خرید و فروش‌ها در بازار سهام

خرید و فروش‌ها در بازار سهام
شاخص کل بورس تهران اولین روز مثبت خود را در هفته اخیر با ثبت 15 واحد رشد به ثبت رساند. انتظار هشت ماهه سهامداران برای رشد قیمت سهام فعلا بی‌نتیجه مانده است.
شاخص کل بورس تهران اولین روز مثبت خود را در هفته اخیر با ثبت 15 واحد رشد به ثبت رساند. انتظار هشت ماهه سهامداران برای رشد قیمت سهام فعلا بی‌نتیجه مانده است.
در همین راستا، صندوق تامین آتیه کارکنان بانک ملت و شرکت گروه مالی ملت در ادامه حمایت‌های خود از نماد «وبملت» 3میلیون و 450 هزار سهم از سهام بانک ملت را در درصد‌های منفی جمع‌آوری کردند.
شرکت سرمایه‌گذاری سمند (سهامی خاص) با خرید 200 هزار سهم در نماد «ختوقا»، یک میلیون و 270 هزار سهم در نماد «خودرو» و 9 میلیون و 800 هزار سهم از «خاور» از سهام زیر‌مجموعه‌اش حمایت کرد.
شرکت گروه توسعه مالی مهر آیندگان همچون روز دوشنبه یک میلیون سهم در نماد «ورنا» را به سبد سهام خود افزود.
شرکت سرمایه‌گذاری صنایع شیمیایی زرین پرشیا (سهامی خاص) در ادامه سیاست خریدهایش، 440 هزار سهم در نماد «ولساپا» و 51 هزار سهم در نماد «پسهند» را در معاملات روز دوشنبه خریداری کرد.
شرکت سرمایه‌گذاری کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران حمایت خود را با خرید 29 هزار سهم از نماد «حخزر» ادامه داد.
شرکت سرمایه‌گذاری دلیران پارس (سهامی خاص) با خرید 374 هزار سهمی در نماد «ولغدر» و 10 هزار سهم در نماد «کماسه» در نقش خریدار در معاملات روز دوشنبه ظاهر شد.
شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین که در معاملات روزهای اخیر در نقش فروشنده «تیپیکو» ظاهر شده بود، این بار 442 هزار سهم از این نماد را به سبد سهام خود افزود. صبا تامین همچنین 15 هزار سهم در نماد «دپارس»، 10 هزار سهم در نماد «‌دارو» و حدود 4 هزار سهم در نماد «وپخش» را خریداری کرد تا تمامی نماگر‌های درصد مالکیت این شرکت در معاملات روز دوشنبه به سمت بالا باشد. 
شرکت توسعه مدیریت سرمایه خوارزمی (سهامی خاص) در حالی 600 هزار سهم در نماد «سکارون» را عرضه کرد که شرکت آتی پژوهان خریدار 40 هزار سهمی در همین نماد بود. بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی 51 هزار سهم از «حسینا» را از سبد سهام خود خارج کرد.
شرکت تکادو، یک میلیون و 150 هزار سهم از «کاذر» را فروخت. تکادو مالک 5/19 درصد از سهام فرآورده‌های نسوز آذر است. شرکت مادر تخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا (سهامی خاص) بیش از 135 هزار سهم از «غپاک» را در درصدهای منفی معاملات روز دوشنبه خریداری کرد.
شرکت توسعه کارآفرینی دلیران پارس بیش از 2 میلیون و 45 هزار سهم از «ثاژن» را به سبد سهام خود افزود.
موسسه صندوق بازنشستگی، وظیفه و ازکار‌افتادگی در ادامه عرضه سهام بانک پاسارگاد و نفت بهران به ترتیب یک میلیون و 200 هزار سهم از «وپاسار» و 21 هزارسهم از «شبهرن» را از سبد سهام خود خارج کرد.  شرکت جراح نگر طوس (سهامی خاص)، همچون روزهای قبل در نقش خریدار در نماد «وزمین» ظاهر شد و این بار یک میلیون و 142 هزار سهم از بانک ایران زمین را به سبد سهام خود افزود.
در پایان این گزارش می‌افزاید افزایش سرمایه شرکت شیشه همدان که از محل سود انباشته انجام شده بود در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسید.
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲۶ شهریور ۱۳۹۳ ساعت ۸:۳۴:۴۸ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد