معرفی 11 مدل دستبند طلا شیک و مجلسی برای بانوان لاکچری + لینک خرید

معرفی 11 مدل دستبند طلا شیک و مجلسی برای بانوان لاکچری + لینک خرید
دستبند طلا شیک و مجلسی برای بانوانی است که دوست دار شکوه و زیبایی پوشش خود می باشند. ما در این مقاله برای شما انواع مدل دستبند طلا شیک و مجلسی جواهر به همراه عکس و لینک خرید قرار داده ایم پس با ما همراه باشید.

بسیاری از خانم‌ها هنگام انتخاب زیورآلات برای شرکت در مجالس و میهمانی‌ها، به دستبند طلا زنانه که با استایل‌آن‌ها هماهنگی داشته باشد، توجه ویژ‌ه‌ای نشان می‌دهند. از این رو به دنبال انتخاب یک دستبند طلا شیک و مجلسی هستند تا به کمک آن شکوه و زیبایی پوشش خود را تکمیل می‌کنند. با توجه به اهمیت این موضوع، در این مقاله نکات خرید یک دستبند شیک و مناسب استفاده در مجالس و اهمیت خرید از فروشگاه‌های معتبر مطرح و سپس چند نمونه از زیباترین دستبندهای مجلسی به شما معرفی خواهد شد.

دستبند طلا شیک و مجلسی - سایت زر

نکات انتخاب بهترین دستبند طلا شیک و مجلسی

برای خرید انواع  زیورآلات از جمله دستبند طلا که برای استفاده در مجالس مناسب باشد، لازم است به نکاتی توجه داشته باشید تا انتخابی عالی را تجربه کنید. اولین نکته توجه به طراحی و فرم دستبندی است که مدنظر دارید؛ اگر به دنبال دستبند طلا شیک و مجلسی ساده هستید، بهتر است به سراغ دستبندهای بدون نگین یا با نگین‌های محدود و تک‌رنگ با طراحی مینیمال بروید و اگر قصد دارید یک دستبند مجلل در دست داشته باشید، خرید دستبندهای نگین‌دار با نگین‌های متعدد پیشنهاد می‌شود.

دستبند طلا شیک و مجلسی

نکته دیگر در انتخاب دستبند طلا شیک و مجلسی توجه به رنگ طلا است؛ به عنوان مثال طلا سفید و رزگلد ظاهری مدرن دارند و در کنار نگین‌های بی‌رنگ مانند الماس، درخشش و جلوه‌ خاصی خواهند داشت. به‌علاوه بهتر است به هماهنگی رنگ طلا با پوست دست خود نیز توجه داشته باشید. مورد دیگر این که با توجه به تنوع دستبند طلا زنانه و اهمیت به‌روز بودن دستبندی که انتخاب می‌کنید، حتما از فروشگاه‌هایی که جدیدترین انواع دستبند را عرضه می‌کنند، خرید خود را انجام دهید.

دستبند طلا شیک و مجلسی

هم‌چنین از آن‌جا که تشخیص اصالت و کیفیت طلا و نگین‌های به‌کاررفته در دستبند طلا شیک و مجلسی به آسانی امکان‌پذیر نیست، لازم است به معتبر بودن فروشگاه عرضه طلا و جواهری که به آن مراجعه می‌کنید نیز اطمینان داشته باشید. برای آشنایی با سایر نکات خرید دستبند پیشنهاد می‌شود مقاله راهنمای خرید دستبند طلا زنانه را نیز مطالعه کنید.

خرید اینترنتی دستبند طلا شیک و مجلسی

در حال حاضر بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند زیورآلات خود را نیز به صورت اینترنتی خریداری کنند تا در عین صرفه‌جویی در زمان، در انتخاب خود نیز دقت کافی به خرج دهند و از کیفیت زیورآلاتی که مدنظر دارند نیز اطمینان حاصل کنند.

خرید اینترنتی دستبند طلا شیک و مجلسی

فروشگاه آنلاین طلا و جواهر زر یکی از معتبرترین فروشگاه‌های عرضه طلا و جواهر است که به‌روزترین و زیباترین زیورآلات از جمله دستبند طلا شیک و مجلسی را عرضه می‌کند و شما می‌توانید با اطمینان از اصالت و کیفیت محصولات این فروشگاه، خرید خود را انجام دهید.

انواع مدل دستبند طلا شیک نگین‌دار برای استفاده در مجالس

دستبندهای زنانه با تنوع بالا طراحی و ساخته می‌شوند و در بین انواع این مدل‌ها، دستبندهای نگین‌دار با توجه به جلوه خاصی که در کنار درخشش و زیبایی طلا رقم می‌زنند، برای استفاده با استایل‌های مجلسی مناسب‌ترند. انواع نگین‌های قیمتی مانند الماس و یاقوت و یا نگین‌های نیمه‌قیمتی نظیر آمیتیست، گارنت و... می‌توانند با توجه به سلیقه و بودجه افراد به عنوان سنگ روی دستبند در نظر گرفته شوند.

انواع مدل دستبند طلا شیک نگین‌دار برای استفاده در مجالس

انواع مدل‌های دستبند الماس ظاهری درخشان و چشم‌گیر دارند و دستبندهایی با سنگ‌های رنگی نیز هر یک جذابیت خاص خود را دارند. در ادامه این مقاله با چندین نمونه دستبند طلا شیک و مجلسی نگین‌دار آشنا خواهید شد تا برای انتخاب خود بهتر تصمیم‌گیری نمایید.

نمایش شکوه و زیبایی بر دست شما با دستبندی با سنگ یاقوت کبود

سنگ یاقوت کبود، جزو گران‌بهاترین سنگ‌ها در طبیعت است که از گذشته تاکنون تحت عناوینی مانند «سنگ سرنوشت» مورد توجه بوده است. ارزش، زیبایی و شکوه افسانه‌ای این سنگ موجب شده است که در زیورآلات مجلل و خاص از آن استفاده شود و از این رو دستبندی که دارای یاقوت کبود باشد، دستبند طلا شیک و مجلسی محسوب می‌شود.

دستبند شیک یاقوت کبود و برلیان طلا زنانه

اگر به آبی جذاب یاقوت کبود علاقه دارید و از خواص گوناگون این سنگ از جمله حفاظت‌کنندگی، آرامش‌بخشی و... آگاه هستید، در ادامه دو مدل دستبند یاقوت‌نشان معرفی می‌شود که توجه شما را به خود جلب خواهند کرد.

دستبند زنانه طلا زنانه با نگین الماس تراش برلیان و یاقوت کبود مدل: bdf1288

یاقوت کبود زیبا با رنگ فریبنده و کم‌نظیر خود زینت‌بخش دستبند طلا شیک و مجلسی نگین‌داری است که در این قسمت به شما معرفی خواهیم کرد. این دستبند درخشان و جذاب با طرحی منحنی شکل و مارپیچ از طلای سفید ساخته شده است. سراسر دستبند، این طرح زیبا و مدرن را دارد که از الماس تراش برلیان نیز پوشیده شده است.

دستبند طلا زنانه یاقوت کبود و برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

سنگ یاقوت کبود با تراش گرد در میان این درخشندگی چشم‌گیر، به زیبایی هرچه‌ تمام‌تر خودنمایی می‌کند و جلوه‌ای دلپذیر به دستبند داده است. اگر از طرفداران یاقوت کبود یا سفایر آبی هستید این دستبند مجلل می‌تواند انتخابی عالی برای شما باشد.

دستبند زنانه طلا زنانه با نگین الماس تراش برلیان و یاقوت کبود مدل: bdf1282

در این بخش نیز با یک دستبند طلا شیک و مجلسی با نگین یاقوت کبود روبه‌رو هستید. این دستبند از جمله زیورآلات پرنگین است که نقش اصلی جذابیت و جلوه دستبند را سنگ‌های روی کار به عهده دارند. در این دستبند فوق‌العاده زیبا و چشم‌نواز، نگین‌های یاقوت کبود که به شکل بیضوی تراش خورده‌اند کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند و سراسر حلقه دستبند با این نگین زیبا پوشیده شده است.

دستبند یاقوت کبود و برلیان طلا سفید زنانه - خرید و قیمت در سایت زر

با این حال، در فضای بین نگین‌های یاقوت کبود، نگین‌های الماس با تراش برلیان با ابعادی کوچک‌تر، قرار گرفته‌اند. این دستبند برای آن دسته از خانم‌هایی که به نگین‌های رنگی و متعدد روی کار علاقه دارند، بسیار جذاب خواهد بود.

جلوه انرژی و قدرت در دستبندی هم‌نشین با یاقوت قرمز

سنگ یاقوت به رنگ سرخ، با گرما و انرژی و جذابیت کم‌نظیری که دارد، از گذشته تا کنون، پیوسته میهمان بسیاری از زیورآلات مجلل و باشکوه بوده است. این سنگ ارزشمند، در ساخت انواع دستبند طلا شیک و مجلسی نیز به کار برده می‌شود تا برای صاحب خود، شانس، ثروت و قدرت را به ارمغان آورد.

دستبند یاقوت سرخ زنانه طلا و جواهر برلیان - سایت زر

اگر به جواهراتی با رنگ سرخ و گرم علاقه دارید و به خواص بی‌شمار سنگ‌های قیمتی نیز معتقدید، دستبندی که در قسمت بعد با آن روبه‌رو خواهید شد برای شما جذاب خواهد بود.

 دستبند زنانه طلا زنانه با نگین الماس تراش برلیان و یاقوت قرمز مدل: bdf1284

اگر به دنبال خرید یک دستبند خاص و مدرن هستید، دستبند طلا شیک و مجلسی که در این بخش معرفی می‌شود احتمالا توجه شما را جلب خواهد کرد. این دستبند مجلل و چشم‌گیر شامل ردیف‌هایی از سنگ یاقوت قرمز و سنگ الماس تراش برلیان است.

دستبند طلا زنانه یاقوت سرخ و برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

قطعه‌های مربعی کوچک که با برلیان پوشیده شده و در کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند، میزبان کمربندی از جنس یاقوت قرمز گران‌بها هستند که به شکل نواری سرخ در وسط دستبند خودنمایی می‌کند. این دستبند جذاب برای هدیه دادن به کسانی که به زیورآلات متفاوت علاقه دارند بسیار عالی است و با بسیاری از استایل‌های مجلسی قابل هماهنگ شدن است.

دستبند مرواریدنشان، حلقه‌ای از اشک فرشتگان

دستبند مروارید و طلا زنانه و جواهر برلیان همراه انگشتر

سنگ مروارید، با فرم خاص و جلوه و جلای خود، به اشک فرشتگان تشبیه می‌شود و استفاده از این سنگ در ساخت زیورآلات قرن‌هاست که برقرار است. داشتن دستبندی مرواریدنشان موردعلاقه بسیاری از خانم‌ها است و از آن‌جا که این نوع دستبند با بسیاری از پوشش‌ها قابل هماهنگ شدن است، خرید یک دستبند طلا شیک و مجلسی با سنگ مروارید، برای هدیه دادن و یا استفاده در مجالس بسیار مناسب است. در ادامه یک دستبند خاص مرواریدی به شما معرفی خواهد شد تا برای انتخاب چنین دستبندی تصمیم یا ایده بگیرید.

دستبند مروارید زنانه طلا زنانه با نگین الماس تراش برلیان طرح گل مدل: bdf1286

این دستبند خاص با سنگ مروارید، تمام ویژگیهای یک دستبند طلا شیک و مجلسی را دارد. ظاهر چشم‌گیر و متفاوت دستبند باعث جلوه لاکچری آن می‌شود و از این رو مورد توجه کسانی است که به جواهرات و زیورآلات سفید، درخشان و مجلل علاقه دارند.

دستبند گل طلا زنانه مرواریدی و برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

این دستبند که از طلای سفید ساخته شده است در فواصل میان مرواریدها، طرحی شکوفه و یا گل‌مانند دارد که با الماس تراش برلیان تزئین شده‌‌اند. نمای سفید و شیک این دستبند برای ست شدن با انواع استایل‌های مجلسی با رنگ روشن مناسب است و با پوشش‌هایی به سبک‌ مدرن نیز به خوبی هماهنگ می‌شود.

دستبند طلا شیک و مجلسی با سنگ گارنت، جواهری سرخ‌فام و زیبا

دستبند طلا شیک و مجلسی با سنگ گارنت، جواهری سرخ‌فام و زیبا

وقتی صحبت از جواهری به رنگ سرخ در میان باشد، بیشتر افراد سنگ یاقوت را در نظر می‌آورند اما سنگی به زیبایی گارنت نیز، سرخی، گرما و جذابیت خود را دارد. گارنت، سنگی خواص متعددی از جمله تقویت آرامش، صلح و دوستی، اعتمادبه‌نفس و... را داراست و استفاده از آن در انواع زیورآلات از جمله دستبند طلا شیک و مجلسی بسیار رایج است. اگر قصد خرید دستبند طلا با نگین‌های سرخ‌گون را دارید، در ادامه یک نمونه دستبند فوق‌العاده زیبا به شما معرفی خواهد شد.

دستبند زنانه طلا زنانه با نگین الماس تراش برلیان و گارنت مدل: bdf1287

اگر بیشتر زیورآلاتی که انتخاب می‌کنید از نوع ظریف است و به دنبال خرید یک دستبند با همین ویژگی هستید این بخش مخصوص شماست. این دستبند طلا شیک و مجلسی از جنس طلای رزگلد است که نگین‌های سرخ روی آن به خوبی با این رنگ طلا همراه شده است. این نگین‌های زیبا و چشم‌گیر از جنس سنگ گارنت است که به فرم بیضوی برش خورده‌اند و با فاصله‌های مشخص روی دستبند قرار دارند.

دستبند طلا زنانه گارنت و برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

برای تکمیل زیبایی و تزئین دستبند، از الماس تراش برلیان در دو طرف هر قطعه نگین گارنت استفاده شده است. طراحی مدرن و ظریف این دستبند، آن را برای هدیه دادن به خانم‌های جوان و استفاده در مجالس بسیار مناسب کرده است.

دستبندی با سنگ آمیتیست دلفریب، انتخابی عالی برای خاص‌پسندان

دستبند آمیتیست طلا شیک و مجلسی
 

در میان سنگ‌های گرانبهای رنگی، آمیتیست با رنگ بنفش شفاف و جذاب خود، بسیار پرطرفدار است. این سنگ زیبا که نماد خوشبختی، صلح و اعتماد است، با قرار گرفتن روی انواع دستبند طلا شیک و مجلسی، جلوه‌ای خاص به آن‌ها می‌دهد. اگر به نگین‌های رنگی علاقه دارید و به خواص سنگ‌ها و خاصیت حفاظت‌کنندگی آن‌ها معتقدید، انتخاب یک دستبند باشکوه با سنگ آمیتیست به شما پیشنهاد می‌شود که در ادامه با دو مدل دستبند آمتیس‌نشان آشنا خواهید شد.

دستبند زنانه طلا و جواهر با نگین الماس تراش برلیان و آمیتیست مدل: bdf1285

دستبندی که در این قسمت به شما معرفی می‌کنیم، میزبان سنگ آمیتیست خاص و دوست‌داشتنی است. این دستبند طلا شیک و مجلسی، برای کسانی که به زیورآلاتی با طرح گرد علاقه دارند، جذاب خواهد بود. سلسله دایره‌های این دستبند، بزرگ و کوچک هستند.

دستبند طلا زنانه آمیتیست و برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

در مرکز دایره‌های بزرگ‌تر نگین آمیتیست با برش بیضی‌شکل قرار دارد که اطراف آن با برلیان تزئین شده است و در مرکز دایره‌های کوچک نیز نگین برلیان قرار گرفته است. این دستبند که از طلای سفید ساخته شده است، دستبندی مجلسی با جزئیات زیاد محسوب می‌شود و برای هدیه دادن به کسانی که به زیورآلات شلوغ علاقه دارند بسیار مناسب است.

دستبند طلا رزگلد زنانه با نگین الماس تراش برلیان و آمیتیست مدل: bdf1278

از آن‌جا که نگین آمیتیست و جلوه فریبنده آن روی زیورآلات از جمله دستبند طلا، طرفداران زیادی دارد، در این قسمت یک دستبند آمتیس‌نشان دیگر به شما معرفی خواهد شد. این دستبند طلا شیک و مجلسی، از طلای رزگلد که جلوه‌ای ملیح و زیبا دارد ساخته شده است. حدود نیمی از حلقه دستبند دارای نگین و بخشی از آن نیز به شکل زنجیره‌ای طراحی شده است.

دستبند طلا زنانه آمیتیست و برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

نگین آمیتیست که به شکل بیضی تراش خورده، در قابی به همین شکل قرار دارد و اطراف هر یک از این نگین‌های بنفش زیبا، با الماس تراش برلیان تزئین شده است. این دستبند نیز برای کسانی که به زیورآلاتی با طرح گرد و بیضوی علاقه دارند مناسب است و با انواع استایل‌های مجلسی به خوبی ست می‌شود.

دستبند طلا با طرح قلب، هدیه‌ای ویژه برای ابراز عشق و دلدادگی

فرم و نماد قلب یکی از طرح‌های پرطرفدار است که در ساخت انواع زیورآلات طلا از آن استفاده می‌شود. بسیاری از افراد، به‌ویژه دخترخانم‌های جوان اکسسوری‌های طلا از جمله دستبند طلا شیک و مجلسی با طرح قلب را می‌پسندند. به‌علاوه زیورآلات قلبی‌شکل، گزینه‌ای مناسب برای هدیه دادن به معشوق و ابراز عشق و دلدادگی به اوست.

دستبند قلب طلا و جواهر شیک و مجلسی

پس اگر قصد خرید یک دستبند زیبا و دوست‌داشتنی در مناسبت‌هایی مانند سالگرد ازدواج را دارید و یا از علاقه‌مندان به نماد قلب هستید، دستبندی که در ادامه معرفی می‌شود، احتمالا توجه شما را به خود جلب خواهد کرد.

دستبند زنانه طلا با نگین الماس تراش برلیان طرح قلب مدل: bdf1264

دستبند قلب طلا زنانه برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

دستبند با طرح قلب، یکی از زیورآلاتی است که موردعلاقه بسیاری از خانم‌ها است و از این رو در این بخش یک دستبند طلا شیک و مجلسی با طرح قلب به شما معرفی خواهد شد. این دستبند فوق‌العاده جذاب، از طلای زرد ساخته شده و حلقه‌ای زنجیری‌شکل دارد که قلب‌هایی با اندازه‌های مختلف روی این زنجیر، آویخته شده‌اند. دو قلب توپر طلایی ساده، دو قلب طلایی توپر مزین به نگین‌های برلیان کوچک و یک قلب بزرگ تخت که سراسر آن با برلیان پوشیده است، قلب‌های این دستبند زیبا را تشکیل می‌دهند. این دستبند قلبی برای پوشیدن در مجالس و یا برای هدیه دادن انتخابی عالی است.

با یک دستبند تنیسی الماس‌نشان در مجالس و میهمانی‌ها بدرخشید

دستبند تنیسی الماس‌ - دستبند شیک و مجلسی

دستبندهای تنیسی، دستبندهایی هستند که در آن ردیفی از سنگ الماس یا سایر سنگ‌های قیمتی حلقه دستبند را تشکیل می‌دهد. این نوع دستبند طلا، ظاهر درخشان و جذابی دارد و به دلیل وجود سنگ‌های قیمتی متعدد روی آن، دستبندی لاکچری و مجلل محسوب می‌شود. اگر به دنبال خرید دستبندی هستید که با در دست داشتن آن در مجالس و میهمانی‌ها بدرخشید، بهتر است دستبند طلا شیک و مجلسی تنیسی را نیز در نظر داشته باشید که در ادامه سه مدل از زیباترین این نوع دستبند به شما معرفی خواهد شد.

دستبند طلا سفید تنیسی الماس تراش برلیان مدل: bgd2091

در بین انواع دستبند، دستبندهای تنیسی از محبوبیت ویژه‌ای برخوردارند و بسیاری از افراد از آن به عنوان دستبند طلا شیک و مجلسی استفاده می‌کنند. دستبند تنیسی که در این بخش به شما معرفی می‌کنیم، دستبندی از جنس طلا سفید است که ردیفی از نگین‌های الماس تراش برلیان در قابی گرد در کنار یکدیگر قرار دارند و سراسر حلقه دستبند را فراگرفته‌اند.

دستبند جواهر زنانه تنیسی برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

این دستبند باشکوه و زیبا، با انواع استایل‌های مجلسی هماهنگ می‌شود و در کنار انگشتری با نگین‌های برلیان نیز بیشتر خودنمایی خواهد کرد.

دستبند طلای سفید تنیسی الماس تراش برلیان مدل: bgd2090

در این بخش مدلی دیگر از دستبند طلا شیک و مجلسی تنیسی را معرفی خواهیم کرد. این دستبند زیبا نیز تماما از طلای سفید ساخته شده است و هر یک از نگین‌های ردیف سنگ الماس با تراش برلیان در قاب‌های شش‌ضلعی قرار گرفته‌اند.

دستبند طلا زنانه تنیسی الماس برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

این دستبند جذاب در کنار سایر زیورآلات با طلا سفید و الماس به خوبی جلوه خواهد کرد. هم‌چنین با پوشش‌های مدرن و مجلل به زیبایی هرچه تمام‌تر هماهنگ می‌شود و برای استفاده در مجالس و یا هدیه دادن نیز بسیار مناسب است.

دستبند طلای سفید تنیسی الماس تراش برلیان مدل: bgd2086

دستبندهای تنیسی در‌عین‌حال که در فرم کلی به یکدیگر شباهت دارند، متنوع نیز هستند و از این رو اگر قصد دارید یک دستبند طلا شیک و مجلسی انتخاب کنید، بهتر است نمونه‌های مختلف این دستبند را ببینید. در این بخش یک دستبند تنیسی جذاب و متفاوت را به شما معرفی خواهیم کرد.

دستبند تنیسی طلا زنانه برلیان - خرید و قیمت در سایت زر

این دستبند شامل الماس‌های تراش برلیان است که در قاب‌های مربعی قرار گرفته‌اند. در فواصل بین الماس‌ها، بخش فلزی کار که از جنس طلا سفید است نیز خودنمایی می‌کند و از جهت مورد توجه کسانی است که به دستبندهای تنیسی علاقه دارند که سراسر با نگین پوشیده نشده باشد، قرار خواهد گرفت.

سخن پایانی درباره خرید دستبند طلا شیک و مجلسی

دستبند طلا شیک و مجلسی الماس تراش برلیان

در این مقاله نکاتی درباره خرید دستبند طلا شیک و مجلسی مطرح شد و سپس چند نمونه از زیباترین و مجلل‌ترین این دستبندها با انواع سنگ‌های قیمتی و نیمه‌قیمتی را معرفی نمودیم. هم‌چنین به اهمیت خرید از فروشگاه‌های عرضه طلا و جواهر به‌روز و معتبر از جمله گالری آنلاین طلا و جواهر زر نیز اشاره شد تا با اطمینان از کیفیت و اصالت محصولات این فروشگاه خرید خود را انجام دهید.a

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ ساعت ۹:۴:۴۴ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد