شومینه ای از طلا

شومینه ای از طلا
یکی از این شرکت ها که در ارائه شومینه های زیبا و لوکس شهرت دارد، شرکت پلانیکا (Planika)، می باشد. شهرت اصلی این کمپانی کار و طراحی جعبه های آتشین می باشد.
آیا تاکنون به این موضوع فکر کرده اید که اتاق نشیمن خود را به طلا مزین کنید. در این قسمت دنیای طلا و جواهر به شومینه ای از طلا برخورد کرده ایم. بله حتماً می دانید که طراحان معاصر، طراحی شومینه را به عنوان بخش جدایی ناپذیری از طراحی فضای داخلی منازل و شرکتها آورده اند. به همین دلیل شرکت های مختلف برای دکور منازل و شرکت ها به ارائه طرح های مختلف و زیبایی پرداخته اند.
یکی از این شرکت ها که در ارائه شومینه های زیبا و لوکس شهرت دارد، شرکت پلانیکا (Planika)، می باشد. شهرت اصلی این کمپانی کار و طراحی جعبه های آتشین می باشد. این شومینه ها قالباً یک صفحه ال ای دی (LED)، دارند که هم تامین کننده روشنایی در فضا و همچنین نمایانگر رقص شعله های آتش باشد، همچنین این شومینه ها دارای یک کنترل از راه دور برای کنترل گرما و ایجاد محیطی رومانتیک و صمیمی هستند.
این بار این شرکت اقدام به تولید شومینه ای از جنس طلا نموده است که با نصب این شومینه با فریم طلای آن بر روی دیوار خانه می توان زیبایی بیشتری به فضای مجلل خانه داد.
قاب این شومینه ساخته شده از طلای 24 عیار بوده و ابعادی به طول 75 و عرض 22 سانتی متر دارد.
این شومینه ساخته شده از طلا سازگار با محیط بوده و عاری از هرگونه دود و بویی می باشد. گفتنی است که هزینه این شومینه ساخته شده از جنس طلا 4475 هزار دلار می باشد.
تهیه و ترجمه: ا. فاضلی - گروه زر (zar.ir)
منبع خبر: گردآوری و ترجمه: گروه زر
  ۱۶ شهریور ۱۳۹۰ ساعت ۳:۱۸:۱۷ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد