زرد ظاهری مدرن‌تر دارد و سرویس‌های طلا به این رنگ، با بیشتر استایل‌ها هماهنگ می‌شوند. انواع سرویس طلا سفید که در آن از سنگ‌های قیمتی استفاده شده‌ است نیز بسیار پرطرفدار هستند.

انواع سرویس طلا سفید

سنگ‌هایی نظیر یاقوت یا زمرد روی پایه طلا سفید به خوبی خود را نشان می‌دهند و تلالو و درخشش سنگ‌های نظیر الماس نیز روی این فلز دوچندان می‌شود.

انواع سرویس طلا ایرانی؛ خوش‌قیمت و باشکوه

طراحی و ساخت طلا و جواهر و سرویس‌های آن در سراسر کشور انجام می‌پذیرد و بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند سرویس طلا ساخت ایران را تهیه کنند. انواع سرویس طلا ایرانی، به دلیل وارداتی نبودن نسبت به نمونه‌های مشابه خارجی، معمولا قیمت کمتری دارند و از طرفی از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردارند.

سرویس طلا اسپرت زنانه

مشخصات تولیدکننده سرویس طلا از روش‌های مختلفی از جمله توجه به کدهای حک شده روی اجزای آن مانند دستبند و یا انگشتر قابل مشاهده و پیگیری است. این سرویس‌ها در مدل‌های گوناگون ساخته و عرضه می‌شوند و پاسخ‌گوی سلیقه بانوان ایرانی هستند.

انواع سرویس طلا ایتالیایی

کشور ایتالیا در زمینه تولید طلا و جواهر، شهرت جهانی دارد و از این رو بسیاری از افراد در ایران نیز مایلند انواع سرویس طلا ایتالیایی را بشناسند و یکی از آن‌ها را انتخاب نمایند. تنوع موجود در سرویس‌های طلا ساخت این کشور نیز، ناشی  از گوناگونی طراحی، سنگ‌های به‌کاررفته در ساخت سرویس و... است.

سرویس طلا ایتالیایی عروس

سازندگان زیورآلات طلا ایتالیایی، با بهره بردن از بهترین تجهیزات ساخت طلا و جواهر، سرویس‌هایی با ظرافت و کیفیت بالا تولید و صادر می‌نمایند. در کشور ما نیز این‌گونه سرویس‌ها در بسیاری از فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی معتبر، عرضه می‌شوند.

انواع سرویس طلا با مروارید

سنگ مروارید، با شکل کروی و جذاب خود محبوب بسیار از خانم‌ها است و از این رو انواع سرویس طلا زنانه با این سنگ ساخته می‌شوند. با وجود این‌که بیشتر مرواریدهایی که در ساخت زیورآلات به کار می‌روند، پرورشی هستند و از دل دریا به دست نمی‌آیند اما این مرواریدها نیز کیفیت و زیبایی لازم را دارا هستند. سرویس‌های طلا مرواریددار، ممکن است شامل تعداد زیادی از این سنگ باشند و یا مروارید به صورت تکی در اجزای مختلف سرویس به کار برده شود. ابعاد مرواریدها نیز می‌تواند کوچک و یا درشت باشد و با طلای زرد، سفید یا رزگلد بسیار خوش‌جلوه خواهد بود.

انواع سرویس طلا برلیان

سنگ برلیان که تراش خاصی از سنگ الماس است، در ساخت انواع سرویس طلا به کار می رود و می‌توان گفت یکی از پرطرفدارترین سنگ‌های قیمتی در ساخت زیورآلات است. سنگ برلیان در ابعاد و تعداد مختلف روی پایه فلزی طلا، پلاتین و... قرار می‌گیرد. این نوع سنگ با طلای سفید، ترکیبی بسیار چشم‌گیر ایجاد می‌کند و از این رو سرویس برلیان عروس با طلای سفید انتخاب بسیاری از زوج‌های جوان است.

انواع سرویس طلا برلیان

انواع سرویس طلا پولکی

سرویس طلا پولکی یکی از انواع سرویس طلا بدون نگین است و جلوه آن به دلیل طراحی خاص آن است. این نوع سرویس معمولا دارای بافتی درشت است و آن دسته از خانم‌ها که مایل به استفاده از سرویس طلا ظریف نیستند می‌توانند سرویس طلا پولکی را نیز در نظر داشته باشند. این نوع سرویس با طلای زرد ظاهری کلاسیک و باشکوه دارد و با طلای سفید و رزگلد نیز موردپسند بسیاری از افراد است.

انواع سرویس طلا تراش خورده

سرویس‌های طلایی که نمایی قالبی و تراش‌خورده دارند نیز از جمله انواع سرویس طلا هستند که بسیار مورد توجه‌اند. این نوع سرویس معمولا بدون نگین است و کسانی که تراش و نمای اطراف طلا را با طرح و جلوه‌‌ای خاص در نظر دارند، می‌توانند به سراغ خرید این نوع سرویس بروند. طلای سفید و زرد و یا ترکیبی از آن‌ها در ساخت این نوع سرویس کاربرد دارد.

سرویس طلا جدید جواهر زنانه

انواع سرویس طلا توپی

این نوع سرویس طلا همان‌طور که از نام آن نیز پیداست شامل تعدادی گلوله‌ی گرد طلا هستند که این گلوله و یا توپ‌ها ممکن است ابعاد یکسان یا متفاوتی داشته باشند. این نوع سرویس ممکن است با حلقه‌های طلا یا سنگ مروارید نیز همراه باشد. بنابراین سرویس توپی از جمله انواع سرویس طلا است که بدون نگین یا نگیندار عرضه می‌شود و افراد بنابر سلیقه خود می‌توانند یکی از مدل‌های آن را در نظر بگیرند.

انواع سرویس طلا زنجیری

یکی دیگر از انواع سرویس طلا بدون نگین، سرویس طلا زنجیری است. در این نوع سرویس طلا، همه اجزای سرویس از گردنبند تا دستبند شامل حلقه‌های طلا متصل به هم هستند و از این رو جزو سرویس‌های طلا با بافت درشت و سنگین به حساب می‌آید . هرچند نمونه‌های ظریف این سرویس نیز وجود دارد اما معمولا سایز حلقه‌های این نوع سرویس کوچک در نظر گرفته نمی‌شود.

سرویس طلا جدید جواهر زنانه

انواع سرویس طلا طرح زیتون

سرویس طلا طرح زیتون، سرویسی است که اجزای آن شامل طرح برگ زیتون هستند و از این رو مورد توجه افرادی است که به وجود المان‌های نمادین در طرح سرویس طلای خود اهمیت می‌دهند. انواع سرویس طلا مدل زیتون، در ابعاد گوناگون ساخته می‌شوند و در بیشتر موارد بدون نگین هستند. هر چند نمونه‌های نگین‌دار آن نیز در بسیاری از فروشگاه‌ها موجود و قابل خرید است.

انواع سرویس طلای رولکس

یکی دیگر از انواع سرویس طلا سنگین، سرویس رولکس است. این نوع سرویس با ابعاد و ظاهر چشم‌گیر خود از جمله سرویس‌هایی درشت و بدون نگین محسوب می‌شود و بنابراین اگر به دنبال سرویسی با این ویژگی‌ها هستید، بهتر است این مدل را نیز در نظر داشته باشید. در ساخت سرویس طلای رولکس معمولا از دو رنگ طلا برای افزایش جذابیت کار استفاده می‌شود.

انواع سرویس طلا عربی

سرویس‌های طلای عربی از جمله سرویس‌های طلا بدون نگین و سنگین هستند و  بیشتر با طلای زرد ساخته می‌شوند و کسانی که به زیورآلات شلوغ و با وزن بالا علاقه دارند، به این نوع سرویس علاقه‌مند هستند. در برخی از انواع سرویس‌ طلا عربی از طلا با عیار 21 استفاده می‌شود که این موضوع نیز باعث بیشتر بودن قیمت این نوع سرویس نسبت به نمونه‌های با وزن مشابه است.

 سرویس طلا زنانه جواهر جدید عربی

انواع سرویس طلا کارتیه

سرویس طلا کارتیه از انواع سرویس طلا بسیار مشهور است که در سراسر جهان طرفداران خود را دارد. این سرویس، با طلای رزگلد و طلای زرد بسیار زیبا است و مدل‌های طلای سفید آن مورد پسند بسیاری از خانم‌ها است. این نوع سرویس نیز بافتی درشت دارد و از جمله سرویس‌هاس سنگین و گران‌بها محسوب می‌شود و با بسیاری از استایل‌ها قابل ست شدن است.

انواع سرویس طلا عروس

هنگام خرید سرویس طلای عروس لازم است به نکاتی از قبیل هماهنگی سرویس با لباس عروس، فرم صورت، رنگ پوست و... توجه شود. به علاوه نیاز است انواع سرویس طلا عروس مورد بررسی قرار داده شود تا مناسب‌ترین آن از لحاظ ظرافت، زیبایی و حتی تناسب آن با بودجه‌ای که برای خرید سرویس در نظر گرفته شده است، انتخاب شود. به این منظور بهتر است قبل از خرید، به نمونه‌های سرویس طلا عروس در سایت‌های به‌روز و معتبر توجه کافی نشان دهید. ما در این قسمت برای شما چند نمونه مدل از انواع سرویس طلا عروس که ترند جهانی دارند را به نمایش گذاشته ایم.

یادتان باشد ما در وب‌سایت زر امکانی را فراهم کرده‌ایم که شما می‌توانید بعد از انتخاب جواهرات دلخواهتان از سایت و یا حتی نمونه و عکسی که در سایت های مختلف می بینید ، با کارشناسان ما تماس بگیرید و هر نوع تغییری که دوست دارید در مدل انتخابی‌تان ایجاد نمایید، به آن‌ها اطلاع دهید تا شما را به‌طور کامل راهنمایی کنند.

سرویس طلا عروس - سایت زر

سرویس طلا عروس - سایت زر

سرویس طلا عروس - سایت زر

 

انواع سرویس طلا جدید

برای مشاهده انواع سرویس طلا به‌روز، بهترین کار مراجعه به فروشگاه‌های عرضه طلا و جواهر معتبر است که محصولاتی جدید و باکیفیت عرضه می‌کنند. البته با توجه به رواج خرید اینترنتی طلا و جواهر، مشاهده مدل‌های مختلف سرویس طلا از فروشگاه‌های آنلاین نیز امکان‌پذیر است که خرید بهترین سرویس طلا و جواهر زنانه را نیز به راحتی ممکن می‌سازد.

سرویس طلا جدید زنانه

سخن ‌پایانی درباره انواع سرویس طلا

در این مقاله به تعدادی از زیباترین و پرطرفدارترین انواع سرویس طلا زنانه اشاره شد. چنانچه به دنبال خرید سرویس طلایی برازنده هستید، با در نظر گرفتن مطالبی که در این مقاله مطرح شد و با مراجعه به فروشگاه‌های اینترنتی معتبری مانند گالری طلا و جواهر زر، می‌توانید سرویس طلای مناسب خود را بیابید و خریدی خاطره‌انگیز را تجربه کنید.

سوالات متداول:

انواع سرويس طلا زنانه چه ویژگی خاصی باید داشته باشد؟
S ChevronDown 18 N

وجود جواهر در سرویس طلا که به معنای استفاده از سنگ‌های قیمتی و یا نیمه‌قیمتی در آن است، سبب می‌شود ظاهر سرویس طلا بسیار جذاب جلوه کند. این سنگ‌های زیبا که با نام نگین هم از آن‌ها یاد می‌شود، ارزش سرویس را بالا می‌برند و اگر رنگی باشند، برای استفاده همراه با لباس‌های مجلل که از لحاظ رنگی با آن تناسب دارند، انتخابی کم‌نظیر خواهند بود.

هنگام خرید سرویس طلای عروس به چه نکاتی باید توجه کرد؟
S ChevronDown 18 N

هنگام خرید سرویس طلای عروس لازم است به نکاتی از قبیل هماهنگی سرویس با لباس عروس، فرم صورت، رنگ پوست و... توجه شود. به علاوه نیاز است انواع سرویس طلا عروس مورد بررسی قرار داده شود تا مناسب‌ترین آن از لحاظ ظرافت، زیبایی و حتی تناسب آن با بودجه‌ای که برای خرید سرویس در نظر گرفته شده است، انتخاب شود

برای سفارش انواع سرويس طلا زنانه جواهر در سایت زر چه کاری باید انجام داد؟
S ChevronDown 18 N

برای سفارش انواع سرويس طلا زنانه جواهر در سایت زر شما کافی است شماره مدل یا عکسی که منتخب شما می باشد را برای کارشناسان ما ارسال و یا با شماره های مندرج در سایت تماس گرفته و سفارش خود را ثبت نمایید. در صورت سفارش سازی مشاوران ما با راهنمایی های لازم را در اختیار شما قرار می دهنئ.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۵ تیر ۱۴۰۲ ساعت ۸:۴۲:۴۱ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد