گوشواره میخی طلا: معرفی 12 مدل از جذاب ترین گوشواره های زنانه و دخترانه

گوشواره میخی طلا: معرفی 12 مدل از جذاب ترین گوشواره های زنانه و دخترانه
گوشواره میخی طلا برای استفاده روزمره از محبوب ترین مدل های گوشواره می باشد. در این مقاله به معرفی برخی از زیباترین مدل گوشواره های میخی طلا و جواهر زنانه و دخترانه سایت زر برای آشنایی خرید بهتر و شناخت این محصولات می پردازیم

گوشواره میخی طلا نوعی محبوب در میان انواع گوشواره محسوب می‌شود. اگر شما هم مثل من به تاریخ و تاریخچه علاقه داشته باشید، بیش از همه این سؤال برایتان مطرح می‌شود که گوشواره چرا به وجود آمد و چه کاربردی داشت؟ اگر سنگ‌نگاره‌های تاریخی را دیده باشید یا سری به موزه زده باشید، در میان وسایل باقی‌مانده از گذشته می‌توانید گوشواره‌هایی را ببینید.

در گذشته استفاده از گوشواره در کشورهای گوناگون معانی متعددی داشت. در ایران (دوره آشوری و در منطقه بین‌النهرین کنونی) و مصر از گوشواره برای مشخص کردن طبقه اجتماعی مردان بهره می‌بردند. در یونان گوشواره میان زنان ثروتمند رواج داشت و نشانی برای میزان ثروت آنان بود. در روم مردم فارغ از جنسیت برای نشان دادن جایگاه اجتماعی خود از گوشواره‌ها استفاده می‌کردند.

گوشواره میخی طلا: ایده‌هایی برای انتخاب و خرید بهترین مدل گوشواره

امروزه گوشواره‌ها جزو لوازم تزئینی و زینتی محسوب می‌شوند. بااینکه دیگر نشان‌دهنده جایگاه اجتماعی افراد نیستند؛ ولی می‌توانند تا حدودی نمایانگر ثروت اشخاص باشند. بااین‌وجود هنوز هم گوشواره‌ها می‌توانند پیام‌ها و مفاهیمی را در دل خود جای دهند. این معانی می‌توانند ریشه در جواهر استفاده‌شده داشته باشند یا به‌دلیل طراحی نمادین گوشواره شکل گرفته باشند.

اگر شما نیز مانند من به معنا و مفهوم نهفته در دل زیورآلات یا داستان‌های اساطیری پنهان در دل هر جواهر اهمیت می‌دهید و دوست دارید از زیورآلاتی استفاده کنید که در کنار زیبایی و ارزش حاوی مفهومی خاص باشند، این مقاله مخصوص شما نوشته شده است! در ادامه جواهراتی خاص را بررسی خواهم کرد و برای هر جواهر نمونه‌هایی استثنائی برای گوشواره میخی طلا را معرفی می‌کنم.

گوشواره میخی طلا و جواهری از دل آسمان‌ها

تا چه اندازه با خدایان یونان باستان آشنایی دارید؟ بدون آشنایی نیز امکان دارد نام آپولو یا آپولون را شنیده باشید. یکی از خدایان المپنشین در فرهنگ یونانیان باستان، آپولون است. آپولون خدای خورشید و نور است؛ به همین دلیل در دل آسمان‌ها زندگی می‌کند. یونانیان بر این باور بودند که یاقوت کبود سنگی آسمانی است و از طرف آپولون به زمین فرستاده شده؛ درنتیجه این سنگ می‌تواند برای ارتباط با حس‌های برتر انسان مانند حس ششم استفاده شود.

گوشواره میخی طلا و جواهری از دل آسمان‌ها

در دیگر کشورها یاقوت را سنگی قدرتمند می‌دانستند و باور داشتند که این سنگ می‌تواند ثروت را به سمت خود جذب کند؛ به همین دلیل یاقوت کبود در طی سالیان سال به نمادی از ثروت و سلطنت تبدیل شد و به‌وفور در میان اعضای خانواده سلطنتی یا اشراف‌زادگان مورداستفاده قرار گرفت.

اگر می‌خواهید جواهری داشته باشید که نمادی برای صداقت، وفاداری، نجابت و حقیقت است، گوشواره میخی طلا با سنگ یاقوت را انتخاب کنید. این نوع گوشواره علاوه بر اینکه می‌توانند ظاهر شما را شکیل، اصیل، گران‌قیمت و سلطنتی نشان دهند؛ بلکه می‌توانند حسادت و چشم زخم را از شما دور کرده و همواره عشق و محبت را به سمت شما بکشانند.

گوشواره میخی طلا برای استفاده روزانه نیز بسیار مناسب می باشد چرا که این مدل گوشواره گوشواره اسپرت طلا بوده و برای انتخاب بسیار مناسب می باشد. در صورتی که به استفاده انواع گوشواره اسپرت طلا و جواهر علاقه دارید مقاله زیر برای شما مناسب می باشد.

گوشواره میخی طلا با نگین یاقوت کبود و الماس تراش برلیان مدل edf1231

برش اشکی یکی از محبوب‌ترین و زیباترین برش‌ها برای جواهرات محسوب می‌شود. برای این گوشواره میخی از دو یاقوت برش اشک به‌عنوان جواهر اصلی استفاده شده است. دورتادور یاقوت را طلای سفید در بر گرفته و طراحی آن مانند طراحی اشکی شکل یاقوت کبود است.

گوشواره میخی طلا نگین یاقوت کبود و برلیان

روی قاب طلای سفید دور یاقوت با الماس‌های برش برلیان تزئین شده که درخشش و جلوه کار را بیشتر می‌کند. بخش بالایی این گوشواره شبیه طراحی‌های زیبای نقش بسته روی دیوارهای کلیساهای باستانی به نظر می‌رسد؛ به همین دلیل ظاهر کلی گوشواره کلاسیک و شکیل خواهد بود.

گوشواره میخی طلا و پیشکشی برای خدای کریشنا

این بار می‌خواهیم سری به شرق دور و کشور هند بزنیم. کریشنا یکی از خدایان قدیم هندوهای باستان محسوب می‌شود. هندوها بر این باور بودند که اگر یاقوتی سرخ را تقدیم خدای کریشنا کنند، در زندگی بعدی خود به‌عنوان یک پادشاه یا امپراتور متولد می‌شوند؛ به همین دلیل علاقه زیادی به یاقوت سرخ داشتند. دلیل انتخاب یاقوت قرمز برای پیشکش کردن، این باور بود که یاقوت سرخ از دل آتش زاده می‌شود و به همین خاطر پیشکشی ارزشمند است.

شاید افسانه‌های کهن نوعی داستان باشند؛ ولی بااین‌وجود مردم بر اساس دیده‌ها و شنیده‌هایی درباره سنگ یاقوت و خواص آن دست به ساختن افسانهها زدند. استفاده از یاقوت قرمز در انواع گوشواره میخی می‌تواند احساس آرامش را به‌همراه داشته باشد. این جواهر تسکین‌بخش و التیام دهنده است. اعتقادی برای استفاده از جواهر یاقوت سرخ برای کنترل خشم وجود دارد.

گوشواره میخی طلا و جواهر با نگین یاقوت قرمز و الماس تراش برلیان مدل edf1337

این مدل گوشواره طراحی خاصی دارد. این طراحی گوشواره مدل edf1337 را در مرزی میان گوشواره‌های مجلسی و گوشواره میخی اسپرت قرار می‌دهد. یاقوت سرخ در مرکز گوشواره و در جایگاه نگین اصلی آن به کار رفته است. دورتادور آن قابی از طلای زرد وجود دارد و این قاب در چهار گوشه، بخش‌هایی برای نگهداری بیشتر نگین اصلی دارد.

گوشواره میخی طلا نگین یاقوت سرخ و برلیان

مسیر دور این قاب برآمدگی و فرورفتگی‌هایی دارد. این مدل طراحی مانند اشعه ساطع‌شده از خورشید در تصاویر و نقاشی‌ها به نظر می‌رسد. ترکیب این سبک از طراحی و یاقوت سرخ باعث می‌شود تا هر بار دیدن این گوشواره طلا میخی، خورشیدی سوزان را تداعی کند. روی بخش‌های اشعه مانند گوشواره قطعاتی از الماس تراش برلیان استفاده شده‌‌اند.

گوشواره میخی طلا و هم‌نشینی با خردمندان و پادشاهان

در گذشته سنگ‌ها و جواهرات بر اساس خواص و فواید یا اعتقاداتی که برای آن‌ها وجود داشت ارزش‌گذاری می‌شدند. برای سنگ آمیتیست در گذشته این اعتقاد و باور وجود داشت که این جواهر می‌تواند هوشیاری و خردمندی را برای دارنده خود به ارمغان بیاورد. مصریان باستان بر این باور بودند که سنگ آمیتیست می‌تواند احساس ترس و گناه را دور کند و از صاحب خود در برابر نفرین جادوگران محافظت کند.

امروزه نیز انرژی‌درمانی به‌کمک سنگ‌ها رواج دارد. سنگ آمیتیست می‌تواند انرژی‌های منفی را از خود دور کند؛ همین‌طور دور کردن احساسات منفی مانند اضطراب، افسردگی، غم یا آشفتگی از دیگر خواص این سنگ محسوب می‌شود. این مزایا سبب می‌شوند که آمیتیس انتخابی مناسب برای استفاده در گوشواره میخی طلا باشد. این سنگ برای افرادی که در دوره بلوغ قرار دارند، باعث کاهش دادن هیجانات شدید و آسیب‌زا می‌شود.

گوشواره میخی طلا سفید با نگین آمیتیست مدل edf1177

برای افراد ساده پسند و مینیمالیست گوشواره مدل edf1177 انتخابی استثنائی خواهد بود. نگین اصلی این گوشواره آمیتیست بنفش است. این جواهر مربعی برش خورده و بدون هیچ قاب محدودکننده‌ای می‌درخشد. طلای سفیدی در گوشه‌ای از این جواهر انحنایی کوچک دارد. زیبایی طلای سفید در کنار بنفش خاص و چشمگیر آمیتیس گوشواره‌ای شیک، ساده و زیبا خلق کرده است.

گوشواره میخی طلا سفید نگین آمیتیس و برلیان

گوشواره میخی جواهر با نگین آمتیس و الماس تراش برلیان طرح گل (flower) مدل edf1229

شکوفه‌ها و گل‌ها آرامش و شکوه طبیعت را بازتاب می‌دهند؛ به همین دلیل استفاده از طراحی گل در صنعت تولید طلا و جواهر محبوبیت زیادی دارد. گوشواره خاص و دوست‌داشتنی مدل flower از آمیتیس‌هایی برش مارکیز تشکیل شده است. این آمیتیس‌ها تبدیل به گلبر‌گ‌های گل شده‌اند. در مرکز گل، الماس‌های تراش برلیان نقش دانه‌های گل را در گوشواره طلا میخی ایفا می‌کنند.

 

گوشواره میخی طلا طرح گل نگین آمیتیس و برلیان

گوشواره میخی طلا و اشک پریان دریایی

پری دریایی موجودی افسانه‌ای است. این موجود در هر افسانه ظاهری متفاوت و توانایی‌های گوناگون دارد. از مواردی که در میان بیشتر این افسانه‌ها به‌صورت مشترک دیده می‌شود، داشتن اشک خاص این موجودات است. در برخی افسانه‌ها اشک پریان دریایی باعث جاودانگی می‌شود و در برخی دیگر بعد از فروافتادن به مرواریدی زیبا و خاص تبدیل خواهد شد.

دلیل ساخت چنین افسانه‌های در گذشته، زیبایی مروارید و ناآگاهی مردم از مبدأ و منشأ آن بوده است. امروزه بااینکه می‌دانیم مروارید از دل صدف بیرون می‌آید، بازهم علاقه‌ای ویژه برای استفاده کردن از این گوهر در زیورآلات خود داریم. مروارید یکی از گزینههای محبوب برای استفاده در گوشواره میخی طلا است.

گوشواره میخی طلا قلب با نگین مروارید و الماس تراش برلیان مدل edf1332

برای این مدل گوشواره، مرواریدهایی به سفیدی برف انتخاب شده‌اند. این مرواریدها توسط طلا سفید با طراحی قلبی شکل احاطه می‌شوند. قلب‌ها از ریسمانی کوتاه و درهم‌پیچیده آویزان هستند؛ البته این مدل گوشواره میخی آویز نیست؛ ولی بخش نگین آن کمی پایین‌تر از لاله گوش قرار می‌گیرد. روی بخش قلبی شکل ساخته‌شده از طلای سفید و بخش کوچکی از ریسمان با الماس‌های برش برلیان پوشیده می‌شود. این الماس‌ها به درخشش بیشتر محصول کمک خواهند کرد.

 

گوشواره میخی طلا و مروارید طرح قلب

گوشواره میخی طلا با نگین مروارید و الماس تراش برلیان و مارکیز مدل edf1232

تابه‌حال به قندیل‌هایی که از سقف‌ها یا بخش‌هایی از دیوار آویزان می‌شوند، نگاه کردید؟ این مدل گوشواره میخی طلا شبیه به شاخه‌ای یخ‌زده در دل زمستان است. شاخه‌ای که تکه‌هایی یخی از آن آویزان شده و شکوفه‌ای که قبل از سقوط کردن روی شاخه یخ زده است.

گوشواره میخی طلا و مروارید جواهر برلیان

دو بخش از این گوشواره دارای مروارید است. بخش بالایی و قسمتی که روی لاله گوش قرار می‌گیرد، مرواریدی دارد و این مروارید با هلالی از طلای سفید احاطه می‌شود. روی بخش طلایی کار الماس‌های برش برلیان قرار دارند. بخش آویز گوشواره از گلی الماسی تشکیل شده و الماس‌های به‌کاررفته برای این گل تراش مارکیز هستند؛ البته دو قطعه الماس تراش مارکیز از هلال الماسی نیز آویزان می‌شوند. مروارید دیگری از این گل آویزان است و پایین‌ترین بخش گوشواره مدل edf1232 را تشکیل می‌دهد.

گوشواره میخی طلا و روشنایی به هنگام شب

بیایید این بار با سنگی آشنا شویم که نزد رومیان باستان با نام سنگ عصر شناخته می‌شد. زبرجد سنگی سبز رنگ و زیبا است. این سنگ با تاریکی هوا و فرا رسیدن شب تیره‌وتار نمی‌شود. این‌طور به نظر می‌رسد که زبرجد می‌تواند نور خورشید را در طی روز جذب کرده و در تاریکی شب آن را بازتاب دهد. همین امر سبب می‌شد که به این سنگ به دیده معنوی نگاه کنند و حتی در تزئینات کلیسا نیز از آن استفاده کنند.

برطبق آنچه از داستان‌ها و افسانه‌ها باقی مانده، زبرجد این خاصیت را دارد؛ زیرا هدیه‌ای از سمت مادر طبیعت است و دلیل رنگ سبز و خاص آن نیز همین موضوع در نظر گرفته می‌شود. هدیه مادر طبیعت می‌تواند شکوه، زایایی، دانایی و عدالت را با خود به‌همراه داشته باشد. درنتیجه استفاده کردن از آن در انواع گوشواره میخی حرکتی هوشمندانه است.

گوشواره میخی طلا و جواهر با نگین زبرجد و الماس تراش برلیان طرح گل مدل edf1334

برش‌های اشکی شکل زبرجد چشم را مسخ می‌کنند. بافت این سنگ سبب می‌شود تا هر بار نگاه کردن به این قطعات اشکی، احساس هیپنوتیزم شدن را ایجاد کند. یکنواخت نبودن رنگ سبز زبرجد در تمامی بخش‌ها، دلیل دیگر خاص بودن و زیبایی این جواهر است.

گوشواره میخی طلا و جواهر زبرجد و برلیان طرح گل

زبرجد در این گوشواره میخی اسپرت نقش گلبرگ‌های گل را ایفا می‌کند. هر گوشواره پنج گلبرگ دارد. در مرکز اجتماع گلبرگ‌ها و همین‌طور در میانه‌های آن‌ها از الماس‌های برش خورده استفاده شده است. بدنه اصلی گوشواره از طلای زرد ساخته شده و طراحی می‌شود.

گوشواره میخی طلا و همراهی عشق و سلامتی

باستانیان اعتقاد داشتند که سنگ توپاز هدیه‌ای از ارواح کهن و باستانی است. این باور به زمانی باز می‌گردد که مردم گمان می‌کردند ارواح باستانی سازندگان و مالکان زمین هستند. از همین جهت این اعتقاد وجود داشت که دارنده توپاز می‌تواند با داشتن این سنگ، هدایای ارزشمندی را از جهان هستی دریافت کند. این هدیه می‌توانست دور شدن غم و اندوه یا نزدیک شدن عشق و سلامتی باشد.

این باور قدیمی امروزه از میان رفته؛ ولی خواص سنگ‌ها نشان می‌دهد که توپاز واقعاً می‌تواند به بهبود شرایط و وضعیت بد روحی کمک کند. ایجاد شدن احساس آرامش در زمان استفاده از توپاز برای دارنده آن کاملاً مشهود و مشخص است. توپاز احساسی از در امان بودن را برای مالک خود به‌همراه می‌آورد و برای افرادی در جستجوی عشق، رسیدن به مقصود را فراهم می‌کند.

گوشواره میخی طلا سفید با نگین توپاز و الماس تراش برلیان مدل edf1135

اگر می‌خواهید شبیه بانوان شیک‌پوش و کلاسیک دوره ویکتوریایی شوید، مدل edf1135 بهترین انتخاب خواهد بود. این مدل در کنار سادگی، جلوه‌ای بی‌نقص را فراهم می‌کند. بالاترین بخش گوشواره سه قطعه الماس برش برلیان دارد. کمی پایین‌تر تک الماسی دیگر به چشم می‌خورد.

گوشواره میخی طلا سفید نگین توپاز و برلیان

این مسیر درنهایت به توپازی برش اشک می‌رسد. الماس‌ها شبیه دانه‌های باران هستند و نمای کلی گوشواره این‌طور به نظر می‌رسد که دانه‌ای باران با فرار از اجتماع کوچک دوستانش تبدیل به قطره‌ای بزرگ و آبی رنگ شده است. ساده بودن طلای سفید دور توپاز سبب جلوه بیشتر این جواهر در گوشواره میخی طلا می‌شود.

گوشواره میخی طلا و سنگی فروافتاده از بهشت

دوست دارید گوهری داشته باشید که از دست فرشتگان بهشتی لیز خورده و به زمین افتاده است؟ زمرد را انتخاب کنید. زمرد به داشتن قدرت راستی و حقیقت شناخته می‌شود. مردمان قدیم این باور را داشتند که در مقابل این سنگ بهشتی نمی‌شود دروغ گفت یا حقیقت را پنهان کرد. این سنگ به‌نوعی توانایی آشکار کردن حقیقت را دارد.

افسانه‌ها و داستان‌های قدیمی زیادی درباره شهری افسانه‌ای وجود دارند. شهری که تمامی ساکنان آن ثروتمند هستند. تمامی خانه‌های این شهر از طلا ساخته شده و با جواهر زمرد تزئین شده است. در این شهر افسانه‌ای هیچ صفت منفی مانند دروغ‌گویی و دورویی وجود ندارد؛ همین‌طور دزدی یا دشمنی به چشم نمی‌خورد. این شهر آرمانی، نمایی از قدرت‌نمایی زمرد در میان مردم باستان بوده است.

گوشواره میخی طلا جواهر زمرد و الماس تراش برلیان مدل edf1269

اگر گوشواره‌های سلطنتی توجه شما را جلب می‌کنند، این مدل برازنده شما است. طراحی اصیل این گوشواره طلا میخی ظاهری ارزشمند و گران‌قیمت به آن می‌بخشد. زمردی بیضی‌شکل در بخش بالایی گوشواره قرار گرفته و حلقه‌ای از طلای سفید مزین‌ شده با الماس دور آن را در برگرفته است.

گوشواره میخی طلا و جواهر زمرد و برلیان

ریسه‌ای از الماس‌های و طلای سفید از این بخش آویزان شده تا به بخش دوم گوشواره برسد. بخش پایینی از زمردی برش اشکی تشکیل شده است. دو قاب اشکی شکل دور این جواهر هستند و روی آن‌ها نیز با الماس‌های برش برلیان تزئین شده است.

گوشواره میخی طلا و دنیای عرفان و معنویت

سنگ آبی فیروزه به جواهری معنوی شناخته می‌شود. این سنگ در روایات بسیاری آمده است و همواره درباره روزی‌بخش بودن آن صحبت می‌شود. آبی آسمانی این سنگ تداعی‌کننده آسمان‌ها بوده و همین امر آرامشی خاص را به دارنده آن منتقل می‌کند. برای افرادی که به‌دنبال طلسمی برای خوش‌شانسی می‌گردند تا بخت و اقبال خوب را به سمت خود بکشانند، سنگ فیروزه انتخابی ایده‌آل محسوب می‌شود.

گوشواره میخی طلا و جواهر فیروزه و الماس تراش برلیان با طلا سفید مدل edf1518

این گوشواره میخی طلا با الهام گرفتن از طرح‌های اسلیمی طراحی شده است. مسیرهای پرپیچ‌وخم و درهم‌آمیخته‌ای طلای سفید و الماس طراحی خاص و منحصربه‌فردی را پدید آورده‌اند. شاخص‌ترین بخش این مدل گوشواره بعد از طراحی اعجاب‌انگیز آن، زمرد صیقلی است که به‌عنوان اصلی‌ترین نگین در مرکز این گوشواره آویزی قرار گرفته است.

گوشواره فیروزه میخی طلا سفید و برلیان

گوشواره میخی طلا و عبور از رنگین‌کمان

هر سنگی داستان ویژه خود را دارد. در این میان تورمالین، افسانه‌ای جالب را یدک می‌کشد. در داستان‌هایی که برای این سنگ در میان مردم مصر باستان وجود دارد، تورمالین موجودی دارای هوش و فکر در نظر گرفته شده است. بر اساس این داستان قدیمی، سنگ تورمالین بعد از بیرون آمدن از دل زمین، راهی سفری به خورشید می‌شود.

تورمالین بعد از بیرون آمدن از دل تاریکی راضی نبوده و سفر به خورشید را راهی برای رسیدن به نور بیشتر و درخشش نامحدود می‌داند. برای رسیدن به خورشید تورمالین باید از رنگین‌کمان عبور می‌کرد. گذر از مسیر رنگین‌کمان باعث شد تا تورمالین رنگ‌های زیادی داشته باشد.

گوشواره میخی طلا زرد با نگین تورمالین و برلیان طرح پروانه مدل edf1152

برای گوشواره میخی اسپرت مدل edf1152 از تورمالین صورتی استفاده شده است. این تورمالین اشکی شکل برش خورده و از پروانه‌ای طلایی آویزان است. پروانه‌ بال‌هایی دارد که الماس‌هایی ریزودرشت روی آن قرار گرفته‌اند. این گوشواره برای همه سنین مناسب است؛ ولی برای بانوان جوان جلوه بیشتری دارد.

گوشواره میخی طلا زرد طرح پروانه

گوشواره میخی طلا و ترکیب مفاهیم و زیبایی‌ها

همیشه قرار نیست که در یک گوشواره میخی طلا یک گوهر شاخص وجود داشته باشد. یک گوشواره زیبا می‌تواند از ترکیب چندین سنگ و گوهر زینتی تشکیل شود. در این صورت معنا و مفاهیم در کنار هم خواهند بود؛ همین‌طور خواص در کنار یکدیگر قرار گرفته و زیبایی‌ها ترکیب خواهند شد. این مدل گوشواره‌ها مناسب همه سلیقه‌ها و همه افراد خواهند بود.

گوشواره میخی طلا با نگین توپاز، یاقوت و الماس مدل edf1196

در این گوشواره میخی طلا از توپاز به‌عنوان نگین مرکزی و اصلی استفاده شده است. حلقه‌ای از الماس مسیری گلبرگی شکل را دور این توپاز تشکیل داده‌اند. در میانه این گلبرگ‌ها قطعات دایره‌ای و برش خورده یاقوت کبود قرار دارند. ترکیب این سه جواهر با یکدیگر ظاهری استثنائی به این گوشواره داده است.

گوشواره میخی طلا زنانه نگین یاقوت و توپاز و برلیان

خرید زیباترین و بهترین مدل‌های گوشواره میخی از فروشگاه اینترنتی زر

تمام مدل‌هایی که از انواع گوشواره میخی در این مقاله دیدید، از میان نمونههای زیبا، متنوع، خلاقانه و انحصاری قرار گرفته روی سایت اینترنتی مجموعه زر انتخاب شده‌اند. این مدل‌ها باتوجه‌به موضوع مقاله گلچین شده‌اند؛ درحالی‌که نمونه‌های بی‌شمار دیگری نیز روی سایت قرار دارند.

فروشگاه اینترنتی طلا و جواهر زر برای افرادی که قصد خرید گوشواره میخی طلا را دارند، امکان سفارشی‌سازی محصولات را فراهم کرده است. در زمان سفارشی‌سازی شما خریدار عزیز می‌توانید رنگ طلا را از بین سه رنگ سفید، زرد و رزگلد انتخاب کنید؛ همین‌طور امکان تغییر در وزن طلا و کاهش قیمت هم وجود دارد.

مورد دیگری که در سفارشی‌سازی امکان‌پذیر شده، تغییر نوع جواهرات یا رنگ هر جواهر است؛ در برخی موارد حتی می‌توانید تعداد جواهرات را به انتخاب خود تغییر دهید. برای تمامی نمونه‌های تک، این امکان وجود دارد تا به‌صورت ست یا نیم ست سفارش داده شوند.

روی سایت زر تنوع بالایی برای محصولات وجود دارد. انواع گوشواره میخی اسپرتیا کلاسیک، گوشواره‌های حلقه‌ای یا آویز، انواع دستنبد و پابند، النگو، زیورآلات بدن، گردنبند یا انگشتر روی سایت موجود هستند. همه محصولات با وجود طراحی‌های خاص و خلاقانه، برای رضایت بیشتر مشتریان ارجمند امکان سفارشی‌سازی را خواهند داشت.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۲۲ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۱:۱۰ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد