سنگ ماه تولد اسفند زنان و مردان اسفندماهی‌ چیست؟ آكوامارين | زر

سنگ ماه تولد اسفند زنان و مردان اسفندماهی‌ چیست؟ آكوامارين | زر
متولدین‌ اسفند خصوصیاتی‌ دارند كه‌ با متولدین‌ دیگر ماه‌های‌ سال‌ كاملاً متفاوت‌ است؛ از بارزترین‌ این‌ موارد آرام بودن‌ را می توان‌ نام‌ برد. سنگ‌ این‌ ماه‌ آبی‌ روشن‌ است؛ رنگی‌ كه‌ به‌ انسان‌ آرامشی‌ همراه‌ با نشاط‌ می ‌دهد.

سنگ‌های قیمتی و نیمه قیمتی، دست‌ساخته‌های طبیعت هستند و شما می‌توانید بسته به میزان وفور، آن‌ها را در رنج‌های قیمتی متفاوتی تهیه کنید.سنگ ماه تولد اسفند چیست؟ سنگ ماه تولد اسفند، آکوامارین نام دارد و یکی از جذاب‌ترین و اسرارآمیزترین سنگ‌های قیمتی است که می‌توانید مشاهده کنید.

رنگ سنگ ماه تولد اسفند طیف‌های آبی است. بااین‌حال در میان سنگ‌های فرعی منصوب به این ماه تولد می‌توانید طیف‌های رنگی دیگری را نیز مشاهده کنید. آکوامارین در حالت عادی ممکن است طیف‌های رنگی مشابهی با برخی نمونه‌های توپاز آبی یخی را از خود نشان دهد یا حتی با کوارتز اشتباه گرفته شود اما حقیقت در بافت منحصربه‌فرد این سنگ نهفته است.

سنگ ماه تولد اسفندماهی به حدی جالب و با قدرت‌های متفاوتی تعریف‌شده است که حتی اگر فرد متولد اسفند هم نباشید، ممکن است در مورد داشتن تراش یا جواهری ساخته‌شده از این سنگ قیمتی وسوسه شوید.

انرژی و احساسات نهفته در سنگ متولدین اسفندماه

آکوامارین بافت‌هایی بسیار منظم و با زوایای ممتد و تیز را از خود به نمایش می‌گذارد و این بافت را می‌تواند در انرژی این سنگ ماه تولد اسفند لمس و مشاهده کرد. بخش زیادی از ویژگی‌های این سنگ قیمتی حس و حالی مردانه را تداعی می‌کند بااین‌حال این سنگ قیمتی مخصوص جنسیت خاصی نیست و استفاده از آن در دنیای جواهرسازی را می‌توان به‌صورت مساوی در جواهرات مردانه و زنانه مشاهده کرد.

تفاوت سنگ ماه تولد اسفندماهی‌ها با نمونه‌های توپاز آبی در این است که اولا طیف‌های انرژیکی توپاز می‌توانند بسیار درشت‌تر و انحنادار باشند. طبع سنگ توپاز بسیار برون‌گرایانه است و پرحرف به نظر می‌رسد اما سنگ ماه تولد اسفند طبیعتی بسیار فیلسوفانه داشته و حس خونسرد بودن یا کم‌حرف بودن ظاهری را تداعی می‌کند.

اگر تا امروز هیچ سنگی نتوانسته قلب شمارا به دست آورد و شمارا به دنیای سنگ‌های جواهر علاقه‌مند کند، مروری بر سنگ ماه تولد اسفند و انرژی ویژه‌ی آن یک شانس قوی خواهد بود. اگر فرد متولد اسفندماه شما فردی با احساسات فیلسوفانه است و به مفاهیم ذهنی و عقلی بیشتر از زندگی مادی و زمینی خود اهمیت می‌دهد، انتخاب تراشی از آکوامارین، انتخابی برنده است.

بهترین تراش‌های سنگ آکوامارین در دنیای جواهرسازی کدام هستند؟

سنگ Aquamarine در نمونه‌های مات، در رنج‌های قیمتی بسیار ارزانی به فروش می‌رسد. بااین‌حال قیمت تراش‌های شفاف و کریستالی سنگ ماه تولد اسفند نیز مقرون‌به‌صرفه است و انتخابی خاص و کاریزماتیک محسوب می‌شود.

بااین‌حال حقیقت این است که استفاده از آکوامارین در دنیای جواهرات لوکس شیوع بسیار کمی نسبت به دیگر سنگ‌های محبوب و رایج دارد و این موضوع در نوع خود جای تأمل دارد. به هر ترتیب آکوامارین اصلی‌ترین سنگ مربوط به متولدین اسفندماه است و می‌توانید نمونه‌های موفقی از جواهرات گردنبند و انگشتر و دستبند ساخته‌شده از سنگ ماه تولد اسفند را به‌راحتی تهیه کنید.

باوجود دسته‌بندی‌های ویژه‌ای که برای سنگ‌های قیمتی در نظر گرفته می‌شود، هر سنگ آکوامارین می‌تواند با سنگ آکوامارین دیگر بسیار متفاوت به نظر برسد. برخی نمونه‌های سنگ ماه تولد اسفند که رنگ آبی سیر را به‌صورت طبیعی به نمایش می‌گذارند جزو نمونه‌های بسیار کمیاب این سنگ شناخته می‌شوند و طبیعتاً قیمت بیشتری نیز خواهند داشت.

رنگ آبی روشن سیر، رنگی اشباع‌شده از رنگ آبی روشن از سنگ ماه تولد اسفند است که نشان از فرایند رشد و شکل‌گیری بسیار خالص و منحصربه‌فرد آکوامارین خواهد بود. سنگ آکوامارین به لحاظ ساختار جزو خانواده‌ی بریل محسوب می‌شود و از زیرمجموعه‌های بسیار محبوب بریل می‌توان به زمرد اشاره کرد.

اگر به احساسات و بافت دریافت شده از زمرد نیز توجه کنید، برخی رفتارها و احساسات درون سنگ آکوامارین را مشاهده خواهید کرد که طبعی کمابیش مردانه داشته و در مورد شجاعت و واکاوی موضوعات پیچیده، ذهن فرد را به یک چالش منطقی و استراتژیک خواهند کشید.

شجاعت و کاریزما در انگشتر جواهر آکوامارین

تراش مستطیلی تالار آینه در انگشتر جواهر آکوامارین و الماس برش برلیان مدل rgf1318 نمونه‌ای بسیار موفق از به کار بردن یک تراش سنگ ماه تولد اسفند در انگشتر زنانه است که پتانسیل درخشش زیادی در نمونه‌ی طلای سفید خود را نیز دارد.

شما می‌توانید کاربرد ۶ تراش الماس سفید واقعی را در این انگشتر مشاهده کنید که بر افزایش جذابیت و ارتعاشات قوی آکوامارین نیز خواهد افزود. شخصیت این انگشتر جواهر سنگ ماه تولد اسفند طبعی برون‌گرا اما ریزنگر را داشته و شخصی پویا و علاقه‌مند به حوزه‌ی روان و شهود را نشان می‌دهد. رنگ‌بندی آکوامارین تداعی‌کننده‌ی رنگ‌های دریا و وسعت دنیای زیر آب است. بافت‌های انرژی این انگشتر می‌تواند بر افزایش احساس نسبت به مسائل شهودی و رؤیابینی نیز تأثیر بگذارد.

شخصیت متولدین ماه اسفند چه قرابتی با سنگ ماه تولد آن‌ها دارد؟

باورهای مربوط به این موضوع در حوزه‌ی شبه علم موردمطالعه قرار می‌گیرند بااین‌حال نمی‌توان تأثیر حسی سنگ‌ها را نادیده گرفت. سنگ‌های قیمتی حتی برای افرادی که باوری به انرژی ندارند از جذابیت برخوردار است و افراد زیادی در سراسر جهان و در دوره‌ی مختلف تاریخ صرفا به دلیل رنگ‌بندی و حس ویژه‌ای که می‌توان از سنگ‌های قیمتی گرفت، آن‌ها را جست‌وجو و به کلکسیون شخصی خود اضافه می‌کرده‌اند و می‌کنند.

در مورد متولدین ماه اسفند نیز نمی‌توان یک‌جانبه به قضاوت پرداخت. ستاره شناسان طیف متنوعی از ویژگی‌های روحی و روانی و اخلاقی را به متولدین این ماه نسبت داده‌اند و در مورد ظهور و بروز این ویژگی‌ها نیز هیچ قطعیتی وجود ندارد. توصیه‌ی ما به شما این است که به شخصیت فرد متولد اسفندی که قصد دارید برای او هدیه‌ای تهیه کنید توجه داشته باشید.

درنهایت جواهری را انتخاب کنید که با شخصیت او در تناسب باشد. هرچند تمام نمونه‌های جواهرات معرفی‌شده در این مقاله از سنگ آکوامارین ساخته‌شده‌اند اما خود طراحی بصری و تراش‌ها می‌تواند ویژگی‌های حسی جانبی بسیاری تأثیرگذاری را به جواهر ببخشد.

در توصیف هر جواهر از کلمه‌ی هویت استفاده می‌شود چراکه جواهرات نیز مانند ما انسان‌ها صاحب شخصیت می‌شوند و به‌نوبه‌ی خود و بسته به قدرتی که دارند، احساسات خاصی را بروز می‌دهند که بر احساسات و حالات ذهنی و فکری صاحب جواهر تأثیر زیادی خواهد داشت.

در باورهای تاریخی از آکوامارین با چه اهدافی استفاده می‌شده است؟

سنگ ماه تولد اسفند برای مردمان هر دوره از تاریخ کاربرد نسبتا متفاوتی داشته است. در یک تعریف کلی، اغلب به‌عنوان سنگ شادی و جوانی شناخته‌شده است. همچنین برخی عقیده داشته‌اند که داشتن سنگ آکوامارین می‌تواند فرد را از مشکلات سفر در دریا نجات دهد یا جلوی دچار شدن صاحب سنگ به بیماری‌های خاصی را بگیرد.

امروزه این باورها ارزش خاصی ندارد و مردم دنیای امروز به شیوه‌های کاملا متفاوتی به دنبال تامین امنیت جانی خود در دریا یا در حوزه‌ی سلامت جسمی هستند. ما امروزه جواهرات را برای نشان دادن احساسات و افکار خود مورداستفاده قرار می‌دهیم. آن‌ها همچنان بر اساس میزان فراوانی قیمت‌گذاری شده و به‌عنوان هدیه یا نشانه‌ی عشق دست‌به‌دست می‌شوند.

این کاربرد سنگ‌های زیبا، با توجه به میزان علاقه‌ی ما انسان‌ها به ایجاد ارتباط‌های صمیمانه بسیار مهم است و کافی است که روزی تصمیم بگیرید برای فرد موردعلاقه‌ی خود یک هدیه‌ی ویژه از دنیای جواهرات را انتخاب کنید. تازه متوجه خواهید شد که ما انسان‌ها چه احساسات لطیف و متنوعی داریم و انتخاب‌های ما چه اندازه می‌تواند در بروز احساساتی خاص یا تأثیر گذاشتن بر افراد خاص خودنمایی کند.

ایده‌های طراحی دستبند سنگ ماه تولد اسفند

دستبند سنگ ماه تولد می‌تواند به‌صورت ایده‌ی ترکیبی نشان انتزاعی ماه تولد و سنگ ماه تولد اسفند باشد یا سنگ را به‌تنهایی همراه داشته باشد. در این مورد انتخاب‌های بی‌شماری پیش روی شما خواهد بود. شما می‌توانید هر یک از نمونه‌های دستبند موجود در سایت طلا و جواهرات زر را فارغ از سنگی که در تصاویر موجود قابل‌مشاهده است، با تراش‌هایی از سنگ آکوامارین سفارشی‌سازی کنید.

پس بدون توجه به نوع رنگ هر سنگ، در بخش‌های مختلف مربوط به دستبند گردش کرده و الگوی طراحی موردنظر خود را انتخاب کنید. تصور کنید که چه می‌شود اگر به‌جای زمرد یا یاقوت، تراش‌هایی از آکوامارین بر طراحی موردعلاقه‌ی شما قرار بگیرد؟

سنگ ماه تولد اسفند ویژگی‌های خیال‌انگیز و انتزاعی بی‌شماری را به طراحی‌های ظریف و زیرکانه خواهد بخشید. در این مورد شما می‌توانید علاوه بر انتخاب انواع طراحی‌های ظریف، بسته‌بندی محصولات سفارشی خود را نیز با اسامی و طراحی‌های گرافیکی موردعلاقه‌ی خود سفارشی‌سازی کرده و هدیه‌ای بسیار به‌یادماندنی را تهیه کنید.

سنگ‌های ماه تولد اسفند کدام هستند؟

در میان سنگ‌های تعریف‌شده برای این ماه تولد، سنگ قیمتی یاقوت کبود به چشم می‌خورد که می‌توانید نمونه‌هایی بسیار کلکسیونی و با ارزش خریدوفروش بالا را تهیه کرده و جواهرات خاصی را چه برای آقایان و چه خانم‌ها به‌سادگی پیدا کنید. اما در جواب این سؤال که آیا آکوامارین یک سنگ قیمتی هست یا خیر؟ جواب ما منفی است.

اصولاً سنگ‌هایی مثل آکوامارین در رده‌ی سنگ‌های نیمه قیمتی محسوب می‌شوند. اغلب باور بر این است که تنها 4 نوع سنگ قیمتی وجود دارد یعنی: الماس، یاقوت سرخ، زمرد و یاقوت کبود. برخی اوقات سنگ‌هایی مثل مروارید و اوپال یا یشم هم به‌عنوان سنگ قیمتی دسته‌بندی می‌شوند ولی این دسته‌بندی مورد قبول بسیاری از صاحب‌نظران نیست.

این موضوع لزوما ارتباطی با خواص سنگ‌ها ندارد و تأثیر پذیرفته از میزان کمیاب بودن و طیف‌های رنگی خاص آن‌هاست. هر سنگ قیمتی‌ای غیر از الماس و یاقوت سرخ و زمرد و یاقوت کبود، به‌عنوان سنگ نیمه قیمتی محسوب می‌شوند و به‌این‌ترتیب آکوامارین نوعی سنگ نیمه قیمتی است نه یک سنگ قیمتی.

دیگر سنگ‌های نیمه قیمتی که برای ماه تولد اسفند در نظر گرفته‌شده‌اند، سنگ یشم، جاسپر و سنگ خون هستند که عموما طیف‌های بسیار ماتی را از خود به نمایش می‌گذارند و به‌راحتی می‌توانید نمونه‌های مختلفی از این سنگ‌ها را در جواهراتی مانند دستبند و انگشتر سفارشی‌سازی کنید.

آكوامارين، سنگ متولدین‌ اسفند

متولدین‌ اسفند خصوصیاتی‌ دارند كه‌ با متولدین‌ دیگر ماه‌های‌ سال‌ كاملاً متفاوت‌ است؛ از بارزترین‌ این‌ موارد آرام بودن‌ را می‌توان نام‌ برد. سنگ‌ این‌ ماه‌ آبی‌ روشن‌ است؛ رنگی‌ كه‌ به‌ انسان‌ آرامشی‌ همراه‌ با نشاط‌ می‌دهد.

این‌ سنگ‌ آكوامارين‌ (Aquamarine) نام‌ دارد و مخصوص‌ جنس‌ مؤنث‌ است. سیستم‌ ایمنی‌ و اعصاب‌ را تقویت‌ می‌کند و باعث‌ آرامش‌ غدد می‌شود.

واژه‌ آكوامارين‌‌ مشتق‌ از کلمه‌ی لاتین‌ به‌ معنای‌ آب‌ دریاست‌ و بر اساس رنگ‌ آبی‌ آن‌ به‌ این‌ نام‌ خوانده‌ می‌شود. در ایام‌ قدیم‌ دریانوردان‌ در سفرها یا جنگ‌های‌ دریایی‌ به‌عنوان طلسم‌ برای‌ غلبه‌ بر حوادث‌ یا دشمن‌ از آن‌ استفاده‌ می‌کردند.

آكوامارين‌ در گروه‌ سنگ‌های‌ بریل قرار دارد كه‌ در این‌ گروه‌ یكی‌ از شاخص‌ترین گوهرها، زمرد است.

دیگر گوهرهای‌ بریل‌ عبارت‌اند از بریل‌ طلایی، بریل‌ بیكسبیت‌ (BIXBITE) به‌ رنگ‌ قرمز، بریل‌ مورگانیت‌ (MORGANITE) به‌ رنگ‌ صورتی‌ و بریل‌ گوشنیت‌ (GOSHENITE) كه‌ بی‌رنگ است.

آكوامارين‌‌ جزو آن‌ دسته‌ از جواهرات‌ است‌ كه‌ برای‌ جواهرسازان‌ و بسیاری‌ از خانم‌ها جاذبه‌ فراوان‌ دارد و كمتر ویترین‌ جواهرفروشی هست‌ كه‌ برای‌ جلوه‌ و زیبایی، قطعه‌ی جواهر ساخته‌ شده‌ با این‌ سنگ‌ در آن‌ نباشد.

آكوامارين‌‌ بیشتر به‌صورت سِت‌ (مجموعه) درست‌ می‌شود و به‌ شكل‌ انگشتری‌ بیشتر رایج‌ است. این‌ سنگ‌ را اغلب‌ به‌صورت زمرد گونه‌ تراش‌ می‌دهند و دیگر فرم‌های‌ تراش‌ را كمتر برای‌ آن‌ به‌ كار می‌برند.

باید توجه‌ داشت‌ كه‌ این‌ گوهر ترد و شكننده‌ و در برابر حرارت‌ حساس‌ است‌ و مواد شیمیایی‌ ضعیف‌ اثر چندانی‌ بر آن‌ ندارند، اما در مقابل‌ اسیدها واكنش‌ نشان‌ می‌دهد و در آن‌ نقطه‌های‌ ریز و درشت‌ به ‌وجود می‌آید. جواهرسازان بایستی‌ دقت‌ داشته‌ باشند كه‌ این‌ سنگ‌ را بعد از پولیش‌ و آبكاری‌ سوار كنند. به‌علاوه، آكوامارین‌ چون‌ بیشتر به‌صورت قطعات‌ بزرگ‌ روی‌ جواهرات‌ است، خانم‌ها باید در نگهداری‌ آن‌ داخل‌ جعبه‌ دقت‌ كنند؛ زیرا در تماس‌ با دیگر جواهرات‌ ممكن‌ است‌ آسیب‌ ببیند.

معادن‌ آكوامارين‌‌ مانند سایر كانی‌ها در تمام‌ نقاط‌ دنیا به‌صورت پراكنده‌ یافت‌ می‌شود، اما عمده‌ معادن‌ آن‌ در برزیل، روسیه، استرالیا، مالاگاشی، برمه، هندوستان، ایالات‌ متحده آمریکا و چند كشور آفریقایی‌ قرار دارد.

كانی‌های‌ دیگری‌ هم‌ وجود دارد كه‌ ممكن‌ است‌ با آكوامارین‌ اشتباه‌ شود، از جمله‌ تورمالین‌ آبی، زیرکن، توپاز آبی‌ و كیانیت. امروزه‌ آكوامارين‌‌های‌ مصنوعی‌ نیز در لابراتوارها تولید می‌شود، اما با این‌ سیستم‌ مقرون‌به‌صرفه نیست‌ و آكوامارين‌‌های‌ مصنوعی‌ موجود در بازار در حقیقت‌ اسپینل‌ مصنوعی‌ است‌ كه‌ به‌ رنگ‌ آكوامارین‌ عرضه‌ می‌شود.

در بسیاری‌ از جواهرات‌ قدیمی‌ كه‌ در موزه‌ها و یا به‌صورت جواهرات‌ سلطنتی‌ كشورها وجود دارند، سنگ‌های‌ درشتی‌ به‌ كار رفته‌ كه‌ آبی‌ بسیار کم‌رنگی دارند و به ‌دلیل‌ شفافیت‌ روغنی ‌مانند بعضی‌ از آنها، تصور بر این‌ بوده‌ كه‌ الماس هستند؛ اما با پیشرفت‌ علم‌ جواهرشناسی‌ مشخص‌ شده‌ كه‌ آكوامارین‌ هستند.

در سال‌های‌ اخیر كه‌ ساخت‌ جواهرات‌ از نظر فرم‌ دگرگون‌ شده، انواع‌ جواهر با سنگ‌های‌ رنگی‌ رواج‌ پیدا كرده‌ و بیشترین‌ سنگ‌هایی‌ كه‌ طرف‌داران زیادی‌ دارند عبارت‌اند از آكوامارين‌، آمیتیست و توپاز آبی. گفتنی‌ است‌ این‌ سنگ‌ها به ‌دلیل‌ فراوانی‌ در طبیعت‌ و تولید مصنوعی‌ آنها، مانند دیگر سنگ‌های‌ قیمتی‌ افزایش‌ قیمت‌ ندارند. تفاوت‌ در خرید و فروش‌ آنها با درصدهای‌ بیشتری‌ انجام‌ می‌شود و استفاده‌ از این‌ جواهرات‌ بیشتر بر اساس ذوق‌ و سلیقه‌ و زیبایی‌ است. دخترانگی و ظرافت در آویز طرح گل طلای سفید

ترکیب سنگ ماه تولد اسفند و طلای سفید یک ترکیب اغلب موفق است و شما می‌توانید شور و نشاطی بسیار درون‌گرایانه را در آویز طرح گل طلای سفید آکوامارین و جواهر برلیان مدل npdf13251 مشاهده کنید. در طراحی این آویز از 4 تراش بیضی یا اوال آکوامارین استفاده‌شده است و تراش‌های ظریف و گرد الماس برلیان، تقویت‌کننده‌ی ارتعاشات این 4 سنگ فوق‌العاده زیبا هستند. هویت و شخصیت این آویز بسیار دخترانه و جوان است و مناسبت جالبی با موقعیت‌های رمانتیک و تحت تأثیر قرار دادن افراد معصوم و خوش‌قلب دارد.

نمونه‌ای بسیار کمیاب و خاص از گردنبند سنگ ماه تولد اسفند

ترکیب تراش‌های الماس سیاه‌وسفید در کنار تراش درشت و چهاروجهی از آکوامارین یکی از ایده‌هایی بود که اصلاً انتظار روبه‌رو شدن با آن را نداشتم. بااین‌حال این گردنبند یکی از محبوب‌ترین ایده‌هایی است که نشان‌دهنده‌ی ذهنی آوانگارد در زمینه‌ی طراحی جواهرات آینده نگرانه است.

استفاده از تراش‌های الماس سیاه در جواهرات زنانه و حتی مردانه کار ساده‌ای نیست. بخصوص در کنار سنگ‌های قیمتی کریستالی، عموما چنین ایده‌هایی با شکست مواجه می‌شوند. یعنی با دیدن نتیجه‌ی کار، حسی مثل خنثی بودن یا غیر صمیمانه بودن را احساس خواهید کرد.

در اینجا تراش‌های ظریف و کوچک الماس سیاه بسیار بااحتیاط به کار گرفته‌شده‌اند و دو تراش برلیان پاک سفید در طراحی زنجیر گردنبند، وزن کاریزماتیکی را به شکل کلی این گردنبند بخشیده است. شما می‌توانید هویتی بسیار بانفوذ و متفاوت را در این گردنبند سنگ ماه تولد اسفند مشاهده کنید. شخصیت فردی که سعی دارد از ایده‌های عوامانه و سطح پایین دورمانده و ارزش خود را به شکل خردمندانه و متفاوتی پرورش دهد.

گردنبند طلا سفید با نگین آکوامارین و الماس‌تراش برلیان مدل: ndf1213 را می‌توانید به‌واسطه‌ی طلای پایه‌ی رزگلد یا زرد نیز سفارشی‌سازی کرده یا تراش‌های الماس سیاه را با الماس سفید یا هر سنگ قیمتی دیگری جایگزین کنید.

سنگ ماه تولد اسفند زن و مرد متفاوت است؟

یکی از سؤال‌هایی که به کرار در مورد سنگ‌های تولد هر ماه تولد پرسیده می‌شود این است که کدام سنگ‌ها برای مردان و کدام‌یک برای زنان تعریف شده‌اند؟ سنگ‌ها ماهیتی بسیار مجرد را از خود به نمایش می‌گذارند و ما چیزی به اسم سنگ ماه تولد اسفند مرد و سنگ ماه تولد اسفند زنانه نداریم.

هر ماه تولد یک سنگ اصلی دارد که می‌تواند در طراحی جواهرات مردانه و زنانه مورداستفاده قرار بگیرد. یعنی بیشتر فرم طراحی جواهر است که زنانه یا مردانه بودن یا حتی سن و سال یک جواهر را تعیین می‌کند. سنگ‌ها پیش از تراش خوردن اصلاً ماهیت جنسیتی خاصی ندارند و پس از رسیدن به فرهنگ و تمدن زمینی، هویت جدید خود را پیدا می‌کنند.

پس بدون توجه به جنسیت افراد، سنگ ماه تولد فرد موردعلاقه‌ی خود را در فرم‌های متنوع سایت جواهرات طلا و جواهرات زر سفارشی‌سازی کنید. شما همچنین می‌توانید اسکچ‌های خام و دستی خود را در اختیار ما قرار داده و نمونه‌هایی استاندارد و مهندسی‌شده از جواهرات ساخته‌ی تخیل خود را دریافت کنید.

جمع‌بندی مقاله سنگ ماه تولد اسفند

در این مطلب تلاش شد تا اطلاعات پایه و مفید در مورد سنگ ماه تولد اسفند و شیوه‌ی سفارشی‌سازی بهترین ایده‌ها در این زمینه را مورد مرور قرار دهیم. شما می‌توانید جهت دریافت مشاوره‌ی رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروشگاه اینترنتی طلا و جواهرات زر در تماس باشید.

هدف ما ایجاد بستری امن و حرفه‌ای جهت سفارشی‌سازی نفیس‌ترین جواهرات کلکسیونی با ارزش خریدوفروش بالاست که می‌تواند علاوه بر ایجاد یک کیفیت زیبایی‌شناسانه‌ی با ارزش، زمینه‌ی یک سرمایه‌گذاری طولانی‌مدت را نیز فراهم کند.

منبع خبر: اختصاصی سایت زر
  ۵ مرداد ۱۴۰۱ ساعت ۷:۵۹:۳۳ قبل از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد