تاکمیتسو تاکیزاکی میلیاردر ژاپنی

تاکمیتسو تاکیزاکی میلیاردر ژاپنی
تاکمیتسو تاکیزاکی میلیاردر ژاپنی و موسس شرکت کی ینس، یک شرکت تامین‌کننده پیشتاز سنسورها و ابزارهای اندازه‌گیری است.
تاکمیتسو تاکیزاکی میلیاردر ژاپنی و موسس شرکت کی ینس، یک شرکت تامین‌کننده پیشتاز سنسورها و ابزارهای اندازه‌گیری است.
مجله فوربز در سال 2010 تاکیزاکی را با ثروت 1/3 میلیارد دلار در جایگاه سیصد و هفتم میلیاردرهای دنیا قرار داد.
تاکمیتسو تاکیزاکی در سال 1946 در ژاپن به دنیا آمده است. او شرکت کی ینس را در سال 1974 و در اوساکای ژاپن تاسیس کرد. اولین زیرمجموعه این شرکت در ایالات متحده در سال 1985 تاسیس شد. در ابتدا نام این شرکت لید الکترونیکز بود که در سال 1986 نام آن به کی ینس تغییر کرد. شرکت کی ینس به واسطه توسعه اتوماسیون کارخانه‌ها به عنوان تامین کننده پیشتاز در سنسورها و ابزارهای اندازه گیری شناخته شد. این شرکت محصولات نوآورانه و قابل اعتمادی را تولید می‌کند که در هر صنعت ساخت و ساز نیازهای مشتریان را پاسخ می‌دهد.
شرکت کی ینس در سال 1987 وارد بازار سهام اوساکا و در سال 1989 وارد بازار سهام توکیو شد. تاکیزاکی در سال 1990 نیز شعبه‌ای از شرکت خود را در آلمان و در سال 1993 زیرمجموعه‌هایی در کانکوکو و بریتانیا راه اندازی کرد. شرکت کی ینس در سال 1996 به بازار سنگاپور وارد شد و در سال 1997 نیز زیرمجموعه‌های خود در مالزی را راه‌اندازی کرد. این شرکت طی سال‌های 1998 و 1999 نیز زیرمجموعه‌های خود را در فرانسه، تایلند و تایوان راه اندازی کرد. تاکمیتسو تاکیزاکی در سال 2001 لابراتوار تحقیقات توکیو را برای شرکت کی ینس راه‌اندازی کرد. کی ینس همچنان به رشد خود ادامه داده و از سال 2001 تا 2006 به بازار هنگ کنگ، سیان‌های، ایتالیا، کانادا، سوئیس و مکزیک وارد شد. این شرکت همچنین بیش از 40 درصد سهام شرکت نرم‌افزاری جاست سیستمز را در اختیار دارد. شرکت کی‌ینس برای کارخانه‌های کوچک و متوسط که به دنبال تولید اتوماتیک هستند سنسور و ابزارهای اندازه‌گیری تولید می‌کند. محصولات شرکت کی ینس شامل سنسورها، سیستم‌های اندازه‌گیری، ابزارآلات ساخته شده با لیزر، کنترلر‌های منطقی قابل برنامه نویسی و میکروسکوپ‌های دیجیتال می‌شود. شرکت کی ینس همچنین برای مشتریان خود پشتیبانی فنی و آموزش فراهم می‌کند.
درآمد شرکت کی ینس در سال 2006 در حدود 200666 میلیارد یوآن بود و بیش از 2850 نفر برای این شرکت مشغول به کار بودند. تاکمیتسو تاکیزاکی در حال حاضر ريیس و نماینده مدیریت شرکت کی ینس است، تاکیزاکی تولیدات شرکت خود را برونسپاری می‌کند تا هزینه سرمایه‌گذاری در کارخانه‌های ساخت و تولید را از بین ببرد.
تاکمیتسو تاکیزاکی ازدواج کرده و در حال حاضر ساکن اوساکا در ژاپن است. از تاکمیتسو تاکیزاکی اطلاعات کمی‌ در دست است. 
الهام جوادی
منبع خبر: دنیای اقتصاد
  ۲۲ تیر ۱۳۹۰ ساعت ۱۰:۴۲:۲۶ بعد از ظهر
شما اولین نفری باشید که نظر میدهد

 همین حالا نظر خود را ثبت کنید:

نتایج یافت شده: 0 مورد