سنگ ماه تولد فروردین: تاریخچه و خواص سنگ ماه فروردین‌ + ایده خرید

سنگ ماه تولد فروردین: تاریخچه و خواص سنگ ماه فروردین‌ + ایده خرید
سنگ ماه تولد فروردین موضوع اصلی این مقاله سایت زر می باشد که در آن به بررسی این موضوع می پردازیم که سنگ ماه تولد فروردین‌ماهی زن و مرد چیست؟ رنگ سنگ ماه تولد فروردین چه رنگی میباشد و آیا سنگ الماس تنها سنگ یک فرد متولد فروردین ماه می باشد؟

سنگ ماه تولد فروردین شمارا به آدرسی سرراست از محبوب‌ترین سنگ قیمتی سیاره‌ی زمین هدایت خواهد کرد یعنی سنگ الماس. ما الماس را عموما با ظاهر سفید و پاک آن می‌شناسیم که حسی مرموز و شاهانه را از خود نشان می‌دهد. سنگ‌های ماه تولد با توجه به ویژگی‌های شخصیتی و روانی رایج در میان متولدین یک ماه خاص انتخاب می‌شوند و ستاره شناسان به این نتیجه رسیده‌اند که ویژگی‌های انرژیکی و حسی سنگ الماس، همپوشانی بالایی با افراد متولد فروردین دارد. در این مقاله به بررسی کامل سنگ ماه تولد فروردین می پردازیم، پس تا انتهای این مقاله سایت طلا و جواهر زر با ما همراه باشید.

سنگ ماه تولد فروردین - الماس

شخصیت شناسی افراد متولد فروردین

افراد متولد فروردین را می‌توان با ویژگی ایدئال‌گرایی تعریف کرد. هرچند این ویژگی می‌تواند به‌طور نسبی و به شکل‌های متفاوتی در شخصیت این افراد متجلی شود. ممکن است برخی از افراد متولد این ماه به دنبال ایدئال‌هایی منفی یا نامناسب باشند اما موضوع موردبحث، میزان پافشاری و سرسختی افراد متولد فروردین برای دست‌یابی به خواسته، آرزو یا ایدئال خاص است.

سنگ ماه تولد فروردین زنانه و مردانه

اگر قصد تهیه‌ی یک اکسسوری ویژه برای متولدین ماه فروردین رادارید یکی از متنوع‌ترین طیف جواهرات پیش روی شما خواهد بود. بخش فروشگاه الماس در سایت طلا و جواهرات زر نیز به همین منظور در نظر گرفته‌شده است.

چون هرچند سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی مختلفی برای تکمیل چهره‌ی جواهرات لاکچری و لوکس به کار گرفته می‌شود اما تراش‌های الماس همچنان به‌عنوان منحصربه‌فردترین سنگ‌های تکمیل‌کننده شناخته می‌شوند و می‌توانند به‌صورت تراش‌های اصلی یا فرعی ایده‌های خاص جواهرات به کار گرفته شوند.

سنگ‌های ماه تولد فروردین از چه قرار هستند؟

شما می‌توانید علاوه بر سنگ الماس، سنگ‌هایی مثل آکوامارین، جاسپر، سنگ خون و توپاز زرد را در این دسته‌بندی مشاهده کنید. توپاز زرد، آکوامارین و جاسپر را می‌توانید به‌راحتی در نمونه‌های شفاف و کریستالی پیداکرده و خریداری کنید.

انواع سنگ‌ ماه تولد فروردین

همچنین می‌توانید هر یک از ایده‌های موجود در سایت طلا و جواهرات زر را فارغ از سنگی که در تصویر مشاهده می‌کنید، به کمک تراش‌هایی از سنگ‌های متولدین ماه فروردین سفارشی‌سازی کنید. توجه داشته باشید که الماس همچنان سنگ اصلی منتصب به ماه تولد فروردین است و دیگر سنگ‌های نام‌برده شده به‌عنوان سنگ‌های فرعی شناخته می‌شوند. به‌طور مثال سنگ آکوامارین سنگ اصلی ماه تولد اسفند شناخته می‌شود.

رنگ سنگ ماه تولد فروردین طیف بخصوصی را شامل نمی‌شود. شما می‌توانید الماس را در نمونه‌های رنگی بسیار متنوعی مشاهده کنید. به‌علاوه در میان سنگ‌های فرعی مربوط به این ماه تولد نیز می‌توانید طیف‌های رنگی بی‌شماری را مشاهده کنید.

درواقع نقطه عطف سنگ ماه تولد فروردین، بافت و انرژی خاص سنگ الماس است که حس کامل بودن و ارزش باطنی را تداعی می‌کند. اگر فرد متولد فروردین مدنظر شما ذاتاً فردی کمال‌گراست، پس هوشیار باشید که با یک اکسسوری خاص و زیبا به سراغ او بروید تا بتوانید حس شادی و رضایت را در چشمان او مشاهده کنید.

ایجاز و درخشش ابدی در گردن‌آویز الماس طرح دوار

دو دایره که به‌صورت متحرک با یکدیگر در حال بازی هستند و تراش‌های ظریف سنگ ماه تولد فروردین در گردن‌آویز طلای زرد، طبعی بسیار ماجراجو و جوان را به نمایش می‌گذارد. همچنین شما می‌توانید الگوی هیجان‌انگیز ستارگان را در طراحی زنجیر این گردن‌آویز مشاهده کنید که بر جذابیت و جوانی این ایده افزوده است. حجم طلای به‌کاررفته در طراحی این گردن‌آویز الماس ۸ گرم است و درخشش تراش‌های واقعی الماس، درخششی ابدی و چشمانی بسیار پرجاذبه و شاد را به نمایش می‌گذارد.

اگر به دنبال جواهری با ظاهر درونگرایانه تر هستید کافی است تا گردن‌آویز طلای زرد با نگین الماس‌تراش برلیان طرح دوار مدل: nfg1052 را به کمک طلای سفید سفارشی‌سازی کنید. همچنین استفاده از طلای رزگلد می‌تواند حس معصومانه و رمانتیک را به این گردن‌آویز بیفزاید.

چگونه نمونه‌هایی اقتصادی از الماس را سفارشی‌سازی کنیم؟

سنگ الماس به‌هیچ‌عنوان سنگ ارزان‌قیمتی نیست. تراش‌های به‌کاررفته در نمونه‌های پیشنهادی فروشگاه طلا و جواهرات زر، از نوع تراش‌های پاک و سفید الماس هستند که درواقع باکیفیت‌ترین و باارزش‌ترین نمونه‌های الماس شناخته می‌شوند.

خلوص و کریستال شفاف، از ویژگی‌های این نوع از الماس است. بااین‌حال شما می‌توانید نمونه‌هایی از الماس را با توجه به پارامتر خلوص پایین‌تر یا رنگ‌بندی‌های زرد تا برنزی یا قهوه‌ای را سفارشی‌سازی کنید. همچنین نمونه‌های الماس سیاه که بافتی مات را به نمایش می‌گذارند، ازجمله اقتصادی‌ترین انواع الماس هستند که به‌راحتی می‌توانید نمونه‌هایی از ان را تهیه کنید.

توجه داشته باشید که الماس‌های زرد دودسته هستند. چنانچه طیف زرد به سمت‌وسوی رنگ فانتزی و بسیار سیر زرد برود، الماس ارزشی بسیار بالا پیدا خواهد کرد اما طیف رنگی مات و خنثای زرد در رده‌بندی متفاوتی قرار می‌گیرد و قیمتی پایین‌تر از نمونه‌های پاک و سفید الماس دارد.

محبوب‌ترین ایده‌ی دستبند سنگ ماه تولد فروردین چیست؟

دستبند تنیسی، ایده‌ای همیشه‌ترند و درخشان در دنیای جواهرات است که استفاده از تراش‌های الماس، می‌توانند حداکثر درخشش را در ظاهر این دستبند ایجاد کند. دستبند تنیسی الماس‌تراش برلیان با طلای سفید مدل: bgd2084 نمونه‌ای موفق از یک دستبند تنیسی است که در طراحی آن از حدود ۴ قیراط الماس پاک سفید استفاده‌شده است.

شما می‌توانید این محصول را به کمک طلای زرد و رزگلد نیز سفارشی‌سازی کرده و از این طریق، جلوه و شخصیتی متفاوت را در یک دستبند الماس خلق کنید. شخصیت و هویت این دستبند تنیسی بسیار جوان و ماجراجو است و می‌تواند به‌عنوان هدیه‌ای رمانتیک، حس ارزشمند بودن را تداعی کند.

سنگ ماه تولد فروردین زنانه با سنگ ماه تولد فروردین مرد متفاوت است؟

اصولا چیزی به اسم سنگ ماه تولد فروردین زن و مرد وجود ندارد و بیشتر تعریفی عوامانه در مورد سنگ‌های زنانه و مردانه وجود دارد. به‌طور مثال در فرهنگ عمومی، سنگ عقیق بیشتر در جواهرات مردانه مورداستفاده قرار می‌گیرد بااین‌حال شما به‌راحتی می‌توانید جواهرات زنانه‌ی ساخته‌شده از عقیق را نیز مشاهده کنید.

در مورد سنگ‌های ماه تولد نیز حتی تفسیر ستاره‌شناسی معتبری را نمی‌توان یافت که تعریفی منطقی از این مسئله را ارائه دهد. دلیل این موضوع به ماهیت مجرد سنگ‌های قیمتی برمی‌گردد. سنگ‌ها در حالت عادی مؤنث یا مذکر نیستند و شما می‌توانید از آن‌ها در مورد سفارشی‌سازی انواع جواهرات مردانه و زنانه استفاده کنید.

خواص سنگ ماه تولد فروردین‌ماهی را بشناسید

در این بخش به بررسی خواص انرژیکی سنگ الماس خواهیم پرداخت. سنگ الماس اصطلاحا کلمه‌ی دوستت دارم را با صدای بلندی فریاد میزند و از نشانه‌های بیان تعهد رمانتیک در جریان ازدواج و نامزدی است. شما می‌توانید کاربرد گسترده‌ی الماس را در طراحی انگشتر نشان و حلقه‌های ازدواج مشاهده کنید.

 این موضوع حتی توسط افرادی که نشان تولد آن‌ها ارتباطی با ماه فروردین ندارد نیز موردتوجه قرار می‌گیرد و اصولا در بسیاری از فرهنگ‌ها و جوامع، حلقه‌ی ازدواج بدون تراشی از الماس عمومیت ندارد. این موضوع بیش از هر چیز به ارتعاشات و انرژی خاص الماس مربوط می‌شود که آن را عملاً تبدیل به جواهر عشق ابدی کرده است.

خواص سنگ ماه تولد فروردین‌ماهی را بشناسید

شما میدانید که الماس به‌صورت طبیعی، طی یک بازه‌ی زمانی طولانی شکل می‌گیرد و انسان‌ها نیز در داستان عشق، به دنبال سرنوشتی تمام‌نشدنی و شیرین هستند. به‌این‌ترتیب، سنگی را در جواهرات مربوط به چنین مناسبتی به کار می‌گیرند که پتانسیل مرتعش شدن در چنین مضمونی را داشته باشد.

الماس سخت‌ترین ماده‌ای است که تاکنون کشف شده است و ایده‌ای جالب برای نشان دادن علاقه‌ی افراد برای داشتن عشقی سفت‌وسخت و تمام‌نشدنی است. جالب است بدانید که سنگ الماس لزوما ویژگی‌های خاص خود را در جریان روابط رمانتیک ننشان نداده است.

بسیاری از افراد از دوره‌های تاریخی مختلف و با ایدئال‌های خاص، سنگ ماه تولد فروردین را به کار گرفته‌اند. به‌طور مثال در هند، این سنگ جلوه‌ای مذهبی را به خود گرفت و عملاً برای قدرت بخشیدن به احساسات و ارتعاشات دینی مورداستفاده قرار گرفت.

تاریخچه‌ی سنگ ماه تولد فروردین، از یونان تا روم باستان

در یونان باستان، سنگ الماس را آداماس می‌نامیدند که معنای لفظی آن چیزی معادل شکست‌ناپذیر، فناناپذیر و رام نشدنی بوده است. افراد جنگجو در یونان باستان، این سنگ قیمتی را با خود حمل می‌کردند چراکه تصور می‌کردند این سنگ با سرسختی بالای خود می‌تواند باعث افزایش قدرت و سرسختی جنگجو در میدان جنگ شود.

قدرت، استحکام و زیبایی منحصربه‌فرد الماس در طول تاریخ، سبب ارزشمند شدن آن در بسیاری از فرهنگ‌ها شده است. الماس همواره به‌عنوان نماد پاکی و بی‌گناهی شناخته‌شده است. یونانیان باستان این‌طور فکر می‌کردند که الماس تجسم فیزیکی اشک خدایان گریان است.

تاریخچه‌ی سنگ ماه تولد فروردین، از یونان تا روم باستان

از طرفی رومیان باستان گمان می‌کردند که سنگ ماه تولد فروردین از توده‌ی اطراف ستارگان به زمین افتاده است. ستارگانی که درخششی مانند الماس را از خود به نمایش می‌گذاشتند، در نظر رومیان باستان، عامل تولید این الگوهای خاص و منحصربه‌فرد طبیعت بوده‌اند. درحالی‌که ما امروزه میدانیم که طبیعت ما خود، عامل و مولد سنگ‌های الماس افسون کننده است.

انتخاب جسورانه‌ی انگشتر طرح آغوش با حکاکی و تراش‌های برلیان

انگشتر الماس زنانه طلای سفید و برلیان طرح آغوش مدل: wrdf2165 ترکیبی از بهترین ایدئال‌ها برای افراد متولد فروردین است. انگشترهای آغوش عملاً ترندهای سال جدید محسوب می‌شوند و شما می‌توانید طراحی خاصی از یک آغوش قدرتمند و کاریزماتیک را در این انگشتر جواهر مشاهده کنید.

رینگ پرکار و زیبای این انگشتر علاوه بر نشان دادن نماد آغوش، تراش‌های درخشان و ظریفی از الماس گرد برلیان را به تصویر کشیده است و شما می‌توانید جمله‌ی I am enough را بر بدنه‌ی انگشتر با وضوح‌بالا مشاهده کنید.

همان‌طور که در ابتدای این مقاله نیز گفته شد، افراد متولد فروردین می‌توانند بسیار ایدئال‌گرا باشند و حتی اگر استقلال شخصی برای آن‌ها بسیار دشوار باشد نیز، در مواقع لزوم به سراغ این مرحله از زندگی خواهند رفت و به بهترین نحو نیز از پس مشکلات استقلال مالی و شخصیتی بر خواهند آمد. کافی است چنین شخصیتی را در معرض انتخابی مانند این انگشتر الماس قرار دهید، پیروزی شما حتمی خواهد بود.

چند اصطلاح در مورد سنگ الماس را بشناسید

قیراط درواقع توصیف‌کننده‌ی وزن سنگ الماس است. کلمه‌ی برش توصیف‌کننده‌ی میزان درخشش سنگ ماه تولد فروردین خواهد بود چراکه نوع و کیفیت برش تعیین می‌کند که یک سنگ الماس چه اندازه پتانسیل بازتاب نور و درخشش را دارد.

عکس سنگ الماس

کلمه‌ی شفافیت توصیف‌کننده‌ی میزان حضور لکه‌های طبیعی در سنگ الماس است. وجود ناخالصی در بسیاری از سنگ‌های الماس بسیار طبیعی است و این ویژگی‌ها با پارامتر شفافیت موردبررسی قرار می‌گیرند. الماس‌های بدون عیب و نقص بسیار کمیاب هستند و خوده بافت‌های طبیعی و ناخالص، زمینه‌ساز ایجاد طیف‌های رنگی و حسی ویژه نیز می‌شوند.

درنهایت آخرین فاکتور مشخصات سنگ ماه تولد فروردین، فاکتور رنگ است که توجه بسیاری از افراد را در هنگام انتخاب الماس به خود جلب خواهد کرد و همان‌طور که پیش‌ازاین نیز گفته شد، بالاترین درجه برای نشان دادن رتبه‌ی رنگی سنگ‌های الماس، برلیان کاملا شفاف و بی‌رنگ است.

الماس در دنیای انرژی‌درمانی

اطلاعاتی که در این بخش بیان می‌شوند در حال حاضر جنبه‌ی شبه‌علم داشته و هیچ قطعیتی برای آن‌ها در نظر گرفته نشده است. به همین دلیل توصیه می‌کنیم که برای درمان بیماری‌های خود به پزشک متخصص مراجعه کنید و لزوما به قدرت درونی سنگ‌های قیمتی اتکا نکنید. در دنیای انرژی‌درمانی عقیده بر این است که سنگ ماه تولد فروردین می‌تواند برای تقویت و پاک‌سازی چاکرای تاج مورداستفاده قرار بگیرد و داشتن این سنگ می‌تواند پیوندی قوی بین ذهن و بدن ایجاد کند.

عکس سنگ الماس در دنیای انرژی‌درمانی

برخی عقیده دارند که سنگ ماه تولد فروردین می‌تواند درونی‌ترین درهای شهود و ادراک را بازکرده و به انسان اجازه‌ی رسیدن به خودشناسی را بدهد یا حداقل قدرت‌هایی استثنایی و بی‌نظیر را درون او متجلی سازد. در دنیای انرژی‌درمانی، سنگ الماس معادل سنگ حقیقت شناخته‌شده است و ویژگی‌های کمال گرایانه را پوشش می‌دهند چراکه بسیار تخریب ناپذیر هستند.

ایده‌ای مردانه و موجز از گردنبند سنگ ماه تولد فروردین

آویز و پلاک طلای زرد با نگین الماس‌تراش برلیان مدل npdm1064 ایده‌ای بسیار قدرتمند درزمینه‌ی اکسسوری مردانه است که می‌تواند جلوه‌ای قوی از تراش‌های گرد الماس برلیان را به تصویر بکشد. شما می‌توانید درخشش بازیگوشانه‌ی طلای زرد را در این آویز مشاهده کنید درحالی‌که جلوه‌ی حدود ۱ قیراط برلیان سفید و پاک به ۲۰ گرم طلا، به‌راحتی غلبه پیداکرده است.

این هدیه‌ی نفیس از سنگ ماه تولد فروردین را می‌توانید به کمک شیوه‌های بهینه‌سازی قیمت در سایت طلا و جواهرات زر، در وزنی سبک‌تر سفارشی‌سازی کرده و درخشش و قدردانی را در چشمان مرد موردعلاقه‌ی خود مشاهده کنید.

جمع‌بندی جامع از مقاله سنگ ماه تولد فروردین

در این مطلب تلاش شد تا نمونه‌ای از جدیدترین و نفیس‌ترین ایده‌های هدیه‌ی سنگ تولد ماه فروردین به همراه خواص و ویژگی‌های سنگ ماه تولد فروردین‌ماهی‌هایعنی الماس در اختیار شما قرار بگیرد. شما می‌توانید با حضور در بخش‌های مختلف فروشگاه طلا و جواهرات زر، نفیس‌ترین و زیرکانه‌ترین شیوه‌های طراحی جواهرات از سراسر جهان را مرور و سفارشی‌سازی کنید.

ایده‌های کاهش قیمت و مشاوره‌ی رایگان محصولات را فراموش نکرده و اطمینان داشته باشید که خدمات پس از فروش این مجموعه، همواره در کنار شما به‌عنوان یک کلکسیونر جواهرات ارزشمند خواهد بود.

سوالات متداول:

سنگ‌های ماه تولد فروردین از چه قرار هستند؟
S ChevronDown 18 N

سنگ الماس سنگ اصلی منتصب به ماه تولد فروردین است و دیگر سنگ‌های نام‌برده شده به‌عنوان سنگ‌های فرعی شناخته می‌شوند

آیا سنگ ماه تولد فروردین زنانه با سنگ ماه تولد فروردین مرد متفاوت است؟
S ChevronDown 18 N

اصولا چیزی به اسم سنگ ماه تولد فروردین زن و مرد وجود ندارد و بیشتر تعریفی عوامانه در مورد سنگ‌های زنانه و مردانه وجود دارد.

خواص سنگ ماه تولد فروردین‌ماهی چیست؟
S ChevronDown 18 N

سنگ الماس اصطلاحا کلمه‌ی دوستت دارم را با صدای بلندی فریاد میزند و از نشانه‌های بیان تعهد رمانتیک در جریان ازدواج و نامزدی است.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱:۴۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد